Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 3. 2014

Beauty-blogerka na cestách

Nabalilo se mi dost práce a služebních cest. I dnes jsem na cestách a post jsem předpřipravila. Napadlo mě probrat s vámi, co z kosmetiky s sebou vozím. Myslím si, že toho není moc. Už od časů, kdy jsem se věnovala skautingu, se pyšním tím, že umím balit a s batohem vydržím i přes týden :) Na profesionálních jednáních to samozřejmě pouze s tričky a Niveou nejde, ale i tak mívám nejmenší zavazadla :) A to jezdím převážně s muži... Oni vážně neumí balit! :)


Zde je kompletní péče o pleť a vlasy na cestu trvající okolo týdne. Zdůrazňuji, že aktuálně nemám žádné kožní potíže, pleť mám vcelku klidnou a obvykle ji ničím navíc netýrám. Proto nevozím žádné své ověřené poklady, cesty řeším vzorky krémů a sér a odličování řeším jednorázovkami z drogerií. 
Naběhla jsem do DM a Rossmanna a poohlédla se po cestovních verzích všeho potřebného. 
ISANA deodorant není nic extra. Vůně je trochu otravná a sladká, ale naštěstí není výrazná. Sprej stříká špatně a nepřesně. Ale co na cesty do kabelky? Prostě se hodí a tečka. Nedělá mi bílé skvrny, takže ho beru a nevylučuju někdy v budoucnu jeho další koupi.

BALEA odličovací tamponky mě zklamaly. Jsou strašně tenoulinké a je jich obrovská spotřeba. Nejsou nijak extra šetrné, takže je nepoužívám kolem očí, kde štípou. Pleť po nich malilinko lepí a nedoporučuju je jako poslední krok odlíčení. Balení je otřesné, protože závit netěsní a protáčí se. Ještě, že budou hned spotřebované, protože by asi stejně jinak vyschly. Hodnotím pozitivně to, že jsou opravdu poctivě mokré a hodně nacucané odličovačem. Znovu nekoupím.

LR odličovací ubrousky s aloe vera jsou ty nejlepší ubrousky, co jsem kdy zkusila! Nejlepší a skoro bych pouvažovala, zda je nemít i na domácí odličování (jinak totiž ubrousky ani jiné mechanické a odírací odličování nepoužívám). Na cesty je rozhodně budu kupovat podle potřeby, protože jsou skvělé! Nejen, že skvěle odličují i oční makeup, jsou jemné a měkké, ale dokonce je po nich pleť ošetřená jako po kvalitním výživném toniku. Jsou lepší i než vychvalované Douglas ubrousky, fakt mi věřte. Jako všechno ostatní, co se prodává formou katalogového prodeje, je možné je zakoupit v akci. Já jsem je měla asi za 120 korun, obvyklá cena je 175 korun a je jich v balení 25. Jenže víte, jak to je - jen blázen bude šetřit na odlíčení a péči...

LR Dermaintense s aloe vera jsem už chválila. Vozím s sebou pro případ nouze a podráždění. Hojí i pupínky, které se na cestách a v letadlech snadno objeví. Mršky jedny...

BALEA odličovací a mycí gel na obličej. Ten si koupím klidně příště zase. Je jemný a nedráždí, není ničím nepříjemný a svoji práci na cestách zastane skvěle. Pokud jste stejně jako já milovnice tohoto způsobu odlíčení, na cesty se po něm poohlédněte.

ALVERDE tělové máslo s makadamem je super. Je jemné, konzistence je úžasně hladká. Máslo není sice extra výživné, ale já mám raději méně hutné produkty. Vůně je jemná a příjemná. Ještě ráno na pokožce cítím cosi opečovaného a jemnou vůni. Klidně kupte i plné balení, nenaštve vás. Pro mě bylo tohle máslo lepší variantou než hotelová mléka, obvykle moc nefungují ani ve velmi drahých hotelech. Aspoň si to myslím :)

ALVERDE krém na ruce s měsíčkem je takový průměr. Na doma na noc by mi nestačil, ale na cesty do letadla nebo prostě do kabelky je fajn. Rychle se vstřebává a jemně mile voní. Klidně koupím zase.

Na vlasy nic moc nevozím. Vím dopředu, kolik hvězd mají hotely, kam mířím a podle toho je mi jasné, zda v koupelně dostanu šampon a kondicioner. Takže vozím jen jeden sáček od každého, kdyby bylo nejhůř. 
V Rossmannu jsem koupila mini balení laku ISANA. Na prd, přátelé. Lepí obstojně, ale přesto nedrží. Nevím, jak se to podařilo vyrobit, protože obvykle laky, co lepí, taky drží. Tento ne :) Ve větrném počasí jsem měla vlasy ihned rozlítané, jako bych nepoužila nic. Nekoupím už nikdy, příště se poohlédnu po miniaturce kvalitního laku. 

A teď vám ukážu hrůzný výrobek. Ubrousky Balea fakt nekupujte. Já jsem se nachytala proto, že je pár blogerek chválilo. Ale jsou strašné. Olepí pleť, podráždí, poštípou a způsobí zarudnutí. Po jejich použití jsem ráno našla na pleti tři (TŘI) malinké pupínky s bílou čepičkou. Něco, co jsem neměla od puberty! Prostě fakt propadák. Nyní mi fungují na utírání swatchů mezi focením, na to jsou obstojné. Ale na tvář mi to už nesmí! Nikdy. 


Jak vidíte, moje pečující taštička nic extra neobsahuje. Na cestách jsem minimalistka. Líčící taštička je na tom o kousek líp :)


Chanel Blush Horizon tvářenka z limitky předminulého léta je dokonalá! Univerzální, jemně třpytivá, barevně velmi svěží. Dá se báječně vrstvit. Pokud ji někde ještě seženete, neváhejte! Je měkká i po té době, co ji mám, což u Chanel tvářenek není zvykem. Výdrž na pleti je fenomenální. Běžně už ji skoro nepoužívám, ale na cestách je to hit a zachránce po večerních a nočních prohlídkách okolí a barů :)

Cesty bez meteoritek by nebyly uskutečnitelné, to asi každá z vás chápe! Beru si cestovní verzi Voyage, již název výrobku mě k tomu nabádá. Originální balení je těžké a robustní, proto mám refill v pudřence od jiného Gueralin pudru, která je lehounká a netříská. Tento vynález mi předala kamarádka Ivetka a jsem jí vděčná. Je to i tip pro vás. Sežeňte plnitelnou lehkou pudřenku a kupte refill zhruba za 1000 korun. Oproti třem tisícům za kompletní kovové balení je to poznat a efekt na pleti je tentýž.
K pudru mám miniaturku štětce Guerlain, ale není nijak úžasný. Je hrubý a mám mnohem lepší malinké štětce. Neshánějte jej a nebažte ani po velké verzi štětce na meteoritky. 

Místo klasického makeupu vozím pudrový minerální makeup ByTerry Light-Expert Compact. Je malilinký, krabička má vlastní štětec a pudr je to skvělý. Plánuji samostatnou recenzi, protože stojí za pozornost. Navíc končí a eshopy ho vyprodávají za poloviční cenu - ulovte si jeden, pokud máte rády lehounké a sametové krytí.


Na oči brávám bázi Urban Decay Primer Potion a nějakou kompletní paletku. Vidíte zde Urban Decay Naked1 a Naked3, ale brávám si jen jednu. (Já vím, že jsem nemožná a koupila jsem si i tu trojku, ale nějak to šlo samo, měla jsem slevu a vůbec nemám další výmluvu :) ) 
Díky kvalitní paletě mnoha barev jsem každý den jiná, nalíčím se rychle a efektně. Co dodat? Kdybych jela jen na den nebo dva, vzala bych pouze jeden stín nebo nějaké duo.


Nechybí prověřený korektor, řasenka a štětce, bez kterých to nejde. Pár rtěnek a lesků se najde asi v každé kabelce. 
Na fotkách nemám parfém, hřeben, malinkou termálku do letadla, balzám na rty, které ale samozřejmě taky nesmí chybět.

Co netahám s sebou? Korektory pod oči, linky, báze pod makeup, rozjasňovače ani báze pod rtěnku. Rozjasňuji meteoritkami a stínem z paletky na oči a výsledek je v pořádku. Nevozím ani fén a další propriety, obejdu se bez nich :) Navíc fény na hotelech bývají.

Kromě cestovního pilníku ani neřeším nehty. Mám je před cestou i během ní dokonalé díky novému systému gellaků NailPerfect. Plánuji recenzi a už teď vím, že mi NailPerfect sedí lépe než Striplac od Alessandra. Po létě se Striplacem jsem měla zhuntované nehty, což se opravdu ukázalo až po těch dvou měsících a později. Také proto na recenzi NailPerfect gellaků malinko čekám, ale zatím to vypadá skvěle a nadějně :) Laky této značky koupíte tady, na gellak zaběhněte do salónu.

Můj cestovní šatník se skládá z několika kombinovatelných kousků, dobrých basic triček a roláků, většinou vybírám neutrální barvy. Doplňuji hedvábnými šátky různých barev, které pro oživení stačí. Mám vždy jednu větší kabelku na cestu, v ní mám psaníčko na večer a jednání, které mi na cestě slouží jako kosmetická taštička nebo ukrývá šperky. Na doplňcích a hodinkách nešetřím - a věřte mi, že se mi to vyplácí. Stačí jednoduché a levné kalhoty z výprodejů v Mangu, jednobarevný rolák ze Zary, kvalitní sako, šátek a dobrá kabelka a boty - a rozhodně si neuděláte ostudu. Nemusíte hýřit posledními výstřelky (které navíc v českých podmínkách obvykle nekorespondují vůbec s ničím, co se nosí ve světě...), abyste vypadaly upraveně a dobře :)

Tak co vy na to? Tahám toho moc? Vystačím s málem? Jak to vidíte?

Mimochodem - kde kupujete opravdu kvalitní a silná basic trika? Velmi uvítám dobrý tip :)


27 komentářů:

  1. Nuf, delam si poznamky od zkusene sluzebkarky, bude me toho cekat cim dal tim vic, tak jsem rada, ze se muzu inspirovat! :D

    A k tem silnym trikum, ja jsem vybrakovala Primark. Az se tam dostanu znovu, vezmu od tech zakladnich barev aspon 5 kusu od kazde barvy, protoze od teb doby, co jsem si je tam koupila nenosim pod kosile/svetry snad nic jineho. Jsou silna, trosku pruzna, drzi tvar i po vyprani a za 2.50 EUR je to proste parada!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já jsem teď naposledy Primark prolítla, nakoupila drobnosti pro děti a jeden krém od anglické značky, co neznám. Ale do oblečení jsem moc neměla chuť jít, bylo tam strašných bab. Škoda, že jsem nevěděla, že tam mají ta trika kvalitní! Děkuji, příště to tam taky vybrakuju! U nás se tohle prostě shání strašně špatně...

      Vymazat
  2. Dobrá trička mám z veromody, doporučuju.

    OdpovědětVymazat
  3. Basic trika v Marks & Spencer, ale za dobrou cenu a možná kvalitnější jen v Anglii. Jinak z Tchiba nebo z Intimissimi. Také značky Cecil a Lerros má dobré basic trika.
    Služebky teď momentálně neřeším: Myslela jsem, že to půjde, ale od malé se vůbec nemohu vzdálit. Max. na hodinu :-D.
    Jinak ještě uvažuji o koupi Naked 2.
    Hanka (netěhulka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dej si načas! Ono s prací není, kam spěchat, když máš děti. Já taky pracuju pořád nejvíc z domova a služebně jezdím naprosto minimálně a ze všeho se vymlouvám.
      Lerros prubnu, děkuji :)

      Vymazat
    2. Ještě jsem zapomněla napsat k těm odličovacím ubrouskům, že tím, že mám teď malou, tak zkouším ty její vlhčené ubrousky. Nejvíc se mi osvědčili od Hippu. Dělají i takové sympatické cestovní balení, to balení je úplně stejné jak u odličovacch ubrousků. Odlíčím fakt úplně všechno, pleť mi potom nepne a ani neštípou oči. Zkoušela jsem vlhčené ubrousky i od Huggies, Pampers, Nivei a Klorane Bebe. Nejhůř samozřejmě dopadly ty nejdražší Klorane Bebe, oči mě potom šíleně pálily.

      Vymazat
    3. Já jsem občas taky zkoušela některé dětské. Pampers mě pěkně štípaly... Nicméně všechny byly lepší než ta Balea. Ty jsou pro moji pleť pekelné!

      Vymazat
  4. Super tipy, taky beru miniatury, když cestuju :)
    A ta Naked mě zase začala lákat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Která? Ta trojka je asi nejlepší ke studenějším barvám pleti. Zatím si nejsem jistá, jak moc mi - coby nažloutlé brunetě - sluší. Uvidíme :) Nejvíc mi sluší jednička.

      Vymazat
  5. A bude recenze Naked3 paletky? To by me dost zajimalo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neplánuji ji, myslím si, že je natolik provařená a už půl roku je jí plný net, že by to bylo nošení dříví do lesa. Jen, kdyby si psalo skutečně velké množství čtenářek, udělala bych ji :)

      Vymazat
  6. Za mě nejlepší trika mají v Intimissimi a s tou Naked3 mě teda pěkně štveš! :) A ještě když sluší tím studeným tonům :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tebe jsem myslela ihned po prvním otevření, drahá :)

      Vymazat
  7. Hani, máš to super vymakané. :) A tu Naked 3 asi počebuju. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, za mě trika hlavně gap – http://www.gap.eu/browse/info.do?cid=5058&tid=geem000116&EV=GUKMKTEU03062014&DI=113349440&CD=GNC_GAC( Jo měli by mě platit za AD- propaguji je hodně – A jejich sestra Banana republic sice není levná ale pro business fááákt hezká )Oplatí se využít hlavně slevy a pro děti také super! – nezpratelné odolávající častému sušeni v sušičce. Teď tam je akce 30% off pro VIP ( když bys chtěla pošlu kód - ) Moje zkušenosti s Primark - nebrat ... nekvalitní hrabarna. To jsou skoro všechno takové jednorazovky . No ale já mam k tomuto obchodu proste averzi ( ještě z dob mého pobytu v LO, hned jak jsem tam na něčí popud vešla, že se to tam faak vyplatí, tak jsem se zděsila toho osazenstva ... Jasně, že jsem i něco koupila, ale bylo to na prd ) Jinak ještě japonská značka je na basic ok -http://www.uniqlo.com/uk/ ( bavlnu mají kvalitní - jen jsou troche nudní ).... Ach jo asi podlehnu peer pressure a nakon budu nejaké meteoritky vlastnit :o)))) pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji za ty supet tipy! Hned jsu kouknout a asi bych ocenila i slevu do GAP :) Moc děkuji!

      Vymazat
    2. Poslu můj kód... já mám nakupovacího zaracha :o) ... ale kam?

      Vymazat
    3. Tak vedle na Blogsale jsem nasla email - zaslano...

      Vymazat
    4. Rádo se stalo... nakoupeno?

      Vymazat
  9. Na hlavní fotce ohledně péče mě zaujala spíše ta část vpravo dole, ale v článku jen samá Balea....škoda. A pod ten poslední odstavec se podepisuju, to jsi napsala dobře. Myslím, že to neplatí jen pro cesty. Basic T? Mě taky příjde Primark jako ztráta času, kdysi jsem tam pořídila kupy, ale už mě to celkem přešlo. V Tescu se dají najít kvalitni basic trika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že asi tu Baleu tady nikdo moc nechce číst, ale na ty cesty jsem to prostě nehodlala řešit a šlo mi jen o velikost balení. Úspěšnost nebyla úplná, některé věci jsem dneska z cest už nedovezla, ačkoliv nebyly spotřebované :)
      V Tescu jsem koupila trika nedávno a po praní už nejsou moc pěkná, ta bavlna byla hodně tenká...

      Vymazat
  10. Pěkné a inspirativní.
    Já jsem se naposledy balila bohužel ne na dovolenou, ani na služebku, ale na pobyt v nemocnici. Zakoupila jsem miniaturní balení základních věcí, většinou z DMka, na zkoušku. No a dalo se, ale prostě ten komfort tam nebyl. A i když uznávám, že podmínky byly i tak ztížené, tak třeba ten mini mycí gel na obličej balea mi neskutečně zhuntoval pleť. Ale vidím v tom i kombinaci zcitlivělé pleti a ne zrovna ideálních podmínek. Každopádně znovu už v žádném případě nekoupím.
    Naopak ty balea ubrousky s grepem mám moc ráda. Aspoň je opět vidět, jak je ta kosmetika individuální záležitost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme fakt naprosto opačně, ty ubrousky mi podřely pleť jen díky podle mě hrubému materiálu a tekutina dílo zkázy dokonala :) hlavně doufám, že jsi zdravotně ok!

      Vymazat
    2. Mě Balea ubrousky taky neseděly, zkusila jsem je jen jednou a hned po prvním použití mě kůže pálila jako čert, musela jsem to jít okamžitě pořádně umýt

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)