Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 4. 2014

Jarní rtěnky

Taky s jarem odkládáte tmavé a těžší rtěnky? A dokonce i ty nude a MLBB (my lips but better)? 
Dneska mám pro vás tipy na nějaké to jarní odlehčení. Hlavně textura jarních rtěnek je lehká, hydratační a spíše balzámková.

Startujeme u Lancome. Ti jsou ostatně celkově rtěnkami proslaveni. Ta moje dnešní se k jaru hodí dokonale! Je jemně růžová, připomíná mi poupě růže. Právě tuhle barvu měla kdysi moje prababička před domem. Ty květy se nerozvíjely do velkého květu, vydržely dlouho v mírně povoleném poupěti. Měla jsem je moc ráda.
Lancome L'Absolu Rouge 341 jsem dostala od Nik. Musím se přiznat, že se v kolekcích Lancome moc nevyznám, ale pravděpodobně jde o nějakou, která byla zaštítěna celebritami. Na mém kousku je klobouk a podpis Kate Winslet. A tuhle rtěnku herečka klidně mohla mít i v legendárním Titanicu. Romantická růžová :)





Tahle rtěnka velmi pěkně kryje a báječně voní. Na mně je ale lepší v lehounké vrstvě, protože mám tmavší rty a světlejsí odstíny se na nich viditelně trhají. Nicméně jinak proti kvalitě nemám sebemenších výhrad! Výdrž se mi hodnotí obtížně, protože dávám skutečně jemnou vrstvu.

Další dva jarní kousky jsem dostala od ASTOR k recenzi. Po Rimmelu jsem měla strach, protože novinka z jejich stáje mě zklamala. Stále nechápu ty jásavé recenze průřezem blogosféry, jsem nejspíš jediná, kdo nadával. Snad to bylo odstínem? Myslíte, že mám dát té rtěnce v jiné barvě šanci?



K věci :) Astorky jsou mnohem lepší. Taky jsou lehounké, hydratační, hladké. Kryjí jen lehce, ale dají se vrstvit. Oproti Rimmelu ale neputují. Chci zdůraznit, že to může být odstínem. Od ASTOR mám barvy jemnější a světlejší, u těch se potíže tolik nepoznají, pokud by byly. Je fakt možné, že bych i z té nové Rimmelky byla nadšená, kdyby mi dali k testování lehounký odstín. 

ASTOR mi dal korálovou 201 Bright Pink a mauve 300 Violette Chic. Bright Pink se mi líbí moc! Ale není to ani trochu moje barva. Tím, že mám tmavší rty a rtěnka moc nekryje, mi vznikají mapy. Takže tu neunosím. Nicméně je pěkná, šťavnatá a na rtech strašně příjemná!



ASTOR Bright Pink


umělé světlo a Bright Pink od ASTOR, vidíte, že na mých pigmentovaných rtech je vidět vrstva barvy

O moc lepší je pro mne Violette Chic - tu bych si klidně koupila, protože po obdobných odstínech sahám na denní nošení. Sluší mi k pleti, očím i zubům, i když mají mírně fialový podtón. Jen by v ní nemusel být ten sheen...





oba kousky od ASTOR

Bright Pink a Violette Chic
ASTOR Violette Chic

rozmazané fotky nejlépe přiznávají barvu

Astor Violette Chic + bezbarvý lesk L'Oreal


Rtěnky od ASTOR nemají závratnou výdrž, ale to prostě v téhle textuře nečekám ani od drahých značek. To jsou rtěnky na to, abyste je měly v kapse nebo v kabelce a klidně poslepu mázly na rty. Všechno má svá pro a proti. Tyhle rtěnky nejsou držáky na celé dopoledne ani na večírek. Jsou jako lehká vodová zmrzlina, taky je hned pryč, ale má svoje kouzlo :)

A taky jsem na jaře znovu vytáhla lehkou červeň od By Terry, která přes zimu spala v přihrádce. Je božská, nic není tak dokonalé jako rtěnky By Terry TerryBly! 

By Terry So Flamenco! v lehké vrstvě

A když jsme u By Terry, mám tu ještě jednu lehounkou broskvovou By Terry Rouge Delectation Hot Mango. Jmenuje se sice po mangu, ale nebojte se útoku silné barvy. Je snově lehounká, jemná a balzámkovitá. Barva se mění a blýská, lehce odráží světlo. Je krásná a hodí se k jakémukoliv líčení. Navíc nepotřebujete zrcátko a nalíčíte se i v autě. Výdrž je velmi slušná na to, že jde o tak hydratační texturu. Bohužel mi trochu zalézá do vrásek, což je opět tím, že moje rty jsou tmavší než samotná rtěnka. To je u světlých rtěnek moje prokletí a vlastně to i bylo kdysi hlavním důvodem proto, že jsem začala lovit mezi výraznějšími odstíny. Málokterá světlá rtěnka na mně vypadá dobře, většinou se mi na rtech trhají a vytvářejí síťovitý vzhled.

By Terry Hot Mango



Už určitě víte, že mám ráda L'Oreal a jejich rtěnky a lesky. O Carrese řadě jste už četly a slyšely všechny, asi nějakou máte i doma. Já jsem sáhla po krásné červené v odstínu Rebel Red. Není na něm nic rebelského, je to jemná gelová červená, která dělá krásné lehké rtíky. Mám ji ráda! Akorát obal stojí za houby, laciný plast se obouchává a je to škoda. 


L'Oreal Rebel Red

Ne všechny z dnešních rtěnek se hodí jen na jaro, ale věřím, že inspiraci najdete. Já jsem si uvědomila, že moje kosmetika nutně potřebuje čistku! Až se stydím, kolik mám rtěnek a lesků! Achich, musím to pročistit a poslat do Blogsale! 



Je to jasné, jdu dělat čistku.
A u toho taky připravím post o všech lescích, které jsem nasbírala :)

Kterou rtěnku jste si letošní jaro oblíbily vy? Napište mi to, moc mě to zajímá. jen doufám, že mě vaše tipy neposunou zase k dalším nákupům... Jsem nemožná! :D

Moc děkuji zastoupení ASTOR za rtěnky k recenzi! 







9 komentářů:

  1. Tak jsem listovala zpátky a hledala jaký odstín od Rimmelu máš, protože já mám dva a jsem s nima moc spokojená. Tak teď nevím čím to bude. Já na jaro/léto moc rtěnky nepoužívám, takže tuším ,že brzy dám do kabelky oblíbené Whisperky a s těmi vyžiji celé léto+lesky na rty. Jo a taky vlastně másla od Astoru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já u té Rimmelky pořád dumám, co se u nás porouchalo. Všichni je milují a málem na ně přísahají, mně ta rtěnka prostě nevyhovovala. Barva krásná, příjemná konzistence, ale nedrží a neumí dobrou vrstvu, která se netrhá. Já u tmavých rtěnek vyžaduju spolehlivost, nemám energii ani čas na kontrolování. Kdybych jen seděla doma, nafotila fotečky na blog a tím to haslo, tak bych ji zbožňovala. Ale já jsem s ní potřebovala pracovat od 7 do 4. A to nejde.
      Másla ASTOR jsou na jaro ideální :)

      Vymazat
  2. To bude asi odstínem. Čím světlejší odstín, tím méně na něm budou chyby opticky vidět, ale může být reálně fakt lepší. Já mám doma dvě Rimmelky z řady od Kate Moss (obě navíc ze stejné, matné série) a ta tmavší taky malinko víc maže a zdůrazňuje suché rty a celkově na rtech tak hezky "nesedí" jako její světlejší kolegyně. (Přičemž "tmavší" si představte rozdíl tak půl odstínu, rozhodně vedle sebe nestavím nenápadný růžový balzámek a krvavě rudou rtěnku.) Ale jinak mě Rimmelky baví taky, myslím si, že za ty peníze je to slušně intenzivní a držící barva, pokud fakt člověk chce dostupnou plnokrevnou rtěnku a všechny ty hydratační balzámověci ho neberou.
    Jinak, tmavé rtěnky miluju celoročně, protože mě baví v nich na jaře být za dámu v sáčku a podpatcích, nějak mě jarní přechod k pastelovým barvám nebere, já tyhle odstíny nemusím, protože v nich vypadám unyle. Co je teda fakt, že s teplejšími měsíci mám potřebu trochu odkládat černou a naopak vytáhnout víc bílou a užívat si tuhle kontrastní kombinaci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty Mossky mi přijdou celkem fajn, ale stále je to na mě takové těžkotonážní. Nicméně na drogerku je to velmi fajn, to uznávám.
      Barevně jsem nikdy ty střední tóny rtěnek nenosila. Buď výrazné, červenou a nafialovělou vampy, nebo potom nude. Ale čím jsem starší a vytíženější, tím víc hledám. Abych vypadala slušně celý den a neupravovala rty pořád dokola, musím občas ty své milované rudé odkládat. Když celý den s někým povídám, nevím, co se vyskytne a musím se soustředit, prostě nemohu upravovat rty. I když má člověk dobrou rtěnku, v těch výrazných barvách se to pohlídat musí.
      Ale máš pravdu, že i já si občas v těch odstínech připadám unyle. Záleží, jak se vyspím :)

      Vymazat
    2. Já osobně jsem nosila v nácti jenom bezbarvé lesky a pak už rovnou rudé rtěnky. Když se nechci kontrolovat, tak radši nic nebo maximálně přetřít rty balzámem. :-)
      Pod tělovou barvou si představím takový ten korektorový odstín a ten by na mně vzhledem ke světlé pleti a tmavým vlasům vypadal zvlášť mrtvolně, svou přirozenou barvu rtů mám poměrně výraznou, takže asi proto přirozeně inklinuju k těm všem rudým od malinové po temně burgundskou červenou. :-)

      Vymazat
    3. Aha, tak to mám malinko jinak. Korektorové odstíny mi na rty nesmí a pod tělovou barvou si představuju jiné :) Třeba Dior Grége? Dřív jsem nosila MAC Velvet Teddy, ten teda vysušuje... Ale barevně je boží. Tomu říkám tělovky :) Plánuju se podívat na blogersky milované Catrice :)

      Vymazat
    4. Mě Catrice trochu míjí, v drogerkách v našem městě jsem nikde neviděla stojan... Jestli stojí za koupi víc než Rimmelky, tak mě to ale bude asi dost mrzet. :-)

      Vymazat
    5. Jednu Catrice mám, plánuju ji ukázat :)

      Vymazat
  3. musím říct, že jsem hledala v regálech Astor hodně dlouho, ale neoslovila mě žádná rtěnka i když jsem moc chtěla. všechny mi přijde, že mají třpytky nebo sheen a přes to se prostě nemůžu přenést :D jinak moje oblíbené na jaro - Caresse, i když ty miluju celý rok :D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)