Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 4. 2014

AUSSIE 3 Minute Miracle Luscious Long Deep Treatment...

...for hair begging for a treat. No to tedy fakt ne! Ale od začátku.
 
 
 
Původně jsem sem dala asi tak na 2 minuty příspěvek o synově pokojíčku, ale pak jsem si vzpomněla, že jsem vám na konci minulého příspěvku slíbila recenzi, která už konečně nebude tak děsně jásavá, jako bylo těch několik předešlých. Takže jsem příspěvek vymazala, protože už bych konečně měla začít plnit všechny ty sliby, které vám vždy na konci postů dávám, že jako už příště tedy konečně bude to a to. Takže dnes rozhodně jásat nebudeme, i když hodně bloggerek o tomto jásá nekonečně.
 

 
 
Nutno podotknout, že moje vlasy jsou neobvyklé. Husté, hrubé, porézní, nezvladatelné. Takže pokud máte vlasy jako většina pozemšťanů, pak pro vás možná tohle zázrak bude. Nemohu to posoudit, proto vám ani dnes nenapíšu, že tohle určitě nekupujte. Pokud ale máte vlasy jako já, což vím, že pár takových čtenářek tady je, tak pak tohle není cesta pro vás. Ale vy už jistě víte, co je pro vás nej.
 
Dokud u nás značka Aussie nebyla k dostání, nikdy mě ani nenapadlo si ji koupit. Já těm drogerkovým/levným produktům na vlasy nevěřím, s mými pačesy většinou nezmůžou zhola nic, často jim spíše uškodí. Jakmile jsem ji ale zahlédla v DM, tak jsem si řekla, že jí šanci dám. Dlouho jsem vybírala, kterou z těch tříminutových masek vzít, až jsem skončila u Luscious Long. Volba evidentně špatná a další masky u v plánu zkoušet nemám.
 
Začnu pozitivně, protože jedno pozitivum přeci jen vidím. Tím je obal, přesněji způsob dávkování. Není jedinečný, pokud vím, mají ho i některé jiné značky (ale nechtějte ode mě jména, nyní fakt z hlavy nevím, jen vím, že jsem se s ním už setkala), ale je výborný. Tubu stačí zmáčknout a maska vám spodkem vyteče sama. Do ničeho nemusíte strkat prsty, není to klasická tuba, která je u otvoru vždy upatlaná. Zde na otvoru nikdy nezůstane žádný zbytek masky, vše je čisté, nikde nic neteče, pokud opravdu tubu nezmáčknete. Takže za to tleskám.
 
 
 
Jedna z věcí, která mě dost na Aussie nalákala, je proklamovaná žvýkačková vůně. Každá řada tedy voní jinak, dokonce i šampon z jedné řady voní jinak než maska, ale tady se žádná žvýkačková vůně nekoná. Necítíte skoro nic. Pokud už něco, spíše trochu smrad jako z umělé hmoty. Mně to nevadí, já rozhodně raději divné vůně/smrady než produkty napajcované parfémovým smradem. Takže za mě ok, ale někomu to asi může i smrdět.
 
Název tvrdí, že stačí 3 minuty a nastane zázrak. No i když jsem masku na hlavě nechala půl hodiny, nenastalo nic. Takže nevím. :) Co k tomu mám vůbec víc napsat? U mě je rozhodně jedno, jak dlouho masku na hlavě nechám, nedělá vůbec nic. Maska je určená pro dlouhé vlasy toužící po ošetření. Jako to jsem přesně já. Dlouhé vlasy, které pořádnou kůrou rozhodně nepohrdnout. Bohužel po smytí masky jsou moje dlouhé vlasy absolutně neošetřené. Nejsem schopná je rozčesat, jsou strašně hrubé a stále nepoddajné. Okamžitě tedy musím aplikovat Chi Silk Infusion, po němž tedy samozřejmě vlasy již lehce rozčešu. Jenže já chci své vlasy v pohodě rozčesat okamžitě poté, kdy masku smyju. To jediné je pro mě akceptovatelné a na to jsem také z mých jiných masek zvyklá. Tady to nefunguje. Dokonce ani samotnými prsty nedokážu skrz vlasy přejet, aniž bych se po pěti centimetrech od kořínků nezasekla. Jako co to má být?
 
Popravdě ani nemám nijak velkou chuť psát, jaké výtažky v tomto přípravku jsou. Australský eukalyptus a avokádový olej. Prý mají hydratovat a hluboce vyživovat hlasy. To jsou všechno je hezké kecy na koledu. Pravda je prostě zcela jiná. A je taky úplně jedno, zda je maska bílá, žlutá, nebo růžová, většinou to zde píšeme, ale o ničem to nevypovídá. Tohle je bílé a ne zcela husté, hnusně silikonově hladké, lesklé a našlehané, střední konzistence. Koukám, že jsem tak znechucená, že mi vadí už skoro vše, co je spojení s touto maskou. :) Tak to berte s rezervou.
 

 
 
Já jsem velmi, ale velmi nespokojená. Tohle není žádná "treat" ani omylem. Tohle je hnus. Je úplně jedno, zda tuto masku použiju, nebo ne. Pokud bych ji nepoužila a vlasy jen umyla a zkusila je rozčesat, věřím, že by byl výsledek lepší než s touto maskou. Dost tragický závěr, nemyslíte?

14 komentářů:

  1. ty brdo, to akoby si o mne pisala - podla popisu mame skoro rovnake vlasy - len ja mam tmave, hehe, tato maska mi neurobila vobec, vobec nic (uz som sa niekde v diskusii o tom zmienila a mala som pocit, ze vsetci ostatni su z nej mimo, tak z toho som bola mimo ja) a klasika je u mna CHI - u toho jedineho mam pocit, ze to aj nieco robi... Takze uplny suhlas a mohla som si usetrit 6 eur ale ked ja krava sa necham ovplyvnit blogmi, ze? :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasné, člověk se prostě čas do času nechá ovlivnit a navíc, pokud má blog zaměřený na kosmetiku, je logické, že zkouší i nové věci, aby bylo o čem psát, takže si nevyčítej svoji ovlivnitelnost, máš pro to důvod. :)

      Vymazat
  2. Ja som od aussie skusala 2 rady - Luscious Long a Miracle Moist (ku ktorej som ale mala 3min.mir. Reconstructor) - zatialco LL malo rovnake vysledky ako pises (vlasy sa drhli a boli este suchsie) tak kombinacia miracle moist najma s 3mm reconstructorom bola uzasna :D Vonalo to fakt strasne silno po zuvackach a vlasy som mala strasne hladke a jemne. Prestala som to pouzivat kvoli tomu ze tam je kopa silikonov a zacalo mi to vyrovnavat kucerave vlasy (proste boli stale hladsie a rovnejsie) - takze dost asi aj zalezi od radu, z LL samponu som napr mala pocit ako keby mi rozpustal vlasy (podobny pocit ako ked clovek vypije kolu a ma pocit makkych zubov:D) a nerada som ho pouzivala..strasne neprijemny pocit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já i věřím, že jiné řady mohou být lepší, ale mně tohle docela stačilo a jsem zase ráda zpět u svých osvědčených kousků. :)

      Vymazat
  3. Svoji pleť sice znám, ale ještě si občas v určitých chvílích pod vlivem počasí nebo hormonálních výkyvů zablbne, takže se pak taky nechám ukecat na nějaký zaručený zázrak, ze kterého je blogosvět fascinovaný. Ale u vlasů stoprocentně ne, svou osvědčenou péči jsem po letech pokusů a omylů našla a neměním i kdyby všechny bloggerky přísahaly a slibovaly hory doly. Taky mám nestandardní vlasy, ale naopak: velmi velmi jemné (vypadá to, že mám bez nadsázky pět a půl vlasu, přestože co do množství reálně málo vlasů nemám, ale ta struktura je strašná) a plihnoucí prakticky po všem. Silikony na obličej klidně (přesilkonovaná Mixa je na můj obličej blaho, které mě dokázalo vysekat z rudých a podrážděných fleků), silikony na vlasy určitě ne (na bezsilikonovém šamponu chtěj nechtěj rozdíl poznám), ale abych se nepřidala k všeobecné hysterii, že silikony vždy a všude fuj, tak mně na vlasech vadí ještě cosi dalšího, zatím jsem nezjistila, co to je a tak už nějakou dobu spokojeně používám dětský šampon od Nivei (taková ta modrá řada s medvídkama :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám taky plno jemných a hladkých vlasů! A teď myju úplně levným šamponem české značky Luna :) Nějakým lopuchovým. Je celkem fajn, i když já fakt skoro nic na valsech nepoznám :)
      Víš, kdy jsem měla viditelně hodně vlasů a byly krásně objemné? Když jsem našla padnoucí krátký sestřih! Dokud tíha vlasu nezpůsobí, že lehne na lebku, ukáže se, že mám vlasů až až :) Jenže ne každá chceme krátké vlasy :)

      Vymazat
    2. Krátké vlasy mít rozhodně nemůžu, nesluší mi, protože mám poměrně ostré a výrazné rysy a vypadala bych jak chlap. Chtěj nechtěj jsou dlouhé vlasy atributem ženskosti a můj obličej zjemňují. Taky nosím sestříhané, ale dokud jsem neobjevila svůj ideální šampon, nepomáhalo ani to, mohla jsem si denně mýt vlasy a stejně mi plihly. Dneska si je myju obden a spíš ze zvyku. A je pravda, že na ně určitě má taky vliv pravidelné barvení, které je trochu vysuší a zdrsní.

      Vymazat
    3. Dee, já mám samozřejmě také své oblíbence, které pravidelně používám a neměním, ale přeci jen máme kosmetický blog a kdybych nikdy nic nového nezkusila a nekoupila, tak bychom dost brzo vyčerpaly témata hovoru. :)

      Vymazat
    4. Osobně to mám spíš rozdělený, šampon řadím do péče a péči prostě neměním, ať se děje, co se děje. Péče je základ, nenalíčená jít ven můžu, ale nedbat o sebe je pro mě nepředstavitelný. Dekorativku jednoduše odlíčím, když mi nevyhovuje. :-) Jsou věci, kde experimentuju ráda a s chutí (jsem ulítlá na rtěnky a laky na nehty a kupuju po kilech cokoli z pocitu nadšení "jé, to ještě nemám" :-), jsou věci, kde vyzkouším a když mě daný produkt nenadchne, koupím si příště to své oosvědčené (třeba u pudrů). :-)

      Vymazat
  4. Mně vyhovuje. Ale já mám vlasy hodně dlouhé, zdravé a víceméně bezproblémové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však moje vlasy jsou také zdravé, jejich struktura o nezdraví nevypovídá nic, pouze je výborným ukazatelem toho, zda produkt opravdu dělá to, co slibuje, a zda je kvalitní. Prostě fajn zatěžkávající zkouška. :)

      Vymazat
  5. A jé, já si to nechat na hlavě půl hodiny, tak už se s vlasy snad nikdy nedomluvím :-D Jednou jsem zapomněla a mela ji na hlave asi deset minut a takový splih jsem nezažila. Kazdopádně když dodržuji tu triminitovou rychlovku, vlasky jsou spokojené a já taky ;-)

    On tam asi bude nějaký důvod, proc to ma byt na hlavě jen tři minuty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, určitě, také si myslím, že stačí 3 minuty. Akorát já vždy, když mi u něčeho na to moje háro doporučená doba nestačí, zkouším, zda by mi nepomohla doba delší, ale s touhle krasavicí by mi nepomohl asi ani celý den. :)

      Vymazat
  6. Mně Aussie sedí. Nebo takhle - není to zázrak, ale je ok. Ale moje maska je růžová :-D Nevím, jak to, ale je proste růžová a páchne dost pronikavě. :-D Jak to to Aussie dělá? Máme vážně to samé? :-D Jo a balení mi teda nevyhovuje. S tímhle se cestovat nedá :-( Kdyby to mělo víčko ještě, tak je to super!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)