Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 3. 2014

Ty nejúžasnější nude rty od ByTerry

Rty a rtěnky, to je moje :) Většinou u mne vídáte výrazné rtěnky, ale dobré nude rty mě taky berou. 

Dobré píšu schválně, protože nesmí být mrtvolné, barva se nesmí trhat, krytí musí být stejnoměrné, nesmí se to cuckovat a vysušovat... Je toho hodně a určitě jste taky za život potkaly mnohem víc nedobrých nude rtěnek než právě těch skvělých.

Já jsem své dokonalé nude rty našla u ByTerry. Zamilovala jsem se na první vyzkoušení a drží nám to. Soudím, že nám to i nadále vydrží, protože nevidím ani jediný mráček na obloze. Možná se divíte, že jsem odložila své rudé a fuchsiové rtěnky, ale v pracovním nebo maminkovském nasazení tuhle něžnou a nositelnou variantu oceníme víc. Znáte to samy...

Vybrala jsem si rtěnku ROUGE TERRYBLY bez shimmeru. Znám je a vím, jak jsou báječné. Nikdy jsem neměla lepší rtěnku, stojí za ty peníze (stojí 38 EUR a nikde ji neseženete ve slevě).



Balení je drobné a stříbrné, luxusně minimalistické. Neurazí snad nikoho.


Sáhla jsem po odstínu 100 Terrybly Nude, který je opravdu typicky nude a postrádá meruňkový nebo naoranžovělý tón. Toho jsem se bála, právě abych nevypadala mrtvě. Navíc mi tento malinko studenější a růžovější tón líp sedí k zubům. 



Na fotkách vidím jakýsi shimmer, ale ve rtěnce není. Netuším, zda jsem špatně fotila, ale rtěnka je plně krémová a třpytu-prostá :)




Textura je božská! Božská. B O Ž S K Á! Jako balzám, který rty ihned ošetří a měkce zhydratuje. Přitom ale rtěnka sedne do rtu a neputuje. Báječně drží (vyzkoušeno i na tmavém odstínu!). Mám rty s nahnědlým nebo možná nafialovělým pigmentem, takže světlé a nude rtěnky jsou peklo. Vždy se trhaly a na rtech mi to tvořilo nevzhledné mapy. To zde nehrozí! Terrybly Nude je jemná a rty mi lehounce, ale spolehlivě překryje celistvou a narůžovělou nádherou. 

Možná to z fotek není jasné, ale takhle barva mi vážně sluší. I když je ta rtěnečka světlejší, výsledek je v kontextu celého obličeje prostě skvělý a hodně luxusní. 


Bonusem rtěnek Terrybly je jemná drahá vůně. Nedovedu ji popsat, snad je jemně vanilková? Nebo mírně růžová? Krémově růžová? Těžko říct, ale je povedená.



Nedokážu proti rtěnce ByTerry Terrybly Nude vymyslet ani jedno negativum. Žádné nemá!

Když už jsem si tak klikala, přihodila jsem si i nude lesk.  



LAQUE DE ROSE v odstínu 7 Rose Nude je v recenzích neskutečně chválený, takže jsem se musela přesvědčit na vlastní rety :) A co myslíte, fakt je super.



Barevně mi připadá vysloveně tělový, pleťový. Snad i jemně a neutrálně hnědavý? Trošku ano. Pro mne báječný odstín.

Textura je taková až nelesková. Připomíná spíš jen lehký krém nebo hodně hydratační péči.  Když jej aplikuji, mám pocit, že si dávám dokonalou masku s vůní pravé růže. Kdo znáte skutečně kvalitní vůni růží z kosmetických přípravků nebo parfémů, víte, o čem mluvím. Tohle je něco neskutečného! Stejně jako v Creme de Rose ani zde nemáte pochybnost o parfemaci. Čerstvé a poctivé plátky růže v obrovsky kvalitní textuře. Dokonalost sama.

Absolutně nelepí! Bála jsem se, že nebude držet - známe to, lesky buď lepí a drží nebo nelepí a nedrží. ByTerry Laque de Rose nelepí a drží poměrně slušně. To víte, je to lesk, nečekám hodiny a hodiny. Ale do oběda na rtech vydrží. Ne sice v plné palbě a síle, ale práci stále odvádí. Minimálně v podobě hydratace a péče o pokožku rtu. 
Mám po něm opravdu nádherné rty!

Níže vidíte swatche obou nude produktů ByTerry. Barevně vypadají malinko rozdílně, ale dokonale spolupracují.






Musíte mi věřit, že mi obě nude hračky strašně sluší a že se mi hodí ke všem možným líčením.  Z fotek rtů se mnoho nepozná. Navíc když foťák jako vždy vykradl kus barvy, zbývá "jen" cosi lesklého :(



Nejdůležitější je ale stejně komfort, který obě tyto hračičky poskytují. Nic z mé dosavadní rtěnkové zkušenosti zatím nebylo tak báječné a pohodlné zároveň. Znám báječné rtěnky, které pečují. Znám krásné barvy, které vydrží krásné a nevysušují. Ale nic takhle skvělého v jednom. Jsou věci, které člověk postřehne, až když si je vyzkouší a osahá. Jako ve všem ostatním :)

Možná si spousta z vás řekne, že toho strašně moc nadělám z nenápadných patlátek na rty. Že to vlastně ani moc není vidět a že o nic nejde. Ale to je právě to ono, to se musí zkusit na vlastní kůži :)

Mějte krásný víkend. Já doufám, že se sněhové předpovědi nevyplní a že mi nezasněží nově překopaný záhonek. A hlavně už na zimu nemám náladu :) Jak jste na tom vy?



18 komentářů:

  1. Musím uznat, že rtěnka vypadá opravu úžasně, ale ta cena!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnky nenosím, ale Laque de rose je úplně nej lesk, jaký jsem kdy zkusila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je totiž úplně jiný... Asi to ani není lesk, spíš je to balzámo-maska.

      Vymazat
    2. Obávám se, že budeme znít jako nějaká sekta, ale jo, je to přesně tak :-)

      Vymazat
  3. Ahoj, obojí vypadá hodně dobře, zasloužila by jsis kvalitnější foťák a také ve zdejších článcích obecně postrádám zdroje odkud se dají tyto hračičky objednávat či kupovat:) Od byTerry mám jen jeden výrobek a ten jsem si kdysi dávno koupila náhodou, aniž bych tu značku znala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, teď se děsně stydím. Foťák mám dost dobrý (Canon 450D, dokonce i střídám objektivy...), ale evidentně nemám potřebné schopnosti :( Fotím si všechno sama v ukradených chvilkách, leze po mně nějaké dítě nebo zvíře a světelné podmínky mám prostě takové, jaké právě jsou. Vím, že jiné blogerky si s fotkami hrají více, ale prostě v mém životě není více prostoru na dokonalé focení. Pevně věřím, že i tak naše čtenářky na nás nezanevřou, protože prostě náš blog je součástí našich životů, ale nevládne jim :) Moc díky za pochopení!

      Vymazat
    2. Tady byl zase někdo chytrej! Holky, nedejte se. Foťte klidně mobilem, ale dávejte vaše články. Jste nejlepší v tom co se tady bloguje, nikoho dospělého nebaví koupené články Dermacol a Balea. Měla jsem ráda Lucii Dolejší, ale to co ze sebe udělala už je moc velký byznys. Vy jste už jediné, kdo se nedal koupit.

      Vymazat
    3. Jej, já tady nechci vyvolávat nějaké vášně, myslela jsem to v dobrém. Blog je super, proto tady chodím:) s kvalitnějšíma fotkama by to bylo ještě o kousek lepší, to je celé. Nejlepší je se toho anonymně chytnout:) Nuf, v pohodě i já mám zrcadlo a taky mi to s ním moc nejde. Vím o čem píšeš, mám to doma podobně, pá.

      Vymazat
    4. Moni, v pohodě! Já sama vím, že kvalita fotek je docela kolísající. Mnohdy v urvané chvilce nafotím balík fotek a až poté, když je zase někdy jindy upravuju, zjistím, že nejsou povedené. Urvat dost času v momentě, kdy je zároveň dobré světlo, je prostě u nás těžké. Pokusím se vylepšit fotky, ale času je pořád méně. V tomto skoro závidím blogerkám, které blogu věnují celý den a nechodí do práce. U nás je nejlepší světlo dopoledne, ale to jsem většinou pracovně mimo.
      Díky a pokusím se zapracovat na lepších výsledcích :)

      Vymazat
    5. Anonymní, děkujeme za projevenou podporu, vážíme si jí! Lucii Dolejší jsem teď nějakou dobu nestihla zhlédnout, takže netuším, oč jde. Nicméně o prodejnosti blogerek se toho všude možně napsalo spoustu. Já osobně bych velmi uvítala, kdyby blogerky alespoň VŽDY viditelně napsaly nebo řekly ve videu, že produkt dostaly jako PR. I když jim klidně věřím, že jsou jejich recenze objektivní, považuju to za správné. Informace pro člověka, který podle nich nakupuje, jsou tak kompletní :)

      Vymazat
    6. Taky nevím, co udělala LU. Ale v tomhle poznávám jinou naši profesionální blogerku.

      Vymazat
    7. Než se zde zase rozjede hon na čarodějnice, chci říct, že jsem nemyslela nikoho konkrétního. Ani neznám žádný blog tak detailně, abych jistě věděla, kolik toho blogerka přiznává nebo zatajuje. O tom vážně nemám potuchy!
      Prostě jenom považuju za správné uvádět, co bylo zdarma, a co si dotyčná koupí sama od sebe podle nějakých osobních preferencí. Už to, že mi něco stojí za koupi, může čtenářku ovlivnit, pokud mě sleduje a ví, že máme stejnou pleť nebo barvy ve tváři...
      Na druhou stranu je vždy alespoň miniaturní prostor pro to, že je dárek hodnocen o ždibíček líp. Třeba i podvědomě může některá dáma být ráda za PR vzorek a může to teoreticky ovlivnit její hodnocení.
      Opakuju, že to nemyslím konkrétně na žádnou z NÁS, prostě se to jen sluší a patří férově sdělit. Recenze slouží k tomu, aby se podle nich nakupovalo/nenakupovalo.
      Když to zcela pregnantně převedu na sebe - PR manažerka ASTORu je tak profesionální, tak milá a dovede natolik osobně jednat, že v mých očích už jen tímto postupem značku ASTOR posadila poměrně vysoko. Co když jsou tím ovlivněné i moje recenze? A právě proto považuju za správné sdělit nejen to, že je paní skvělá, ale hlavně to, že mi produkty darovala. Kdo mě čte pravidelně, dovede si později ty informace poskládat tak, aby podle nich nakoupil/nenakoupil. Protože jsem jen člověk :)
      Jen doufám, že na nás PR oddělení ASTORu nezanevře, protože jejich poslední makeup bohužel nepochválím :(

      Vymazat
  4. Jej ByTerry! Já po těch tvých recenzích o něčem z jejich sortimentu taky uvažuji, tedy konkrétně o Color Skin Enhancer in Apricot nebo makeupu, jen nevím, co na to řekne moje pleť a zda mi bude sedět barevně, jsem celkem bledule :) a nemám ponětí zda jsem teplý nebo studený typ (berevně mi sedí některé teplé i studené barvy).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, pokud jsi vysloveně bledulka, tak vezmi spíš jinou barvu. Apricot je geniální! Ale já ho klidně nosím i místo makeupu, on malilinko zteplá výslednou barvu pleti. Mám i Mauve (nebo jak se ta narůžovělá jmenuje) a je teda snad ještě lepší. Více září. Pro bledulku bych vzala zářivější rozjasňovač. Apricot bych vnímala spíš jako rozjasňující tónovák. Tak ho dávám já :)
      A neboj se, pleti neublíží, je skvostný a nic neucpe.

      Vymazat
  5. Ahoj Nuf, dá se tato kosmetika koupit i v parfumerkách nebo pouze přes oficiální web?
    Díky Verča

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, také bych se chtěla zeptat, kde se dá tato kosmetika koupi a asi bych byla moc ráda , kdyby jste uváděla, kde se dá koupit , fotky jsou viditelné celkem dobře, děkuji moc mhr

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)