Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 2. 2014

NOBILIS TILIA Hyaluronové serum aneb český Hydraluron

Další věc, která se ke mně velikánskou oklikou dostala díky Caroline Hirons. Ta děsně básní o Hydraluronu, což je ve zkratce gelík s kyselinou hyaluronovou. Strašně jsem po něm toužila. Jenže cesta do UK nebyla žádná a Boots v době, kdy jsem po Hydraluronu začala toužit, do ČR ještě nedovážel. Touha ale byla velmi silná. Myslím, že skoro každá žena touží po nějakém super hydratačním produktu. Hydratovat potřebuje každá pleť v každém věku. Ani nebudu psát skoro každá, dle mého každá, neznám nikoho, jehož pleť by alespoň v zimě nepotřebovala injekci hydratace. Pleť mnoha mladých holčin je sice mastná, ale přesto dehydratovaná. Pleť žen mého věku je dehydratovaná téměř neustále, pokud tedy nenajdou tu svoji ideální vodičku. A ta moje ideální se ke mně dostala opravdu čirou náhodou.
 
Jednoho dne mi v mailu přistál newsletter s infem o novince značky Nobilis Tilia. Tahle značka mě nijak neláká, vyzkoušela jsem pár věcí a nenadchla mě žádná, takže skoro ani nebyl důvod číst. Jenže jsem asi zrovna měla volnou chvilku, nebo tomu prostě chtěl osud, já mail rozklikla a jakmile jsem viděla, že se jedná o serum s kyselinou hyaluronovou, okamžitě jsem kupovala, aniž bych si někde o tomto produktu něco hledala. Myslím, že jsem ani nepřečetla to hafo informací, které na mě vykoukly v popisu výrobku. Prostě jsem věděla, že to mít musím, když už nemohu mít vytoužený Hydraluron.
 
 
 
Lahvička obsahuje 50ml vodného, malinko gelovitého sera s kyselinou hyaluronovou a přesličkou rolní (ok, toto info jsem si před chvílí někde našla, o přesličku mi nijak nejde a je mi jedno, co dalšího krom hyaluronovky v seru je). Lahvička je skleněná, temně fialová, tak temná, že ani proti světlu nevidíte, kolik vám uvnitř ještě zbývá. Určitě je to dobře, alespoň se vám k seru nedostává zbytečně světlo, i když si nemyslím, že by ještě někdo skladoval své produkty na světle a v teple, případně snad vlhkém prostředí jako je třeba koupelna. Já mám naprosto vše uložené ve skříni, takže sucho a tma, ideální kombo pro všechny krémy a vodičky.
 
 

 
 
Dávkování je pomocí kapátka, přestože jsem zažila již i sera či oleje bez něj, a to je opruz, to vám povídám. Na ruce níže uvidíte množství, které běžně aplikuji. Dávám ho poměrně hodně, o dost více, než jsem zvyklá u krémů či olejů, ale zde mám pocit, že to mé pleti jen prospívá. Serum je vodovo gelové, průhledné, jemně nažloutle zabarvené a hlavně nelepivé. Ať ho dám jakékoli množství, nikdy se nelepím.
 
 
 
Voní. Tak divně. Ne nepříjemně, ne mile. Nevím, jak vůni popsat. Je prostě cítit. Nevoní, nesmrdí. Je to takové divné nic, které vám ani nezůstane v paměti, takže vás rozhodně nemůže nijak obtěžovat či naopak potěšit. Určitě ho zvládne každý, i ten nejcitlivější nos.
 
Serum dávám každý večer, ať ho následuji krémem, či olejem. I od výrobce je doporučováno jako ideální podklad pod právě krémy i oleje. Pokud mám více času, aplikuju serum a dám si třeba i půl hodiny pauzu mezi ním a následujícím krokem, jen abych si užila ten pocit na pleti, který díky němu mám. Pleť je hladká, krásně vyrovnaná, nepne, nešustí, nelepí (to už víte). Nemyslím si, že bych zde použila náš oblíbený termín "naducaná", to asi přímo není, ale je klidná a spokojená. Moc si ten pocit užívám. Proto ho někdy dávám i ráno, většinou tehdy, když nikam nemusím a můžu si zase na chvíli ten super pocit užít. Při aplikaci se nevyhýbám žádné oblasti na obličeji, aplikuji hojně i kolem očí. Samozřejmě nic neštípe.
 
 
 
Serum mám již několik měsíců, myslím si, že se společně blížíme k půlroční pouti, a v lahvičce zbývají ještě jistě 2/3 (vím, že jsem psala, že do ní není vidět, ale pokud dáte lahvičku přímo k silné žárovce, trochu pod pokličku máte dovoleno nahlédnout, takže jsem to včera kvůli vám udělala, abych těm, které zajímá právě výdrž produktu, mohla podat uspokojivé a přesné info nevycucané z prstu. :) ) Serum je ale doporučeno spotřebovat do 12 měsíců, takže ho začnu asi dávkovat ve větší míře a pravidelněji i na krk a dekolt.
 
 
 
Já jsem strašně spokojená. Netoužím po Hydraluronu, mám NT - český Hydraluron. Ale koupím ho, nebudu vám zde lhát, jakmile tohle serum dodělám, tak Hydraluron koupím, když už k nám Boots konečně dováží. Jen doufám, že bude alespoň takto dobrý. Takže, speciálně pro Dashulku, která se bála, zda NT bude alespoň tak dobré jako Hydraluron: Dáši, má obava je přesně opačná, doufám, že Hydraluron je alespoň tak dobrý jako NT. :)

51 komentářů:

  1. Tak já se přiznám, že jsem asi poslední, kdo věci, které momentálně používá, má v koupelně. Páč když je před sebou a koupelnou schovám, tak je pak nepoužiju.
    Nelákalo tě zkusit ty hyaluronové kapsle od Balea? Já nikdy nevěřila, že bych si od této značky dala něco na obličej (na tělo ovšem v klidu, jejich "másla" mám ráda), ale blogová masírka, jak jsou skvělé za pár korun mě dostihla, takže už je mám taky doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky v koupelně, ale zavřené ve skříňce, většinu :-). Krom Hádka - lednice ;-).

      Vymazat
    2. Dejni, ze začátku jsme se také musela naučit použít to, co nevidím, ale zvykla jsme si velmi rychle. :)

      Ad Balea - tahle značka jde naprosto mimo mě, tím, že posty o ní vůbec nečtu, mě nechává chladnou i blogová masírka. Takže bohužel jejich kapsle jsem nezkoušela a ani nemám v plánu.

      Vymazat
    3. Ona ta Balea hlavně neni vůbec levná. Naopak. Za 15 ml dáš přes stovku.

      Vymazat
  2. Hezká recenze! Mám ho od prosince a nejradši používám pod Trilogy šípkový olej (inspirace zde :-) ). Nevěrná jsem jim jen s tímto duem: http://www.lookfantastic.com/ren-bio-retinoid-anti-ageing-concentrate-30ml/10590843.html a http://www.lookfantastic.com/ren-bio-retinoid-anti-ageing-cream-50ml/10664986.html. Nejúžasnější mi na něm připadají hojící účinky - stroupky, boláčky, pupínky - efekt poznám do rána. Taky je mi příjemný, vůni mám ráda (podle mého rozkvetlá hrušeň - ona taky tak torchu voní, trochu smrdí ;-) ), ale znám i lidi, které vážně irituje. Jeden putoval i mamce pod stromeček. A to srovnání by mě vážně zajímalo, protože bych jeden z těchto výrobků měla ráda po ruce vždy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, tenhle REN zní dobře, děkuji za tip na příští nákup. A srovnání na Hydraluron a NT plánuji, asi ho koupím ještě dnes, jak jsem o tom začala psát, tak se to vše zas vrátilo a nákup musí být. :)

      Vymazat
    2. Dobrý nápad, koupit ještě dnes! :-D
      Oba REN kousky jsou boží, kupovala jsem v docela velké slevě ještě s vzorečky očního, masky a séra. Jinak jsou to pálky.

      Vymazat
  3. Já ho dostala od NT a bohužel, zlatý Hydraluron (kupuji si ho na ebay a mám už třetí... ). Ucpává mi póry a měla jsem po něm pocit zmenšené kůže. I když podle jeho mechanismu účinku jsem dávala na vlhko olej a krém hned záhy, aby se plet zásobila vodou:( A ty píšeš, že i půl hodinky čekáš a v pohodě, takž to bude zase jen mnou.:D Podědil ho přítel a dává si ho po effaclaru, kde docela pomáhá, ale u něj to poznat nejde, má ucpané póry pořád.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak o tom básníte, láká mě zkusit všechny 3! :-)

      Vymazat
    2. Pardón, zapomněla jsem odkaz http://www.boots.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=10052&productId=1326909.

      Vymazat
    3. Caroline, tak já ucpané pory nijak nemám, samozřejmě pár černých teček se najde, ale NT mi neucpává určitě nic, fakt ho miluju, ale když říkáš, že Hydraluron je o tolik lepší, tak dnes nakoupím. na ebay jsem ho vždy viděla pouze pro zaslání do UK, bohužel jsem nikdy neměla štěstí a zrovna nabídka na zaslání k nám nebyla. Ale teď máme Boots, takže je to fuk. :)

      Vymazat
    4. Má kosmetička též doporučuje dát 10 kapak NT či trochu Hydraluronu a následně hned olej, krém ad. V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEČEKAT, JINAK TO NEMÁ TAKOVÝ ÚČINEK.

      Vymazat
    5. 10 kapek nedám ani omylem, stačí mi mnohem méně. A jinak s tím čekáním máš asi pravdu, nicméně já rozdíl na pleti v případě, že čekám, a v případě, že ne, nevidím žádný, pořád je v super stavu krásně vláčná a hydratovaná.

      Vymazat
    6. Ahojte! A dáváte NT na vlhkou pleť? A jak pak s olejíčkem? Ten vždycky dávám na navlhčený ksichtík a to pak smyju sérum! :D

      Vymazat
  4. Já ho mám a dost mi smrdí, to teda zase jo...a ulepená po něm jsem. Mám ho zatím tak čtyři měsíce a ještě jsem si neudělala názor, nějak možná necítím rozdíl? Nevím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně ti smrdí? Vidíš, nemyslela bych si, že se to může stát, ale vůně jsou opravdu silně individuální, jsem si stopro jistá, že mně smrdí zas něco, co jiným nesmírně voní, nebo to třeba ani necítí. S tím ulepením jsi mě také překvapila, mně se to nestane ani tehdy, pokud nanesu velké množství. Že by v tom hrál roli věk a kondice pleti? Jsem určitě o dost starší a moje pleť třeba více dehydratovaná.

      Vymazat
    2. Já nechci být vulgární ale zlatá vaše všech přirovnání vůně vespolek
      Mě smrdí jako no sláma na potřísněném sper... prostěradle které uschlo na slunku
      asi asociace z intru

      Vymazat
  5. uvažovala jsem, že ho koupím mamce, hned co se dostalo na trh.. teď uvažuju, jestli ho náhodou nepotřebuju taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Já takhle uvažuju hodně často. :)

      Vymazat
  6. mám ho pár dní zatím, tkž na názor je brzo, ale jsem zvědavá, jestli bude nějaký účinek :) pokud jde o vůni, tak mě voní, nejvíc jako šeřík ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo šeřík mi v reálu docela smrdí, tak jsme ráda, že já ho z toho necítím. :) Jsem zvědavá na tvoje postřehy po chvíli používání.

      Vymazat
    2. Ahoj,
      bohužel se přikláním k názoru, že smrdí. A mně děsně a nesnesitelně ;0)
      Šárka

      Vymazat
    3. Šárko, naprosto věřím. Mně smrdí tolik věcí, co jiným voní, že vím, že možné je naprosto vše.

      Vymazat
    4. Nik nebo Nuf teď jsem koukal na Boots lákal mě totiž asijský krém s hyaluronem ale ještě víc mě láká Indeed labs hydraluron ale zase mi boots ukazuje že do country jako usa europe etc nezasílá takže jediná cesta je ebay?

      Vymazat
  7. Používám jej od začátku roku každý večer na pleť postříkanou růžovou vodou. Pak už si žádný krém nedávám, ale asi ještě vyzkouším. Žádnou velkou změnu nevidím, ale já jsem na tyhle věci slepá, změny na pleti vidím pouze na fotce zblízka, tak se budu muset vyfotit. Co se týče pórů, tak je trochu ucpané mám, sem tam nějaký pupínek, ale těžko říct, jestli to dělá toto sérum, protože mám teď rozbouřené hormony (těhotenství, kojení). Vůni jsem moc nezaregistrovala, teď jsem si ho schválně rozetřela po ruce a to mi teda až smrdí, ale takové množství si na pleť nedávám, takže pohoda. Koupila jsem rovnou dvě lahvičky a uvidím, buď tu druhou dostane mamka nebo kamarádka, když ta jedna vydrží dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, další, kdo skoro ani nepotřebuju krém po nanesení tohoto sera. Máš to jako já. Mně lahvička vydrží určitě těch celých 12 měsíců, což je fajn.

      Vymazat
  8. Přiznám se, že tyhle oslavné, achající recenze mě štvou. Podle jim podobných jsem si tohle sérum loni v listopadu koupila a kdybych ty 300,- hodila do kanálu, aspoň to žbluňklo :( těžké zklamání :( na obličej jsem ho zkusila dát párkrát a dost hrůza, stažená pleť, tak možná o 2 čísla menší a udělal se ji "škraloup", jak kdybych si dala slupovací masku, takže jsem to musela smýt. po pár pokusech jsem to vzdala. zatím ho mám doma a přemýšlím, zda poletí do koše nebo ho někomu dám, třeba bude fungovat jak v těch oslavných recenzích. a to bych řekla, že mám pleť celkem standardní..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, myslím, že tě nemá co štvát. Já ráda pohaním to, co si dle mého hanu zaslouží, ale samozřejmě také ráda pochválím dobrý produkt. Kosmetika je individuální a každému sedne něco jiného. Jsou to furt jen subjektivní recenze uživatelů. Mně sedne, tobě ne, není nutné to brát jinak. Já třeba nedávno také napsala negativní recenzi na všemi oblíbený Serozinc. A co? Prostě mě nesednul, jiným ano, tak to chodí.

      Vymazat
  9. Já ho mám taky asi měsíc doma, ale používám ho jen občas. Čekala jsem nějakou větší bombu, i když přesně nevím jakou:) Vůně mi nevadí, mírná ulepenost a stáhnutí kůže už trochu jo. Ale po krému se to ztratí. Jinak se mi pleť zdá taková vypjatější, ale já na vrásky netrpím. Urychlení hojení taky neposoudím, protože se mi pupínky skoro nedělají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, pleť je určitě vypjatější, nemyslím si, že by přímo mizely vrásky, ale vyhlazení pozoruji. A jinak já bomby nečekám, takže pak ta případná zklamání nejsou a je jen spokojenost, když produkt sedne a nedělá paseku. :)

      Vymazat
  10. Nik, ty pokusitelko ;) ja se ale porad bojim toho ucpavani poru..neslysim to poprve , ackoli z vlastninzkusenosti vim, ze nekdy neni uplne jednoznacny, co vlastne ty pory ucpava ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, v tomto ohledu já nedokážu nějak moc poradit, protože se mi pory nezanášejí. Ale tedy nemám je nikdy zanešení a po tom seru také ne, takže alespoň za mě tak. Ale Hydraluron je na cestě. :) Nicméně i na něj jsem četla několik negativních recenzí ve smyslu svědění a zarudnutí pokožky, takže uvidíme. :)

      Vymazat
    2. já si myslím, že sérum prostě pory za nášet nemůže!! Spíš naopak,a pokud má někdo tento problém možná by se měl zamyslet nad tím co používá potom za olej, krém, odličovadlo apod. Možná je až další krok nevhodně zvolený a chudák sérum za to nemůže

      Vymazat
  11. Já od NT mám už skoro půl roku, nepoužívám ho ale pravidelně, mám toho doma mraky,ale i tak vidím výsledky, sérum je skvělé, absolutně nemám ulepený pocit! Dávám ho i pod oči , na den pod krém a na večer pod olej nebo ho nechám jen samotné...a navíc přírodní složení,takže za mě super a určitě koupím znovu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto se s tebou ztotožňuji ve všem, co jsi napsala. Jsem ráda, že je i někdo jiný nadšený.

      Vymazat
  12. Já tenhle hyaluron taky už používám cca půl roku a jsem nadšená stále, totální must have - ta vůně je fakt zvláštní jakási divná tropická květina či co, aspoň mě to teda evokuje, bo mi tydle kytičky většinou nevoní, ale zvykla jsem si na ni a neřeším ji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já obdivuju všechny, kteří tu vůni umí k něčemu přirovnat, jak už tady zaznělo - hruška, šeřík, teď ty a exotický květina. Já jsem v tomto ohledu naprosto neschopná a zvládnu tak akorát voní/smrdí. :) a jsem ráda, že ti také vyhovuje.

      Vymazat
  13. Pavli, super recenze! Já už po něm nějakou chvíli pokukuju.. Přesně do té chvíle, kdy Moora vychválila hyarulonovou kyselinu od Juju, ale ta je hůř sehnatelná.. No a pak když jsem objevila tohle sérum od NT, tak jsem po něm začla toužit a teď ho prostě potřebuju!! Celkově mi teď všechno dochází, takže hledám nové přípravky a ráda bych už konečně našla něco uceleného, co mi bude vyhovovat.. Takže začnu sérem :)))) Budu se těšit na srovnání s Hydraluronem..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barunko, Hydraluron je doma, dám mu pár dnů až týdnů a udělám srovnání.

      Vymazat
  14. Mně dělá jednoznačně hezčí pleť - hladší, případné pupínky se rychleji hojí. Nemám, co vytknout. Někdy se mi stane, že krém dát zapomenu - není třeba, jindy ale je pleť stažená a tak mažu po 5 minutách (zhruba).
    Nad vůní jsem strašně dlouho dumala, co mi připomíná. Budeš se smát - náhražku medu, kterou jsem omylem jednou koupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhražka medu, to je přesný popis. Díky moc, i mně tak voní.

      Vymazat
  15. Ja ho mam kupene, ale zatial som ho neotvorila, mam este 3 ine. Ale mam otazku, niekde som citala, za sa ma nanasat na vlhku tvar, robite to tak?

    OdpovědětVymazat
  16. tak sklamanie, ked citam v diskusii,ze NT upchava pory. Chystala som sa ho zakupit ako nahradu Hydraluron-u. U toho by som uvitala ovela viac hydratacie, mozno v lete bude fajn, ale na velmi suchu-suchu dehydrovanu plet absolutne nestaci ak sa pouzije samostatne. V bootse je casto v akcii alebo so zlavou alebo 3for2.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe ucpání porů nevidím, ale samozřejmě je to individuální. Dnes jsem se poprvé natřela Hydraluronem a zatím teda žádná sláva. Naducaná pleť se nekoná. No, uvidím, nechci mu křivdit.

      Vymazat
  17. este jeden typ na hyluaronove serum od Etat pur, testnem ho namiesto NT,
    cena lepsia ako u Medik8 B5.

    OdpovědětVymazat
  18. PS: Co se týče skladování, tak věř, že ne všichni mohou skladovat kosmetiku mimo koupelnu. Bydlíme s přítelem v garsonce a krom jedné poličky v koupelně opravdu není kam kosmetiku dát. Dekorativka mi dokonce leží jen tak na pračce a vždy když peru, ji musím sundavat, protože má stará pračka neskutečně skáče ;0)
    Jako jo, mohla bych si na tu koupelnovou poličku dát třeba hrnečky, knížky nebo ponožky, ale asi zůstanu u té kosmetiky ;0)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, zas ty knížky v koupelně by byly rozhodně originální. Vzdělávat se člověk musí neustále. :)

      Vymazat
    2. No, máš pravdu Nik, že kolikrát, když je člověk na WC, tak i ten čas by byl ... ;o)
      Šárka

      Vymazat
  19. Kde je chyba nevím21. března 2014 19:36

    Ahoj, tak já jsem teda kromě toho, že mi pleť nepříjemně stáhnul (nikoliv zmatnil) nezaznamenala NIC. Sérum vypotřebované a naprosto nic. :(

    OdpovědětVymazat
  20. Ahojky...já jsem ho dostala před svatbou od své kosmetičky a opravdu mi přišla pleť hezčí, i když trochu staženější. Používala jsem 14 dní a pak najednou bác ho - natřela jsem si večer obličej a všude, kam jsem to dala mi brutálně zrudl a ihnedd začal pálit. Asi nějaká alergická reakce nebo hormony kvůli těhotenství. Už jsem si myslela, že mu dám šanci na delší dobu. Po tom, co jsem ho na chvilku vysadila se mi ale pleť výrazně zhoršila už po dvou dnech. Najednou jsem jakoby zvrásčitěla. Děsivé. Asi to ta pleť ihned vzala jako drogu.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)