Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

23. 2. 2014

CARGO Molokai tvářenka

V drtivé většině příspěvků (vlastně ve všech) je to u nás hodně o slovech. Bez omáčky kolem si prostě nepokecáme. Ale někdy to chce změnu. Méně je někdy více. Někdy se prostě v těch stovkách slov můžou důležité informace ztratit, jindy nemáte náladu na řádek za řádkem, dlouhá souvětí a přiblížení cest, kterými jsme se k věcem dostaly. Chcete jen stručné, výstižné info. V krátkých větách, ale ještě lépe pouze v bodech. Takže dnes to bude přesně takové. Krátké a přehledné, bez koření, kliček, vsuvek, závorek (ok, to se mi nepovedlo hned v první větě, uznávám) a moře myšlenek kolem. Až na ten první odstavec...
 
 
Cargo Molokai  tvářenka
 
Plusy:
 
Tím je jednoznačně balení, které je ve stříbrné plechovce. Zcela jiné než u jiných značek. Sofistikované a neotřelé. Taky odolné proti otiskům. Lehce se otevírá, ale v kabelce se nikdy neotevře v nesprávný okamžik.
 
Pak je tu barva. Velmi přirozená. Lososová pro teplý nádech tváře, ideální tedy pro teplé odstíny. Nula růžové. Tak trochu jako od sluníčka, ale s absencí bronzu. Ten ne všem vyhovuje.
 
Na první pohled je tvářenka matná. Ty miluju, ty kupuju. Po prvním nanesení zjistíte, že zcela matná není. Obsahuje sotva znatelný sheen. Tak strašně jemný, že ho možná některé oči ani nedokáží detekovat. Vidíte ho jen pod některým úhlem a spíše jen na slunci. V místnosti a pod umělým světlem ho nenajdete. Ano, až tak jemný je. Dle mého nesmírně kouzelný a lichotivý.
 
Výdrž je celodenní.
 
Na takto povedenou záležitost super cena.
 
Mínusy:
 
Cargo se těžko shání. U nás skoro bez šance, nejblíže a nejsnadněji asi na beautybay.
 
Nenarazíte na stovky swatchů jako u jiných, profláknutějších značek. Takže se špatně porovnává a musí se věřit jen pár fotkám.
 






 
 
 
Přestože jsem nezvládla info v bodech, i tak jsem se sebou spokojená a pochvalně se plácám po ramenou. Ale moc by mě zajímalo, zda jsou pro vás takovéto recenze uspokojivé. Věřte, nic jsem vám nezatajila, vše podstatné o  tvářence napsáno bylo. Stejně mám ale pocit, že se vám u nás líbí právě kvůli té omáčce kolem...
 
 
 
 

18 komentářů:

  1. Myslím, že recenze je napsána více než výstižně:) Jak píšeš, občas nikdo z nás nemá náladu psát, ani číst sálodlouhé texty, nicméně pokud se k produktu váže nějaký příběh, či zajímavá myšlenka.. o té si vždy ráda přečtu :)
    Na značku Cargo jsem už tak letmě narazila, nicméně to je veškerá naše "zkušenost".. Na druhou stranu musím říct, že po tvém článku se na ni budu muset podívat ještě minimálně jednou:) I já vyhledávám spíše matné tvářenky (protože všechny co doma mám, jsou se shimmerem či třpytkami) a pokud je ten sheen opravdu tak kouzelný.... Prostě to pro mě zní více jak dobře:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, mně se výsledný efekt na pleti velmi líbí. Jsem všema deseti pro jemné náznaky a hru světel a ne do očí bijící lesk na blesk. Na tvářenky koukni, mají mnoho nádherných barev, určitě pro každého něco.

      Vymazat
  2. Já mám ráda něco mezi - i lehkou omáčku, i body (nejlíp článek a pod tím body alá výcuc plus a mínus...) přiznávám, že nikdy texty nečtu celé, jen prolítnu a hledám právě záchytné body - tučné, shrnutí a tak...
    Cargo jsem si objednala Bronzer u plum, tak se na něj těším a jestli bude dobrý, budu v prozkoumávání pokračovat. Tvářenka je nádherná na světlou pleť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O bronzeru také uvažuji, Plum ho má za hezkou cenu. Tvářenku bych ale určitě doporučila nejen na světlou pleť, sama nejsem žádná bledule a je na mně vidět parádně. Ovšem pro černošky to nebude, to je fakt. :)

      Vymazat
  3. Na Cargo se chystám už jak dlouho, pak od toho zas upustím a pak mě to zas chytne, no ještě nic od nich nemám. Takové recenze mi stačí, ono stejně je to jedno, výdrž atd na každém bude stejně jiná. Stačí mi pár vět a hodně fotek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, ve výsledku vše bude na každém člověk jiné. Nakonec ony i fotky často vyzní na rozdílných podkladech jinak.

      Vymazat
  4. Mně osobně se líbí od Vás každá recenze (s omáčkou i bez omáčky). Až tak, že jsem si po přečtení téhle recenze, hned jednu cargo tvářenku objednala :-). Po přečtení recenzí na meteoitky Guerlain od Nuf, jsem dopadla tak, že jsem si objednala hned 4 věci. Ještě, že mám 2 holky, jsou sice ještě malé, ale později to určitě ocení. Mám ale 3 neteře kolem 20-ti a těm dávám převážně dárky v podobě kosmetických balíčků a ty to u teď oceňují. Takže asi tak :-DDD Hanka )už netěhulka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak to nás velmi těším, doufám, že s Cargem budeš spokojená, je to moc fajn značka.

      Vymazat
  5. Musím souhlasit,mám ráda obě verze recenzí :)
    Tvářenka je pro mě asi opravdu až moc bez růžové :) Mám ráda trošku jiné odstíny,ale obal je kouzelný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se právě na ní ta absolutní absence růžové líbí. Podobných barev zas není tolik, i když se najdou u většiny značek, těch s nějakým podílem růžové je přeci jen víc. Tahle se navíc povedla texturou, což o jiných lososovkách říci nemohu.

      Vymazat
  6. Od Cargo túžim po Louisiane, snáď na ňu dôjde...
    A ja mám tie omáčky rada.:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si do své výbavy ještě nějakou Cargo tvářenku také pořídila, zatím vybírám barvu.

      Vymazat
  7. Ano ano, já jsem tu převážně kvůli té omáčce a hrdě se k tomu hlásím :). Vaše omáčky jsou totiž ty nejlepší ze všech omáček, které jsem za poslední dobu v blogovém světě ochutnala, takže já budu omáčkovat i nadále u vás .). Koukám po Cargo tvářenkách na Ebay a pořád váhám jestli jo, nebo ne a vidím, že asi budu muset.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky omáčková. Není nad svíčkovou se šesti. :)

      Vymazat
  8. za mě nestačí..já jsem omáčková, vždy se na vaše články těším nejen kvůli informacím o produktu, ale také kvůli "přidané hodnotě" v podobě vašich pocitů, názorů..jen tohle dohromady udělá skvělou recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slibuju, že i nadále budeme vařit, míchat a dochucovat, co nám blogopapiňák dovolí. :)

      Vymazat
  9. Neprodava se tato znacka naaahodou v parfumerii Madelaine v Praze nedaleko Guerlain institutu? Ja mam dojem, ze jsem neco takoveho u nich zahledla... nechci ale plasit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud si pamatuju, tak v Madelaine prodávají TLeClerc, což jsou tedy také stříbrné plechovečky a moje velmi oblíbená značka, zejména jejich rýžové pudry, které jsem si vozila jako mladá z Francie. A mám tu od nich jednu tvářenku, takže brzy bude recenze i na ni.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)