Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 1. 2014

PHYSICIANS FORMULA Super BB All-in-One Powder in Medium/Deep

Kdo mě už znáte, víte, že své nákupy strašně ráda na někoho svádím. Takže za ten, který vám dnes ukážu, může Kája Plum. :)

BB krémy jsou mi úplně šumák, dokonce mě jejich vlezlá přítomnost všude i trochu obtěžuje. Ale jak jsem slyšela o BB pudru, zastříhala jsem ušima. Já totiž miluju pudry a pudrové makeupy. Objednala jsem si právě u Káji jeden kousek od Physicians Formula v tmavší verzi (odstín Medium/Deep). 

A musím říct, že eshop u Káji funguje moc pěkně. Kája mile reaguje, posílá bleskurychle a přibalila mi lízátko :) A pokud by chtěl někdo vyrypovat něco o nadsazených cenách, tak ho ujišťuji, že na ebay i eshopech bych konkrétně tento pudr sehnala dráž, než mě vyšel u Káji :) To jen na okraj, protože Kája měla strach, že když jí eshop pochválím, strhne se zde nějaká smršť a obviňování. 
Nevěděla, že my máme s Nik jen báječné a vyrovnané čtenářky, které nás nebudou obviňovat ze spolupráce za sex nebo nedejbůh úplatu :)


Bohužel vám neukážu balení i s papírovou krabičkou, protože jsem nevydržela a ihned obal rozdrbla. Nicméně celé balení se mi moc líbilo. Je nápadité, ale oproti stínům z nedávné recenze od téže značky nekřičí lacinou drogerkou. Krabička je poměrně velká a kompaktní, takový puk. Možná je až zbytečně velká, ale je to proto, že "ve sklepě" ukrývá štěteček a zrcátko.



Pro mne je ten sklep i se štětečkem zbytečný a jak vidíte, štěteček jsem ani nezkoumala. Nicméně to balení je opravdu pěkné, co myslíte?




Pudřík sám o sobě je pěkně jemný a obsahuje jakýsi ultra-jemný třpyt, nebo snad ani ne třpyt, ale spíše záři. Dost špatně se mi to popisuje, efektem a vzhledem mi nejvíce připomíná ty jemnější a nemastné minerální práškové makeupy. Líbí se mi vyražený název značky na povrchu pudru. Prezentace produktu je celkově velmi podařená.



Na swatchích vidíte, že jednak mi barevně krásně sedí, jednak vytváří opravdu krásný a malinko lesklý efekt. Jak se v češtině nejlépe popíše glow efekt? Ten přesně tato bílá krabička vyrobí. Odstín Medium/Deep je zlatavý, velmi příjemný a měkký. 


Fotku náhodně vybraných rozdílných štětců jsem umístila schválně. Ono totiž o ně strašně moc jde. BB pudr sám o sobě strašně moc kryje! Na mne je to prostě až moc. Sice i tak na mé pleti vypadá pěkně, ale já tak hutné krytí nesnáším. Používám proto řídké a spíše drobnější štětce, kterými pleť pouze velmi zlehka přejedu. Když použiju hutné kabuki nebo round topy, nános je silnější a krytí je skoro plné. Nic pro mne - nicméně opakuji, že BB pudr vytváří krásný sametově-zářivý efekt. Zní to jako protimluv, ale tento produkt to dokáže.



Zde vidíte, jak jemný pudřík je. Báječně je nabírá a je celkově sympatický. Docela práší, krabičku vždy po líčení musím ofouknout.
To všechno bylo krásné, nádherné a báječné - a teď se přesuneme k tomu, co je pro mne spíše rozporuplné.

Vlastnosti neboli All-in-one cosi. Nevysušuje, to potvrzuji. I po opakovaném celodenním nošení je pleť fit. Jestli hydratuje a pleť nějak vyživuje, to nevím, ale asi už málokterá z nás očekává něco extra od pudru. No ne? :) Takže ani nějaké hojení, zlepšení barvy pleti a další vlastnosti nebudu hodnotit, protože nic takového samozřejmě nepozoruju.

Pocitově je pudřík velmi fajn! Horší je, že se mi po několika hodinách s ním začne nepěkně lesknout pleť v T-zóně. Docela výrazně a vždycky. To mi vadí. Řekla bych, že se tohle pudrové BB chová přesně jako minerální makeup pro suchou pleť na mastné pleti. Prostě se na něho nemohu spolehnout po celý den, přičemž na svůj milovaný pudrový makeup By Terry se spolehnout mohu. 
A ještě jednu věc vám požaluju - udělá vrásky! Já nemám vrásky! Jak je teda možné, že po půldni s tímhle pudrem jich pár na čele vidím??? A ještě jsou utopené v lesku :( Kde to jsme? To nemůžu potřebovat! :)

Takže souhrnem - já vám nevím! 
Jde o velmi silně krycí pudrový makeup, na nějaká písmenka zapomeňme. Dovolím si ho přirovnat k MSF Natural od MACu, který jsem kdysi milovala. Spotřebovala jsem ho tehdy dvě balení, ale dokonale mi neseděla barva (měla jsem odstíny medium a medium plus, oba jsou neutrální až šedavé). BB pudr od PF je barevně mnohem povedenější, dělá krásnější efekt na pleti, je přirozenější, zlatavější a pro mne lepší. MAC se ale tak neleskl a nenutil pleť produkovat maz. 
MAC MSF Natural je pevněji zalisovaný a hůř se dobývá z panu, na druhou stranu nepráší. PF BB práší dost, ale je milejší a měkčí. 
U MAC se taky dalo čarovat s krytím, ale u PF BB pudru je to ještě markantnější. Proto zdůrazňuji a velmi oceňuji možnost široké škály krytí - po sauně v šatně jsme stály s kamarádkami vedle zrcadla a nalíčily jsme se všechny jedním pudrem. Každá si nanesla podle vlastní potřeby a spokojené jsme byly všechny :) (Jedna z kamarádek hned další den sháněla kontakt na eshop, kde jsem kupovala, právě proto, že tak krycí pudr nikdy nikde neviděla...).

Akorát já bych strašně chtěla, aby ta pleť vydržela tak pěkná, jako je po aplikaci. A to v mém konkrétním případě taková nevydrží ani do oběda. 

Přidávám ještě nějaké fotky, doufám, že na nich najdete nános pudru a jeho efekt.

A napište mi, co si myslíte vy - docela mě to zajímá.

Koupila jsem u Plum za 350,- korun a v nabídce Physicians Formula jsou na výběr dva odstíny - Light/Medium a můj Medium/Deep.






22 komentářů:

  1. Ja jsem z te jejich super BB rady nakonec poridila vsechno - korektor, pudr, BBcko a ted nove maji tohle super BB jako kompaktni makeup. Sama mam ten svetlejsi odstin a urcite neni pro bledule, protoze ja ho pres zimu vubec pouzivat nemuzu, coz me na nem dost stve:-( Z cele rady je ten BB pudr proste nejpovedenejsi, nejmene se podle me povedl ten kompaktni makeup, ale ja kompakty obecne nemusim...a stejne jsem si ho koupila, blbec :D Jinak ja miluju jak MSF tak tenhle a uz se tesim na leto, az je zas zacnu oba tocit! :D Jeste pokukuju po tom slavne Hourglass, ktery vsichni tak chvali, ale preci jen...tech penez:-/ Jo a dekuju za pochvalu, jsem rada, ze jsi se servisem byla spokojena:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co? Oni mají ještě nějaký super pudr? Tos mi sem psát nemusela. Mám stop-stav!!!
      A taky se s tímhle leskneš? V létě mi to přišlo logické, ale teď mě to otravuje.

      Vymazat
  2. Me hrooooozitánsky láka toto : http://zlatosfera.blogspot.cz/2013/11/physicians-formula-youthful-wear.html
    nemáš vyzkoušeno :)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám, já jsem zatím od PF vyzkoušela pouze tento BB, tvářenku se srdíčky a kvarteto matných stínů. Ale věřím, že to bude bezva...

      Vymazat
  3. Tento pudr jsem si koupila v létě v Paříži v odstínu Clair/Light, takže ten světlejší. I přesto je na mně prostě tmavý - i v létě, nejsem opalovací typ. Rozjasňující efekt vidím a kryje na můj vkus tak akorát. Používám ho jen občas, když mám chuť na změnu. Štětec je celkem použitelný na úpravy během dne. Asi (určitě) jsem rozmlsaná pudry, které voní - tento má takovou neurčitou nic moc vůni. Nelituji, že jsem ho vyzkoušela, ale jestli ho někdy spotřebuji, tak další už si nekoupím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nemastí ti pleť? Že bych byla jediná?

      Vymazat
    2. Mám poměrně mastnou pleť sama o sobě. Tento pudr to moc nezhoršuje, ale rozhodně není matující, kterým dávám přednost. Nebyla jsem si jistá, jestli to co vidím na t-zóně je ještě "zdravý třpyt" nebo už mastnota, tak teď mám jasno. Za mě to dál bude už jen bronzer na tváře :)

      Vymazat
  4. Kateřina Prokopová30. ledna 2014 1:01

    Mě moc nevyhovuje, leskne se mi po něm nos. Čelo a brada ne (celkem zajímavé :))

    Úplně na okraj, nejlépe jen Tvým očím a miniaturním písmem - Konkrétně tento pudr se dá sehnat i v ČR levněji než od Káji. Podstatně (Je pro Tebe 100 ,- podstatně? :) levněji. Nevím, jestli sem mám psát kde (aby mě někdo neobviňoval, že si přihřívám polívčičku a prodávám to já, to nemám celkem zapotřebí), ale když to odsouhlasíš, klidně to sem napíšu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko,
      děkuji ti moc. Jistěže to sem napiš. Já už mám pudr někdy od léta a tehdy jsem opravdu jiný zdroj nenašla. Je možné, že jsem buď nenašla všechny eshopy, nebo že se od léta rozšířil počet těch, které PF nabízejí.
      Ale pro další čtenáře bude tvoje info určitě přínosné a budeme ti vděčné, když ji uvedeš :) Stovka na produkt v této hodnotě je už poměrně hodně.

      Vymazat
  5. Me by moc zajimaly ty stetce Eco tools, jake jsou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, dobré jsou! Jemný a příjemný vlas, parádně poskládaný a nevypadává. Dřevo na rukojeti je sympatické a působí příjemně, ale rukojeti jsou hamatné a masivní, díky čemuž se ty štětce drží trochu jak klacek. Chce to cvik a jinou techniku práce oproti elegantním a štíhlým štětcům.
      Kabuki je boží na celou tvář - pro mne, mám drobný obličej. Na bronzer ho nepoužívám, na to mám přesnější štětce. Ale pro dámu, která bronzerem nešetří a nekonturuje zlehka, půjde klidně. Je báječně pevný!
      Flattop doporučím taky na pudrové produkty - pudr, makeup, rozjasňovač, bronzer, tvářenka. Na makeup mi přijde poněkud méně vhodný oproti stejnému typu a velikosti štětce od Hakuro. Eco tools má totiž vlas měkčí a díky tomu je štětec trochu více otevřený do stran. Pohltí proto více krému dovnitř a práce s ním je o kousek delší. Hakuro má vlas kompaktněji dovnitř, krém nežere a je ultra rychlý. Naproti tomu je Eco tools lepší na ty pudry, lépe je zvládne a nanese je přirozeněji a měkčeji. Hakuro pudry moc neumí a nanáí je tvrdě a bodově.
      Doufám, že jsem to vysvětlila srozumitelně :)

      Vymazat
    2. Dekuji za mini recenzi, ja uz na ne koukam delsi dobu, ted jsem v UK, tak vaham, ale uz jsem je nasla I on line, tak to jeste pocka. Blog jsem si dala do oblibenych :)

      Vymazat
  6. Hani a dávalas ho klasicky na makeup nebo místo? Já třeba MSF na makeup nemohla vůbec, dělal mi masku, ale používala jsem ho strašně ráda jako klasický minerální makeup. A přijde mi, že toto by tak určitě taky šlo a možná by se člověk pak ani neleskl. A prosím, má ve složení silikony? Já už na něj koukala víckrát, já pudry taky můžu. A já právě BB ráda (což je možná tím, že veškeré moje seznámení s BB proběhlo přes trb a takový odborník prostě neporadí blbě :-) ), ale právě kvůli silikonům je můžu jen sporadicky, což mě mrzí, takže pudr by mě zajímal...

    OdpovědětVymazat
  7. Renčo, já tohle všechno mám jako makeup. Na jiný makeup by mě ani nenapadlo to dát. Víš, jak to mám s krytím - já chci od makeupů jen lehounké sjednocení a vylepšení, cokoliv nad tento rámec je pro mě maska.
    Obal už nemám, ale vygooglila jsem ti tohle:
    http://www.google.cz/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=ybSKFQYZW8wfdM&tbnid=Lzlpdy9KAeBp5M:&ved=0CAIQjBw&url=http%3A%2F%2Fcogitationproject.files.wordpress.com%2F2013%2F02%2F8403059270_52d872c905_b.jpg&ei=ARTqUuGJNoqL0AWTyYG4Bg&bvm=bv.60444564,d.bGE&psig=AFQjCNHtS53oBxNRWVOijjAFCzq1QNINZQ&ust=1391158347203391

    Snad ti to pomůže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, já tušila, že tam ten dimeticone bude. Tak to zatím hodím k ledu a budu doufat, že se mi časem umoudří pleť a přestane ty silikony řešit.

      Vymazat
  8. Vypadá dobře, ale na mě by byl i ten světlejší tmavý jak tak čtu :) U Plum jsem objednávala 2x a skvělý servis, lízátko, líbili se mi razítka na obálce a vše přišlo rychle a bez problémů a hlavně bez poštovného. To je v ČR skoro zázrak!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, taky ráda nakupuju bez poštovného :)

      Vymazat
  9. O tomhle pudru už dlouho uvažuju.

    OdpovědětVymazat
  10. U Káji také nakupuji moc ráda:D.
    Od PF mám vyzkoušený i bronzer a přijde mi fajn, naopak paletka stínu v krajkovém balení nic moc, co se výdrže týká.A těší mě, že i u někoho jiného vidím můj oblíbený štětec od Eco tools, mám i jejich set štětců na oči a za mě docela dobrý, zvláště za tu cenu.
    Mějte se fajn a hezký víkend přeji!
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som sa na nich pozerala v zahranici ale na moju pokozku mi prisli strasne tmave :(

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)