Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 4. 2014

REN Clarifying Toning Lotion

Na Velikonoce jsme si daly takovou menší pauzu, ale jsme tu opět zpět a snad i v plné polní. Dnes vás seznámím s tonikem, po kterém jsem chvíli toužila, protože ho doporučovala Caroline Hirons jako dostupnější variantu jejích oblíbených exfoliačních tonik. V současné době ale není toto tonikum na žádném ze tří eshopů (lookfantastic, hqhair a feelunique), kde REN nakupuji, již delší dobu k dostání, takže fakt nevím, jak to s jeho lehkou dostupností nadále bude. A jelikož jsem již v poslední třetině balení, dělá mi tato situace vrásky na čele. Takže pokud byste ho někde viděli, dejte mi prosím vědět. REN překopal svoje řady a některé přípravky nahradil jinými, takže se možná již žádné Clarifying Lotion v tomto podání ani konat nebude.
 
 
 
Tonikum je určené pro smíšenou a mastnou pleť, kterou já nemám, ale jak říkám, brala jsem ho z důvodu doporučení CH jako skvělého exfoliačního tonika. Navíc je to můj milovaný REN, že, tam opravdu jen velmi zřídka šlápnete vedle. Sama mám spíše normální a trochu citlivou pleť a možná to doporučení pro smíšenou a mastnou má své opodstatnění. Když jsem ho poprvé začala používat, dávala jsem ho klasicky místo běžného tonika, tedy ráno i večer. Nebylo to to správné pro moji pleť. Po pár dnech jsem ji měla pořádně začervenalou. Tonikum bylo příliš silné. Přešla jsem tedy na frekvenci jednou denně. Takto jsem chvíli vydržela a vše bylo v pořádku, než se mi pleť podráždila díky jinému oslavovanému produktu, o němž brzy také napíši. Od té doby bylo na mě tonikum jednou denně moc. Takže moje současná frekvence je jednou za tři dny, tedy 2x týdně. Takto je to ideální, nikde žádné začervenání, pleť klidná. Takže pro citlivou pleť určitě nedoporučuji velmi časté použití, myslím, že byste nadělali více škody než užitku.
 
Aplikuji ho vatovým tamponkem jako jiná tonika, ale dávám si pozor, abych po každém místě přejela jen jednou a jemně, tlačit se zde rozhodně nevyplácí a i zde platí, že méně je více. Takže to mějte v paměti, pokud byste se k tomuto toniku odhodlali.
 
 
 
Co se týče exfoliačních účinků, jsem nadšená. Pleť je opravdu nádherně hladká a čistá. Fakt se až divím, že je toto možné, Tak krásně hladkou pleť jsem neměla po žádném mechanickém peelingu, a dokonce asi po peelingu enzymatickém. V tomto měla CH pravdu, REN skutečně funguje. A opravdu stačí i použití 2x týdně, i  tak stav zůstává nezměněn. Nyní je to jediná exfoliace, kterou používám. Nemám mechanický peeling, nemám ani Clarisonic, který jsem musela opustit opět kvůli škodám, které mi na pleti způsobil produkt zmíněný výše. Od té doby mám jen Clarifying Lotion. To jediné se mnou přežilo a exfoliace s ním je dostatečná.
 
Balení má 150ml. Na tonikum je to málo, chtělo by to alespoň 200ml. To je asi nejčastější stížnost, kterou jsem na toto tonikum četla. No asi by to chtělo, ale nějak výrazně mi to nevadí. Protože tonikum používám jen 2x týdně, neubývá nijak výrazně a chvíli vydrží. Cena je kolem 18 liber.
 
Já jsem s tonikem velmi spokojená a opravdu bych ho ráda používala i nadále, čemuž brání jen ta blbá dostupnost. CH doporučuje ještě tonikum od Clarins jako druhé z těch lépe dostupných, ale na něj nemám vůbec chuť, protože má celkem dost negativním recenzí. Takže to pro mě určitě nebude cesta. Ráda bych i nadále RENovala, tak snad ho ještě někde seženu.

31 komentářů:

  1. Hmm já teď jedu v bylinkových vodách, čistě přírodní, sice nemají exfoliat ,ale vyhovují :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já normálně používám ATOK vody a miluji je, ale samozřejmě klasické tonikum a exfoliace je něco úplně jiného a exfoliovat se prostě čas od času musí a tohle je na to skvělé.

      Vymazat
  2. Ja teraz pouzivam tonikum Neroli & Cassis od Primavery, je perfektne, ako cely ten rad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluju ATOK pleťové vody, ale nerada bych, aby se tohle zaměňovalo za klasické tonikum všech jiných značek, to prostě není srovnatelné. Normální tonika neexfoliují, tohle ano, v tom je rozdíl, a proto je toto něco úplně jiného.

      Vymazat
  3. REN nemají už přǐšerně dlouho, já jsem místo něj koupila Avedu, ale myslím, že má víc alkoholu, takže pro tebe nebude to pravé. Já mám nicméně velké sklony k ucpávání pórů a podkožnímu akné a ani jedno tonikum mi nestačí, v tomhle ohledu zlatá Dermalogica :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, silnější bych opravdu nesnesla, nicméně Dermalogicu jako značku mám velmi ráda, zejména jejich boostery. A u Avedy pokukuji po jejich intenzivní hydratační masce. :)

      Vymazat
  4. http://shop.nordstrom.com/S/ren-clarifying-toning-lotion/3491465?origin=category&BaseUrl=All%20Beauty%20&%20Fragrance&cm_ven=Linkshare&cm_cat=partner&cm_pla=10&cm_ite=1&siteId=je6NUbpObpQ-5HJLnpX0mEntR2P9yVP6zQ - nestudovala som postovne a podobne ale zda sa ze tam to este maju, inak je vsade vypredane :-(....

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Nik,
    já jsem zkoušela Clarins A Alpha-H liquid gold (což, pokud se nepletu, patří do stejné skupiny) a musím říci, že mi Clarins připadá mnohem lepší. Tolik mě nedráždí (mám suchou pleť), i když to občas přeženu.
    Klidně bych si jej koupila znovu, ale pravdou je, že mám ráda REN a nebýt té momentální nedostupnosti, tak Clarifying Toning Lotion mám již doma ;0)
    Jak to tak vidím, omrknu Nordstrom ...
    Šárka D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, tak asi ne. Vyskočilo na mě poštovné skoro 1000,-Kč ;0) Tak asi z REN nic nebude a půjdu si pro Clarins ...
      Šárka D.

      Vymazat
    2. Šárko, tak s tím poštovným z Nordstromu jsi mě fakt nepotěšila, zatím jsem neměla čas ho hledat, takže moc díky, že jsi udělala práci i za mě.

      Vymazat
  6. http://www.renskincare.com/p/3393/Clarimatte+Clarifying+Toner
    Paci sa, postovne je 10 libier, ale je to jedina cesta okrem ebay ako sa k nemu dostat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, moc a moc děkuju, tahle cesta s tímto poštovným se mi líbí. :)

      Vymazat
    2. Veru, též děkuji. Vůbec jsem si nevšimla, že posílají i do ČR (Evropské unie).
      Nik, nechceš objednat společně a podělit se o poštovné? Přeci jenom 10 Liber není málo.
      Šárka

      Vymazat
    3. Šárko, já jsem už včera objednala, tak se moc omlouvám.

      Vymazat
    4. To se vůbec nic neděje! Třeba příště. Mám číst rychleji ;0)
      Šárka

      Vymazat
  7. chjooo proč já vždycky chci to co nikde nemaj :/

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som nedavno robila prvy nakup REN a tiez sa mi to pozdavalo najviac z ich oficialnej stranky. Je tam vsetko, mala som zlavu na 1 produkt a dostala som aj kopec testerov a mini baleni, nejake davaju bezne a este bola aj akcia na dalsie mensie balenia k tomu zdarma. Takze mam teraz toho doma naozaj dost na skusanie, aj ked presne tento nie.
    Plet je po REN naozaj uzasne jemna, hladka, nikdy som nemala takuto skvelu kozmetiku. Hlavne cistic, krem a maska su uzasne. Aj ked na konzistenciu balzamu som si musela zvykat, najprv to bolo pre mna dost neprijemne.
    No mam jedno obrovske ALE, co som nenasla nikde v recenziach (no zas tak vela som ich nestudovala) a to je pre mna neskutocne neprijemna "vona" linie Rosa Centifolia. Je to pre mna ako prostriedok proti moliam, alebo impregnacny sprej na topanky… :-(( strasneee. Dokonca som zvazovala, ze to nebudem pouzivat. No kedze sa jedna o 3 ks velkeho balenia, bolo mi luto to vyhodit, no smrdi mi to stale, takze velke sebazaprenie. Citim to aj z tvare niekolko hodin, aj z ruk, po par mesiacoch mi je to trosicku menej neprijemne, no stale hroza. Nikdy som nemala takto neprijemne "vonajucu" kozmetiku.
    Dalsi nakup preto este veeelmi zvazim, jedine, ze si na to casom zvyknem, alebo inu liniu.
    Ty si s tym nikdy problem nemala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem pár recenzí, kde si ženské stěžují na vůni této řady, četla, ale mně osobně tahle řada voní. :) Ale já mám obecně raději smrady než ty rádoby skvělé vůně typu toaletní voda, to zase smrdí mě, takže všechny ty hnusně napajcované rtěnky, makeupy a krémy i high endů, které jiní opěvují, mi nehorázně smrdí, ale tohle mi prostě voní. :)

      Vymazat
    2. Fakt ti to vonia??? Ja si zakazdym spomeniem na pripravok proti moliam, fakt zakazdym… :-(

      Vymazat
    3. Jojo, fakt mi to voní. Ale já jsem v tomto strašná, 99% věcí, které všem jiným voní, mně smrdí, takže jsem dost specifická a rozhodně ne směrodatná. :)

      Vymazat
    4. Mně to taky voní ;0)
      Šárka

      Vymazat
  9. Doplnenie - tak aj linia Vita mineral - to iste….. :-(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě žádná jiná řada nevoní tak jako RC. ale je fakt, že tu novou řadu Vita Mineral jsem neměla, já mám od všeho ještě ta stará vydání a ty voní opět krásně, ale jinak než RC, tak klidně a spíše lékárensky.

      Vymazat
    2. Ja mam krem Vita mineral a teraz som si ho dala na ruku a pride mi to to iste a este intenzivnejsie ako napr. z Makeup remover-u.
      Aky je pre mna ten zapach neprijemny, tak tie ucinky to akurat vyvazuju a stale dufam, ze si zvyknem :-))

      Vymazat
    3. Osobně když mi něco smrdí, nejsem schopná se přes to přenést a vyhazuji, i když je to jinak skvělé, takže tě velmi obdivuji, že to dáváš, ale na druhou stranu tomu rozumím, prostě pocit po použití RENu a jeho účinky a složení, to je prostě luxus a pohádka.

      Vymazat
    4. Presne ako pises, efekt je neskutocny a nechcem sa ho vzdat, keby som nasla iny produkt s takymto efektom, nevaham. Trosku som si uz zvykla…
      Raz som mala vzorku cistaceho kremu od Shiseida a ked som si ho isla kupit, zistila som, ze ho uz nerobia. Mal penovu konzistenciu, krasne vonal a efekt na pleti bol podobny ako po balzame REN.

      Vymazat
  10. Kdyby ho jeste nekdo shanel, tak ho maji na http://www.liberty.co.uk/
    Postovne sice 15 liber, ale pri nakupu nad 150 liber je 30 liber sleva.

    OdpovědětVymazat
  11. tento komentar je uz asi pase, ale nasla som ho aj na jahode a bez postovneho :-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)