Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 2. 2014

GUERLAIN Blossom Meteorites - 3 Medium

Nedávno vám Nuf přiblížila nové Blossom Meteoritky od Guerlain ve svém odstínu 4 Doré. Já jsem samozřejmě také neodolala, ale jelikož jsem světlejší typ a jelikož se mi pro mé účely zdála čtyřka příliš bronzová, rozhodla jsem se pro světlejší odstín 3 Medium.
 
Nebudu vás dnes tedy zatěžovat balením, menší gramáží, pozměněnou texturou, vůní či výdrží, to vše je stejné jako v případě 4 Doré, o tom všem jste u nás nedávno četli. Já vám dnes pouze přiblížím zastoupené barvy v odstínu Medium a efekt, který na pleti dělají. No a samozřejmě přidám tunu fotek, i když foťák nedokáže zachytit tu jemnost a všechny odlesky, které Meteority v reálu umí.
 
Odstín 3 Medium je dle mého naprostý univerzál. Budu vyhovovat většině Středoevropanek. Myslím si, že je krásně neutrální, tak přesně někde uprostřed mezi teplým a studeným, protože obsahuje ze všeho něco. Jednička se u nás neprodává, dvojka je vyloženě studená a příliš světlá a čtyřka zase docela bronzová, takže bych si ji já osobně se svojí NC 20/25 pletí přes celý obličej nedala a volila bych ji jen na tváře.
 
Medium obsahuje 5 barev - ivory, zlatožlutou, fialkovou, teplejší růžovou (skoro lososovou) a studenou béžovou. Všechny v sobě mají dokonalý měsíční třpyt. U některých je zlatý (třeba o studené béžové) u jiných je stříbrný (fialová). A u některých se mísí oba, i když rozdíly mezi zlatou a stříbrnou jsou jen těžko rozeznatelné. Vše je dokonale vyvážené, až mě to samotnou překvapilo. Já nejsem velký fanda Meteoritů, měla jsem jich několik (limitek i klasických) a nikdy se mi výsledný efekt příliš nelíbil. Byly buď moc studené, nebo naopak děsně lesklé, u původní jedničky jsem zas efekt téměř neviděla. Tady je to o něčem jiném.
 
Efekt na pleti je znatelný. Není to jen jemné zkrášlení, zde opravdu jde o poctivý třpyt. Miliony mihotajících se, zářících krystalků, které vás vyzmizíkují a dokonale projasní. Liduška při popisu tohoto odstínu použila spojení, že jste jako ve světle svíčky. To je totiž přesně ono! Nenapsala bych to lépe, nezměnila bych ani slovo. Však také Liduška má s Meteority mnohem více zkušeností než já.
Takže tak - váš obličej bude jako zaplaven mihotajícím (koukám, stejné adjektivum 2x v jednom odstavci, měla bych se zamyslet nad svojí upadající slovní zásobou) se plápolajícím světlem svíčky.

Konec jásání, nastal ideální čas na fotky, které vám alespoň nepatrně přiblíží tu diamantovou nádheru.
 


 







 


 


 








 
 (Swatche na ruce jsou samozřejmě nanesené ve velmi silné vrstvě, abyste byli schopni vůbec něco vidět. Bohužel díky tomu jsem nechtěně docílila  nehezkého pudrového efektu, který ale při klasickém nanesení na tváři není přítomný.)
 
 

25 komentářů:

  1. Behem nakupu jsem vahala mezi dvojkou a trojkou. Tento odstin jsem se rozhodla poridit az v lete. Pro bledule nejsvetlejsi odstin je perfektni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro bledule je jednička asi fakt dobrá, já bledule nejsem, pro mě je strašně světlá. Ale je také krásná.

      Vymazat
  2. ja by som chcela foto tvare :-) ja si stale ten efekt meteoritov na tvari neviem dobre predstavit.... a ano, uvedomujem si, ze sa to foti tazko....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to opravdu na tváři strašně děsně fotí z jednoho prostého důvodu - abyste vůbec něco na ruce viděli, musela jsem nanést strašně velkou vrstvu, která v reálu byla celá třpytivá a na fotce z toho vidíte tak pětinu. A samožřejmě s vrstvou, která by se snad dala na obličeji zachytit, by nebylo absolutně možné jít ven, protože by z tebe byla jen blýskající se koule. S těmito Meteority to dle mého názoru rozhodně přehnat jde. A kdybych dala vrstvu klasickou, se kterou se nestydím vyjít ven, bude to foto jen normální tváře bez sebemenšího efektu. Zkoušela jsem několik fotek, než jsem tento post psala a výsledek bohužel nulový.

      Vymazat
  3. Tiež mám tento odtieň.. Moja prvé meteoritky a hneď som im úplne prepadla.:)
    A podľa je tento odtieň vhodný aj pre úplné bledulky, ja som bledá, odtieň pleti neutrálny a sedí na 1*.
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky tento pocit, ale je fakt, že za bledulky mluvit nemohu, protože nevím, co přesně jim sedí a co už je moc.

      Vymazat
  4. já bych pravděpodobně musela zvolit odstín ještě světlejší, jelikož jsem opravdu hodně bledá. tohle by asi nebylo úplně ono :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My s Nuf vždy žasneme nad tím, kolik je v české blogosféře bledulek. Pak i já vypadám jako tmavý typ. :)

      Vymazat
  5. Moje su uz na ceste!!! :-))) Tiez som si vybrala c.3 a rozhodovala som sa medzi 2 a 3, pretoze 3 sa mi zdala byt velmi tepla. No ale pises, ze neutralna, tak dufam, ze ano, lebo 2 vraj velmi zosvetluje. Ja uplna bledula nie som, vacsinou mam 2 najsvetlejsi odtien makeupu. A co je to NC 20/25?
    Inak neprecitala som cely text a vrhla som sa rovno na fotky a dost som sa zlakla! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A čeho ses lekla? :) Toho silného třpytu?

      Jinak NC/NW je stupnice stanovená značkou MAC - NC pro teplé tony a NW pro studené, číslo značí tmavost barvy, začínají na nějakých 10 a postupně stoupají. Já jsem NC 25 v jejich makeupech. Tahle stupnice se pak běžně používá v blogovém/kosmetickém světě, pokud chceš referovat o své pleti a přiblížit ji jinému.

      Vymazat
    2. Jasne, tej disco gule :-)
      Inak myslela som si, ze to bude MAC, uz som to niekde videla, no my ho v SK nemame, takze sa neviem zaradit. Ani Sleek, ani NARS, ani NIX,…
      Chcela som sa porovnat s tebou, ci mi bude sediet ta 3, tak nie, no :-(( Uz vydrzim, coskoro mi pride.

      Vymazat
    3. Pokud bys chtěla porovnání se mnou, tak ti pomohu třeba Chanelem, tam jsem 30 (B30). Já jsem prostě takový střed.

      Vymazat
    4. Aha, dik, tak to ja som momentalne skor 20 (pri Mat Lumiere), ale ked som vyberala v parfumerke, 30 sa mi tiez pozdavala, skor vsak na jemne opalenu plet. Takze to budeme mat asi podobny odtien, asi som len malinko svetlejsia, to by ten Guerlain 3 mohol byt fajn.
      A mimo temu - velmi ma nadchla kozmetika REN a viem, ze je tvoja oblubena, chcela by som poprosit o radu co vybrat. Pisat tu, ci cez email?

      Vymazat
    5. Tak sa mozem pytat na ten REN? :-/

      Vymazat
    6. Visi, promiň, úplně jsem na tvůj dotaz zapomněla. Napiš nám prosím na sofastars@seznam.cz já ráda odpovím na vše ohledně REN, co budu vědět.

      Vymazat
  6. Efekt na pleti je znat. Kolegyne uz mi plet chvalila hlavne venku na slunicku. Takze holky, teste se na hezkou tvaricku:-)... Vune je bozska! Kez by zase pustili do prodeje vuni Meteorite. Docela se obrusuji, tak jsem ten prasecek nasypala do kalisku od miniatury kremiku a nosim sebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Efekt určitě znát je. A obrušují se fest, ale osobně mi to vyhovuje, nemusím moc šmrdlat.

      Vymazat
    2. Nevím jak voní přímo vůně Meteorites, ale Guerlain Insolence voní po fialkách a pudr meteoritky mi připomíná :-)

      Vymazat
    3. Jojo, nejblize je tomu Insolence. Proto uz jsem ji musela objednat:-)). Je to zavislost! Taky nevim jako vonela Meteorites ale pry identicky jako pudr... Asi ne tak sladce jako Insolence

      Vymazat
  7. Krásné, hlavně ta krabička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, krabička je takový malý poklad. :)

      Vymazat
  8. Pavli,jakym stetcem prosim nanasis? Muzes doporucit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, nanáším obyčejným Multi-Task štětcem od Real Techniques ze sady Sam´s Picks. Obecně osobně doporučuju velký a ne úplně hustý štětec, něco jako klasický na pudr, za sebe bych nenanášela nikdy něčím jako třeba kabuki, to je moc huňaté a husté.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)