Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 3. 2014

GUERLAIN Meteorites My palette

Já někdy ten beuatyblogový svět vůbec nechápu. O kouskách, které nestojí ani za zlámanou grešli, jsou psány romány na každém druhém blogu a stále dokola, ale o těch, které jsou úžasné, se někdy nedočtete ani řádky. A to je případ GUERLAIN METEORITES MY PALETTE. Na zahraničních blogách je recenzí na tuto paletku jako šafránu, reálné fotky na netu skoro žádné a v českém rybníčku recenze žádná. A přitom to je něco tak skvělého.
 

 

V této paletce máte prakticky vše, co potřebujete. Pudr, tvářenka a rozjasňovač. To vše v nádherném balení s použitelným štětečkem i zrcátkem. Navíc skladné. Na cesty ideál, pro domácí použití totéž. Já to prostě stále nechápu....

Balení je potažené metalickou světle růžovou koženkou s typickým Meteorites květem. Zapínání na zip. Po odklopení je v horní půlce zrcátko a roztomilý štěteček, který na rozdíl od klasického Meteorites štětce není hrubý. Na plochý štětec je krásně huňatý a při přejíždění po tváři je fakt příjemný. Na tvářenku ani rozjasňovač bych ho ale nepoužila, ideální je právě na pudr. A o pudru podle mě celá tahle paletka je.
 

 

Paletka skrývá poklad. Meteorites Voyage pudr. Poklad za 3 tisíce v klasickém balení. Nedávno Nuf radila, že stačí koupit refill Meteorites Voyage za něco málo přes tisícovku a uskladnit ho v plnitelném obalu, který seženete někde jinde. Super varianta za dokonalou cenu. Já ale radím tuhle paletku. Nemusíte shánět padnoucí, plnitelný obal a navíc dostanete jako bonus tvářenku a rozjasňovač. To vše za neuvěřitelných 1500kč. Tak co, nalákáno? Pokud ano, klidně čtěte dál.
 
 

Ano, celá paletka stojí opravdu jen 1500kč. Neseženete ji ale v běžných parfumeriích. Dočetla jsem se, že je to varianta pro Duty-free obchody. No ale máme net, že, takže i bez cestování se k tomuto kousku dá lehce dostat. A to i v ČR. Takže směle do toho.
 
 

Možná vás napadlo, že za tu výhodnou cenu budeme někde ošuleni. Asi v gramáži, že. Hned vás vyvedu z omylu. Klasický pudr Voyage se prodává ve velikosti 7,7g, zde máme gramů rovných 8. Takže nebojte, dostanete plnou verzi. K tomu po 4gramech tvářenky i rozjasňovače. Celkem tedy velmi solidní příděl poprašku na tvář.
 
 
 
Voyage zde již jednou psala Nuf. Nikdo neumí o Meteoritech básnit tak jako ona, takže bych nerada nosila do lesa své polámané dříví. Za sebe napíšu jen krátce. Miluju ho. Nemyslela jsem si, že by se to mohlo stát, ale ten efekt na tváři je andělský. Je někde úplně jinde než u kuličkových variant. Tohle je jemné a něžné, spíše jen lesk zevnitř. Bože, to jsou takové kecy, ale když ona je to jednoduše pravda. Já tomu nikdy nevěřila, když jsem to na těch všech možných a nemožných blogách četla, nevěřila jsem nikdy ani Nuf, ale poslední dobou se ve mně cosi zlomilo a já po tom lesku neskutečně prahla. A nyní ho mám. A jsem snad ještě víc nadšená. Tohle je must-have, ať si kdokoli říká opak. Na ruce sice uvidíte narůžovělý lesk, ale na tváři ho já osobně nevidím. Jen ten krásný a něžný sheen. Ta paletka stojí za koupi právě pro ten pudr a kdyby to bylo to jediné, co v ní je, stále to stojí za každou korunu.
 
Tvářenka je studená růžová, chvílemi mi přijde skoro neonová, ale asi je to jen pocit. Téměř matný finish, který pouze pod určitým úhlem vykazuje neznatelný sheen. Tohle prostě Guerlain umí, to se musí nechat. Vše je většinou v náznacích, nic není jako pěst na oko. Barva není světlá, takže se ani tmavší odstíny pleti nemusejí bát, že by na nich nebyla vidět. Vidět je dostatečně. Osobně bych byla raději, kdyby byla tvářenka v jiné barvě, já na ty růžové moc nejsem, ale nestěžuju si, barva je to krásná a už jsem ji na sobě několikrát měla a necítila jsem se vůbec špatně. Takže i když růžovou nemusíte, dejte této šanci, třeba budete mile překvapeni jako já.
 
 
 

Rozjasňovač je nejslabším článkem paletky. Je určen jako pro oči, tak pro tváře. Na oči ho nepoužívám, ty já nikdy nerozjasňuji. Na rozdíl od velmi jemné tvářenky a pudru je rozjasňovač hruběji namletý, což ucítíte už ve chvíli, kdy po něm jemně přejedete. Ale nemusíte se bát bílého nánosu na tváři, při klasické vrstvě není vidět, pouze při silném nánosu na ruce. Na tvář přenesete pouze opět neznatelný sheen a sem tam i stříbrnou třpytku. Ty jsou samozřejmě velmi jemné a běžné i v jiných luxusních rozjasňovačích, přesto si myslím, že je to něco, co ne každý bude kvitovat s povděkem. Osobně bych se bez nich obešla a rozjasňovač by byl bez nich luxusnější. Ale třeba to uvidíte jinak.
 
 
 
 

Takže závěr mého dalšího postu bude v obdobném duchu jako ten minulý. Kupte! Pokud sežente, což seženete, kupte! Nebudete litovat. A pokud ji už máte, jsem zvědavá na vaše postřehy. Já jsem nadšená a těším se na cestování s tímto nádherným a skladným kouskem.
 
 
 
PS: Do Blogsale jsem přidala nové kousky. :)

49 komentářů:

  1. Ahoj, nadělila jsem si ji už minulý rok po přečtení postů od Nuf. A po přečtení téhle recenze mě to jen utvrzuje v tom, že jsem udělala dobře a neudělala chybu. A investice je to určitě za všechny prachy. Jo a chtěla jsem napsat ještě jednu věc. Čím více mám doma dražších kosmetickcých výrobků, tak zjišťuji, že naopak dekorativní kosmetika z drogérie je nechutně předražená. No, ale co si budeme poídat. S pozdravem Hanka (netěhulka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady mají za 1250,- http://www.parfum.cz/rozjasnujici-paletka-meteorites-my-palette.html
      Hanka

      Vymazat
    2. Hani, moc díky za odkaz, to je už opravdu úžasná cena. Vůbec se ti nedivím, že jsi po Nufových recenzích podlehla kouzlu Meteoritů. Odolat je fakt těžké. A s tím předražením drogerky máš pravdu, v mnoha případech tomu tak je.

      Vymazat
  2. ano ano ano..přesně tohle jsem hledala!!! tak dlouho jsem pokukovala po Voyage a odrazovala mě cena, ale teď už není co řešit. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krása! Ja se přiznám, ze ač se mi meteority na pohled libi, na me uz z toho tak unesena nejsem:-( ale, v duty free jsem posledně koukala na tuto paletku a dost mi vrtá hlavou...http://www.pinterest.com/pin/441704675924347912/ asi budu vždycky spis bronzerova nez rozjasnovacova:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, já také raději bronzer na tvář než rozjasňovač, ale ten Voyage pudr je prostě pecka.

      Vymazat
  4. No ne:)! Koupila jsem si ji asi před týdnem - moc jsem chtěla Voyage, ale ta cena byla mimo moje možnosti. Když jsem uviděla tuhle paletku, prostě musela být moje, ale nebyla jsem si úplně jistá pravostí - něco, co normálně stojí 3000,- navíc s přidaným rozjasňovačem, tvářenkou a štětečkem, notabene v úžasném pouzdru a to vše jen za něco přes tisícovku? Stejně jsem neváhala, zakoupila a chystala jsem se, že to pak nafotím a pošlu dotaz vám a/nebo Černé mooře, abych se zeptala, co si o tom myslíte. Už když mi paletka dorazila, nevypadala na fake a teď o ní ještě jak na zavolanou píšeš ty, Nik - mám radost ještě větší a jdu si ten svůj kousek znovu oňuňat a očichat (ten týden nedělám nic jiného, ještě jsem do ní ani štětcem nesáhla, jen se kochám, blázen:)
    Kupovala jsem v obchodě uvedeném o kousek výš a ještě se mi tam krutě líbí (kromě cestovní sypké verze Voyage) duo miniaturních kulí v růžových obalech se štětečkem - ale mám strach, že by to na mě bylo to moc lesklé..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alys, neboj se faku, já kupovala jen "o stánek vedle" a faku se opravdu není třeba bát. A po tom růžovm duu pokukuju také a o třpyt bych se také nebála, bude to naprosto v klidu. :) A utíkej hezky oňuňávat. :)

      Vymazat
  5. hm, super. já ji mám v dlouhodobém watchingu na ebay, ale protože jsem o ní nikde nic pořádného nečetla, tak to jaksi nebyla priorita ... a teď tu narazím na tohle :D
    btw. jsem se o ní zmiňovala tu http://cernamoora.blogspot.cz/2013/02/guerlain-meteorites-kompletni-prehled.html, takže tím bysme měli rozsah lidí, co by o ní mohli psát, nejspíš vyčerpán :D (páč jinej takovej blázen do Meteoritů tady už neni :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooro, asi tak. :))))))))))))

      Vymazat
    2. No pozor jako :-D

      Asi bych uz opravdu mela na blogu zveřejnit to, co jsem davala na Insta i FB jen v nahledech ;-)

      Vymazat
  6. Tak jsem se po ní koukala a zatím všude, kde jsem ji našla ji mají vyprodanou :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel se obávám, že to bude díky této recenzi, protože ještě včera byla běžně dostupná.

      Vymazat
  7. Tuto paletku vlastním cca 2 měsíce (ano, zakoupena na základě oslavných recenzí Nuf - a tím to jí velmi děkuji) a jsem přímo šťastná, že ji mám - skvělý multifunkční produkt.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, tak to jsem ráda, že ti vyhovuje a nedivím se, že jsi díky Nuf podlehla.

      Vymazat
  8. POTREBUJU!!!! Kde si ji muzu koupit aby posilali do UK, googlim jako diva a nemuzu ji nikde najit :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že z českých eshopů do UK nezasílá nikdo. Pokud by ale někdo ze čtenářů věděl, kde sehnat, budu ráda, když sem svůj tip napíše.

      Vymazat
  9. Je možné si nějak racionálně zdůvodnit proč tuhle krásku nekoupit? Ne! Děkuji pěkně! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak už ji mají jen tady, zrovna jsem objednala, mám vás ráda, ale už jste mě stály balík :D http://www.nakupnicentrum.cz/kosmetika/rozjasnujici-paletka-meteorites-my-palette.html

    OdpovědětVymazat
  11. Hm, tak jsem taky o 1500 lehčí, ale už se nemůžu dočkat! Vypadá nádherně :-) Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. Prehlasujem, že váš blog má na moje financie deštruktívne účinky.. Zvláštne je,že mi to vôbec nevadí..:) Ja som na 99% rozhodnutá, že kupujem Terracotta bronzer od Guerlain..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se ti bude jistě líbit recenze Guerlain Terracotta paletky, kterou plánuji. :)

      Vymazat
  13. Ááá, to je pecka.To je bezvadný.

    OdpovědětVymazat
  14. Já pořád nevím co na tom máte :D Ale je fakt, že to znám jen z fotek, v reálu jsem se po nich ještě nedívala. Možná bych mluvila jinak. Líbí se mi moc ten obal, to jo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tě chápu, kdysi jsem zastávala naprosto stejný názor, jenže jak člověk stárne, potřebuje stále více jasu ve tváři bez laciného třpytu a pak meteoritům na chuť přijdeš raz dva.

      Vymazat
  15. Iracionálně objednáno a pro jistotu rozmyšlení se ihned zaplaceno. Píšou "pozítří u vás" :D. Holt za 1500,- nech to tam, že jo :D

    OdpovědětVymazat
  16. Tohle mi nedělej! Zrovna minulý týden jsem v Sephoře koukala na Guerlainí meteority :D Ještě že jsem je nevzala, přidávám si tuhle krasotinku na seznam :) Jinak na drogerkovou kosmetiku mám momentálně ten samý názor :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se obávám, že už jí teď neseženeš a přidání na seznam zůstane jen takovou vysněnou položkou :-(

      Vymazat
    2. Podle mě je nejlepší kupovat hned vše, co není běžně k sehnání. Samozřejmě pokud to finance dovolí.

      Vymazat
  17. Tak jí jenom doufám, že na nakupnicentrum.cz ji opravdu mají, objednávala jsem jí dopoledne a stále se neozvali. Když vidím kolik lidí si ji objednalo po mně....tak si říkám, jestli fakt mají tolik kusů skladem? A stále se dá koupit? Abychom neměly smůlu (a třeba se jim jenom nějak nezadrhla aktualizace zboží, které je fakt skladem). No snad ne, nebudu hned pesimista.
    Ještě včera jsem přemýšlela nad rozjasňujícím pudrem od Chanelu, ale po této recenzi jsem hned objednala Guerlain. Tak snad to dobře dopadne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že jsem na to koukala a oficiálně je ještě dostupná z těch protálů, co vyhledávají obchody, ale přitom už není :-( Zřejmě byla jen včera.

      Vymazat
    2. už to nemají?

      Vymazat
    3. Tak dnes mi volali, opravdu ji nemaji, to jsem si presne myslela. Pani rikala, ze meli 40!! objednavek. Ach jo.

      Vymazat
    4. ... A to jsem ji objednavala vcera v deset rano.....co ten chanel? Dela to trochu podobny efekt?

      Vymazat
    5. Jo, taky mi volali, že už ji nemají :( ach jo, je vidět že máte na čtenářky nečekáný vliv

      Vymazat
    6. takovychle veci jena eshopu vzdycky jen par kousku

      Vymazat
    7. Holky, moc mě to mrzí, ale když jsem koukala, kolik lidí si tuhle recenzi přečetlo, tak se tomu ani snad nedivím.

      Vymazat
  18. Objednano vcera z nakupnicentrum.cz okolo 14:00 a bohuzel dnes mi prisel email, ze vyprodano :( K.

    OdpovědětVymazat
  19. Mám ji doma a musím říct, že je úžasná:). Té růžové jsem se trochu bála, mám radši jemnější broskvové tóny, ale s lehkou rukou to jde. Objednávala jsem na krása.cz a s tou hromadou slevových kupónků, které jsem měla doma, mě vyšla asi na 1100,-, takže za mě super a určitě bych ji doporučila:). Ten pudr je opravdu kouzelný a až ho vypotřebuji, koupím si ho určitě sólo. Pavla

    OdpovědětVymazat
  20. Proč se to neprodává, nemluví se o tom, nepíše se o tom? Protože imho jeden kus kosmetiky za patnáct stovek potenciál masové prodejnosti prostě nemá. :-) Nejvíc se bude mluvit o kosmetice slušné a za tu cenu dokonce skvělé. U povedeného kusu z drogerky mi přijde logický, že nad tím budou všichni óchat a áchat. Navíc si myslím, že holky dvacet plus efekt tohohle kousku ještě tak zcela neocení vůbec a bloggerek třicet plus tolik není. Druhý klíčový slovo je "spolupráce" aneb když PR oddělení nacpe k recenzi produkt komukoli, tak se o tom bude mluvit i kdyby to byla sebevětší blbina. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Chtěla jsem si ji koupit na letišti, ale stojí tu přes 2000, tak jsem ji nakonec nevzala. Petra

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)