Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 4. 2014

Nenápadné nehty - SoakOff NailPerfect a Ruby Wing

Poslední dobou jsem nosila jen nenápadné nehty, protože jsem měla několik pracovních akcí, kde by se mi moje jinak milované výrazné barvy nehodily. Nehty jsem navíc zkrátila, protože jsem si je zničila v zahradě. 

Soak Off Gellak od NailPerfect jsem toužila vyzkoušet nejen jako top coat. Líbí se mi, jak nenápadně a jemně s ním ruce vypadají na denním světle. Oproti tomu na umělém světle to umí trochu víc rozbalit. Tento nátěr mi vydržel přesně dva týdny, než bylo nutné jej odstranit kvůli odrostům. S výraznou barvou bych to tak dlouho nevydržela. 

NailPerfect Silver Flash 037



Laky Ruby Wing jsou známé tím, že na sluníčku mění barvu. Koupila jsem si dva. Odstín Lily mě zaujal mimo jiné i tím, že měl vonět. 


Jako jo, voní. Ale bohužel moc a pro mne nepříjemně. Voní jako komunistická konvalinková voňavka. Poměrně silně. A voní několik dní. Prohrábněte si vlasy - je to tam. Jíst něco rukama? To raději ne. S tímto lakem jsme si nesedli, ačkoliv barevně není špatný.

Ruby Wings Lily
Barva se na sluníčku mění do měňavé korálovo-červené s leskem. Zajímavý efekt. Na léto to může být velká pecka. A velmi dobře drží! Oproti Color Club lakům, které mi nedrží ani trochu, jsou jejich odnož Ruby Wing spolehlivější. Koupila jsem u Báry.


Když jsem odlakovala Lily, měla jsem chuť opět na NailPerfect gellak. Když jsem odstín 021 Braidsmaid aplikovala poprvé, špatně jsem protřepala a nedařilo se mi nanést ho pěkně. Proto jsem si dala tři vrstvy a nehet byl docela silný. 



Líbilo se mi to i tak, ale podruhé jsem byla pečlivější a výsledek je o moc lepší!


NailPerfect Soak Off 021 Braidsmaid
Musím říct, že jsem z těchto nehtů nadšená. I když příště už rozhodně sáhnu po něčem výrazném a barevném, užívám si jemnou a upravenou ruku. Oproti klasickým lakům umí soak off v této barvě mnohem lepší lesk a efekt. 


Mějte krásný víkend a napiště mi, které nehty jsou podle vás nejlepší :)

8 komentářů:

  1. Ty poslední a pak první. Ruby Wing jsou hnusné!
    Ale máš krásné ruce.

    OdpovědětVymazat
  2. Vysnila jsem si nějaký nenápadný, decentní a jemný odstínek laku, abych jako měla upravené ruce i ve chvílích, kdy jsem líná nebo v časovém presu na precizní lakování. A zjistila, že čistokrevně tělové laky fakt nejsou pro mě, na mých nehtech to vypadá šíleně. Potřebuju něco, co alespoň trochu kryje, budu muset zalovit někde ve vodách decentně růžových (tělovky dohněda mi nesluší).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kategorie tělovek je snad ta nejsložitější :)

      Vymazat
    2. No, tak tělovým odstínům a la korektory neholduju a nechápu, kdo přišel na to, že TOHLE je univerzální tělová. Každý si musí najít tu svou. :-) Vím, že mám pro sebe osobní hledat narůžovělé barvy, které lichotí studenému tónu mé pleti. Jenže spíš než čistokrevné tělové laky to vidím právě na sortu světle růžových. Nechápu to, závidím všem bloggerkám, ale já prostě nemám tak dokonale symetrické, krásné nehty od přírody, přestože se je urputně snažím alespoň dorovnat pilováním. Když to ten lak překryje a zapiluje se to, vypadá to jakž takž, prosvítající mé nehty jsou bohužel děs a běs, ach jo. :-) Chtěla jsem si koupit podobnou tělovku se třpytkama, jako máš ten gellak, ale jak to tak na tobě vidím, asi by toho na mně ty třpytečky stejně moc nezachránily, protože vidím, jak tam chytnu navíc asi tak tři na celý nehet. :-D

      Vymazat
  3. Hani, tak nejdříve poklona - máš krásné nehty a umíš je čímkoliv dokonale upravit - ona to vlastně není poklona, to je prostě konstatování skutečnosti. Já jsem strašlivé kopyto.
    A teď bych Ti ještě chtěla moc a moc poděkovat za nakopnutí k NailPerfect - sadu jsem si pořídila, zakoupila UV lampu a doobjednala jsem a budu ještě doobjednávat další barvičky. Jsem nadšená a jsem ráda, že se už nemusím složitě objednávat do salonu atd.......... Na začátek jsem také hledala nenápadnou tělovou barvu a zvolila odstín 047 - takový šedorůžový studený odstín - a jsem opravdu velmi spokojená. V plánu mám postupně i další barvičky a už se na ně těším asi tak, jako můj syn na novou PC hru.
    Iva




    OdpovědětVymazat
  4. Tak mě se moc líbí jak vypadá ta 021 v hodně silné vrstvě:) Ale já obecně mám rádá výrazné barvy a zrovná ted se rozhodují mezí růžovou neonkou a fuchsii:) Ale nějakou nenápadku bych mohla pořídít, nemám totiž žádnou:)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, to bych neřekla, že je u Braidsmaid takový rozdíl? Podruhé máš jenom jednu vrstvu nebo dvě tenounké? Já jsem se u Lidušky na Interbeauty neudržela auž mám sadu také doma, jenom jsem se ještě nedokopala k použití.
    Ten Ruby wing je nádherný, hned bych si ho koupila, ale ta vůně mě odrazuje, jestli tedy všechny voní stejně..poněvadž jeden takový mám (sunflower) a nemůžu se přes tu jeho vůni přenést- přesně jak píšeš, kdykoliv jím rukama, přiblížím se k obličeji apod...

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)