Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 1. 2014

Philips Lumea SC2001

Toužíme po krásném obličeji, postavě i těle. Trendem je pokud možno zcela hladká a chloupků-prostá pokožka, takže většina z nás dělá, co je v jejích silách.

Já jsem tvor velmi pohodlný. Ve všem volím vždy jedině ty nejsnazší, nejrychlejší, nejpohodlnější a nejúčinnější varianty. Nejsem žena, která denně provádí spoustu úkonů pro svůj vzhled. Neupravuji si denně složitě účes, moje kosmetika musí bezvadně fungovat a ani holení nežádoucích chloupků nejsem ochotná provádět denně. Ideálně bych si přála huňaté řasy, dokonalé obočí a rychle rostoucí vlasy a zbytek těla holý :)

Mám klasický trhací epilátor, který má spoustu nevýhod - jeho použití trvá, než můžete použít znova, máte nohy opět zarostlé, a co si budem povídat - bolí to. Nevěřte reklamám ani zaplaceným blogerkám, u trhání se bezbolestnost prostě nekoná. Jde jen o individuální práh bolesti nebo ochotu ji snášet. Navíc ty nohy prostě nikdy nejsou krásně hladké, chloupky postupně dorůstají, pokožka je jimi zhrublá a někdy i zarůstají. 

Mám za sebou také ošetření podpaží a třísel laserem. Ano, to fungovalo skoro perfektně. Ale bolí to dost, pokožka je potom týden až dva podrážděná, ošetření je velmi drahé, může být nebezpečné, a nikdy není trvalé. Příroda chce člověka osrstěného a vždycky si najde způsob, jak ho alespoň trochu osrstěného zachovat. To vám ale v reklamě neřeknou :) 
Navíc mám světlé chloupky s úplně bílým kořínkem - na laserové ošetření dost nevhodný typ, vzhledem k tomu, že laserový paprsek reaguje na tmavý pigment v chloupku. Ideální jsou bledulky s černými chloupky, u těch se paprsek obvykle nemůže minout :)

Když do salónů vtrhl fenomén jménem IPL, vyzkoušela jsem. Funguje! Ale pozor! Fungují pouze ty nejdražší a nejvýkonnější přístroje. Nikdy nechoďte ke kosmetičkám, které si zakoupily levné IPL přístroje. Vyhodíte peníze. Tohle zdůrazňuji, protože je mi jasné, že se mi v komentářích vyrojí plno reakcí dam, které bohužel zaplatily IPL, které nefungovalo. Jsou toho plné diskuse na netu a rozdíl v kvalitě ošetření je skutečně obrovský!
Já jsem několikrát absolvovala IPL lýtek a podpaží výkonnými přístroji, vždy jsem pak měla půl roku pokoj. Vybírejte si jen nejsilnější přístroje, nenechte se podvést! 
Byly to skvělé časy, když jsem nemusela řešit holení nohou a podpaží. Bylo jedno, jaké oblečení si ráno vezmu, kdykoliv jsem mohla jet do bazénu bez příprav s žiletkou :) To bych chtěla už navždy!

Ošetření IPL v salónech je drahé, ty nejlepší přístroje bývají v centru měst, musíte tam dojet, složitě parkovat, po ošetření vás čeká stejná cesta ucpaným centrem města zpět. A pak je tu obsluha...  Musíte se zkrátka spolehnout, že vám ošetřované plochy vezme přesně a nevynechá místa. Musíte jí věřit, že vás nespálí. 
Pro všechny tyto důvody mě samozřejmě domácí IPL přístroje zajímaly. Velmi dlouho jsem načítala recenze a všechna dostupná hodnocení. Domácí IPL vyrábí více firem, některé renomované, v zahraničí seženete i levné no name přístroje. (Asiati nezklamou...) I o těch jsem chvilku uvažovala kvůli jejich ceně, ale pak jsem šla raději do dražší jistoty. A taky do možnosti záruky :)
Vybrala jsem si nový model přístroje Philips LUMEA bez obličejového nástavce - ten nepotřebuju.
Přístroje jsou vybavené sondou, která je nakalibrována na určitý počet záblesků. Poté, co je vystřílí, sonda přestane fungovat, a je nutné koupit další sondu. Můžete koupit levnější přístroje, jejichž sonda vydrží málo. Lumea je drahá, ale její sonda vydrží dlouho. Proto jsem sáhla právě po Philipsu.


V obří krabici dostanete "pistoli", dobíjecí adaptér, taštičku na cestování, plno návodů na použití a hadřík na čištění sondy.



Tuto sondu musíte těsně přiložit ke kůži, ona pak vyšle záblesk světla o správné vlnové délce. Paprsek po pigmentovaném chloupku sjede do vlasové cibulky a "spálí" ji. Zasažené jsou pouze chloupky v aktivní růstové fázi, těch není nikdy 100 %. Hovoří se o tom, že minimálně 30 % cibulek spí. 
Před použitím mějte čerstvě oholenou pokožku, nepoužívejte krémy ani antiperspirant. Po použití si natírám pleť zklidňujícím tělovým mlékem. Delší chloupek byste si seškvařily a mohl by se bolestivě přilepit ke kůži, proto se dopředu pokožka holí.


Vyberete si intenzitu záblesku na stupnici 1 až 5. K výběru slouží návod a tabulka v manuálu dodanému k přístroji. Já používám stupeň 4 a 5. I u profesionálů jsem bývala ošetřena skoro nejvyšší intenzitou. 



Sondu perfektně přiložíte k pokožce, musí být nastavena kolmo. Pak se rozsvítí kontrolka "READY" a můžete se "střelit :) Když kontrolka nesvítí, paprsek nevyjde, ať střílíte, jak chcete.


A teď k účinnosti: Lumea funguje. Její použití ani účinek nelze srovnávat s drahými profi přístroji, které by měl obsluhovat lékařský personál (to jsou ty jediné účinné, viz. výše). Účinek Lumea je mírnější, dokud vám stále rostou chloupky, používáte Lumeu každých 14 dní. K profíkům se chodí opakovat ošetření nejdříve po 8 týdnech a profi přístroje také více podráždí pokožku. IPL ani laserové ošetření se obecně nedoporučuje v letních měsících, je velké riziko, že UV záření napáchá na ošetřené pokožce neplechu v podobě pigmentace a podráždění.

Já jsem si Lumeu koupila na jaře. Od té doby jsem ošetřila před létem třísla jednou, nohy 3x. Stačilo to na to, abych se pak v létě oholila tak jednou za dva týdny. Úplně všechen porost mi nezmizel, hlavně dole kolem kotníků a v podpaží se stále pár chloupků drželo. Chloupky jsou ale významně slabší, rostou velmi pomalu a nezarůstají. Mně vyhovuje, že i když jich tam stále několik je, jsou měkké, slabé a nepíchají. 
Po létě nohy začaly zarůstat hustěji, tak jsem znovu začala ošetřovat a opět mám pokoj. Neřeknu vám, jakou mám frekvenci ošetření - podle plotu. Zatím jsem méně úspěšná pouze v podpaží, tam se mi pár chloupků stále drží. Na druhou stranu podpaží mám vystřílené asi za dvě minuty. Nohy jsou horší, to mi trvá delší dobu hlavně proto, že se musím dost kroutit, abych si přístroj položila perfektně kolmo třeba vzadu na lýtku nebo kolem kotníků. Jak je výše popsáno, když není sonda kolmo, přístroj světlo nevystřelí.

Shrnutí:

+ skutečně funguje, chloupky rostou výrazně pomaleji, jsou slabounké nebo i zcela zmizí
+ ošetření v pohodlí domova, bez objednávání, spoléháte se sama na sebe a víte, že si skutečně ošetříte všechny partie (obsluha IPL v salónech velmi ráda zapomíná na partie kolem kotníků, což vypadá dost blbě...)
+ ušetříte! I když je pořizovací cena poměrně vysoko, skutečně se přístroj velmi vyplatí. Ošetřujete se jak chcete, kolikrát chcete. Zatímco v salónu si objednáte jen lýtka, podpaží a třísla, sama doma si rozhodně ošetříte i stehna a předloktí. Drsoni si možná provedou i brazilskou epilaci... Spočtěte si ceny v salónech - i když byste uplatnily pokaždé všechny možné slevy a akce na slevových portálech, stejně se v průběhu několika let dostanete na několikanásobně vyšší částku, než je pořizovací cena domácího IPL přístroje. A rozhodně nevěřte tomu, že v salónu vás třeba v průběhu dvou let zbaví veškerého porostu. Nezbaví. Jak mi sdělila známá kosmetička, která obsluhuje přístroj Anthelia (k ní jsem chodila a ona sama se již 7 let přístrojem epiluje): ty chloupky se po čase zase vždycky objeví. Vždycky něco doroste. Hormonaální hladiny těla se mění, po těhotenství, porodu a ukončení kojení se cibulky vždycky do jisté míry vzbudí. Nic zkrátka není dokonalé a definitivní, ať si v reklamách hovoří, co chtějí :)

- nějaké ty tenké chloupky stále zůstávají, u mne osobně v podpaží, které bych zrovna ráda měla dokonale hladké. Měla bych být asi vděčná, že mi opravdu zbývá jen pár jemných chloupečků, ale když se někde slibuje dokonalá eliminace porostu, tak ji taky očekávám :).
- nutnost pravidelného ošetření, zvláště pak na startu, než začnou chloupky mizet. V salónu máte opravdu týdny pokoj.
- bolestivost. Nebudu vám lhát, občas to štípne. Jsou místa, kde to fakt skoro necítím, ale jsou i místa, kde to štípne dost. Spodní strana lýtka, střed podpaží... Tohle bude individuální, ale dokonale bezbolestné to zkrátka není. Na druhou stranu oproti laseru je to nádhera, ve srovnání s ním to fakt nebolí vůbec :) Bolest je relativní, ale nebudu tvrdit, že se nekoná. To stejné je i v salónu, ale tam vám mnohdy před ošetřením aplikují znecitlivující gel. Ten se doma nekoná.
- pohodlí při ošetření. Občas není, někdy se kroutím jak had, abych se dostala pod koleno. To je zase v salónu mnohem lepší.
- dostupnost všech částí těla. Z fotek vidíte, jak je velká sonda. Kolem kotníků a na koleni se prostě nedá sonda přiložit tak, aby byla ochotná vystřelit. To mě štve. Pokud někdo chcete zničit chloupky na palci u nohy, tak máte smůlu :) (Tuto myšlenku mi vnukl manžel...).
- trvá to. Než udělám obě lýtka, vezme mi to tak 20 minut. Malé plochy mám ihned, ale s tím, jak je nutné se kroutit a hlídat si, kde už jsem střílela a kde ne, to sebere u větších ploch dost času.
- špatně se kontroluje, kde jste už se sondou byla. Občas uvažuju, že si nohy pomaluju tužkou, abych věděla... :)
- baterie. Teď nevím, zda jsem spravedlivá, protože jiné přístroje jsou podle recenzí ještě slabší. Ale pro mě je nepohodlné, že na jedno nabití baterie "neojedu" celé tělo - tedy lýtka, oblast kolem kolen, podpaží. Je dost pitomé, když se přístroj vybije v půlce nohy a pak fakt nevíte, kde jste už byly...



Ačkoliv jsem vypsala více minusů než plusů, rozhodně jsem ráda, že jsem Lumeu koupila. Mě absolutně vyhovuje ošetření doma, u televize, bez nutnosti těch opičáren okolo. Ráda se spoléhám sama na sebe a asi před dvěma týdny jsem si "ojela" i předloktí, což by mne v salónu nenapadlo. Podotýkám, že zatím mi tam nic neroste. Ani ň... 

Je mi jasné, že každý člověk je jiný. Každá kůže v kombinaci s konkrétní kvalitou chloupků jistě reaguje jinak. Vy na to rozhodně myslete, než podobný nebo stejný přístroj zakoupíte! Ať mi sem pak nepíšete, že to na vás nefunguje. Mně osobně se zdá, že nejlépe mizí jemnější chloupky, ty silné se snáz prosadí. Nicméně jak jsem řekla, i ty silné rostou viditelně slabší a slabší. 
Chci ale říct, že některým typům pokožky se silným ochlupením se může stát, že budou domácí IPL  přístroje slabé a chloupky jim jen zbrzdí a oslabí. Tohle nedovedu posoudit, protože sama jsem nikdy vysloveně silné a tmavé chloupky nikde neměla.
Někomu stačí i zpomalení a zeslabení chloupků a to, že si je pak oholí jen jednou týdně oproti dennímu holení. Někdo vyžaduje dokonalou hladkost navždy. Podle toho se asi také bude lišit spokojenost zákazníků :)
Já jsem velmi vděčná za to, že když teď zase párkrát ošetřím celé tělo, budu mít léto v pohodě :) A pokud někdy v budoucnu přijde nějaká firma s ještě lepším IPL přístrojem, který bude fungovat ještě lépe a vydrží déle nabitý, rozhodně se zamyslím nad jeho pořízením.

Na závěr chci zopakovat, že se dá koupit i model s další sondou na obličej. Ten nemám vyzkoušený. A také si dejte pozor na to, jaký model kupujete. Ne všechny verze mají stejně dobré recenze! Pozor na to. Před koupí tak drahé věci si sežeňte maximum informací :)





50 komentářů:

  1. ja mam tento IPL od Philipsu tiez a som z toho taka rozpacita. ako pises tie slabsie chlpky to odstrani ale tie tvrdsie uz idu horsie. kazdopadne zlepsenie pozorujem. mam ho tak od septembra. a kupila som si ho z rovnakych dovodov ako ty. a to je hlavne cenova vyhodnost oproti pravidelnej navsteve salonov. tiez som bola v salone na laseri a bolelo to ako svina ale je pravda ze po prvom osetreni zacali chlpky vypadavat kdezto s tymto IPL sa to zacalo prejavovat az tak po dvoch mesiacoch cize tak styroch osetreniach. aspon u mna. a tiez mam problem s podpazusim, ze sa to tam akosi nechce stratit, neviem cim to je...kazdopadne velmi dobry clanok. Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji moc za sdílenou zkušenost :) Určitě to pomůže dalším, kdo se rozhodují.

      Vymazat
    2. Konečně pořádná recenze kosmetického čehokoliv!
      Prosím o dovysvětlení toho podpaží: takže ošetřím oholené podpaží a chloupky už nevyrostou. Tomu rozumím. Ale podle toho komentáře Hany ještě nějakou dobu, třeba dva měsíce, rostou a pak zmizí - jo? A mezitím se můžu normálně holit, kůže není nějak podrážděná?
      A: jak poznám, kdy ošetření opakovat - jakmile se objeví chloupky, anebo můžu třeba každý večer u TV dát pětiminutovku? (Manželovi se to určitě bude líbit, už ho vidím, jak se chechtá na celé kolo, pozorujíc mne s krámkem zabořeným v podpaží).

      BTW: Nevypadá oholené předloktí divně?

      Vymazat
    3. Parfumerko, oholíš, ošetříš střílením, natřeš. Pak čekáš, kdy začně něco růst a můžeš podle nálady opakovat - nejdříve vždy po 14 dnech. Poprvé to ještě malinko povyroste, já to vždycky oholím. Potom se to hodně zpomalí. Prostě holíš i ošetřuješ podle vlastní chuti a času, jen se má dodržet ten odstup 14 dní. Podle mě je to prevence podráždění pokožky, ale já sama jsem nikdy podrážděná nebo snad popálená nebyla.
      Zrovna v podpaží mi pár jemných zlobivců dorůstá pořád. Třísla jsem vzala jednou na jaře a teď a nemám tam nic. Na nohou nejlépe mizí jemné chmíří, mám ještě pozůstatky kolem kotníků.
      Každý večer dát pětiminutovku můžeš, ale ne na stejné partie. Já si obvykle narychlo postřílím ta podpaží jak mě napadne po sprše, to je za minutku. Nejdéle mi fakt zaberou nohy, to je vždy proces u nějakého seriálu :)
      Oholené předloktí je moc pěkné podle mne, ale je fakt, že já jsem na něm skoro nic neměla, chloupky tam byly jemné a blond. Tak ten rozdíl nikdo nepozná. Ale je to jako u jiného holení - jakmile oholíš, už nechceš chloupky zpátky :) A aspoň mám super plochu na focení swatchů na blog :) :) :)

      Vymazat
    4. Jasan, postřílím si podpaží, postřílím si nohy podle chuti... :D Díky za doplnění.
      Já od rána furt koukám na předloktí a přemýšlím, jak by to vypadalo bez chlupů...taky tam skoro nic nemám, ale zdá se mi to takové sexy s těma chloupkama. Jako stehna, ty taky neholím. No, nasadila jsi mi brouka do hlavy, odteď budu asi bedlivě sledovat všechny baby, se kterýma se setkám, jestli maj nebo nemaj...večer jdeme plavat, chudák já, snad nedostanu facku, že zírám na ženské ve sprše. Ještěže jsi nepsala nic šokujícícho o tříslech...

      Vymazat
    5. Já jsem ale ve tříslech nikdy skoro nic neměla, takže se bojím, aby to bylo srovnatelné. V tomto jsem byla vždy šťastná žena :)
      A ohledně předloktí a stehen jsem měla stejný názor, ale pak jsem zjistila, že holá pokožka vypadá pevněji. Když cvičíš, mnohem lépe vynikne sval. Prostě jemné chloupečky jsou krásné, ale bez nich je to dokonalé :D Asi už magořím! Za to může ten blog...

      Vymazat
  2. Děkuju moc za tuto recenzi, protože jsem na Lumeu několikrát koukala a vždy nevěla, jestli to může fungovat a ta cena je dost vysoká (resp. v podstatě není hrozná, ale musí to fungovat :))


    Bolí to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V podpaží mě to trochu bolí. Přesněji to při záblesku štípne. Holeně nebolí, lýtka bolí. Super je, že ta bolest ihned po záblesku zmizí a ihned můžeš fungovat. Na pleti není nic vidět, maximálně otisk sondy, když je nutné více přitlačit na kůži.
      Relativně to bezbolestné je, pokud srovnávám s jinými typy epilace. Ale absolutně bezbolestné to není :)

      Vymazat
  3. No, já jdu v pátek poprvé na frakční laser do salonu.... Koupila jsem si radši jen dvě ošetření, pro začátek. Nicméně je to ze Slevomatu, tak pochybuju že to bude nějaký super mega přístroj a luxus:) Už teď se děsím tý bolesti, jednou jsem byla v Esthe na obličejovém laseru (na omlazení pleti) a bolelo to jak svině!!! Děkuju za recnzi, myslím že i u mě na Lumeu dojde;) Jsem ráda, že to jakž takž funguje:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věřím, že laser je účinný asi vždy. Tam nebudou takové rozdíly jako u IPL přístrojů. Přeju ti, aby to nebolelo :)

      Vymazat
    2. Děkuju:) Já si od toho radši moc neslibuju:) Navíc v tom mám docela zmatek. Co jsem četla třeba specifikace, u frakčního laseru máš být čerstvě oholená...a slečna mi do telefonu říká 3 mm dlouhé chloupky:( Tak nevim jako... A jak je to s tím IPL, v salonu chtějí 3mm chloupky, ale tahle Rowenta jede na čerstvě oholenou pokožku, jak to? Nějak to celý nechápu. No tak hlavně aby to zabralo a slečně v salónu jsem bolestí třeba neukopla bradu;)

      Vymazat
    3. Oni chtějí vidět chloupeček proto, aby věděli, kam mají tu sondu dát střílet. Na dokonale oholené pokožce nepoznáš, kde ty chloupky rostou a pak se snadno zapomene na hranice - třeba ty kotníky. U podpaží ti pak zůstane chloupek úplně vepředu nebo vzadu a dolíček budeš mít holý :) Ten 3mm chloupek ti ještě pokožku nepopálí, neseškvaří se na ni. I doma si později nechávám chloupky narůst o kousíček, jinak fakt nevidíš, kde má smysl bleskat. Jenže doma je ti to jedno, jim v salónu ne. Oni nechtějí plýtvat záblesky, to je jejich chleba :) A na druhou stranu když zákaznice nebude spokojená, už se jim nevrátí. Takže tak...
      Laser i IPL stroje mají taky jen určitý počet záblesků, taky mají nějaké sondy nebo u laseru počítadla.

      Vymazat
    4. Ahaaa! Tak konečně to chápu i já;) Jinak mám za sebou první frakční laser, ale v kosmetickém salonu. Takže nevim, jak to zabere...bolelo to naprosto minimálně, příště si nechám dát vyšší intenzitu. Občas to štíplo nebo zapálilo, ale třeba proti trhání epilátorem je to až podezřele v pohodě... No, jinak myslim, že na Lumeu u mě dojde;) Ještě jedno dekuju za super recenzi

      Vymazat
    5. I my děkujeme - mě laser bolel děsně!

      Vymazat
  4. No krása, zase další věc, co by se mi hodila :-D Klasika!

    Jen se Hani zeptám, jaký je rozdíl mezi SC 2003, jen novější model? A jaká tedy přibližně je ,,životnost" té sondy, dá se jednoduše sehnat a za kolik?

    Díky za odpovědi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak vidim ze mame stejny dotaz :-)

      Vymazat
    2. 2003 má i sondu na obličej, tím pádem díky dvěma sondám vlastně i větší životnost za pořizovací cenu :)
      Sondy se dají koupit normálně tam, kde se prodává Philips. Cenu z hlavy nevím, už jsem to studovala před delším časem.

      Vymazat
  5. Hani, tak to je super rozsahla recenze! Jeste se zeptam, nevis nahodou jaky je rozdil mezi tvym a 2003/11?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, ta 2003 je na knírek :D Ten nemáš!

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam už mám objednáno! A rozdíl je ten že ta 2003 má i nastavec na oblíčej a o 20000 záblesku víc :)

      Vymazat
  7. Liduš, těch víc záblesků je - pokud jsem to správně pochopila - díky tomu, že jsou tam v podstatě dvě sondy. Akorát mi vysvětli, co si budeš na tom obličeji epilovat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hani přesně tak, je to díky tomu že jsou tam ty dvě sondy:) Vzala jsem ten co máš ty a na nějakém blogu to jedná kočka rozpčítala a vyšlo ji ta životnost sondy na cca 8 let :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to je super informace! Moc díky! Já jsem právě srovnávala s Rowentama a ještě jinými značkami - a tam lidi psali, že dvakrát ošetřili a šlus. Koupili od 5 do 8 tisíc a hned kupovali novou sondu... To by mi vadilo a raději jsem připlatila.

      Vymazat
  9. Ja som si vyprosíkala Lumeu na narodeniny..a teda som s ňou veľmi spokojná :) je pravda, že pri nohách si nikdy nie som istá kde som už bola, kde nie, prečo ako začo...ono by bolo najlepšie nájsť si nejakého dobrovoľníka, pri ktorom by som si len ľahla a on by ..strieľal.. za mňa :D lebo to krútenie okolo toho, dať to do správnej polohy, nevieš či si máš dať nohu za hlavu alebo ako, to ma vytáča.. a inak ten nadstavec na tvár sa používa aj napríklad na tom spomínanom palci, či okolo členka ehm kotníka alebo na miesta kde sa proste s tým väčším ťažko manipuluje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za zkušenost :)
      Kupovala jsem bez toho, abych tušila o horší manipulaci kolem kostí. Nicméně ani tak bych sondu na obličej nekupovala, to se raději pokroutím a nějak se tam aspoň částí sondy dostanu :) A manželovi ty chlupaté palce odpustím :D

      Vymazat
  10. Moc pěkný článek. Konečně jsem se přesvědčila, že to nepotřebuju. Už jsem vážně zvažovala koupi, tedy aspoň časem, než našetřím, ale prostě se mi to krutě nevyplatí. Když si propočítám, kolik mě vyjdou žiletky (teď by někdo mohl namítat, že to není totéž, ale účel je v zásadě stejný), kolik záblesků a jakou životnost má přístroj, dopočítala jsem se k tomu, že se mi to prostě nevyplatí. Navíc jak píšeš nic není 100 %, což bych ale za tyhle peníze rozhodně chtěla aby bylo, takže bych byla akorát zklamaná... Zůstanu u klasiky, je to ověřené, rychlé, levné :-) Ale velmi oceňuji recenzi, která člověku opravdu k něčemu je!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (kdybych věděla, že na 100 % zmizí všechno, co na sobě nechci, tak do toho jdu i přes ten cenový nepoměr, takto s pochybnostmi už ne - abych to zcela uvedla na pravou míru. Nedokonalosti mám i se žiletkou, tak proč s drahým přístrojem...a navíc když se tam jedná o bolest, je to velké mínus, jsem posera)

      Vymazat
    2. Veru, fakt parádně to mizí po tom laseru. Ale tam bych už nešla kvůli bolesti a hlavně si nedokážu přestavit ty velké plochy... A i tam se musí jít opakovaně.
      Jako jo, pokud to máš tak, že chceš přejet tělo a vše mít spolehlivě pryč navždy, tak tohle tě neuspokojí. Pro mě je velmi milé i to, že i v létě se neholím denně, vlastně se neholím ani týdně :) Každá máme jiná očekávání, tak to je :)
      Díky za komentář!

      Vymazat
  11. Také mám Lumeu. Tu novější, která je i na knírek a umožňuje plynulé "střílení" na jedno zmáčknutí. Jsem z ní nadšená. Odstanila mi sice jen tak 50% chlupů, ale u mě je to hodně, jsem jako yetti. :-) Ostatní rostou pomaleji a jemnější. S podpžím mám také problém, tam mi to prostě nechce mizet, ale co už, stejně mám Lumeu ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky! Zdá se, že podpaží je zakleté :)

      Vymazat
  12. Skvělá recenze, přemýšlím nad Lumeou už dlouho. Mám otázku z zarůstání chloupků, opravdu nezarůstají? Mám mnohaleté zkušenosti s epilátory od Braunu a jediný problém se kterým válčím je zarůstání, chloupky prostě zarůstají a strašně to svědí. Peeling nefunguje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zarůstaly strašně! S Lumeou nic nezarůstá. :)

      Vymazat
    2. Objednáno a moc se těším. Jsem vytrvalá, takže mě několikanásobné použití neodradí.
      Epilátory už používám klidně bez nástavců, bolest nebolest.
      Jo a epiluju (nedepiluju) taky předloktí a jsem velmi spokojená. Myslim, že zkusim postřílet i tu brazilskou ;-).

      Petra

      Vymazat
    3. Peti, tak jen nějakou dobu netrhej. Prý to nějakou dobu po trhání nemá účinek, když se v cibulce nic neděje, tak ten paprsek nemá, kam sjet.
      A s tou brazilskou tě obdivuju! To bude štípat jak prse :D

      Vymazat
    4. Tak ozkoušeno a i na brazilku :-) jako štípne to, ale dá se to přežít. jsem zvědavá na výsledky. Jinak jsem zkusila předloktí a podpaží, dnes dám nohy. Nemám žádné podráždění.
      Chci se zeptat, proč se může použít až po 14ti dnech?

      A ještě malé info - až v ENG návodu jsem se dočetla, že se nesmí používat během těhotenství a kojení.To je dobré vědět.

      Vymazat
    5. Ty jo, jsi drsoň. :) Po těch 14 dnech asi jako prevence podráždění. A hlavně nemá cenu dřív, protože ty cibulky střídají fáze. Občas spí a zbytek častu roste chloupek. nemá cenu střílet pořád do spících, tam nic nespálíš. A do těch aktivních taky nemá smysl střílet brzo po sobě, to nemá efekt a jen bys měla pokožku přecitlivělou.
      Aspoň si to myslím :)

      Vymazat
  13. Předem se omlouvám, že spamuji k postu, ale chtěla jsem se zeptat, zda funguje váš blogsale, psala jsem vám už před víc jak týdnem a nikdo se mi neozval :( Díky V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, nestíhám a mám resty. Co nejdříve to vyřeším a vše vyřídím.

      Vymazat
  14. Super, já ani netušila, že něco takového existuje pro domácí použití! A jak říkáš - u doktora je to úplně jiné ošetření než u kosmetičky. Před šesti lety jsem si nechávala lékařským laserem oddělávat chloupky na rukách a začíná to ožívat až teď (ale minimálně). Oproti tomu jsem byla u kosmetičky a to na mě nemá účinek téměř žádný... Navíc to dělala blbě, takže nohy vypadaly jak s chlupatým zebřím potiskem, nádhera :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, to jsou vyhozené peníze a velká zklamání. Lidi neví, že je takový rozdíl a pak nevěří ničemu.

      Vymazat
  15. Tak uz taky mam objednano! Ale vzala jsem ten "s knirem" ne pro sebe :-) ale kdyz uz to kupuji, tchyne ma dost chloupku na obliceji, je blond, neni to moc videt, ale urcite to bude chtit pouzit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že bude přístroj pěkně fungovat na vás obě, Táni :)

      Vymazat
  16. Chtěla bych se zeptat. Jsem bledulka s černými chloupky. Mám je však tvrdé a mám problém, že mi hodně zarůstají. Zkoušela jsem epilátor, ale po něm mám chloupky ještě tvrdší a ještě víc mi zarůstají. Myslíte si, že by Lumea byla pro mě vhodná? Také mě ještě zajímá, proč se Lumea nemůže používat přes léto? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  17. Chci se zeptat, Lumea se prodává v několika variantách, nechci kupovat tu nejdražší s nástavcem na obličej. Nemá někdo zkušenosti s Lumea SC1991/00 ? Je trochu levnější, ale znamená to, že je v něčem horší ? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  18. Takze rok pouzivania a konstatovanie ze ide o marketingovy tah a vyhodene peniaze. Uz len dufat ze tie ,,svetielka" sa po case neprejavia ako rakovina koze.

    OdpovědětVymazat
  19. Mám Lumeu nově, takže jsem zvědavá jestli bude fungovat,ale vy co ji máte nevím jestli jste četly návod,ale tam rovnou radí, že si máte předčárkovat třeba nohy bílou tužkou na oči,jakou oblast jste oblýskly a jaká vás čeká a at nepřeskakujete...to mi přijde jako fajn nápad...

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj,mam tu lumeu z uplne nejvisi rady a funguje, ma silnější zablesky nez ty predchozi a po trech pouziti vse hladke,sem tam chmiri a to jsem orangutan

    OdpovědětVymazat
  21. Nemyslela jste spíš lampu než sondu?

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, taky uvažuju o Lumeae, ALE, jak už tady někdo napsal, nemyslíte si, že to může způsobit časem rakovinu kůže? Přeci jen...ozařujete, ač je to podle nich neškodné pulzní světlo, účinek má, když dokáže zabránit chlupu v růstu, takže tohle bych viděla jako budoucí problém. Né aktuální, ten příští, za pár let. Řekněme za pět. Co vy na to? Vim, že ty chlupy jsou strašný, mně rostou pod bradou a nechci se holit jako chlap, ale.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)