Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 2. 2014

MAQPRO Palette Fard Creme PP01


Recenzi této paletky korektorů jsem odkládala. Fotky mám v počítači dlouho, ale pořád v hlavě převracím, jak vám podat své pocity. Víte o mně, že já moc nekryju, celkově tvář neoblékám, takže profesionální korektory jsou u mě dost šok :) A taky se stále učím s tak hutnými korektory pracovat :)

MAQPRO je značka, která se prezentuje jako velmi profi a super záležitost. Já mám od nich pouze tuto paletku korektorů, která je super, takže mě berte zatím s rezervou. Více zkušeností nemám. U nás mají i eshop, ale já osobně bych tam nenakoupila kvůli šíleným cenám. Na ebay nebo jiných zahraničních eshopech zakoupíte mnohem levněji! 


Značka MAQPRO nabízí škálu odstínů i více druhů výrobků. Já jsem záměrně koupila hodně světlou paletu barev, protože jsem chtěla jasnit, zářit a osvěžovat. Moje paletka je asi pro bledulky, které by s ní vytvořily makeup i kamufáž. Já jsem ovšem kupovala se záměrem jasnit oční okolí a pracovat se světlem. Miluju světlo ve tváři. 


Takto jsem vám vyfotila paletku po vybalení z krabice. Hutné a tuhé krémy zalité do malilinkaté krabičky. Pro mě super balení, super prezentace. Plast není nic moc, ale já jsem fakt chtěla co nejmenší krabičku. Víte, že mám zcela minimální spotřebu všeho, takže i malinké balení krému v jednotlivých chlívečcích je pro mne až až!


Strašně moc jsem chtěla hlavně ty růžové a lososové barvičky pod oko! To byl záměr :) A taky jsem chtěla ty bílé a bělavé, smetanovou. Prostě jsem chtěla kouzlit s konturami tváře zase trochu jinak.


Zde vidíte, že je PP01 opravdu světlá. Já bych si pupínek nezatřela. Ale jinak jsou tyto paletky koncipovány tak, aby se dalo nalíčit zcela kompletně - dokonce můžete i štětcem namíchat makeup na celou tvář, pokud umíte dobře roztírat.



Konzistence mě mile překvapila. Samozřejmě jsem díky recenzím na netu věděla, do čeho jdu, nicméně i tak jsem byla mile překvapená :) Prostě se s tím dobře dělá, přestože jde o hodně hutnou pastu. I když je to prvně tuhé, na pokožce se hutný krém zahřeje a do pleti jde krásně natlačit. Není nutné tahat pokožku, výsledek je nádherný! Já syntetickým štětcem nebo hranou malíčku otisknu na pleť a potom vtlačuji bříškem prstu. Pouze štětcem bych asi nenanášela, protože je produkt poněkud tužší, takže by byl viditelný. Možná se s touto krabičkou budete muset seznámit, možná to bude chtít více pokusů, ale až se seznámíte, bude to láska nebeská. Není to blbovzdorný produkt, ale když ho osaháte, je to bomba. 

Výdrž je excelentní! Ale jako neskutečná! Nechápu to. Nestéká se do linek! Drží, jasní, báječně tvaruje! Miluju tuhle malinkou krabičku. Spotřeba je minimální, výdrž fenomenální. Musíte opravdu dobře aplikovat, potom se klidně spolehněte. 

Nejlepší, co můžete udělat: vytvarujte si obličej. Lososa do tmavé čárky pod oko, kolem čárky žlutou, těsně pod oční víčko bílou lesklou nebo ultra-bílou matnou. Pod obočí tu nejbělejší, na lícní kosti obě bílé namíchat, pod lícní kost tu nejtmavší, kolem nosu tu tělovku. Nad ret nejbělejší a kolem rtů béžovky...
Pak jen tvářenku a řasenku a to nejdokonalejší nahé líčení je na světě. 
Asi chápete, že chci říct, že kouzlit se dá různě, ale výsledek je báječný.
Můžu vám zodpovědně říct, že takhle krásná se chci denně probudit. Nikdo neví, že jsem namalovaná, je to všechno matné, bez třpytek, bez barev. Jen dokonalé kontury! Tohle mi udělá tak dokonalou tvář, že by se skoro Angelina mohla schovat. Fakt nečekaný úspěch!
A už jsem říkala, že korektory drží a drží. 

No, prostě já tuhle krabičku miluju. Je celkově malilinká, mini, pidi cosi. Dáte si ji do dlaně :) Ale udělá kvanta práce!
Koukněte se na ně a počítejte s větší prací se zapracováním krémů. To zdůrazňuju, protože to fakt není jen o máznutí tam a tuhle, musíte trochu více pracovat s produktem.
A to je snad i to jediné negativum - že mi to s ní docela trvá. Když ráno valím, nevytahuji ji. Chce to trochu času, než se krém pěkně zatlačí do pokožky a než se vše nanese.

Ale je to bomba! Ten vzhled..... Nádhera, fakt!

Znáte? Máte? Napište mi :)
Pokud budete chtít, pokusím se o foto-tutorial na očním okolí :)




27 komentářů:

  1. Ty fotky by mě zajímaly...podle popisu to na mě zní děsně složitě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jo, ono to je trochu víc patlání. Ale dá se pěkně kouzlit.

      Vymazat
  2. Já nemám od Maqpro tuhle malou krabičku, ale troj-korektor. Je celkem fajn, ale mně se teda slévá a nepracuje se mi s ním tak skvěle...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem četla recenze, tak oni mají více typů textur a hutnosti. Možná je to tím, nevím. Nemám nic jiného osahaného.

      Vymazat
  3. než jsem si přečetla o co jde, tak jsem si říkala, že to je docela hezká paletka očních stínů :D hrozně lákavě jsi to popsala fakt, jeden by šel hned kupovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Mě to prostě příjemně překvapilo, takový malý milý šikulka.

      Vymazat
  4. Musím uznať, že textúra vyzerá naozaj luxusne.:) Ale ja som leňoch, som rada, že zvládam korektor pod oči..::D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ani já to nezvládám denně :) To je tak na větší akce.

      Vymazat
  5. Nalákat tedy umíš parádně :-) A taktéž hlasuji za tutoriál pro nás ne tak zběhlé v konturování..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych jí MOC RÁDA viděla na obličeji, korektor potřebuju nutně najít co nejrychleji co nejlepší - hlavně pod oči... Už jsem měla rozjetou objednávku v By Terry (hádej, kdo mě nalákal?!), ale z nějakého důvodu mi to nevzalo číslo karty - zřejmě moje záchrana, přihodila jsem totiž i makeup se zlatem (veká sleva) a balzám na pusu. :-)

      Vymazat
    2. Tak já se to pokusím nafotit :)
      Doufám, že budeš moc spokojená s věcmi od ByTerry. :)

      Vymazat
    3. Nene! Nebudu, tedy někdy asi jo... ale platba neprošla (kousla se z nějakého důvodu na týden karta) a teď už slevy nejsou. Nicméně jsem u nich měla v košíku právě i korektor pod oči - chtěla bych něco na kruhy a zároveň pečujícího (34 let ;-) ), pořád váhám a Revlon (o jeho péči si nedělám iluze...) dochází...Od ByTerry jsi korektor nezkoušela? Díky

      Vymazat
    4. Ty jo.... Já dávám denně pod oko to, co mají jakože na víčko. Má to ten hyaluron. Já to mám vyzkoušené na tvář a prostě to dávám jako péči. Korektory mám ve vzorcích nachystané, mám jich asi 20 a budu to fotit. Recenze mají báječné, ale já je osahané nemám. Kamarádka na ně ale přísahá a je to kamarádka velmi znalá. Tak ti nevím :)

      Vymazat
  6. Takových barev, já bych si s tím vůbec nevěděla rady! Ale také se přimlouvám za fotky, ráda se něco přiučím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že by stačily tak tři barvy. Ale zase když si ženy vyberou přesně odstín ke své pleti, namíchají si dokonalou barvu i na krytí bubáků. Pak se hodí víc barviček.

      Vymazat
  7. Já tuto paletku nemohu nikde najít, prohledala jsem co se dalo :( Ale když o ni tak basnis, chtěla bych ji...P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji koupila na love-makeup.co.uk a viděla jsem jich několik i na ebay. Tam byly levněji a v různých barvách.

      Vymazat
  8. Tak já jsem zrovna teď uvažovalo o tom, že si nutně potřebuji koupit nějaký korektor, protože doma žádný pořádný nemám. Tak jsem uvažovala od Nars nebo od The Balm. No a ty jsi mě teda dostala a přesvědčila o tomto :-D...Já si budu muset dát nějakou blokaci na Vaše stránky nebo co :-D. Hanka Netěhule
    PS:Myslím to v dobrém...a korektor určitě potřebuji,protože malá je hodně náročné miminko...aspoň, že si to nějak zdůvodním

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, kukni ještě na jahodu, měli tam v akci Armani korektor. je super, měla jsem ho!

      Vymazat
  9. Znie to strasne komplikovane a zaroven uzasne! Chceeeme foooto!!! A nie len ocne okolie ;)
    A fakt lososa na kruhy? Nie radsej zltu? Ja som skusala ruzovu/lososovu z Catrice a nic moc - myslim farebne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to docela měním, žlutou i lososa.
      Zkusím ta očka nějak nafotit a nachystat post. :)

      Vymazat
  10. Já prosím o nafocení na obličeji :) Na tuto kosmetiku koukám dlouho, hlavně na ty palety korektorů a rtěnek. Jestli se nemýlím, tak se dá zakoupit v Praze v surface, kde jí propagují. MOC děkuji, žes udělala recenzi, protože jsem toho o této značce nikde moc nenašla :) Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky díky :) Ano, dají se koupit v Surface, ale skoro o polovinu dráž než na ebay.

      Vymazat
    2. Teď jsem na to koukala, tak jedině absolvovat kurz a pak máte 30% slevu :D Tak se dostanete blíže k ceně na ebay :)

      Vymazat
  11. Hani, taky se moc přimlouvám za fotky. Jinak jsem moc ráda, že jsem objevila tento blog. Na tebe i na Pavlu vzpomínán ze "zlatých dob Omlazení", ale to už je opravdu dávno.
    Holky pište dál, je to super. V mém věku (45) řeším "ksicht" každý den a opravdu existiuje celkem málo informací o kvalitní kosmetice. Takže moc děkuji vám oběma.

    A na By Terry se chystám - není možné, aby něco po tak skvělých recenzích nefungovalo - ne, neboj, na zázraky už dávmo nevěřím, ale........no jsem jenom ženská, tak co kdyby náhodou...............
    Iva (Ify)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá, zase nám napiš! Takových věrných duší my si velmi vážíme :)

      Vymazat
  12. Tenhle článek čtu už snad po páté a pořád přemýšlím, jak se s tou paletkou asi pracuje. Holt to není legrace, že? Tak ráda bych nějaké takové barevné čarování vyzkoušela, ale jsem srab obecný a raději se držím starého dobrého make-upu a korektoru.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)