Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 2. 2014

Odešli...

Když si prokrastinuju, vyhledávám videa a posty s tématem "spotřebováno". Asi jako každý. Proto jsem se rozhodla přinést post o produktech, které vyletěly komínem. A u toho se zmíním o věcech, co si samostatný post nezaslouží nebo by byly samostatně nezajímavé.


Tuto skupinku vyhazuju. Není toho moc, ale víte o mně, že mi nic neubývá. Navíc na tento typ postů nejsem zvyklá a vyhodím vše bezrozmyslu :)

První tubička je korektor od Dr. Brandt. Jednalo se o speciální korektor na pupínky a akné z řady Blemishes no more - Spot Blotter and Concealer. Jak vidíte na mých fotkách, nápis dávno zmizel. Proto jsem musela zavítat na Google a zkopírovat vypovídající foto.

zdroj: Google.com


Balení super, první otočné pero, které dobře funguje a skvěle dávkuje produkt. Kvalitní plasty a mechanismus hodnotím vysoko. Bílá špička je gumová a plně ohebná.


Produkt rozporuplný. Velmi tekutý, na krytí nic moc. Světlý odstín, který by seděl asi většině z vás, ale na mne nebyl dost tmavý. Konzistence prapodivná, korektor je nutné umístit na pupínek a čekat, až zaschne. Naštěstí schne velice rychle a nechává tenounkou vrstvu barvy. Potom teprve je možné jít dál. Nemůžu vyzdvihnout maskovací schopnosti krému, i když pracovat se s tím dá, ale hojivé vlastnosti jsou báječné! Pupínky byly znatelně sušší a bleskově splaskly. 
Koupila jsem v Sephoře, víckrát nekoupím, protože korektor, který sice hojí, ale nekryje, nepotřebuju. Vyhazuju zhruba dvě třetiny nespotřebovaného produktu a podotýkám, že cenovka je dosti vysoko. Značka měla tento produkt bez barvy nabízet jako hojítko, pak by byl geniální.



Must have pro nehtově ujeté. Nejlepší podklad na celičkém světě. Zdravý, matný, dobře vypadající i bez dalších vrstev laků. Dobrý štěteček, krásné balení s ptáčkem, dobrý odstín....


Vyhazuju asi třetinu balení, protože už je podlak nehorázně hustý a nedá se nabrat. Nestojí mi to za ty obstrukce při používání, nicméně funkčně zatím bez ztráty kytičky. Tento nehtový makeup někdy zkuste, stojí strašně moc za to a vydrží dlouho!


Na kulatém zvrásněném víčku původně seděla ještě hranatá "krabička" stejně, jako to dělá s laky Chanel. Jenže jednou šel kolem jeden takový pes, víčko nenápadně zcizil.... No, co bych k tomu říkala víc. :) 


Řasenka Rimmel Scandaleyes Retro Glam. Já jsem ji milovala. Mě sedla maximálně. Dobrý kartáč, jedním tahem mi vytvořila skvělý vzhled, neštvala mě ničím. Jediné, co opět zmíním - drogerkové řasenky nevydrží víc než měsíc až dva. Nezdají se, ale jsou pekelně drahé! To je samozřejmě záměr a plán, tedy neremcám a jedeme dál. 
Tuhle řasenku si klidně koupím znova!


LR Collagen Serum jsem dostala. Původně jsem je měla na mazání jizvy, ale když jsem neviděla účinek, začala jsem je používat na obličej pod krém. A ani zde jsem neviděla účinek. Sérum má konzistenci vodového gelu, nevoní, ihned se rozklouže po pleti a mizí. Nevíte nic, jakože tam ani nebylo. Možná zázračně působí, a já to ani nevím. Ale když to nevím, tak to neocením, tedy již nepořídím a upadne v zapomnění. Za ty peníze docela škoda. Napište mi, zda ho někdo znáte. Já jinak značku LR vnímám jako vysokou kvalitu, takže jsem chtěla dostat víc.


Sprchový peeling Fenjal mi voněl. Nedrásal moc a byl milý. Víc ke sprchové kosmetice nelze říct. Recenze sprchových gelů a dalších propriet mi přijdou směšné, protože prostě jde jen o vůni :) Fenjal voní letně, květinově a celkem silně. Ve sprše mám silnou parfemaci ráda. Klidně ho zkuste.


Termálka... Pořád mám nějakou na stolku a v kabelce, hodí se několikrát denně na kdeco. Nemám mnoho co dodat - tohle jsou tak notoricky známé věci, že nebudu otravovat :)

Zajímalo by mě, zda vůbec někdy spotřebuju něco z dekorativky... Skoro bych řekla, že ne.

Mějte krásný den! :)




10 komentářů:

  1. Ten nehtový make-up mě velmi zaujal. :)
    Co se týče recenze sprchových gelů, tak tam je pro mě taky recenze k ničemu. Leda kdyby nějak hodně vysušoval, ale to mi dělaly asi tak dva za život. :)
    Z dekorativky zásadně spotřebovávám akorát korektory a sem tam make-up či nějakou bázi. U zbytku to skutečně nějak moc nejde... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, kdyby něco dráždilo nebo škodilo pleti, asi to zmíním, ale jinak jsou ty recenze spíš legrační :)

      Vymazat
    2. No, je pravda, že většina recenzí sprchových gelů je voní x nevoní, ale já bych jinak za ně byla ráda. 90 % sprchových gelů nesnesu - velice mě dráždí kůži, vysušují a mohu se po nich udrbat. Raději používám mýdla (např. l'occitane), takže klidně piš i recenze na sprcháče, mně to nevadí!
      Šárka

      Vymazat
  2. Zaujal mě makeup na nehty, neměla jsem tušení, že butter něco takového má a už ho sháním :-) Z korektoru Dr. Brandt mám stejný pocit jako ty, už jsem svůj vyhodila, protože při mé frekvenci pupínků se mi zkazil. A zbytek klasika, taky jako ty nechápu recenze na sprcháče, u mě jde o vůni a složení (po SL/E/S se drbu jak divá) a u většiny populace jen o vůni. Umeje i Cien i sprcháč od La Mer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím Dr. Brandtem jsme na tom stejně :) A vlastně i s těmi sprcháči. Od La Mer jsem sice žádný neměla, ale teď zrovna se doma myjeme těmi voňavými gely od Dermacolu, co byly v akci za 50 korun. A jsou skvělé, protože krásně voní :)

      Vymazat
  3. Haničko, já se mohu vyjádřit jen k řasenkám, používám maybelline,ale momentálně jsem mega rozčarovaná,neb mi vydrží strašně krátkou dobu, brzy jsou vyschlé a na řasách dělají přesušeno slepenej efekt..

    OdpovědětVymazat
  4. Jednu řasenku od Heleny Rubinstein má doma už skoro 3 roky a není stále vyschlá. Jelikož jí používám jenom já, tak jsem jí ani nevyhazovala a stále jí používám. Mám ráda i řasenky od Maybelline, ale prostě drogérková výdrž řasenek je šílená. Ještě, že mám 20 m od baráku takovou tu klasickou vesnickou drogérii, kde se cena řasenek pohybuje úplně někde jinde než v Teta drogerii, Rossmannovi a DM drogerii. Korektor jsem nikdy od levné a dražší značky nevlastnila. Koupila jsem teď jeden od margaret Astor, na základě recenze tady na blogu a nemůžu si stěžovat.Sprcháče jsou kapitola sama pro sebe, protože mám po nich exém, takže se k nim radši nebudu ani vyjadřovat. Hanka Šalajková

    OdpovědětVymazat
  5. hehe, presne dnes rano som pozrela na vsetky svoje tiene a napadlo mi, ze som este asi nikdy ziadne nespotrebovala cele a to mam po 30tke :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Opět mi nejde odpovídat k jednotlivým komentářům...
    Bubi - mě ty řasenky pak po měsíci ještě drolí pod oko. Takže když si to sečteš, drogerkové řasenky jsou prostě strašně drahé! :)

    Hani, drogerkové řasenky sice jsou mnohdy fakt dobré a podařené, ale jak skoro všechny víme - výdrž mizerná, aby se muselo kupovat dál a dál :)

    Viso, stíny jsou taky nespotřebovatelné. Vždycky se divím, když někdo ukáže ve videu spotřebované stíny a rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nevím jak to, ale řasenky z drogerky mi vydrží přes půl roku většinou a to ji používám každý den :D Sprcháče a tak :-) No dermacol za 40 jsou stejně nejlepší! :3

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)