Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 5. 2014

BOOTS nákupy ANEB značka No7

Už o mně víte, že mám Boots drogerii ráda. Takový typ obchodů mi u nás chybí a když jsem na cestách, strašně ráda tam chodím. 
A protože k nám už Boots zasílá, dám vám nějaké další tipy, co koupit a čemu se vyhnout. Dneska tu mám nějaké kousky z dekorativky, které jsem si vybrala v Irsku. Vše od značky No7.

Sáhla jsem po tužkovém očním stínu v úžasné narůžovělé barvě. Upoutala mě ihned a věděla jsem, že ji musím mít! No7 Stay Perfect Shade and Define v odstínu Pink Pearl, seznamte se, prosím.



Co říct k balení... Prostě tužka. Praktické a hotovka. Tenoulinkou linku uděláte, pokud jste šikovné a kreslíte hodně zešikma položené k víčku. Jinak klasicky vykreslíte očko a rozetřete prstem nebo štětcem. 



Odstín je krásný, ale fotit ho je skoro nemožné. Klasicky dávám špatnou a rozostřenou fotku, která ale barvu přiznává nejlépe. Mě se tyhle odstíny líbí a hodí, dají se použít na celé víčko, jako báze, k projasnění... Zkrátka super na cesty a na léto. 
Chtěla jsem ji hlavně jako parťáka k mé milované stálici By Terry. Barevně jim to spolu úžasně ladí!
Bohužel jsem zklamaná z výdrže i z konzistence tužky No7. Fakt nic moc. Když dáte silnější vrstvu, cítíte ji na oku jako krustu. Takže lehounkou ruku! Ale je to ve výsledku jedno, protože se slévá do vrásky. Poměrně hodně. Dokonce nějak rozpustí i bázi UDPP, která mi jinak bezpečně zamkne úplně všechny možné stíny. Dokonce i když s tužkou udělám jen linku kolem řas, najdu ji po pár hodinách v ohybu. Prostě si tam dojde... Takže jsem zklamaná! A nedoporučuju kupovat.




Povedenějším nákupem je tahle nová řasenka No7 Lovely Lashes. Slibuje přirozený objem a sliby plní!


Kartáček má celkem nenápadný, rovný, jednoduchý a minimalistický. Pro mě velmi příjemný. Maskara je malinko tekutější, ale i to je příjemné. Já se nerada líčím hutným a polosuchým krémem, který nabízejí některé moderní drogerkové kousky. 



bez řasenky

s řasenkou No7 Lovely Lashes


Mám ráda, jak přirozeně řasy zvýrazní, neobaluje je a drží je velmi pěkně natočené. Když chci přidat na objemu, dám další vrstvu a mám řasy jako panenka. Nedrolí se a drží krásně celý den. Otevřela jsem ji asi před dvěma měsíci a stále je parádní a líčí jako první den - to o kouscích z našich drogerek neřeknu ani omylem. Řasenky Astor a Rimmel, které jsem v poslední době testovala, mi vydržely obvykle 4 týdny, maximálně 6. A to je pro mne málo!

Takže tuhle řasenku klidně kupte! Je opravdu povedená a já ji mám moc ráda.

A poslední, co vám dneska chci ukázat, je štětec No7 Eyeshadow Blend and Contour.


Jak víte, miluju štětec MAC 217. Kdybych měla mít jen jeden jediný štětec na oči, byl by to tenhle.  Umím s ním nalíčit i výrazné propracované líčení, udělám s ním i linku pod okem. Taky mám čtyři kousky :) A taky je to vlastně jediné, co od MAC opravdu miluju - ačkoliv jsem od nich měla snad úplně všechno, co udělali :) Nic si moje city neuhlídalo, všechno bylo pomilováno a odkopnuto. Pouze on, tenhle jediný bílý chlupáč má moji věrnost.
A proto jsem zbystřila, když jsem viděla jeho rádoby-dvojče s krátkou rukojetí v Boots. Musela jsem ho vyzkoušet! Ihned jsem si vymyslela, že se hodí na cesty, a do krátkého pouzdra na štětce, které mám, bude lepší než 217. Díky akcím jsem si za cenu jednoho odnesla hned tři kousky! To bylo skvělé.


Je tenhle mrňavec od Boots dobrý?


Není stejný jako MAC 217. Není tak dobrý a tak povedený. Vlas má pichlavější a o kousek méně pružný, díky čemuž není tak přesný, ačkoliv poskládaný je obstojně. Tvar má zastřižený taky velmi dobře. Mohl by být hustší, pak by se s ním lépe zacházelo. Je velmi dobrý na nanášení stínů naplocho. V tom skoro nenajdu rozdíl od předlohy. Pokud začínám líčit oko se světlejším stínem, je to pohoda. Trochu více z něj opadávají třpytky, protože vlas je prostě odstřelí, protože mu chybí pružnost. Při stínování už rozdíl poznám. Tam už se vedle MACu krčí a stydí, i když se jistě velice snaží. Líčení bez třpytek se s ní dá udělat, pokud jste šikovné. Jako u všeho platí to, že perfektní líčení s nekvalitními štětci udělá jen šikovná ženská, která má dost času. Na pospíchání pro začátečnici to není to pravé.
A ještě něco vám řeknu - jeden z mých exemplářů No7 děsně pelichá. Pozorně se podívejte na fotku níž. Vidíte, že i při focení pár chlupů pustil - snad se styděl, co já vím...


Ty ostatní to nedělají, ale jeden se poněkud vymkl. 

Shrnu-li Blend and Contour štěteček, musím říct, že za plnou cenu asi nestojí. Mají ho za 7,25 libry a to je dost! Když ale vychytáte akci jako já, pak je kupte. Na cesty jsou skvelé, vejdou se všude, nebojíte se o ně. Já mám jeden na cestách v Naked paletkách. I když jsem remcala, rozhodně je to lepší štětec než to, co dávají k Nakedkám. A taky je lepší než mnoho štětců např. od Sigmy. Jak jsem už řekla, nalíčíte se jím v pohodě. Vystínujete i náročnější líčení. Kdybych předtím neznala MAC 217 a draze ho nemilovala již léta, seděla bych z No7 na zadku. 

Tolik pro dnešek k úlovkům z Boots. Až se k tomu dostanu, poreferuju vám ještě o péči, kterou jsem v Boots pořídila. 
Jako shrnutí si troufám zopakovat, že drogerka je drogerka. Najdete bezvadné kousky, ale musíte hodně hledat. Ve finále tím hledáním a omyly utratíte víc, než kdybyste šly najisto pro něco z high-endu. 
Přeju vám krásné dny a napište mi, co z Boots máte vy.



7 komentářů:

  1. Z boots nemám nic, tedy zatím (znám se, achjo), ale musím říct, že úplně stejnou "tužku" mám od Maybelline a drží moc pěkně, lépe než novější Color tattoo... Takže asi inovace k horšímu (u nás se ty tužky už neprodávají...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se na tu drogerku měla možná vykašlat, ale nedá mi to :) Co kdyby byl nějaký zázrak!

      Vymazat
  2. Já z Boots taky nic nevlastním, nějak se držím high endu a vlastně ani nevím, po čem bych měla sáhnout :D Té linky je škoda, krásně ti sedí k očím a je to takové milé a decentní oživení klasické černé linky. Co se týče štětců tak já zas nedám dopustit na MAC 226 :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten je taky dobrý. Ale nahraditelný, 217 není.

      Vymazat
  3. Já to, že k nám dováží Boots totálně ignoruji, mám své oblíbené značky a nechci si objednávat nějakou drogerkovou kvalitu jen proto že je to z Boots, určitě se tam nějakou poklady,ale já nestihnu vyzkoušet ani to co mě zaujme u nás natož ještě v zahraničním eshopu :) Stejně si jedu ted tu svou přírodní kosmetiku a na to si vystačím s našimi eshopy. Štětce mám od méně známé firmy, která dělá profi věci a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Které máš štětce?
      Já Boots vnímám díky Lise E., ona je docela používá.

      Vymazat
  4. Ahoj, spomínala jsi že Boots už posílají i k nám, no zatím jsem našla jenom stránky ktoré "shippují" v rámci USA, a pak e-bay, kde sice posílají i k nám, no díki drahým poplatkum je to zbytečne předražené. Je ještě nejaká jiná stránka cez kteru se dá objednávat? Děkuji moc krát :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)