Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 4. 2014

Na život a na smrt v dekorativce

aneb All time favourite makeup products!
 
Pokud už si vyšetřím nějaký čas pro zhlédnutí pár videí na YT, většinou skončím u All Time Favourites. Nemusím tutoriály, ani spotřebované kousky a dokonce ani měsíční favority. Miluju ty dlouhodobé, jedině ty mi ukáží, co dané bloggerce fakt skvěle sedí a k čemu má cenu se vracet. Měsíční favorité jsou fajn, ale nevypovídají nic, znám to sama od sebe. V březnu to miluju, protože je to třeba nové, ale v červnu si na ten daný kousek už ani nevzpomenu. Pokud si ale produkt koupím několikrát za sebou, jeho vypovídající hodnota je jasná.
 
Samozřejmě i já mám za svoji kosmetickou karieru pár milovaných kousků. Není jich mnoho, ale já si ani nemyslím, že by jich mnoho mělo být. I když jsem v oblasti dekorativky přeci jen o něco více promiskuitní než v péči o pleť, takže těch oblíbenců mám poměrně dost, stejně si myslím, že jiné bloggerky by tuto sekci měly doslova zasekanou. Tak úspěšná já zase nejsem. U mě se do favoritů dostanou opravdu jen ty nejlepší kousky z těch nejlepších.

 
 
MAC Blot Powder
 
Kupuju ho pořád dokola již mnoho let. Našla jsem za něj velmi dobrý dupe v podobně NYC Smooth Skin pudru, a i když si kdo chce co chce říká, já ho opravdu za dobrý považuju, tak Blot je lepší. O tom není pochyb.
 
MAC Face&Body foundation
 
Skvělý makeup! Velké množství vlastně za nižší než drogerkovou cenu se senzačním efektem a skvělou výdrží. Navíc od něho při různých způsobech nanášení můžete očekávat jak krytí tonovací krém, tak téměř plné krytí klasického foundation. Je vážně skvělý.
 
Urban Decay Naked 2
 
Nemám ji dlouho, takže sem skoro ani nepatří, ale je opravudu úžasná a jsem velmi ráda, že jsem si ji nakonec koupila, i když jsem z principu odmítala všechny Naked paletky od doby, co vyšly.
 
NARS Pago Pago Sheer Lipstick
 
Tohle je moje nude! Není lepší. Nude je vlastně téměř jediná barva rtěnky, kterou na pusu v posledních letech dávám, takže mi jich pod rukama prošlo velmi mnoho. A žádná není barevně tak dokonalá jako Pago Pago. Chvíli jsem si myslela, že by ji mohla nahradit Dior Grege, ale ta bohužel už není tak úplně nude, jak bych si představovala. Takže ne, Pago Pago nemá konkurenci. Jen by mohla být trochu krémovější, to přiznávám.
 
Chistian Dior Diorskin Nude Tan  002 Sunlight
 
Jsem tvářenková. Myslím si, že žádný jiný produkt nedokáže na vaší mdlé tváři vykouzlit alespoň trochu života tak, jak to dokáže právě tvářenka. Milovala jsem MAC Melbu, NARS Orgasm, Deep Throat a Gildu, Dior Passion Fruit i Chanel In Love. Ale až se Sunlight jsem lásku přeměnila na trvalý vztah. Používám ji skoro dva roky prakticky v kuse a jednak je skoro plná, ale hlavně se každý den těším, až se s ní opět nalíčím.
 
Christian Dior Powder Eye brow pencil 653 Blonde
 
Je to jen obyčekná tužka na oči, ale tahle "Diorácká" je krásně měkká, zároveň pudrová a hlavně má dokonalý odstín pro mé světlé a nevýrazné obočí, které s ní není nikdy překreslené, stále světlé, ale i tak výrazné. A ten kartáček na druhé straně umí zázraky.
 
 
Pokud přijdete na to, jaký můj milovaný a opěvovaný produkt v mém seznamu chybí, máte u mě lízátko. :)

Jaký je počet vašich favoritů? A máte vůbec produkty, ke kterým se v líčení vracíte a víte, že s nimi pomalu zestárnete?
 
 
No ale nemyslete si, i já stále hledám nové a lepší věci, zkouším a porovnávám. Vždyť jsem přece ta BEAUTY BLOGGERKA a je to moje práce, ne? :) Takže tu na porovnání mám pár novinek a už se moc těším, jak v mém přísném testu dopadnou a zda se některá z nich probojuje z New in do mých All time favoritů. Uvidíme...(tajně doufám v korektor :)
 


28 komentářů:

  1. Tak mě bude zajímat tvé porovnání Nars x MAC. Budu brzy potřebovat nový make-up a korektor. Co se týče korektorů tak se právě nemohu rozhodnout mezi Nars korektorem a tím od MACu.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z prvních dojmů: Nars Sheer Glow je mnohem více krycí než MAC Face and Body. Korektor Nars je hutnější než MAC Select MoistureCover a také více kryje. Zatím víc říci nemohu.

      Vymazat
  2. i když Blot miluju, tak NYC mi přišel jako omítka - ALE - teď mám nově voděodolný kompakt od Catrice a ten mi přijde, že by byl s Mac opravdu srovnatelný, určitě zkuste (recenze taky bude v nejbližší době)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže doporučuješ prozkoumat Catrice, jo? :) Tak jo tedy. :)))))))

      Vymazat
  3. Dle mě chybí Guerlain a nějaké meteoritky, nebo třeba řasenka HR ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Metrority to do mých favoritů jistě časem dotáhnou. :)

      Vymazat
  4. Ahoj Nik,
    prosím Tě, v jakém odstínu máš korektor NARS? Já, že stále doufám, že v obchodech opět bude dostupný ve vanilla.
    Stíny NAKED 2 též mám velice ráda, líčím se s nimi téměř každý den. Jinak nedám dopustit na Bourjois healthy mix foundation.
    Moc díky za odpověď i pěkný článek.
    Šárka D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, já mám odstín Custard. Vanilla byl na mě příšerně světlý a růžový, i když ho používám jen pod oko, ani tam bych Vanillu nesnesla. I manžel se při pohledu na ni vyděsil. :) Nicméně Vanilla je skladem na Smíchově v Sephoře. :)

      Vymazat
    2. Moc děkuji za odpověď, omrknu to tam ;0)

      Vymazat
    3. Tak jsem omrkla a zjistila jsem, že Vanilla opravdu mají a je krásně světlý, což hledám. Ale na druhou stranu dorůžova, což jsem na netu nevykoukala :0( Hlavně je ale pod oči moc hutný a časem mi sedl do vrásek, takže to nebude pro mě to pravé.
      Asi zajdu mrknout do MAC na select moisturecover, což je druhá varianta na mám imaginárním korektorovém žebříčku ;0)
      Šárka

      Vymazat
  5. Mně přišel NYC po delším používání hrozný a při pomyšlení, že Blot je stejný jsem si na něj raději nechala zajít chuť a poohlédla se jinde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti ale doporučuji Blot alespoň vyzkoušet, mnoho bloggerek NYC pudr nesnáší, ale Blot miluje.

      Vymazat
  6. Hanbim sa, blog citam ako celok, takze nemam celkom prehlad, ktora je ktora. Ale kazdopadne, jedna z vas neda dopustit na riasenku Elisabeth Arden :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lízátko je tvoje. :) Ano, to jsem já s tou řasenkou EA.

      Vymazat
  7. Ahoj,
    Podle mě ti tam chybí Guerlain meteorites a něco od By Terry :-))

    Naked 2 jsou nejlepší stíny, které jsem kdy měla. A každý může tvrdit co chce, ale YLS limited edition z jara/léta je proti tomu čajíček, protože mě třeba vůbec nepigmentují...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já nemám dobrou zkušenost se stíny YSL, jejich pigmentaci považuji za slabší celkově.

      Vymazat
    2. Ahoj,

      tak u mě by to byl Blot powder a Naked2. A podle mě jsou taky Naked2 nejlepší stíny, které jsem kdy měla. Mám Naked1 i Naked3. Naked2 jsem jsem kupovala teprve nedávno (a jako poslední z rodiny naked) a u těch jsem se při rozbalování nechala dokonce unést a pronesla jsem "jééé ty jsou fakt pěkné. Jinak bych potrebovala pomoc s výběrem nějakého dobrého makeupu. Mám po porodu šíleně přesušenou pleť a to jsem spíš dřív používala makeupy na mastnou a smíšenou pleť. Jaký je ten Mac, prosím, Děkuji předem za odpověď a s přáním pěkného dne Hanka

      Vymazat
    3. Se do toho, s dovolením, vmísím, protože se mi po porodu stalo to samé. Měla jsem pleť vždycky spíš mastnější a po porodu se pak začala chovat úplně jako suchá. Až za hodně dlouho a po mnoha pokusech jsem zjistila, že není až tak suchá (i když samozřejmě trochu ano, ale to přičítám spíš věku než něčemu jinému), ale dehydrovaná (strašně dlouho jsem kojila a přiznám se, že pitný režim jsem dodržovala asi jen půl roku a pak se na to vyflákla a pila, jak mi to přišlo). Zkus nějaké dobré hydratační sérum nebo třeba aloe vera gel a makeup bez silikonů, protože, bohužel, silikony tu dehydrataci ještě zesilují. Na vyzkoušení doporučuju makeupy alverde, za tu cenu jsou opravdu dobré a uvidíš, jak na tom s těmi silikony jsi. Najít makeup bez silikonů (pokud nechceš minerální sypký) je totiž fakt oříšek :-(

      Vymazat
    4. Hanko, mám stejný pocit, Naked 2 je nejhezčí, co si budeme povídat, nepřijde mi ani tak děsně studená, jak se o ní říká, jsou v ní zastoupené hodně i teplé odstíny, jinak bych totiž ani nemohla být má oblíbená. :)

      S makeupem ti asi moc neporadím, MAC F&B rozhodně suchá místa nezvýrazňuje, naopak je trochu dewy, takže je možná spíše vhodný na normální až sušší pleť, na mastnou určitě ne. Ale Renča má velkou pravdu v tím, že pleť může být spíše dehydratovaná než suchá, také jsem to tak chvíli měla, i když to nebylo nic strašného.

      Vymazat
  8. Já články oblíbenci měsíce nedělám, protože mám oblíbené pořád to samé :D Takže by asi nikoho nebavilo to číst dokola. Shodneme se v Naked paletě, ale já miluji všechny tři stejně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S oblíbenci měsíce bych na tom byla jako ty, také bych se vlastně neustále opakovala. Nicméně si myslím, že je fajn dělat čas od času právě tyto dlouhodobé oblíbence, protože podobné posty mají alespoň nějakou vypovídající hodnotu.

      Vymazat
  9. Jen podotknu jako tip řasenku na obočí od Benefit - Gimme Brow. Používám při každém líčení a jsem z ní na větvi, až dojde, pořizuju další. I kde jsem na ni narazila v recenzích, všechny chválí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, díky, za sebe řasenku na obočí určitě ne, ale děkuji za tip pro ostatní.

      Vymazat
  10. Takže děvčata, opět jsem se u vás inspirovala :-D a jak jsem zkoušela ten pudr NYC a byl na mě hrozný (zvýraznil chloupky na obličeji atd), tak MAC je naprostá bomba a doporučuji pro perfektní matný vzhled porcelánové panenky!

    Za sebe děkuji za doporučení a sama doporučuji. Měla jsem sice trochu strach z doporučeného odstínu, který se mi zdál světlý, ale opravdu nebarví a dokonale zmatní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, :)

      Já vím, že jsem jedna z mála, které mají NYC rády, mně naštěstí nezvýrazňuje nic, tedy ano, asi prvních 5 minut po nanesení, ale poté si "sedne" a je srovnatelný s MAC. Nicméně Blot je Blot, o tom žádná, miluju ho! :)

      Vymazat
  11. Smooth skin jsem si koupila po nadšených recenzích, ale mně přijde poněkud prašný a nějak mi na pleti "sedí". Včera jsem si jen tak na zkoušku čmárla na ruku další svatý grál českých bloggerek, Stay matte od Rimmelu (jen tak jsem brousila kolem stojanů a všimla si ho, nechtěla jsem si ho kupovat, protože matovat fakt nepotřebuju) a paradoxně mi přišel lepší... Což nevím proč, domnívala jsem se, že Smooth skin si prostě nesedl s mou suchou pletí, tak je přece blbost, aby mi pudr matující vyhovoval víc? (Jasně, všechny pudry matují, ale ten, co to vyloženě deklaruje a slibuje?) :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten korektor Nars mám a mám nejsvětlejší verzi, kterou v ČR nelze sehnat.
    Myslím, že je to asi nejlepší korektor a lepší, než MAC, který jsem zkoušela pár dnů před ním.
    Mac mi zvýrazňoval suchá místa, zalézal do vrásek a nebyl tak dobře krycí jako Nars.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)