Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 3. 2014

Dnes vás jen malinko naladím...

...na další skvost od Guerlain. No jo, doháním, co se dá, moje láska ke Guerlain zažívá nyní renesanci, tak se nedivte. Vím, že si některé z vás posteskly, že neuvádíme zdroje, kde tyhle poklady koupit. Takže to napravím. Paletku bronzeru a 4 stínů z řady Terracotta seženete na "Jahodě" za pár drobných.
 
Dnes tedy žádná recenze, protože momentálně pendluji mezi antibiotiky a zápalem plic mého drobka, ale fotka vás snad dostatečně naladí.
 
Mějte se krásně a příště snad už zase s nějakou recenzí, adeptů na ně jsou zde zástupy. :)


4 komentáře:

  1. Ha tak prvni Guerlain,co me nebere :-D usetrim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotka mu chudákovi vůbec nelichotí, ty barvy jsou v reálu dokonalé a pro někoho, kdo krom projasnění touží i po letním glow, je tahle paletka ideální.

      Vymazat
  2. Mám narvaný kosmetický kufřík, který okolo Nového roku prodělal kompletní výměnu. Během těch dvou měsíců sice nenápadnou, ale zato totální. Také mám zástupy adeptů na recenze, ale komu se má chtít? Zatím jsem se aspoň zvládla dokopat k těm, které jsem plánovala povyhazovat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to tak někdy fakt je. Není čas, chuť a někdy třeba i síla. To třetí platí nyní u mě. Tak snad se to brzy zlepší u nás i u tebe. :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)