Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

30. 4. 2014

Moje péče o tělo

Dnes to nebude žádná dlouhá recenze, ale spíše ucelený pohled na produkty, které používám při péči o tělo. A hned na začátku se musím prohlásit, protože jsem na sebe pyšná. Fakt jsem se hodně zlepšila. Já totiž nikdy o tělo nedbala. Svému obličeji a pleti jsem vždy věnovala velkou pozornost a pečovala o něj, ale zbytek těla jako by pro mě neexistoval. Já jsem končila někde pod bradou. směrem dolů byl někdo jiný, kdo mě vůbec nezajímal. A měla jsem to tak fakt hodně dlouho, vlastně donedávna. Naštěstí moje tělo mi tuhle aroganci a naprostou ignoraci nevrátilo. Nemám suchou pokožku, nemám nikde svraštělou kůži, prostě nic. Nemazala jsem, ale stejně jsem dojela daleko. No ale změnila jsem se.
 
Je mi 36, takže žádné hezké číslo. Navíc jsem za poslední dobu zhubla 10 kilo a hodlám ještě dalších 10 dál dolů, a tohle vše se na vašem těle prostě nějak podepíše. Takže jsem se vybavila pomocníky a bojuji i na této frontě.
 
 
 
Original Source Lavender and tTea Tree shower gel
 
Je to jen sprcháč, nic, o čem by se měly psát romány, ale já se zamilovala do jeho vůně. Vůni miluje i náš malej, takže posledních pár měsíců používáme jen tento sprchový gel.
 
REN Guérande Salt Exfoliating Body Balm
 
Společně s gelem většinou 2 x týdně projedu dekolt, břicho i stehna tímto peelingem. Opět je to vůně, která mě na něj uhranula. Mentol vás probudí naprosto dokonale a protáhne věčně ucpaný noc. Peeling jako takový je jemný, pokožka není začervenalá a zároveň je krásně hladká a jako by již ošetřená olejem. No prostě REN, čekali jste snad něco špatného?
 
Gernetic Seino
 
Tohle je novinka v mojí péči, za níž vděčím tipu od Táni. Gernetic jsem jako značku vždy ignorovala, vůbec mě nezaujala pojetím ani prezentací. No ale Seino jsem si zamilovala. Tady mě tedy neuchvátila vůně, ani nevím, jak ji popsat - konvalinky, lotosový květ? živé květy? No prostě takový smrádek, ale vlastně mi ani nevadí. Natírám vždy ráno i večer a jelikož se hubnutí na mém poprsí samozřejmě také trochu podepsalo, doufám, že pevnost zůstane díky tomuto toniku zachována.
 
Ryor Silueta zeštíhlující emulze
 
Břicho je další oblastí, kde hubnutí nechalo stopy. Špeky mizí, ale kůže je trochu povolená, takže krom cvičení spoléhám na tento krém. Natírám vždy ráno a pak ještě předtím, než jdu cvičit. Zatím jsme spolu krátce, takže na nějaké závěry je ještě brzy.
 
Eygptian Magic
 
O něm psala nedávno Nuf. Pokud mám někde nějaký menší flíček, ekzém či něco podobného, natřu a je klid. Natírám s ním neustále i pusu nebo odřený nos. Obličej tedy ne, na to je pro mě příliš mastný. Jo a včera jsem s jeho pomocí dostávala dolů vteřinové lepidlo z prstů, když jsem lepila synovi obleček na čarodějnice. Ale jo, vlastně i na to je docela dobrý. Společně s odlakovačem tedy...
 
Venus Crema Termale Anticellulite Notte
 
Poslední pomocník je dárkem od Nuf. Dostala jsem ho k Vánocům a miluju ho. Až dopatlám toto balení, kupuju ho znovu. Hezky voní, po nanesení lepí jen chvilinku, takže se mohu téměř okamžitě obléct nebo zalehnout do peřin. Celulitida vám díky němu samozřejmě nezmizí, nejsme naivky, že, všechny víme, že jakékoli mazání je spíše pro dobrý pocit, než pro skutečný efekt, ale určitě je dobré svoji snahu podpořit i v tomto směru.
 
Abych se zas tolik nepřechválila, mám stále ještě rezervy. Nemažu dekolt ani krk, což je asi obr chyba. Zde stále hledám něco, co by mi vyhovovalo (nějaké nápady?). Jo a samozřejmě nemažu ani celé tělo jako takové. Ale to já prostě nikdy dělat nebudu. :)
 
A co vy? Pečujete o svoje křivky, nebo jste lemry líné, jako jsem bývala já? Nestyďte se, klidně to na sebe práskněte, stejně to zůstane jen mezi námi zde. :)
 

4 komentáře:

  1. Já jsem lemra líná :-) Ale lepším se, hlavně proto, že každou chvíli něco umíchám a jak je to olejový, tak mě to časem přestane bavit, že to neubývá, takže to putuje na tělo... :-) Mažu chaoticky, ale poctivě se snažím mazat po holení. A mám to naopak, mažu spíš dekolt a tak kolem, protože po pětiletém kojení mám o dvě čísla menší prsa, která si - díkybohu :-) - zachovala aspoň tvar, takže bych ráda, aby to tak zůstalo, když zpět už je asi nedofouknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s krkem a dekoltem děsná, přitom stáří je nejvíce vidět tam, sama to už vidím, ale nevím, co by se muselo stát, abych tam taky něco mázla. :)

      Vymazat
  2. ja som mazala jak besna niekedy, na kazdu cast tela iny krem, olej, peeling a nevem co. pocas tehotenstva to vygradovalo, bola som schopna mazat aj 3x denne, mastna jak loksa som bola celych 9 mesiacov. a potom bum, asi tak 4 roky ani tuk, uplne ma to prestalo bavit. a teraz, po 5 rokov sa mazem asi tak kazdy druhy den, zas si hovorim, ze nesmiem tu pokozku tak rozmaznavat. ale krk a dekolt mazem stale, kazdy vecer a rano. a cim mazem? telo len a jedine telovym maslom pre tehotne od alverde a krk a dekolt bars cim, vacsinou kupim nejaku nivea pure, akoze priroda. takze mazaniu zdar :)
    PS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zastávám tejný názor - moc tělo nerozmazlovat. Mažu opravdu jen ty partie, které nejvíce trpí váhovým úbytkem, zbytek těla má "sparťanskou výchovu". :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)