Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 4. 2014

BB krémy z drogerky - stojí za koupi?

K recenzi jsme dostaly dva BB krémy z drogerie a zajímalo nás, zda stojí za to. Málokterý drogerkový makeup nebo tint skutečně stojí za to - jistě, poklady se dají najít, ale je nutné hledat déle a pečlivěji. Naše zkušenosti navíc ukazují, že v této kategorii nelze ani spoléhat na doporučení kamarádek nebo blogerek, každé pleti prostě sedí úplně něco jiného. A navíc je bohužel drogerka těžkotonážní, a právě u makeupů je to průšvih...

A proto my u makeupů a tónovacích krémů drogerie ignorujeme. Z toho důvodu jsme vděčné za možnost vyzkoušet BB krémy od Rimmelu a Astoru.

Post jsme pojaly jako duel, takže jako vždy je Nuf červená a já modrá.


Balení je v pořádku v obou případech. Plastové tuby jsou praktické a pohodlné.


Mě osobně se na pohled a do ruky víc líbí tuby Rimmel BB krému. Plast je bytelnější a pevnější.
 
To já naopak musí říct, že se mi více líbí balení Astor, přijde mi luxusnější, pokud se vůbec takové slovo dá použít v souvislosti s plastovými tubami.
 
 


Astor má tubu o kousek větší a o poznání měkčí. Nicméně opět plně funkční. Obaly jsou zkrátka dobré.
 
Je to tak. :) Normální obal, nic extra, nic špatného.


Na obalech píšou, co všechno by oba produkty měly umět. Tady už začíná legrace. Kéž by tak byla všechno tohle pravda... :)
Rimmel má být matující, super-úžasný.
Astor naopak rozjasňuje, a jinak je taky chytřejší než zlatý retrívr.

No, uvidíme....
 
Přesně tak, už na obalech mě to začíná štvát. All in one, 9 in 1, tohle já nenávidím, za pár let zde budou produkty 167 in 1. To jsou takové kecy, pokud bych byla kupující, nikdy bych si sama tyhle zázraky všeho v jednom dobrovolně nekoupila. Takže to mě odrazuju už jen při pohledu na tubu a ani ještě nemusím sundat víčko. Nemilé...


Rimmel BB Matte Light - Astor BB All-in-one Nude

U odstínů už jsem se smála skoro hlasitě. 
Rimmel jsem dostala v odstínu Light, který rozhodně není úplně světlý. Na mne byl sice světlý a neseděl mi, ale pro průměrnou obyvatelku našich končin bude tak akorát, když ho pořádně rozetře. Pro bledulku bude nepoužitelný...

Astor jsem dostala v odstínu Nude 200. Přátelé, ani omylem. To je normálně krásný zlatavý odstín, nic nahatého. Je mi akorát a rozhodně mi dodává barvu. Pokud jste bledule, tak ho obejděte velkým obloukem, byl by na vás oranžový.
 
Já jsem dostala ty samé odstíny.
 
Rimmel Light je na mé ruce ideální. Začala jsem jásat a vesele ho aplikovala na obličej. Na obličeji ale začal být světlý, o dost světlejší než moje pleť. Je to docela zajímavé, protože by mě to ve snu ni nenapadlo, myslela jsem, že si barevně rozhodně budeme sedět. Takže podle mě pro světlejší typy fajn, pro Nuf musí být jak křída. :)
 
Astor Nude. Super název, na to jsem se fakt strašně těšila, že tenhle určitě světlý nebude. Není. NENÍ! Ten je na mě tak příšerně tmavý, že se mi ho ani omylem nepodařilo rozetřít do ztracena, aby splynul s mojí pletí. Na ruce níže to uvidíte. Na obličeji to bylo opravdu příšerné. Rázem jsem se stala opařeným prasetem a nemohla jsem s tím nic udělat. Nepomáhal pudr, nepomáhalo drastické roztírání, prostě nic. Opařené prase na mě zíralo ze zrcadla a já věděla, že s tímhle odstínem nemohu opustit byt.

A teď k ostatním vlastnostem.
Rimmel na mě je strašně moc vidět! Dělá mi mapy, což přisuzuji nejen nepadnoucímu odstínu. To jistě výše vidíte i na ruce, tohle je na mě jednak světlé, jednak jaksi našedlé. Mojí pleti službu neudělá. I tak jsem jej ale poctivě testovala. 
Matuje, jak slibuje?
Nematuje ani omylem, naopak lesk pleti zvyšuje. Zalézá do pórů a vytváří na čele dojem krupičky. Já jsem prostě nepřišla na způsob, jak se s tímto produktem skamarádit. Nejsem si jistá, že ho někomu mohu doporučit. Podle mého názoru bude dělat fleky a lesk i na pleti, které padne odstínem. Za mne - nekupovat!
 
Já jsem také velmi nespokojená. Krém neskutečně zalézal do porů, zvýraznil naprosto každé suché místo na mém obličeji, o němž jsem do té doby nevěděla. Z části to opravdu přisuzuji světlejšímu odstínu, protože na mé pleti všechny odstíny, které jsou světlejší než moje pleť, do porů skutečně zalézají a zvýrazňují je. Bohužel ty mapy a suchá místa špatně zvolenému odstínu připisovat nemohu. Takže abych to shrnula - těsně po aplikaci krém vypadá jako matující, pleť je hodně matná, bohužel tím pádem zcela bez života, udusaná, seschlá, skoro mrtvá, ale po pár minutách začíná lesk. Na chvíli si oddychnete, že jako fajn, konečně pleť získává svůj život zpět, ale to oddechnutí trvá asi tak 5 minut, pak jste příšerně lesklá a je to opět nehezké, jen jiným způsobem. Takže název Matte prostě jen  klame a láká na něco, co lidi slyšet chtějí, ale co on sám nemůže splnit.

Astor se mi líbí, sluší mi a sedí mi. Ač se jmenuje Nude, sedí mé tmavší pleti krásně. Slibuje rozzáření pleti, a to dokonale splňuje. Obličej vypadá odpočatě a moc pěkně. 
Bohužel ho ale musím přepudrovat a pak ještě matovacím papírkem přes den pohlídat. Myslím si, že i on zvyšuje lesk pleti. 
 
Já bohužel nejsem spokojená ani s Astorem. U něj název Glow dokonale sedí. Bohužel to není ten luxusní glow, na nějž jsem zvyklá třeba z NARS Sheer Glow, tam je to takové krásné a přirozené. U Astoru jsem hned mastná, takže takže ne glow, ale grease, to by byl přesný název, ale s tím by se to asi tak dobře neprodávalo, že. Díky tomu, že na mě byl odstín fakt děsně tmavý, tak jsem s Astorem byla jen doma a měla ho pár hodin, tudíž jsem ani nepudrovala. Užila jsem si mastnoty dosyta a doufala jsem, že v tu doby, kdy jsem krém na sobě měla, nezazvoní pošťák, abych náš byt nemusela opustit, protože bych se za svoji pleť styděla. To se mi již dlouho nestalo.


Astor BB All-in-one Nude



I na ruce je krásně vidět, že Astor rozjasní. A taky vidíte, že odstín Nude je poměrně tmavý a vysloveně zlatavý. Pozor na oranžový podtón!
 
Na mé ruce jasně vidíte, že pro někoho kolem NC/NW25 je tohle naprosto nepoužitelný odstín.
 


 
 
Sama za sebe musím upozornit ještě na jednu věc, kterou Nuf přešla, a popravdě tomu vůbec nerozumím. Ta vůně! Tedy správně ten smrad!!!!! Všechny produkty, které jsem v tomto balíčku od Astoru dostala, tedy tento bb krém, makeupu Skin Match a rtěnky, vše tak nehorázně smrdí. Rádoby hezké vůně a la toaletní voda, ve skutečnosti tak hnusně napajcované umělotiny, to je něco, přes co se nemohu přenést. Smrdí to i po aplikace. Když jsme s makeupem (platí to i u bb krému, jen s ním jsem nebyla venku) vyšla ven a proti mně zafoukal vítr, ta strašná vůně se mi hrnula do nosu a bylo mi zle. Takže pozor na to, tento bb krém voní fakt velmi silně. A nemyslete si, Rimmel na tom není o nic lépe, jen zrovna u tohoto BB krému ta vůbec není tolik přehnaná, takže zde musím dát Rimmelu malinký bodík k dobru..
 
 

Pro mě je výsledek jednoznačný:
BB krémy jdou i nadále kolem mne, nijak extra mne nezajímají. Nicméně Astor v odstínu Nude mi sedí, když zkoriguji lesk pleti, vyhovuje mi. Netvrdím, že ho budu denně nosit, protože mám ve výbavě lepší produkty, na které nedám dopustit. Ale klidně ho doporučím na chatu, na dovolenou, do batohu na víkend... V situacích, kde nechcete mít s sebou drahý nebo rozbitný makeup, nebo tam, kde se nechcete precizně líčit a používat vysoké krytí... všude tam bych klidně doporučila koupit Astor BB All-in-one.

Rimmel BB Matte si nekupujte, nahá pleť bude jistě krásnější, než když použijete tento produkt.

Takže já za sebe nedoporučuji ani jeden, důvody jsem myslím výše popsala jasně. Nadále mě všechny BB krémy nezajímají, protože mě nikdy žádný neoslovil, ať už se jednalo o asijskou produkci, REN, či jakoukoli drogerie a high end. A jen tak pro pořádek dodávám, stačí mi 1 in 1, protože pokud produkt dělá, co má, nepotřebuje se ohánět směšnými čísly a přikrášlovat si skutečnost.


6 komentářů:

  1. skusala som oba zo vzorky, jeden vacsi pruser, nez druhy. Stotoznujem sa s vasim zaverom. Momentalne mi z "pismenkovych" nahrad make upu najviac vyhovuje CCcko od Bourjois.

    OdpovědětVymazat
  2. Kolikrát to ještě budeme muset zopakovat, než to dovozci kosmetiky pochopí? Je to moc TMAVÝ! :-) Čili nepoužitelný i kdyby to jinak mělo být nevímjak super. Takovouhle barvu holt nemám ani na konci léta, to bych si musela zařídit přechodné bydliště v solárku...

    OdpovědětVymazat
  3. To se dalo čekat. Směju se opařenému praseti a překlep přirození je taky supervýstižný! :)

    OdpovědětVymazat
  4. CC od Bourjois je jediny tonovaci krem z drogerie ktory na sebe znesiem a ktory vyzera lepsie ako polovica mojho draheho arzenalu :)
    Za mna urcite stoji za skusku.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)