Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 3. 2014

URBAN DECAY The Great and Powerfull Oz - Theodora palette

Když loni touto dobou tato paletka společně s Glindou vycházela, neměla jsem o nich ani tušení. No jo, hvězda, která si zde hraje na beuaty bloggerku a dělá, že se vyzná ve všech highendech světa a má neskutečný přehled a ani netušila, že Urban Decay u příležitosti premiéry Oz The Great and Powerfull  něco podobného vydal. Stydět bych se měla a ne se tady tím ještě chlubit. ............ Tak jo, v těch několika tečkách se fakt hodně stydím. Paletku jsem naprostou náhodou objevila až na konci loňského roku. Ale zas v okamžiku, kdy jsem ji viděla, jsem ji kupovala. Až tak strašně mě nadchla. Ne svojí tématikou, ne inspirací filmem, protože ten se mi v podání Jamese Franca strašně nelíbil. Nadchly mě barvy, jejich kombinace, krásný design paletky, přiložené věci a naprosto výhodná cena.
 

 
 
Theodora (stejně jako její andělská sestra) obsahuje 6 stínů v plné velikosti, cestovní balení tužky na oči a tužku na rty v plné velikosti. To vše se ukrývá v dokonalé paletce, která má tu skvělou výhodu, že pokud nějaký stín vypotřebujete či se vám přestane po chvíli líbit, jednoduše stín vyndáte a koupíte si jiný dle svých představ. Na mnoha zahraničních blogách holky vypočítávaly, jak je tahle paletka finančně strašně výhodná, když sečtete cenu jednotlivých produktů zvlášť. Já to tu rozhodně počítat nebudu, ale pravda to je. Celá mě přišla asi na tisícovku a všichni víme, že pouze jeden stín od UD stojí 14 liber. Takže asi tak. Výhodné je to velmi. Navíc je to limitované, krásné, celé děsně "wicked" a Mila Kunis je kočka, takže kdo by nechtěl být nalíčen jako ona, že. Škoda, že nám k tomu nezabalili i Ashtona... asi už bych chtěla moc, já vím. Spokojím se tedy s Theodorou a mým mužem.
 


 
(v balení je přiložen i návod, jak se nalíčit přesně ve stylu Theodory)
 
Obal paletky je úplně boží. Glinda je oproti tomu nudná. Jasně, jemná a andělská, to už jsem psala, ale je to celé takové nic. Žádný náboj, žádná jiskra v tom balení. Tady se to zelená a černí, špička klobouku střídá nataženou ručku a k tomu to světlo uprostřed, jako jo, fakt mě to dostalo víc než moje typické černé, hranaté a hladké obaly bez života. Jinak je to samozřejmě kovové jako všechny plnitelé paletky od UD. Uvnitř se skrývá plnohodnotné zrcátko přes celou jednu stranu, takže nepotřebujete další v ruce či na stole. Jelikož je to limitka, všechny stíny jsou v měděném obalu a ne v klasickém v barvě cínu. Líbí se mi ta změna, ale už méně se mi líbí, že to v případě, že si za nějaký stín koupím klasiku, nebude celé ladit. Trochu tedy remcám, ale snad to časem překonám. Já zas na to matchy-matchy tolik nejsem, tak bych to mohla zvládnout.
 

 
 
Stíny jsou všechny pojmenované tak, aby k tématice Theodory ladily. Nová jména, nové odstíny barev. Jdeme na ně.
 
Broken - klasika, ivory s jemným sheen, který je patrnější v tenké vrstvě než při silném nánosu na ruce. Ideální pod obočí, do vnitřního koutku a všude tam, kde chcete trochu světla, které evidentně i Theodora potřebuje. Já ho nepotřebuju, podobné barvy nikdy nepoužívám, takže ten chudák šel. Jinak proti jeho textuře nemůžu říct ani popel, je jemný, silně pigmentovaný na to, jak světlá to je barva.
 
Beware - miláček miláčkovej. Zlatíčko největší, nejvíc jsem se na něj těšila, i když vám možná přijde nudný. Barva karamelu v matném provedení. Tak dokonale jemně namletá, tak silně pigmentovaná a úplně nej. Používám při KAŽDÉM líčení, ať se líčím touto, či jinou paletkou. Aplikuju ho jako úplně první stín na oko do crease a pak teprve přidávám jiné barvy. Nádherně výraz proteplí a dá mu hloubku. Kde já bych bez tebe byla, zlato....
 
Bewitch - nenápadná pecka. Studená hnědá hlína. Trochu suchá, rozhodně ne po dešti. Sice ta textura by mohla být o fous lepší, je to asi nejtvrdší stín paletky, ale barevně se moc povedl a sluší.
 

 
 
West - největší překvapení. V době, kdy jsem paletku ještě neměla doma a kdy jsem jen studovala swatche, abych věděla, co jsem to vlastně objednala, jsem byla stopro rozhodnutá, že poletí. Vůbec se mi na fotkách nelíbil. Přišel mi moc třpytivý, moc hnědý, moc vínový, moc překombinovaný, prostě strašně moc všeho. No a pak Theodora dorazila a já byla v šoku, jak krásně nakombinovaný ten stín je, jaké odlesky hází, jak super poměr vínové a hnědé je v ně ukrytý a jak je nádherně metalický. Pro mě ideál hlavně na spodní linku kolem řas.
 
Spell - jedem ze dvou půlených stínů. Polovina černá se stříbrnými pidi třpytkami, poměrně slabou pigmentací, takže ve výsledku docítíte spíše antracitově šedé, ale s velmi zajímavým sheenem. A druhá půlka jsou zlaté glitry ve zlaté bázi. Nádherně kouzelný a hodně sváteční, ale trochu mrška padá pod oči, s tím musíte počítat. Nicméně glitry nejsou hrubé, vlastně je téměř necítíte a jen vidíte, což je velký rozdíl a velké zlepšení oproti zlaté v Glidně.
 
 
 
Jealous - jak by to mohla být Theodora, kdyby tam nebylo kus zelené. Jealous je tedy druhým stínem v paletce, který je půlený. Opět dokonalá textura, jemně namleto, ale obě půlky se v barvě příliš neliší, jen ta levá je o něco tmavší a dle mého i povedenější. Klidně bych brala ještě o něco tmavší, ale to by zas nekorespondovalo s odstínem zelené barvy čarodějky.
 
 
 
Super-Saturated High-Gloss Lip Color v odsínu Theodora je na první pohled úžasná červená s teplým podtónem. Nechápu, jak je možné, že na ruce a rtech je z toho studená červená s velkým podílem vínové. Evidentně možné je dnes vše, ale docela mě to mrzí, já raději ty teplé. Jinak textura je překvapivě nelepivá a tužka slouží jako kontura i rtěnkolesk  v jednom. Dle mého je to spíše rtěnka, tedy na rtech působí daleko více jak rtěnka než lesk, což mi naopak zas vyhovuje. No ale je to vínové...
 

 
 
24/7 Glide On Eye-Pencil v barvě Zero je provařená klasika. Matná černá, která ale už není tolik populární od doby, kdy máme Perversion, že. Nicméně furt je skvělá a dokonale drží. Na fotce dole uvidíte, jak dokonale. Ruku jsem umyla 3x silnou vrstvou mýdla a furt tam jak lesk, tak tužka byly. Myslím, že výborný výsledek.
 
 

 
 
Co dodat na závěr? Kupte! Pokud seženete, prostě kupte, protože nemůžete být zklamání. Je to dokonalá paletka nádherných barev pro den i na výrazné večerní líčení. No a ten obal. Ten obal! O obalu snad už nemusím říkat ani slovo.
 
 
 

14 komentářů:

  1. Vůbec se mi nelíbí vnitřek paletky, ale zvenčí je mc krásná a ty stíny jsou parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niko, vnitřek je naprosto stejný jako u jiných měnitelných paletek UD. Je tedy fakt, že krásný není ani trochu, ale funkčně je výborný.

      Vymazat
  2. Krásná, nejvíce by se mi hodila právě ta zavržená Broken. přemýšlela jsem o koupi, ale nějak jsem nevěděla, co se zelenou a zlatou, tak jsem se na ní vyprdla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě nejvíc nalákaly ty dva půlené stíny, zelenou mám ráda a zlatou miluju, takže já ji kupovala možná právě pro tyhle dvě barvy. A jako bonus tím získala nádherné hnědé. :)

      Vymazat
    2. Paletka je nádherná! Chtěla bych se zeptat kde se dá sehnat? Děkuji Jitka

      Vymazat
    3. Jitko, myslím si, že v dnešní době už snad jedině na ebay.

      Vymazat
  3. Nik, mě také nalákala ta zelená a hlavně teda mě nalákala tvoje recenze :o))) objednaná ... už Vás přestanu číst.... zruinujete mě :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žanet, tak to mě moc těší! A jen hezky čti dál, tady bude tolik krásných věcí, o kterých jsme ještě nestačily napsat. :)

      Vymazat
  4. Koupila bych, koupila..., ale jaksi je asi dosti pozdě :). Ale pozor, teď koukám, že Žanet nade mnou má objednáno, takže letím na Ebay...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, tak ja to riskla tady ....http://www.greatbuycosmetics.com/urban-decay-theodora-palettes_p926.html ... snad to bude ok :o) Ebay nemam v lasce

      Vymazat
    2. Uvedenou stránku neznám, takže nemohu soudit, ale cena je tedy hoooodně nízká. Hlavně mě docela překvapily Naked paletky za 15 dolců. Ale třeba to bude fajn. Dej určitě vědět.

      Vymazat
    3. no klidne to muze byt za tu cenu i fake :o( riskla jsem to s tim, ze snad z limitek se jim fake neoplati... dam vedet

      Vymazat
  5. Zboznujem, ked ty sa pre nieco nadchnes, ako pises o Beware… keby som nemala teraz len par dni Naked 3, uz by som sedela po nociach a hladala ju :-)
    Naozaj kraaasna krabicka.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, tak jsem objednala paletku u greatbuycosmetics a poslali mi Naked 2.
    Tiše zuřím. Moc jsem se na ni těšila.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)