Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

9. 5. 2014

By Terry Cover Expert 07 Vanilla Beige

Dnes to bude celkem nečekané, čímž nemyslím to, že o By Terry poprvé píšu já a ne Nuf, ani to, že moje recenze bude velmi negativní, protože tohle bylo naprosté fiasko. Dnes poprvé zde na blogu bude recenze ze vzorečku. Já tento styl recenzí vůbec neuznávám. Někde v parfumerce dostanu vzorek krému, 2x se s ním máznu a klidně napíšu recenzi a ještě k tomu doporučení/nedoporučení. Tak to tedy fakt ne. Tohle my tady neděláme. Jenže tohle není pleťovka, tohle je dekorativka. A ruku na srdce, když od nějaké značky obdržíme PR makeup, který nám vůbec nesedí, taky ho mázneme jednou či dvakrát a píšeme tu o něm, takže co si budeme nalhávat, že.
 
Já vzorek tohoto makeupu dostala od kamarádky Verunky. Nějak jsme si psaly a přišla na něj řeč. Cover Expert je jedinou ze dvou věcí, které jsem kdy od By Terry chtěla vyzkoušet (pokud vás zajímá ta druhá, je to Baume de Rose, na nějž taky dojde). Když jsem o něm prvně četla, strašně jsem se zamilovala. Doporučoval ho snad každý na netu včetně mojí milované Ruth Crilly. Jenže ta strašná touha trvala jen den. Přesně do doby, než jsem zjistila, že je tento makeup plný silikonů. To já nenávidím. Fuj jsou pro mě všechny silikonové báze typu Dermacol, původní Estée Lauder Idealist (i když ten jsme jednu dobu fakt měla ráda) a spol. Já to na obličeji nechci. Jasně, ono to udělá tu sametově hladkou pleť, která je nádherná, ale fakt si takhle ucpávat pory nehodlám. Navíc u By Terry? U luxusu, který má o pleť pečovat a přinášet mu dlouhodobé účinky i v dekorativce? To jako vážně? Opravdu jsem tohle nečekala a osobně mě značka tímto zklamala na celé čáře. Neříkám, že všechny makeupuy od ní obsahují silikony, to rozhodně není pravda, ale Cover Expert společně se Sheer Expertem jsou jimi narvané. Takže o kladném účinku na pleť bych u tohoto kousku fakt pochybovala.
 
Abych se vrátila na začátek, po tomto zjištění jsem Cover Expert nekoupila. Sice jsem studovala swatche a nadále četla ty nadšené recenze, ale vše jsem brala s velikou rezervou. Nicméně i tak jsem si vybrala odstín, který mi měl seděl, a v hlavě tento makeupu nechala. Pak přišla Verunka, která shodou okolností měla mnou vybraný odstín 07 Vanilla Beige a která také nebyla z makeupu úplně na větvi. Proto mi poslala obrovský vzorek na vyzkoušení. Verunko, moc a moc děkuju! Vzorek mi vydržel přesně týden, takže tato recenze není založená na jednom máznutí na hodinu na ksicht, ale používala jsem ho všech 7 dnů, tudíž nějaký názor na něj rozhodně mám. A jdeme na něj.
 
 
 
Balení musím přeskočit, nemám k němu co říct, jelikož jsem ho v ruce neměla, ale tuba je rozhodně vhodně zvolený obal, o tom nemá smysl diskutovat.
 
Odstín 07 Vanilla Beige by měl být s teplým podtonem. Já to tak úplně nevidím. Jistě, odstín není narůžovělý, to je super, ale dle mého je neutrální, spíše béžový, tělový, ale rozhodně ne žlutý. A já žluté miluju a potřebuju. Takže na ruce sice trocha žluťáka vyleze, ale na obličeji absolutně vůbec. Navíc bych klidně snesla tmavší. Takže mnou zvolený a prostudovaný odstín je nakonec jiný, než bych potřebovala a než jsem všude četla. První zklamání.
 


 
 
(i na ruce je zde vidět, že přes všechny silikony vám makeup bohužel neudělá hezky hladkou pleť, ale pouze zvýrazní všechny pidi vrásečky a nehezkou strukturu kůže)
 
Vůně? Makeupu voní. Pro mě naprosto zbytečně přidaná hodnota. V recenzích jsem četla, že voní po růžích. Tak s tím nesouhlasím. Voní silně, voní hodně, vůně na obličeji zůstává i po nanesení dobrou hodinu, ale růže necítím. Asi to je květinové, ale dost umělé. Bohužel mi ta vůně nepřijde ani luxusní. Takže zklamání další, i když ne tak silné jako v prvním případě, protože na vůni, i když není příjemná, se dá zvyknout a po té hodině nakonec zmizí.
 
Na a dostaneme se ke kameni úrazu, čímž je textura, to je vám již jistě jasné. Nanášela jsem pouze prsty, nikoli štětcem. Již při prvním máznutí jste onu silikonovou hmotu cítili, přesně stejné, jako když roztíráte Dermacol Satin Base. Takže pokud bych dopředu nevěděla, že produkt obsahuje silikony, po prvním máznutí by bylo vše jasné.
 
 
(na nose zvýrazňuje všechna suchá místa a jak vidno, nekryje a bohužel nakonec ani moc na tomto místě nesjednocuje)
 
 
Nevadí, namazáno jest. Pleť je ale takové mdlá. Makeup zvýraznil každé suché místo na obličeji, zalezl do vrásek. Očekávala jsem něco dewy, glow a podobného, ale dostala jsem naprosto matný finish, který nepotřeboval ani pudr. A to jsem nechtěla a nečekala.
 
 
(nanesen pouze Cover Expert, žádný pudr či tvářenka - bohužel je vidět, že Cover Expert expertem na krytí fakt není!)
 
 
PO celém dni na obličeji se postupně začnete lesknout. Nejprve po asi dvou hodinách je to pěkné, konečně máte ten glow finish, který jste od začátku očekávali. Ale po dalších pár hodinách to už být pěkné přestává. Přepudrování vše spraví, ale postupně kolem nosu makeup začne mizet, takže večer doma před zrcadlem zjistíte, že vlastně nos již dávno nalíčený není, i když zbytek tváře ano.
 
Makeup se jmenuje COVER EXPERT, tudíž co očekáváte? Jistě, krytí. Nedostanete ho. Makeup spíše jen jemně sjednotí, ale rozhodně nijak výrazně nekryje. Můj NARS Sheer Glow (ano, sheer!) kryje více a přitom zůstává dewy a svěží.
 
Tak co s tím? Docela strašné, že. Taková negativa u By Terry. Já vím, jsem asi jedna z mála, ale já tohle prostě nemohu doporučit. Zklamalo mě naprosto vše, co mě zklamat mohlo. Jsem velmi ráda, že jsem si makeupu nekoupila, i když jsem nedávno na Jahodě byla fakt nahlodaná, když by vyšel po všech slevách jen na tisícovku. Naštěstí jsem odolala a tentokrát se fakt vyplatilo. Vím, že jsem byla hodně negativní, ale také vím, že i když jedna z mála, ne jediná. Verunka nadšením neoplývá, Táňa z Vanity Time vyzkoušela Sheer Expert a její nadšení se asi rovná mému. Silikony prostě vadí. Na druhou stranu vím, že Liduška či Lucinka ho mají a jsou spokojené. Takže si, naši milí čtenáři, vyberte. :) Nakonec, pokud vás Cover Expert láká, si asi budete muset udělat obrázek sami. Tak jako vždy. :)

27 komentářů:

  1. Mám Sheer Expert a naprosto souhlasím s Tániným názorem. Navíc mi makeup teče. Naštěstí tedy nevytéká úplně ven, ale teče z tuby a hromadí se víčku, takže je to celé omatlané a zaprasné. Otřu, vyčistím a při následujícm otevření je to zase v "prasečím" stavu.
    Fakt jsem zklamaná.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tánina recenze mě také překvapila, ale znám Táňu a jejímu názoru dost věřím, navíc ten můj je dost podobný. Kdo by taky toužil roztírat po obličeji silikonovou hmotu...

      Vymazat
  2. Hmm tak né že bych o něm předtím četla,ale koukám, že je to propadák na plné čáře, díky za pěkný článek a popřípadě ušetřené penízky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to propadák rozhodně je, ale zase ty stovky jásavých recenzí na straně druhé, to jistě také má nějakou váhu... no člověk si prostě musí vybrat, ale taky jsem ráda za ušetřené peníze.

      Vymazat
  3. I má zkušenost s Cover Expert je negativní. Mám smíšenou pleť a za mě tedy palec dolů...zvýrazňuje mi sušší místa na tvářích, zalézá do pórů na nose, krytí a výdrž taky nic závratného a brzy se po něm lesknu. Hodnotím též ze vzorku a plné balení ani náhodou nechci :) Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že máš téměř shodnou zkušenost. Tak to mě mrzí.

      Vymazat
  4. Jee, to je ale krasny zltny odtien, presne pre mna :) A tym by sme mohli s chvalou skoncit, pretoze uz podla fotky na chrbte ruky je zjavne, ze sa bude usadzat v drobnych linkach, vraskach a poroch. No a to, co predviedol na nose, uz je len klinec do rakvicky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na nose je opravdu nejvíc vidět, co vše má umět a neumí. :)

      Vymazat
  5. Noo, už z foto je vidieť, že lepšiu službu urobí aj tónovák od Dermacolu (myslím si).. Čo je teda celkom šok... Ja aktuálne používam Diorskin Nude a som nadmieru spokojná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diorskin Nude musím prozkoumat blíže, také jsem na něj čela mnoho chvály.

      Vymazat
  6. Ach! Taky jsem po něm koukala snad rok a půl... Odrazovala mě nejdřív cena, pak nemožnost vyzkoušet odstín, pak jsem se dozvěděla o složení, první negativní info z okolí a pak Tánina a teď Tvá recenze... To mi stačí. A ano, ten zázračný růžový krém mi ale asi jednou neunikne, nejspíš někdy na podzim a zimu... :-) Makeup mám teď úplně nově zcela přírodní 100%pure - a s výsledky jsem naopak (ale taky překvapivě) spokojená, navíc má SPF a složení boží! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, růžový krém a balzám na rty s růží, na to se fakt moc těším, věřím, že ty jsou super a nezklamou ani omylem.

      Vymazat
  7. Já jsem zas max spokojená a jiný make-up už nechci! Koupila jsem na střídani ten nový Guerlain make-up a po By Terry ho vůbec nemůžu používat, dělá mi neskutečnou masku. Cover Expert mi zase krásné srovná barvu pleti, i ty moje pigm. skvrny jsou min viditelné, neleze ani do vrásek ani do poru. Super krytí nepotřebují takže mi bohatě stačí. Ovšem každá jsme jiná a máme jinou plet a v těchto věcech nezbývá nic jiného než vyzkoušet na vlastní plet:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liduško, určitě, každému sedne něco jiného. Jen se mi prostě nelíbí a nikdy líbit nebude, když produkt má být krycí, má to i v názvu a krytí neposkytuje. Je jedno, že ho nepotřebuju a stačí mi sjednocení, prostě když je to Cover Expert, má krýt a hotovo. Kdyby totéž udělal makeup od Rimmelu, tak ho tu rozneseme v zubech, tak proč nebýt fér. Prostě to vadí i u By Terry.

      Vymazat
  8. Pavlínko, rádo se stalo. :) Já se s tou kritikou velmi mírnila a ty to takhle napálíš. :D Chudák cover. :D
    Jinak na fotce nosíku, je přesně vidět to, co dělá i mně. :( Nakonec jsem to vychytala změnou krému, takže zas taková hrůza to není. Parfemace mě též chvilku otravuje.
    Mmch. potvrzuji prasečí stav, o kterém píše Petra. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, však já vždy vše vypálím na plnou hubu. :) A když mě něco tak luxusního zklame na plné čáře zejména tím, že nedělá, co má, nemám problém s kritikou. :)

      Vymazat
  9. Ty brďo Pavli, to máš velké plus ode me za odvahu, jestli jsi s tímhle na obličeji chodila tyden mezi lidi! Ja bych to po hodině sundala, ne-li dříve!

    A máš moc pěknou pleť, škoda na to davat více než tónováky a pudr..

    Ps: má láska k. Blotu od MAC stálé trvá, dokonce po nem sáhnu častěji než po meteoritech a to je u me co říct!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, Blot je miláček a je nejvíc, takže se ti vůbec nedivím. :)

      Jinak ten týden utekl rychle, takže to šlo, zase jsem chtěla být alespoň trochu objektivní, aby ta recenze měla smysl, tak mi ani nic jiného nezbylo.

      Vymazat
  10. Sláva bohu mému Revlon Colorstay za 200 :/ No ještě že jsi ho nekoupila! A testovat týden, no to bych asi nevydržela:D

    P.S.: Pokud bys měla zájem, pojď si zasoutěžit o pár vychytávek pro Tvé nehty! :-) Giveaway Le Poisson

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On týden není tak dlouhá doba. :) Ale jsem ráda, že je vzorek vypotřebován a vše je za mnou. :)

      Vymazat
  11. Mně taky vůbec nesedl, hodně lituju vyhozených peněz, protože kdejaké BBčko za 150Kč mi vyhovuje víc než tenhle makeup za desetinásobek :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že po všech reakcích zde nakonec nejsem jedna z mála. :)

      Vymazat
  12. Popravdě jsem hodně ráda, že jsem si Coveexperta koupila předtím, než jsem četla tuhle recenzi, protože by mě od koupi určitě odradila a to by byla velká škoda. Mám dost hroznou pleť, zkoušenou klimatizací, hormonálním akné a podobnýma srandama a nějaký slušný make-up, co mi neudělá z nosu struhadlo, jsem hledala hodně dlouho. V létě jsem používala BB krém od payotu, ale ten je ve světlejším odstínu tmavší než moje pleť v zimě, takže jsem to řešila tunou hydratačního primeru a pak ta pleť s make-upem vypadala snesitelně. Coverexpert mě celkem zachránil- on sice zdánlivě není moc krycí, ale na mojí pleti s miliónem fleků toho zakryje až překvapivě hodně a přitom nedělá masku, výraznější nedokonalosti zakryju korektorem- ale to je potřeba i u těch maskoidních make-upů. Taky se mi hrozně líbí efekt, jaký dělá na mojí tváři- matný, ale zářivý vzhled. Ale naše velmi rozdílné názory jsou logické, když spoustu tvých nej produktů považuju za dost hrozné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já jsem moc ráda, že se tu objevují i slova chvály, kdyby ne, bylo by to i zvláštní, když je na netu tolik jásavých ohlasů. :) Já korektor na tvář zásadně nepoužívám, jedině pod oči, takže v tomto je to dost rozdílné. Pleť mám velmi dobrém stavu až na tu paseku, co mi nedávno udělal Hydraluron, takže já krytí nevyžaduju, ale pokud ho někdo v jakéhokoli produktu slibuje, byla bych ráda, kdyby tam bylo. Jak říká Nuf - produkt má dělat to, co slibuje, nehledě na to, jak je levný. U drahých to platí dvojnásob. Nicméně i kdyby Cover Expert kryl, nelíbl by se mi právě kvůli obsahu silikonů a následném pocitu na pleti. Ale je jasné, že tohle nevadí všem.

      Co se týče toho, že ti mé nej produkty přijdou děsné, tak to si myslím, je naprosto logické, pokud máš pleť v naprosto odlišném stavu než já. Jinak by to snad ani nešlo, těžko by nám mohly vyhovovat stejné věci. :)

      Vymazat
  13. Ja mam Sheer Expert, ze zacatku mi vyhovoval, ale ted jej vubec nemohu pouzivat. Mam pocit ze mi na pleti dela film (to budou asi ty silikony) a take zvyraznuje sucha mista.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, tak to je mi fakt líto, věděla jsem, že ti vyhovuje a myslela, že spokojenost trvá. Ale možná ta nová nespokojenost může mít spojitost se změnou stavu pleti po porodu?

      Vymazat
    2. Pavli, uz mi prestal vyhovovat driv, ted ho "prasacky" micham s jinym make-upem a celkem to jde. Ale delam to jen proto ze je mi lito ho zcela nechat lezet ladem :-)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)