Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 2. 2014

Jaký je váš nejlepší čistič všech dob + recenze na REN Hydra Calm cleansing gel

Jak z názvu postu snad alespoň trochu vyplývá, jsem na lovu nějakého super odličovadla. Nějak v tuto chvíli nevím, kde přesně lovit, co koupit a hlavně co vlastně chtít. Jedno ale vím jistě - nechci odličovací balzám. Chci čistič, k němuž musím použít vodu, chci nějaký nevoňavý a neagresivní, vhodný pro citlivou pleť a zároveň silný, co se odličovacích účinků týče. Jemná čistidla mám, používám je ráno či pro druhé čištění, ale sháním jedničku. Něco, co fakt stáhne makeup a nevysuší mě. Babo, raď, tedy, baby, raďte. :) Proto dnes nejdřív přicházím s prosbou o pomoc. Hoďte mi prosím do komentářů typy na ty nej nej nejlepší odličovadla, která se vám dostala pod ruku. Budu fakt vděčná!

No a nyní k samotné recenzi. Sice je asi jasné, že tohle není ta jednička, po které toužím, tohle je dvojka. Odličovací gel pro druhé čištění či pro ranní mytí. V tom je jednička. Takže dnes to bude o jedničce mezi dvojkami.
 
 
 
Jak je u REN zvykem, gel je zabalen v průhledné plastové tubě o objemu 150ml s širokou pumpičkou. Lehce kontrolujete, kolik přípravku vám ještě zbývá, i když je pravda, že nejde vymáčknout úplně vše. Sama jsem nyní na konci, a přestože v tubě vidím ještě nějaké malé zbytky gelu, ven již nejde nic, ať mačkám, jak mačkám. Zatím se mi nepodařilo přijít na to, zda jde tuba nějak rozdělat a zbytek z ní dostat jiným způsobem než pumpováním. Další pokusy, jak se dostat dovnitř, již ale rozhodně neplánuji, i když věřím, že by asi prostá síla postačila.
 
 
 
Hydra Calm gel je určen pro citlivou pleť. Osobně si vždy nejraději kupuji přípravky z řad pro citlivou pleť, i když ji zas až tak citlivou nemám. Prostě tak pro jistotu...Asi proto, abych ji pak mohla pořádně podráždit nějakou i silnější formou exfoliace. Docela to dává smysl, ne :)
 
 
 
Samotný gel je čirý, nepěnivý (při samotném procesu odličování vlastně vůbec nezmění konzistenci) a trochu voní. Ne uměle, ne jako nějaký prachsprostý parfém, spíše tak nějak svěže. Nevím přesně, jak tu vůni popsat. Je taková čerstvá, přírodní. Mám ji ráda, krásně mě ráno probudí. Necítím v ní žádný mentol jako v případě REN Jojoba Microbead peelingu, ale úrovní čerstvosti a svěžesti se mu blíží.
 
 
 
Na jedno odlíčení jsem vždy potřebovala jedno celé pumpnutí. Jak jinými produkty spíše šetřím a  všeho potřebuju malinko, u odličovadel to moc neplatí. Naopak jimi spíše i plýtvám. Potřebuju jistotu, že budu dokonale odlíčená/umytá.
 
 
 
 
 
Takže se podíváme, jak ten odličovací rituál probíhal právě s Hydra Calmem. Musím předestřít, že jsem gel kupovala jako první čistič, protože jsem se o něm dočetla nejen to, jak je skvělý, nedráždivý a jemný, ale i to, že krásně odličuje. Tak ok, jala jsem se odličovat po celém dni - jednou  jsem pumpla, odlíčila namalovaný obličej a ručník byl při utírání jako prasátko. Trochu jsem se podivila, ale pumpla jsem znovu, tedy druhé čištění a opět další fleky od makeupu. Trochu mě to naštvalo, to tedy ano. Vzala jsem REN micelárku, tamponek byl špinavý až hrůza, ale ten další už krásně čistý (poznámka pod čarou, než se dostanu k recenzi na REN micelárku - ta tedy fakt funguje a ještě k tomu božsky voní po růžích). Nicméně REN gel nefungoval. Pokud jsem ho použila jako první čistič, nikdy nedokázal odstranit všechen makeup. Pokud jsem ho použila jako první i druhý čistič, nedokázal to také. Ani dvojí umytí jím na odstranění mého makeupu nestačilo. Možná někteří, možná většina z vás  zde usoudí, že je to pěkná mizérie. Šmejd, který nefunguje. A já vám dávám za pravdu. Na to, na co jsem ho pořizovala, nefunguje ani trochu. Jenže tu máme rána. Tehdy nepotřebujete smývat nánosy makeupu, tehdy si chcete jen omýt obličej a možná sundat trochu mazu po noci. A na to je dokonalý. Právě proto, jak je jemný a šetrný, právě proto je na tuhle práci ten pravý. No a pak je tu to zmiňované druhé čištění, tedy doba, kdy jste prvním čištěním sundali všechen makeupu a potřebujete druhým čištěním vlastně jen umýt obličej. Totéž, co děláte ráno. No a na to je REN Hydra Calm přeci jednička, to už víme. Takže já ho ani omylem nezatracuji. Zamilovala jsem si ho, jen jednoduše na něco jiného, než jsem ho původně zamýšlela používat. No ale díky tomu mám ten problém, s nímž jsem vás seznámila na začátku postu. POTŘEBUJU TU JEDNIČKU!!! Tak prosím, ženy, raďte.
 

53 komentářů:

  1. Vyzkoušela už jsem taky kdeco včetně balzámových odličovačů, ale dle mého nejlépe fungují odličovací oleje. Teď si zrovna brousím zuby na ten od Origins. A co takhle něco od Pai?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Pai jsem měla jejich krémový čistič ještě v době, kdy značka úplně začínala na UK trhu. Udělal mi takovou paseku na obličeji, že žádný jiný to do té doby nedokázal, tak strašně ucpané pory jsem ještě neměla. Od té doby se Pai čistidlům vyhýbám obloukem, takže ani nevím, zda sortiment v tomto směru nějak výrazně rozšířili.

      Vymazat
    2. Aha tak Paiasi nic. To abyhc se začala kontrolovat, protože zatím měsíc a půl dobrý... snad nenastane syndrom ucpání z téhle vědomosti:D Ale moc nechápu, hydracalm je přece mycí gel a mycí gely nejsou an odličování, ale na mytí (druhé čištění nebo ráno), tak jak by to mohl umět.

      Vymazat
  2. jsem to asi moc nepochopila. nechceš odličovací balzám, ale chceš něco, co se smývá vodou? ale však odličovací balzám se smývá vodou. nebo chceš asi něco, u čeho nemusíš použít to warm cloth cleansing? i takové odličovací balzámy jsou.

    TANF Facial Cleanser and Makeup Remover - je to normálně tedy balzám, krém, ale jde smýt obyčejně vodou bez tančení s ubrouskem
    Palmes's gel - jakože zůstává po tom na obličeji taková vrstvička, ale makeup to rozpustí super... a vrstvičku smyješ druhým mytím
    Zuri Chapter Two Creme Cleanser - taky je to vlastně krém, ale normálně to jde smýt vodou.

    a pak tedy jasně ještě oleje. ale to mi přijde stejné jako s balzámy, taky je mnohem efektivnější je stahovat ubrouskem. a jsem se zrovna probudila, takže mě toho víc nenapadá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že se balzámy smývají vodou, ale nemá ráda jejich strukturu a už vůbec ne hot cloth metodu mytí. nemám ráda ani krémové čističe. Asi je to na mě vše moc hutné. Takže něco jiného - pěna, gel, a la mléko, co se smývá vodou. :) tak by byl asi přesný popis toho, co chci. :)

      Vymazat
  3. Já strašně moc miluju růžový odličovač od Estée Lauder. Je bohatý a krémový a rozpouští všechno. Akorát mi říkala Hanička Hanele, že snad ho přestávají vyrábět :(
    Nyní mám doma nově načatý mléčný Embryolisse. Podle mě by ti mělo sedět cokoliv mastnějšího.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, tak ten mi nějak unikl. Dojdu dnes mrknout do Sephory, zda ho najdu. Je to mléko, nebo spíše klasika odličovací gel? Embryolisse zní dobře, jdu na love makeup raději hned. :)

      Vymazat
    2. EL je mastnější krém, úžasně voní! Měli ho na elninu za strašně málo peněz!

      Vymazat
    3. Na elninu už není... škoda. Takže musím do Sephory.

      Vymazat
  4. A co ten jílový REN? Taky se smývá vodou a přijde mi, že odlíčí, ale já si oči odličuju extra a používám jenom čistě přírodní nebo minerální makeupy, který se odličují extrémně snadno, takže odličovací schopnost moc neposoudim. A mám vzorek Eve Lom Morning cleanser a sice se jmenuje ranní, ale čistí naprosto dokonale, myslím, že by šel bez problémů na večer, též se smývá vodou. A já teda, když jsem nalíčená víc, tak to vždy dávám úplně na začátku pryč micelárkou, líbí se mi, že to stáhnu na tampon, mi hrozně vadí si makeup čímkoliv rozšmrdlávat po obličeji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mně se to naopak líbí... ten proces kdy naneseš gel/krém na kompletně nalíčený obličej a teď to matláš a najednou je ten gel hnědý (od makeupu) a úplně nakonec pomatlám oči a je ze mě panda (od řasenky)... takový dobrodružný a napínavý mi to přijde, protože pak se opláchnu vodou a najednou je všechno pryč!

      Vymazat
    2. Fuj :-) Já se právě nedokážu přenést přes pocit, že když se matlám špinavou hmotou, tak mně to nemůže nic očistit (uznávám, že to je iracionální vzhledem k mojí oblibě bahýnek všeho druhu).

      Vymazat
    3. Reni, já to matlání makeupu po obličeji zrovna také nemusím, proto jsem dost dlouho jako takové nulté mytí používala Bioderma odličovací ubrousky na to první stáhnutí, asi se k nim zase pokorně vrátím. Na ten jílový Ren jsem koukala na LF i HQ, ale nechtějí ho poslat k nám, tak nevím, kde mám hledat. Na Evu Lom kouknu, už jsem o něm kdysi uvažovala, děkuju.

      Vymazat
    4. však to je super... to naopak beru jako důkaz toho, že odličovač funguje.

      Vymazat
  5. Já jsem velmi spokojená s odličovací pěnou od La Roche Posay (http://www.laroche-posay.cz/lecebne-pripravky/Fyziologick%C3%A1-%C4%8Distic%C3%AD-%C5%99ada/Fyziologick%C3%A1-p%C4%9Bnov%C3%A1-voda-p7858.aspx).
    Používám ve sprše, vždy jedno pumpnutí na celý obličej. Používám Clarins makeup a Clarins stíny i řasenku. La Roche pěna všechno naprosto skvěle odlíčí.

    P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip. Moje první cesta za nej odličovadlem právě vedle k La Roche Posay jako k nejjednoduššími cíli v lékárně. Vzala jsem tam jejich fyziologický gel a bohužel neodličoval dobře. Pěnu zkoušet tedy ani nebudu, protože pěny mám oblíbené od L´Occitane a REN. Ale i tak děkuju.

      Vymazat
    2. Jejich gel jsem nezkoušela, ale používám čistící zelený gel od Biordermy a s tim jsem taky hodně spokojená.
      Jinak já jako první zkusila čistící pěnu od VICHY a ta funguje naprosto stejně, jako LaRoche, takže je střídám. Od Loccitane jsem zkoušela jenom šampon na barvené vlasy.

      Vymazat
    3. Na mě byl ten LRP opravdu málo, srovnala bych ho, co se odličovací síly týče, právě s tímto REN Hydra Calmem. Nicméně jsem ho celý dodělala, ale vydržel mi jen měsíc, protože jeho spotřeba byla enormní právě tím, jak skoro neodličoval.

      Vymazat
  6. A zkoušela jsi Soothing Cleansing Oil od Bobbi Brown? :) pro mě je to zázrak..mám hodně citlivé oči ( omyl s La Prairie) a tenhle odličovačočistič je úžasný! Krásně odlíčí oči i tvář, vyčistí pleť,nevysušuje, a stačí ho fakt malinko...Rozhodně doporučuji k vyzkoušení! :)

    OdpovědětVymazat
  7. za mna v sprche an mokro jednoznacne trilogy sprchovaci gel. krasne rozpusti makeup (nesusi), cierne oci z maskary doodlicim hydrofilnym olejom (este na vlhkej tvari) a zbytok pletova voda (momentalne nobilis tilia) et voila! vsetko je krasne prec!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu poprosit o přesný název toho sprchového gelu? Již mi ho zde kdysi někdo doporučoval. Nebo mají jen jeden druh? Trochu se bojím sprchový gel na tělo dát i na obličej, ale asi je to jen předsudek, nic víc.

      Vymazat
    2. Je to tento http://www.feelunique.com/p/Trilogy-Botanical-Body-Wash-500ml (myslim, ze je aj jediny). Za mna je uplne jemny (pouzivala som aj REN na zmiesanu pleat aj rosa centifolia) a mam doma uz aj dalsie balenie. Pouzivam v sprche na telo a aj na tvar, absolutne nevysusuje a pre mna velmi zaujimavo vonia (prvy raz to bolo zvlastne, a potom som tu vonu uz miliovala )

      Vymazat
    3. Moc děkuju, tento tedy stoprocentně objednám!

      Vymazat
    4. Děvčata, já vám moc děkuju. Teď to jako taky nutně potřebuju :D. Fakt jako super.

      Vymazat
  8. a rano pouzivam taky jemnucky ren rosa centifolia foam. No ale veru dlho som si zvykala na ten smrad :-( nastastie uz je skoro an konci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smudlinko, tuto pěnu od REN mám také a také jsem si chvilinku zvykala na tu nezvyklou vůni, ale mám ji moc ráda.

      Vymazat
  9. ahoj
    koupila jsem si v boots v anglii NO7 a úžasný, stál asi 10 liber

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO7 má více velmi zajímavých věcí, škoda, že jsou pro mě v tuto chvíli krom pár na ebay nedostupné. Díky.

      Vymazat
    2. BOOTs zasílá nově k nám - asi objednáme :)

      Vymazat
    3. Ježiš, já teda zas zaspala! No, to musíme napravit.. :)

      Vymazat
    4. a jeste maji akci 3za2 , takze se to vyplati i pres postovny 1Oliber.
      mam jeste masku dry skin a supr a ze sminek pudr pro snehurky a linky na oci tekutý a držej se jak píp košile
      hanka

      Vymazat
  10. Já miluji odličovací olej od Bobbi Brown, tamponek s čisticí vodou je pak vždy čistý :) Ale zase ne každému vyhovuje právě olej. Já jsem byla nejdřív také skeptická, ale dostala jsem vzoreček precleanse od Dermalogicy a byla jsem nadšená. Pak jsem si tento výrobek chtěla koupit, ale není příliš moc dobře k dostání a je i dražší než právě Bobbi. Musím říct, že teď mám vážně pěknou pleť a už nezažívám pnutí po odličování a přitom nejsem mastná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi už druhá, kdo mi zde BB plej doporučuje, tak se na něj určitě při příští návštěvě Prahy kouknu. Děkuju.

      Vymazat
  11. Mám novou lásku od Vánoc - odličovač Pai. Je to krém, který vmasíruješ a stahneš třeba houbičkou (nejlepší jsou ty mořské, protože netoužím po žádné exfoliaci a jsou krásně měkké). Potom Trilogy Gentle Cream Cleanser, což je skoro totožné, jen to nemá tak super tubu a nedoporučuje to Ruth Crilly:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Pai zájem nemám, ale s tou Ruth jsi mě opravdu pobavila, je vidět, že nás pozorně čteš. :))))))))))))

      Vymazat
  12. Mám velmi dobrou zkušenost s odličovacími gely od Decleoru. Nedávno jsem se k této značce opět vrátila, takže jsem právě před chvílí měla možnost vyzkoušet odlíčení a následný test s bílým ručníkem. Funguje 100% (alespoň na mojí pleti). Navíc je bez parabenů, pleť po odlíčení nepne, ani nešupinkuje. IngridJ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Decleor mi kdysi vnucovala (opravdu to jinak nejde napsat jedna prodavačka v parfumerii, je to již několik let zpět, ale nějak mě to odradilo od celé značky. Pokud ho někde najdu naživo, kouknu, děkuji.

      Vymazat
  13. Cistiaci gel archangelika od loccitane si skusala? Vydrzi strasne dlho, ja uz som z neho otravena lebo nie a nie ho dorazit :D ale plet naozaj vycisti, micelarka si po nom uz nevrzne :D mavali aj 50 ml balenie...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zkoušela, ale celá řada mi šíleně smrdí. :)

      Vymazat
  14. Za sebe také doporučuji cleansing oil od Bobbi Brown. Krásně mi rozpustí makeup, opláchnu vodou. Minimální spotřeba - od října mi ubyl v lahvičce asi 1 cm. Já teda ještě dočistím micelární vodou - momentálně Lancome (vychvalovanou zde) a potom pleťovou vodou - nyní růžovou od Nobilis Tilia. Lada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lado, děkuji. Jsi třetí, kdo mi zde doporučuje právě olej od BB, asi na něm tedy něco fakt bude. :)

      Vymazat
  15. Určitě zkus hydrofilní olej - např. od Saloos. Nejlepší je neutrální a meduňka.
    http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2013/02/nova-laska-hydrofilni-odlicovaci-olej.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, Saloos prozkoumám v DM.

      Vymazat
  16. Jej, tak na odličování makeupu musíš silnější kalibr než tyto Ren, ty jsou opravdu spíše jako dvojka. Za mě mám dlouhodobou zkušenost s Clinique Take the day off nebo hodně vychvalovaný je Lancome Bi-Facil Non oily instant cleanser, jsou to dvousložkové odličovadla a ty já používám s vodou na odličovacím tamponu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem samozřejmě vyzkoušela za svůj poměrně dlouhý život mnoho odličovadel různě silných kalibrů, měla jsem i nějaký s tebou zmiňované řady Take the day off, ale nelíbil se mi. Clinique obecně nemám nijak extra v lásce. Na Lancome kouknu, Bi Facil jsem měla kdysi jako odličovač očního makeupu a vyhovoval mi, tak zkusím omrknout i tento.

      Vymazat
  17. já s odličovači taky plýtvám, nebaví mě půl roku používat pořád jeden a ten samej, bohužel všechny jsou nějaké bezedné a mě to vážně dost obtěžuje :D teď se snažím dodělat odličovací mléko a krém a pak chci přejít na odličování čistým olejem, uvidíme, jestli mě to chytne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně by mi nevadilo používat jeden a ten samý odličovač klidně několik let, kdyby byl fakt skvělý. Ale včera jsem našla jeden zajímavý kousek, který sice neodpovídá zcela daným kritériím, ale mám na něj chuť, tak zkusím a uvidím.

      Vymazat
  18. Ja se rovnez primlouvam ke gelu Andelika od Loccitane. Je dukladny. Jak psal nekdo vyse, tampon s mcelarkou jiz byva cisty. Nevysusuje a osvezuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel přes tu vůni se fakt nepřenesu.

      Vymazat
  19. Za mě jednoznačně Mary Kay jednak odlicovac očí na silikonové bázi a mycí krém Timewise 3v1. Top luxusní produkty za snesitelné ceny

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. A "čističe" v podbě Eve Lom balzámu, Emma Hardie nebo Ultrabland od Lush?

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)