Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 4. 2014

Jarní laky z mého šuplíku

Poslední dobou vede gellak od NailPerfectu, nicméně občas mám chuť na změnu. Vždycky je to jen na pár dní, protože výdrž klasického a gelového laku se samozřejmě nedá srovnat. NailPerfect drží, má stálý lesk. Laky se po pár dnech olupují a lesk ztrácejí. I tak mám ale ráda obě varianty :)

Nakoukla jsem do šuplíku a vytáhla laky, které mě v jarních dnech nalákaly nejvíc. Tady je máme:


Na ubrousku se barva poněkud rozpíjí, nicméně odstíny jsou zachyceny věrně.

OPI Don't Touch My Tutu je geniální, pokud chcete jemnou francii. Není moc vidět, ale udělá čistou ruku. Nepruhuje! To je nejčastější bolest těchto barev. Za tento lak dávám ruku do ohně, ten vás nezklame!

OPI Don't touch my tutu
Lak Rimmel Lose Your Lingerie jsem dostala od COTY jako PR vzorek a byla jsem nadšená. Tyhle barvy na nehtech miluju! 
Jenže je děsný. Pruhuje! Má prapodivnou konzistenci a věčně zaplácaný štěteček lakem, špatně se s ním pracuje. Chce tři vrstvy, což nejsem ochotná lakovat. Barva krásná, ale lak nepoužitelný. Kdo máte nervy na tři vrstvy a náročné lakování, klidně ho zkuste. Já ho ale nedoporučím.
Rimmel Lose Your Lingerie
Vidíte ty díry? Rimmel Lose your lingerie
OPI DS Reserve... Ten je takový trochu rozporuplný, protože mi drží kratší dobu než jiné laky. Barva je nádherná! Ale skutečně nádherná. Efekt laků OPI z DS kolekce je vždycky povedený. Miluju holografické laky, bohužel mi ty nejkrásnější prostě nedrží. Měla jsem spoustu holografů od China Glaze, ale nevydržely mi na nehtech ani jeden den. OPI z DS kolekce mi drží o mnoho lépe, dají na mně čtyři dny i víc. Není to dokonalé, ale je to lepší :) 
OPI DS Reserve
OPI DS Reserve
OPI DS Reserve
Jasná a veselá růžovka nebo korálovka OPI Suzis Hungary Again krásně září. Vždycky mi zachytí oko, vlastně je mi jedno, zda je jaro nebo zima :) 

OPI Suzis Hungary Again

OPI Suzis Hungary Again

A na konci fronty mám takový zvláštní kousek OPI The World is not Enough. Je zvláštní barevně i konzistencí, není mi jasné, zda to je lak nebo top coat. Ve dvou vrstvách je stále poměrně dost sheer, před barevné laky je ale nádherný. Drží parádně a kouzlí s efektem různobarevných třpytek v modravo-šedavém základu s kapkou slézové. Je velmi zajímavý a neokoukaný.

OPI The World is not Enough

Víte, co je sranda? Když jsem se do šuplíku koukla dnes ráno, vybrala bych úplně jiné laky :D Takže příště zase jiná skupinka.

11 komentářů:

  1. tak ten žvýkačkově růžový si musím pořídit! tenhle odstín sháním už strašně dlouho, ale všude vídám odstíny spíše s podtónem do fuchsiové.
    a s tím Rimmelem jsi mě moc nepotěšila, zrovna jsem si ho pořídila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naty, třeba ti sedne ten Rimmel lépe. Mě prostě zklamal :( Ten žvýkačkový je geniální :)

      Vymazat
    2. mne ten rimmel bublinkuje a ide po 2-3 dňoch dole v celkoch a na štetci ostávajú kúsky ako keby zaschnutého laku . Oproti tej stále ponuke je táto limitka hrôza.

      Vymazat
    3. Taky se mi zdá, že umí Rimmel laky lépe!

      Vymazat
    4. Já jsem z toho rimmelu třeba nadšená - pruhuje minimálně, krásný je už ve dvou vrstvách (stejně dávám tři, jsem na to zvyklá) a s FS zpevňovačem a top coatem Essence mi vydrží i týden, odlakovávám ho hlavně proto, že už chci změnu :D. Za mě to je lak roku a já si rozhodně koupím i do zásoby...

      Vymazat
    5. Souhlas, jak je ten Rimmel krásný, tak je lakování a štěteček děsné!

      Šup sem s nějakou alternativou holky ;-)

      Vymazat
  2. Na tie holografy je radosť pozerať..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak já miluju holografy :) Jen kdyby chtěly lépe držet...

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuju! Mě se ta barva strašně líbí. Je dokonalá nejen na jaro. Ale na denním světle a v detailu to byla ostuda. Moc mě to mrzelo. Osobně bych do něho přilila třetinu průhledného laku, byl by akorát...

      Vymazat
    2. Rozhodně se ti povedl nalakovat lepe než mě :-D

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)