Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 3. 2014

HARD CANDY Fox in a Box - Smooth Talker

Vlastně nyní zpětně vůbec nevím, proč jsem si tuhle krabičku vůbec kupovala. Kartonová balení úplně z duše nesnáším a věděla jsem, že je produkt vyroben v Číně, což je další věc, která mi vadí a nějak se přes ni nedokážu stále přenést, takže bylo jasné, že tvářenku použiji nanejvýš 3x a její dny se mnou budou sečteny, jakkoli dokonalý by byl její výsledek. No ale prostě jsem ji tehdy společně s dalšími věcmi koupila.
 

 
 
Podobnost s Benefitem a jejich Sugarbomb není náhodná, byl to jistě záměr. Značku Benefit nemám ráda. Nikdy jsem ji ráda neměla, nelíbí se mi její hravá balení a od té doby, co nekrmila české blogy vším možný, se mi nelíbí už vůbec. Není to a priori zášť, samozřejmě jsem docela dost jejích produktů vyzkoušela, ale ohromená jsem nikdy nebyla. Z kartonových krabiček mám za sebou bronzer Hoola, který byl poměrně dlouho  mým oblíbeným, dále Coralistu i Dandelion, ale zde k nějaké oblibě nedošlo ani omylem. High Beam a Moon Beam, tak o nich ani nemluvím, to není nic pro mě. A tak bych mohla pokračovat. Jedinou výjimkou jsou krémové stíny v odstínu Skinny Jeans, to byla silná láska. Takže rozhodně jsem si Hard Candy nekupovala jako náhradu Benefitu, jak se často děje.
 


 
 
Balení je u HC určitě  lépe propracované než u Benefitu. Zatímco Benefití krabičky mají sundávací víčka, u HC se víčko jen odklopí. na hraně má magnet, takže se zase velmi snadno přiklopí a samo se nikdy nerozdělá. S Benefitem musíte lomcovat na všechny strany, abyste ho otevřeli. Takže plus pro HC. Ale dál Benefit a HC srovnávat nemohu, protože Sugarbomb jsem neměla, takže nyní to bude již jen a jen o Smooth Talker.
 
 

 
 
 
Barva je asi to, co mě nejvíce zaujalo. Jemná korálová, lososová, velmi světlá teplá růžová a zvláštní fialovo béžová. Dohromady zajímavá tělová barva. Odstínem svěží a jarní. Ale pouze odstínem. Texturou se od svěžesti naopak velmi vzdálíte. Od něčeho podobného bych očekávala jemný sheen, sem tam pidi třpytku. Prostě svěžest. Bohužel na tváři se vám ji nedostane. Výsledek je strašně pudrový. Ale jako děsně. Tvář je téměř nezdravě pomoučněná. Tohle vše vám zvýrazní každou neplechu či větší pór na tváři. Ze svěžesti se rázem stane nelichotivý flek a místo mínus 5 let je vám hned o 10 víc. Pigmentace je mizerná, to vidíte sami na fotkách na ruce, víc jsem toho na jedno místo dostat nedokázala, na tváři je to lepší, ale pouze tehdy, pokud házíte jednu vrstvu na druhou a zastavíte se někdy u čísla 4. Jako bonus dostanete minimální výdrž na tváří. Za několik hodin (přibližně 3) na tváři nemáte již skoro nic. A je úplně jedno, že jste jako podklad použili highendový foundation. Smooth Talker si jeden to svoje a prostě zmizí všem navzdory.
 
 
 
Vím, že v popisu není uvedeno, že by Smooth Talker byl přímo tvářenka. Přesto jako pudr přes celý obličej je nemyslitelný. On vlastně není ani jedno. Já jsem ho zkusila jako tvářenku poté, co jsem si přečetla recenze a nechala se inspirovat jinými bloggerkami. Na celý obličej jsem ho zkusila jen jednou, ale výsledek byl snad ještě horší než jako tvářenka. Příliš růžový a pudrový efekt je krom na tvářích ihned přes celý obličej, takže nezdravostí jen záříte. Díky, ale ne.
 
Fotky na obličeji byly pořízené bezprostředně po nalíčení. Musím uznat, že na nich je tvářenka vlastně docela hezká, ale realita po pár hodinách je bohužel úplně jiná.
 
 

 
Suma sumárum je v mých očích Hard Candy Smooth Talker naprostý propadák. Krom barvy jsou všechny položky mínusové. Něco podobného nestojí ani za korunu, natož za dvě stovky. Prostě podobný produkt je i zadarmo drahý, protože výsledek na tváří není ucházející, ale úděsný. Nevím, zda se nepovedl jen tento odstín, nebo zda to HC neumí obecně. Ale já po této zkušenosti nehodlám nadále zkoušet, to mi věřte.
 

10 komentářů:

  1. To vypadá dost hrozně i na té fotce po nalíčení, je úplně vidět ta pudrová vrstva a barva - šedá??
    Mně neláká ani ten "originál" od Benefitu, určitě jsou mnohem lepší tvářenky za tu cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? :) Ta pudrovitost z toho fakt čiší i na fotce, nicméně barva se na nich vyvedla. Šedá naštěstí není, i ta fialková část má do šedé daleko, ale jinak je to děs. :)

      Vymazat
  2. Benefit má už nějakou dobu taky odklápěcí víčka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc dobře, že se nechali od Hard Candy tak pěkně inspirovat, nicméně ani toto vylepšení mě k nim zpět nepřivede. :)

      Vymazat
  3. Má to pěkné barvičky, škoda, že je to tak k prdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel ani ta pěkná barva to zde nezachrání.

      Vymazat
  4. Ja neviem, ja mám skrátka rada pekné čierne elegantné balenia (jo, výnimkou je Pupa a ich "striebro").. Síce mám srdiečko od Too Faced v kartóne a na veľa blogoch som čítala, že obal je pevný, ale tak plast je pre mňa kazisveta najlepší matroš ....:) Od Benefitu by ma lákal jedine Dallas, ale ak nájdem podobný odtieň od Nars napr., a bude to aktuálne, kúpim radšej ten..
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já to mám úplně stejně. Minimalistická černá s ostrými hranami a bez zbytečných příkras, to je moje. Mac, Illamasqua, Nars atd.

      Vymazat
  5. Jo jo, naprosto s tebou souhlasím a nějak pořád nechápu, kdo takovou kosmetiku kupuje. Nelíbí se mi vzhled, ani obsah, ani původ, ani propagace, ani název... Jdu objednat NARS Gaiety ať se uklidním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že bych to lépe neshrnula. :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)