Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 2. 2014

La Roche Posay Serozinc

Ani nevíte, jak jsem byla šťastná, když ho před pár měsíci na Parfums naskladnili. Hned jsem si ho musela koupit. Samozřejmě tomu přispěla vydatná masáž od Caroline Hirrons, ale i jiných UK bloggerek, které na něj nedají dopustit. Je tak strašně oblíbený, člověk získá dojem, že je to skutečný must have, pokud chcete fakt důkladně o svoji pleť pečovat. Já se ale k tomuto nadšení  nepřidám, nerozšířím již tak bohaté řady nadšenců a s klidným svědomím vám ukážu, že to bez něj určitě jde. Tohle totiž není pro každého, jak byste se mohli po přečtení většiny jásavých výkřiků všude po netu domnívat.
 
 
 
Balení není nutné nějak extra popisovat. Modrý plech, balení jak všechny termální vody. Finíto, více k tomu není nutné dodávat. Sprška je opravdu velmi jemná, obličej po jednom přestříknutí nemáte prakticky mokrý, jen malinko navlhlý, což mi velmi vyhovuje. Pokud se nastříkám nějakou termální vodou, mám obličej mnohem vlhčí. Je to dáno asi tím, že Serozinkem šetřím. Hodně šetřím. Ne proto, že už opět není nikde v ČR k dostání a já si koupila jen jedno balení, ale proto, že pokud bych se pěkně rozmáchla a fakt stříkla hlava nehlava, budu v hájí. Co ?!?!?! Jak jako v háji ?!?!? Je to Serozinc, sakra, ne?!?!?! To je pro citlivou a podrážděnou pleť jako pohlazení, ne?!?!? No, takže se na to podíváme trochu blíže.
 
 
 
Víte o mně, že postřiky miluju, nemohu bez nich prakticky být a jsou finální krokem mojí péče o pleť. Je tomu tak s jakoukoli termální vodou a také s hydratačním sprejem od Vincentky, na nějž jsem vám již přinesla recenzi na konci minulého roku. Samozřejmě jsem zaregistrovala, že naprostá většina bloggerek (všechny?) Serozinc nepoužívají jako závěrečný finiš, ale to není v tuto chvíli to podstatné. Podstatné je, že s ním nešetří. Hojně si stříknou na obličej, vědomě nevynechávají žádnou část. Stříknou a jdou na serum a krém. Pravda, závidím jim. Tak jednoduché to nemám.
 
Poprvé jsem Serozinc aplikovala stejně jako každý jiný. Pěkná vrstva a pěkně od podklady přes celý obličej. Poprvé se také nic nestalo. Jásání nebralo konce, děsně jsem byla nadšená, jak své pleti dopřávám zas něco extra a jak budu strašně krásná, hladká bez jediné nedokonalosti v podobě červeného flíčku či nějakého zaníceného místa. Ty já stejně nemám, ale tak viděla jsem to na vyzmizíkovanou pleť. Asi jsem si myslela, že mi snad zmiznou i pihy. :) Nebudu vás napínat, pihy nezmizly. Místo toho jsem po pár dnech zjistila, že mě nějak divně svědí obličej. Začalo to pár minut po aplikaci Serozincu. Obličej jsem měla celý načervenalý. Přišlo mi to hodně divné, ale hned jsem se pro jistotu celá umyla, dala si krém, ale Serozinc už ne. Obličej byl opět jako vždy klidný a světlý.
 
 
 
Další den jsem to zkusila znovu, ale tentokrát jsem Serozinc hned neopláchla, přestože se zčervenání konalo zas. Vydržela jsem to. Obličej stále jemně svědil a byl červený až do doby, než jsem šla spát. Nebylo to vůbec nic nepříjemného a probuzení jsem se docela bála. Naštěstí ráno jsem už byla normální.

Od té doby jsem se začala více pozorovat a přemýšlet nad tím, kdy a společně s čím Serozinc aplikuji. Rozhodně ho nemohu používat denně. Někdo ho dokonce používá 2x denně, což by mě asi fakt zabilo a celá kůže by šla dolů. Takže Serozinc používám většinou jednou za dva až tři dny, a to pouze večer. Společně s ním nikdy nepoužiji exfoliační tonikum ani Clarisonic, abych neměla nijak (ani sebeméně) podrážděnou pleť. Nikdy ho nepoužiji poté, co jsem si dala REN F10 Smooth and Renew masku, která je také mírně exfoliační. Nikdy s ním nesmím jedno místo přestříknout 2x, takže se u jeho aplikace vždy pekelně soustředím a všechno potěšení z péče je v tu chvíli docela v tahu. Také s ním nikdy nesmím stříknout kolem očí, to mě vždy strašně pálí. Docela velká matematika, co?
 
Vůbec tedy nerozumím doporučení, že je Serozinc určen pro citlivou a podrážděnou pleť třeba po holení či spálení od slunce. Já musím mít pleť v dokonalé kondici bez sebemenšího podráždění, abych ho vůbec mohla použít. Přestože si nejraději kupuji přípravky pro citlivou pleť, nemyslím si, že bych ji měla nějak extrémně přecitlivělou, je to spíše jen taková prevence všeho, vyhovuje mi nedráždivost produktů určených pro citlivou pleť (onu nedráždivost berte s rezervou, ne vždy tomu tak samozřejmě je, ale já se tím, že je něco určenou pro citlivou pleť, ráda nechávám manipulovat).
 
Podtrženo a sečteno - Serozinc  nemohu doporučit všem. Vlastně ani nevím, zda bych ho doporučila vůbec někomu. Asi jen tomu, kdo má hroší kůži. Ono to vypadá, že ji má každá druhá UK bloggerka, která Serozinc vesele používá a nic to s ní nedělá. Já za sebe jsem ráda, že mám jen toto jedno balení, mám ho neustále skoro plné, protože ho používám málo a v minimálním množství. Osobně se opět vracím k milované Vincentce, u níž mi klidně může ujet ruka a moje pleť je za to předávkování naopak vděčná a ne v šoku. Po prvotním několikadenním nadšení, které bylo upřímně způsobené zejména jeho naprostou nesehnatelností, jsem oficiálně za Serozincem.

24 komentářů:

  1. se Serozincem mám podobný problém (zčervenání pleti po aplikaci), naštěstí se vždy do rána vzpamatovala, přesně jak píšeš. Mírně se mi tímto přípravek znechutil a už ho moc často nepoužívám. Je to také z toho důvodu, že mám nového favorita, a to na základě Tvé recenze, Vincentku. Šla jsem do krámu, koupila Vincentku, nechala ji trochu "vybublat", nalila do rozprašovače a zbytek vypila :-) Používám denně, ráno, večer, kdy si vzpomenu a jsem moc spokojená. Je za pár kaček, na mě učinkuje skvěle a na Serozink jsem si už dlouho nevzpomněla ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme moc ráda, že se díky nám stala Vincentka součástí tvé péče o pleť, já se k ním opět vracím a už zůstanu. Serozinc sem tam stříknu, ale myslím, že mi to jedno balení vydrží ještě hoooodně dlouho.

      Vymazat
  2. Zčervenání je asi reakce na chlorid sodný, ne každé pleti sůl vyhovuje :-) Já ho strašně miluju, sůl mi nevadí, odrostla jsem v moři a dělá mi dobře, takže na mě funguje, ale kdybych někdy neměla možnost si nakoupit (což bude za dlouho, neb mám 6 lahví v zásobě), půjdu do Vincentky, vnitřně ji užívám minimálně každý týden, mňam. Jinak hroší kůži nemám vůbec, mám hodně citlivou a reaktivní, ale sůl mi vždycky pleť zlepšovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sůl mi pleť zlepšuje, ale Serozinc mi vadí, možná to bude něčím jiným, Vincentka naopak jen a jen prospívá.

      Vymazat
  3. Ja jsem vzdycky u techto "must have" skeptica, otazkou je, kolik za tuto reklamu Caroline dostala (nedelam si iluze, pracuju sama v marektingu). Navic by se to s mnozstvim pripravku na pleti nemelo prehanet, kazdy dermatolog by tu mohl vypravet o vzrustajicim poctu zen postizenych perioralni dermatitidou, zpusobenou neustalym navlhcovanim pleti... (Taky jsem tu mrchu mela, vyrobky snizila na minimum: denni krem, ocni krem, micelarka a plet mam lepsi nez predtim:) Jinak zinek jo, ale vnitrne ve forme oleje z dynovych jadyrek:) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, já jsem většinou u všeho, okolo čeho se zvedne nenadálá vlna hysterie, také docela skeptická. Přesto čas od času podlehnu... :) Většinou se to nevyplácí, málokdy jsem díky nějakému povyku přišla na nějaký super přípravek, přesto je to nutné sem tam vyzkoušet, co kdyby. :) Periorální dermatitida mě naštěstí dosud minula. Pleť mám ve velmi super kondici, přestože se nevyhýbám různým sérům a postřikům, naopak jsem si jistá, že ji mám v super kondici díky nim. Ale každý musí vyzkoušet, jaká je ta jeho zlatá cesta k úspěchu. Pro mě to rozhodně není Serozinc. :)

      Vymazat
  4. Jsem na tom stejně jako Coraline Jones - je to určutě tou solí ve složení. S tím je taky spojené to pálení očí. Než jsem na to přišla, jen jsme měla lehce zavřené oči a stříkala stříkala a ono to pálilo jako čert. Od té dooby oči pevně zavřu, že mi nejsou vidět ani řasy a je to už dobrý. Každopádně ta sůl - pleť mám smíšenou, ale velmi citlivou a reaktivní a na tenhle sprej reaguje výborně. Vůbec mi kůže reaguje skvěle na přímořské podmínky, takže vlhko, slunce a sůl stačí na týden a všechno se mi hned zahojí a nepoznávám se. Serozinc používám dvakrát denně vždycky hned po umytí pleti, ještě před tonikem, jako léčivku, proti bakterím a musím říct, že za ty tři měsíce, co ho pravidelně používám mám opravdu hezkou pleť. Je však otázka, jestli za to může jen Serozinc, páč ho používám v "těžké" kombinaci s éteráčky, regeneračním domácím krémem a šípkovým olejem =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem to špatně napsala, mě nepálí oči, ale oční okolí, tedy opět kůže. Já také reaguji na moře velmi dobře, po týdnu u moře mám dokonalou pleť, po Vincentce také, ale bohužel Serozinc pro mě není.

      Vymazat
    2. No, na tu Vincentku se po Tvém opěvování už docela dlouho chystám - miluju její chuť i vůni a jsem na ni fakt zvědavá jako na zkrášlovadlo. Nebaví mě totiž být závislá na předraženém Caudalie beauty elixiru, nebo na u nás věčně nedostupném Srozincu.. neboo se prostě přestěhuju k moři a bude =)

      Vymazat
    3. Mně třeba Beauty Elixír strašně vadit, jednak mi smrděl, ale to není podstatné, měla jsme po něm strašně ulepenou pleť, takže to je další must have, který je pro mě never more. .) A Vincentku zkus, já ji prostě miluju.

      Vymazat
    4. Já jsem si ho zamilovala právě pro jeho větrovou vůni a byl mi hrozně příjemný. Zvlášť po ránu dokázal hezky probudit. lepená jsem po něm taky nebyla, ale jinak nic světoborného nedělal, takže mi za ty prachy přišla koupě třetí lahvičky docela zbytečná a koukám se po náhradě. Serozinc mě nepřesvědčil. Nemáš zkušenosti s rozmarýnovým tonikem od PAI?
      PS: jdu pro vincentku, aspoň plodně využiju pauzy na oběd =)

      Vymazat
    5. Bohužel od Pai toho nijak moc vyzkoušeného nemám, takže nemohu poradit.

      Vymazat
  5. Ahoj holky,
    tak já se taky přidávám k těm, co si jej nemohou vynachválit. Mám suchou, ale pravda že asi ne extrémně citlivou pleť a super. Pravdou je, že by mě nikdy nenapadlo si jej stříkat a nezavřít pořádně oči. Na oční okolí mi, ale na rozdíl např. od Beauty elixíru od Claudalie, v nejmenším nevadí.
    Používá jej i můj přítel, který má "ukázkově strašnou pleť" - velmi suchou, přičemž aknózní (všeho druhu - od černých teček po hnisavé boláky) extrémně citlivou na vše (stačí jedno pivo a do rána má dalších 5 mega boláků) a ještě s atopickým exémem. Údajně, mu nepomůže nic, krom přestěhování do lesa (daleko od stresu v práci a pražského smogu), ale při pravidelném používání má pleť lepší, ne tolik citlivou.
    Myslím, stejně jako Caroline, že jde o reakci na chlorid sodný.
    To je jako brufen - většina lidí jej může jíst horem dolem, ale mně po něm bolí žaludek ;0)
    Kvůli tomu, že někomu nesedne, neznamená, že je špatný. Každý jsme jiný.
    Šárka D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to budu muset v tom textu opravit, abych nebyla za debila. :) Tím, že mě štípe v očích, jsem měla na mysli v očním okolí, ne že bych ho stříkala při otevřených očích. :) Jinak mě sůl v ničem jiném na pleti nevadí, takže fakt nevím, čím to je. A recenze je samozřejmě subjektivní, ale myslím si, že je dobré upozornit na to, že ne všem sedí, aby nebyl někdo zklamaný. Jásavých ohlasů je všude hafo, tak aby si všichni nemysleli, že to bude zákonitě všem také sedět.

      Vymazat
  6. Sakryš, potřebuju to vyzkoušet. To, že jsou i lidi, kterým to nesedne mě svádí hrozně moc to koupit...no ale kde :D kdybych si náhodou udělala nakupovací výlet do Drážďan, seženu to v tamější lékárně, nevíte někdo? :)
    A ta Vincentka vydrží jak dlouho rozdělaná? Děkují :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo, jestli chceš, můžu ti prodat v rámci blogsale ten svůj. Klidně písni na náš mail sofastars@seznam.cz Jinak Vincentka sprej v pohodě vydrží do doby, než ho spotřebuješ, protože to netrvá nijak dlouho, je ho jen 50ml. Klasickou Vincentku vodu jistě dřív vypiješ, nebo vyleješ, než ji spotřebuješ na obličej. :)

      Vymazat
    2. Mail odeslán :) a děkuju!

      Vymazat
  7. tento produkt jsem chtěla strašně dlouho vyzkoušet, chválila si ho i Lili, teď když to ale tak čtu, tak už po něm ani nikterak netoužím :) zřejmě to zase takový zázrak nebude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych tě nerada od vyzkoušení odradila, to, že mně nesedí, neznamená, že by tobě nemohl, jak vidíš i zde v komentářích, mnoho holčinám vyhovuje, to spíše moje zkušenost je menšinová. Za sebe jsem ráda, že jsem ho vyzkoušela.

      Vymazat
  8. Tak já Serozinc mám a pleť mi nijak nedráždí. Jestli má ale nějaké účinky, to taky zatím říct nemůžu, začala jsem teď používat více nových výrobků, tak těžko posoudit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evidentně většině vyhovuje, což je fajn a je dobré to zde napsat, aby se holky nebály vyzkoušené. myslím, že za jedno balení to stojí. A i kdyby nevyhovoval jako mně, to podrážděn přes noc zmizí, takže to není nic nevratného, co by pleť poškodilo.

      Vymazat
  9. Bez finalniho postriku se taky neobejdu. Jsem si na nej navykla. Mam nejakou termalni vodu, stridam je. A taky mi hodne vyhovuje hydratacni postrik od Pevonii, ale cele to kazi nepouzitelna pumpicka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepoužitelná pumpička by mě odrovnala. :) Já se zas vracím k Vincentce, objevila jsem u nás lékárnu, kde mají, takže 3x sláva. :)

      Vymazat
  10. já ho původně nechtěla, ale asi se nechám časem zmasírovat (až ho teda potkám, zas hledat po všech čertech ho nemíním ;)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)