Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 2. 2014

DECLEOR Aroma Night YLANG YLANG PURIFYING NIGHT BALM

Říkám si, že málo píšu o péči o pleť...
Je to hlavně proto, že mám několik oblíbenců, ke kterým se periodicky vracím, a vy je asi dobře znáte. Gernetic Synchro, ByTerry Creme de Rose, Egyptian Magic a pak třeba i tento noční balzám od Decleor. 


Neřeknu vám, kolikáté balení právě používám. Jistě čtvrté nebo páté. A jak na první fotce vidíte, už mám nachystané nové balení. A přesto vám dneska řeknu, abyste jej nenakupovaly zbrkle... Ale postupně.

Ve fialové papírové krabičce najdete těžkou skleněnou dózu s produktem. Prezentace je na jedničku, všechno kvalitní, perfektně zabalené, všude plno komfortu. U mě zcela bez výhrad.


Je asi trochu divné, že si kupuju balzám nebo krém na vyčištění pleti, když vlastně čistit nepotřebuju, že? Jenže já jsem na něho prostě zvyklá! Začalo to tak, že jsem svojí mamince koupila kosatcový balzám pro zralou pleť. Byla nadšená, stále je nadšená a používá ho dodnes. Je to už snad deset let, nevím přesně. A to její nadšení mě nakazilo, jenže její varianta byla pro moji tehdy mladou pleť moc. Tak jsem sáhla po načtení recenzí na MUA právě po této variantě s YLANG YLANG. Sedli jsme si, voníme si a klape nám to. A já neměním věci, které klapou (ok, v dekorativce to tak úplně neplatí :), ale kdo by byl tak puntičkářský).
A navíc tenhle zázrak absolutně nevysušuje, spíše zklidňuje a hladí.


Pohleďme na texturu balzámu. Je zvláštní. Nekrémová, klouzavá, zdánlivě vosková, ale měkká. Těžko se mi popisuje, to se musí vyzkoušet :)


Když naberu lopatičkou, je produkt stále relativně tuhý. Při kontaktu s pokožkou okamžitě taje a uvolňuje nádhernou vůni. Nejsem si dokonale jistá, jak voní ylang ylang, ale Decleor balzám voní malinko svěže, lesně a velmi čistě. Intenzita vůně odpovídá plně přírodnímu složení výrobku - vůně je středně intenzivní a vyvážená. 

Rozetřený balzám se mi fotil dost špatně, je to vlastně jen mokrá stopa :)

Množství balzámu, které vidíte na lopatičce, rozprostřu na konečky prstů a nanáším zespodu nahoru na obličej. Kdysi jsem u Decleor absolvovala masáž a po ní mi dali knížku s popisem ideálního nanášení aromaterapeutických balzámků se zapojením tlakové masáže na ty pravé body. A co myslíte - pamatuju si prd a knížečku už nemám :) Takže intuitivně vtláčím do pleti a díky pro mne velmi milé vůni si celý proces užívám.

Ráno mívám úžasnou pleť! Opravdu viditelně spokojenou. Takže mi zřejmě tato varianta krému stále ještě sedí i přes můj poněkud pokročilý věk :) Rozhodně mi sedí, to na sobě každá poznáme :)

Negativa? Pro mne ani jedno, pokud se nehodláme babrat v cenách značky Decleor.

Ale zmíním to, že aromaterapie jako taková není pro každého. Někomu bude silně vadit výraznější vůně a někdo může dokonce reagovat přecitlivěle. Tak to už u přírodních výtažků ve vysoké kvalitě chodí, že mohou ublížit - bohužel.

A někomu z vás by možná vadilo i to, že produkt těsně po aplikaci na pleť zanechává mírně mastný pocit. Respektive zanechává mastný pocit, pokud jej použijete tolik, jako si dávám já. Můžete dát i méně, bude vám to stačit. Ale já si ho ráda dopřeju :) I tak mi malé balení vydrží celou zimu a ještě kousek. I když to vlastně není jisté, protože mi do něho poslední dny začal bořit lopatičku i manžel. A víte co? Decleor mu zklidňuje ekzém... Možná budeme zanedlouho potřebovat nějakou množstevní slevu, víte, jak chlapi dovedou plýtvat krémy, že...

Složení pro ty z vás, které na to dbáte :)

Noční Decleor s ylang ylang je geniální. Pro mne už několik let. Ale pro vás být nemusí a velmi vám doporučuji si sehnat vzorečky. 
A pokud by vás nezaujala tato moje varianta, podívejte se na kompletní nabídku balzámů. Vybere si každý podle toho, co jeho pleť potřebuje.

Přeji všem krásný víkend a napište mi, zda máte rádi aromaterapeutickou péči. Věřím, že se sejde dost rozdílných názorů :) 







20 komentářů:

  1. Výborný článok, asi sa po ňom poobzerám.:) A veľmi by ma zaujímal nejaký ten príspevok o Egyptian Magic, neplánuješ do budúcnosti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně udělám :) Myslela jsem, že na ty provařené a známé věci nikdo recenze nechce :)

      Vymazat
    2. Na mě třeba na Egyptian Magic skáčou akorát reklamy, ale recenzi jsem ještě nepotkala (přiznávám bez mučení, že skoro nic nečtu, takže chyba je na mém příjmači). A tyhle balzámky mám moc ráda, dřív jsem používala Darphin a teď se nějak nemůžu rozhodnout, jestli na noc mazat nebo ne, ale asi dnes po tomhle postu na sebe máznu balzámek, co tu mám :-)

      Vymazat
    3. Tak já to co nejdřív nafotím a sepíšu :) Asi jsem si myslela, že je to profláklé stejně jako modrá Nivea a Embryolisse a nechtěla s tím otravovat :D

      Vymazat
    4. pridavam sa, tiez by som si o tom rada niecio precitala...

      Vymazat
  2. Hmm tuhle značku absolutně opomíjím,ale složení se mi líbí a vůni ylang ylang zbožňuji :) takže zařazuji do možného nákupu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, určitě si to někde ovoň, podle mě je tady ten ylang ylang méně hutný.

      Vymazat
  3. Ylang Ylang vůni fakt nemůžu, hrozně mi to smrdí, jak zatuchlá babičkovská vůně... ale svěží, lesní...to s tím spojené nemám, takže buhví, jak balzám voní. Byla jsem jednou na Decleor kosmetickém ošetření a měla jsem alergickou reakci, což mě mrzí, jinak jsem měla už vyhlídnuto plno věcí na feelunique. Nakonec jsem pak zakotvila u RENu. Na recenzi Eg. magic bych taky byla zvědavá, protože ho mám doma úplně plný, tak hrozně mi smrdí, že mi z toho lítá žaludek a na pleti mi ucpal poprvé póry, tak bych ráda věděla, co s ním i dál od nosu:-) Přemýšlím ho zavést po holení nohou, ale bojím se toho včelího vosku, způsobuje mi pupínky, když je ho moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tady právě přijde ta vůně jiná, než jak voní jiné věci s obsahem ylang ylang :)
      S tou alergií je to nemilé :( Možná jak u toho kompletního ošetření používají více věcí s různými aroma oleji, k tomu nějaké to čištění nebo peeling... tak je toho na pleť moc.
      Egyptian Magic tě ucpává? Tak na tělo, na nohy, na zimu na tváře... Někomu ten včelí vosk nedělá dobře. A v tom Decleoru je taky včelí vosk.
      Mně osobně přijde, že póry se ucpávají hlavně v kombinaci s nevhodným čištěním před přípravkem a samozřejmě v závislosti na cyklu. Aspoň u mne.

      Vymazat
  4. Pridavam se . Egyptian Magic me moc zajima . Taky uvazuji o koupi a recenze by byla uzitecna. Zvlast od nekoho kdo tomu rozumi a pise objektivne. Ze srdce diky za recenzi M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já ji uspíším. Mockrát děkuji, Míšo!

      Vymazat
  5. Ano ano, Egytian Magic také ráda. Pro mě je tento produkt relativně novinka:) asi jsem něco zaspala. Decleor vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Novinka určitě ne, já myslím, že naopak je to strašná klasika a stálice.

      Vymazat
  6. Já miluju neroli zase :) nad ylang ylang jsem taky kdysi pri prvni objednavce uvazovala, ale nakonec jsem vzala neroli a od ty doby jsem jen jednou odbocila ke kosatci, ktery mi ale (v rozporu s ocekavanim, kdyz mamvsechny ty oceneni) nevyhovoval vic, tak jsem se zas sporadane vratila k neroli (mmch. mi nekdy minuly tyden dosel, tkz momentalne nastava faze "vyrovnat se dusevne s cenama decleoru:D) recenze kdyztak tu: http://cernamoora.blogspot.cz/2012/04/decleor-aromessence.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdu si přečíst tvoji recenzi. Neroli se z nějakého důvodu obvykle bojím. Ale je fakt, že kdo se bojí, se.e v síni, že... :) Díky :)
      Já ten Decleor kupuju na eshopech, když mají nějakou výhodnou akci. Třeba když mám kód na 20% slevu a poštu zdarma. To už je potom o trochu lepší.

      Vymazat
    2. Holky, mě by zajímalo co to vlastně ten neroli je? Dávají to dost do těch lepších kosm. přípravků. Z mého bádání v překladači se jedná o olej z nějakého hořkého pomerančovníku, nemáte náhodou přesnější český ekvivalent? Díky.

      Vymazat
    3. Neroli je z květu pomerančovníku, já ho v parfémech miluju :-).

      Vymazat
  7. O egytian magic jsem ještě neslyšela, koukala jsem po recenzích a objednám madre magic kvůli obsahu makuka medu, který chci dlouho vyzkoušet, ale určitě by mě zajímala i tvoje recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už si ji pomalu skládám v hlavě :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)