Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

15. 1. 2014

IFROGZ Iphone 5 Natural Cover - Koala aneb vychytávka od BEZOBALU.EU

Pokud nás pravidelně sledujete, jméno BEZOBALU.EU vám jistě není neznámé. V BEZOBALU mají srdce na pravém  místě, a proto s námi a společně i s vámi pravidelně velkou měrou přispívají a pomáhají čtyřnohým mazlíkům, kteří nemají to štěstí a neválejí se s námi v postelích a u kamen. Každou částku, kterou zde vybereme, zdvojnásobí a společně s námi pošlou na konto vybraného útulku. Nyní ke každým našim/vašim 200kč přidají svých 250kč a jedna DryBed deka je na světě a jeden mazel má zase o něco lepší poležení. Tohle asi již víte, ale osobně si myslím, že není od věci si někdy tato fakta zopakovat.
 
Co možná nevíte, je skutečnost, jaký sortiment na stránkách www.bezobalu.cz naleznete. Na rovinu a bez obalu vám říkám, že pokud rádi fintíte nejen sebe, ale i své technické mazlíky, určitě si zde přijdete na své. Jak to tak vypadá, dnes to bude celé o mazlíčkách. Od těch čtyřnohých se tedy posouváme k těm neživým a trochu studeným, i když to v dnešním případě zas taková pravda nebude. Můj dnešní mazel, tedy spíše kabátek, jaký můj mazel obléká, není studený ani náhodou. Od zastoupení BEZOBALU.EU jsem dostala možnost vybrat si kryt na svůj Iphone. Výběr se mi na první pohled zdál velmi složitý, protože krásných krytů na těchto stránkách naleznete nepřeberné množství, ale nakonec to bylo vlastně velmi jednoduché. Poslední dobou miluju dřevo. Většinou to surové, neopracované, prostě kus přírody a tepla, které ve mně navozuje. Proto jsem velmi rychle sáhla po krytu z Natural série. KOALA. Vlastně již podle jména další mazel, že. :)





 
 
Pouzdra z této série jsou vyrobená ze 100% dřeva  z těch nejexkluzivnějších míst světa. Musím říct, že přesně tohle mě dostalo. Exotické dřevo. Luxus. Teplo. Elegance. Vše v jednom. Bylo rozhodnuto. 



 
 
Kryt je lehounký a tenký. Na Iphone dokonale pasuje a lehce se z ně sundává i zpět nandává. Přilne, drží. Nehledě na to, že fakt super vypadá. :) Ale nenechte se zmást, tady nejde jen o ten krásný kabátek, i když si přiznejme, že já jako ženská slyším hlavně na to. Dřív jsem svým mobilům nikdy žádné kryty nepořizovala. Přišlo mi to zbytečné, navíc se mi téměř nic nelíbilo, vše bylo plastové, kýčovité, studené. Taky jsem v té době neznala BEZOBALU a Koalu, že. Ale je i jiný důvod, proč jsem ráda, že ho mám. Není to tak dávno, co si můj syn hrál s mým mobilem a omylem mu upadl na chodníku na zem. Když opominu rozbitý display, tak byl i zbytek mobilu celý popraskaný a poškrábaný. No a to se mi nyní už nestane. IFROGZ Natural Cover je totiž skvělá ochrana. Tentokrát ne můj syn, ale já sama byla natolik šikovná, že mi mobil vypadl z ruky. Poslední dobou se mi to děje často a s mnoha věcmi, asi bych si měla zajít na nějaké vyšetření... No nic. Fakt nic. Telefonu nebylo nic, pouzdro taktéž přežilo bez jediného škrábance (zde bych ráda podotkla, že Koala či jiné podobné kryty chrání samozřejmě jen záď mobilu, pokud chcete opravdu stoprocentní ochranu celého těla, musíte kombinovat kryt s ochrannou folií invisibleSHIELD a jak vidíte dole na fotkách, i tu jsem pořídila, i když možná úplně nevidíte, protože ona je vážně invisible :). Dřevo je totiž sice měkké na pohlazení, ale dostatečně pevné, aby váš přístroj uvnitř ochránilo.



 
 
Já jsem moc ráda, že jsem se díky BEZOBALU.EU ke Koale dostala. A jelikož jsem fakt nadšená, sama jsem se po stránkách porozhlédla a pořídila další vychytávky. O těch vám napíšu zase někdy příště.
 
 
 
 

6 komentářů:

  1. Já furt čekám, až některá firma přijde s dřevěnými obaly pro Samsung Galaxy S III mini. Mám ho teda krátce, ale ten obal by se mi šiknul. Už jsem po nich koukala na více místech, ale tenhle model se zatím opomíjí. A to jsem byla zprvu k dřevěným obalům hodně skeptická, jenže pak jsem takový viděla na iPhonu jedné známé a řekla jsem si, že dost dobrý. Telefon sice mírně zmasivněl, ale to by mi zrovna při tloušťce toho mého vůbec nevadilo, a taky se dobře držel v ruce a vypadalo to fakt pěkně. Na váze to skoro znát nebylo. Jo, dřevěné obaly maj u mě zelenou. Teda až narazím na ten "svůj". :-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, ony se tyhle velmi kvalitní obaly vyrábějí pouze na nejnovější modely mobilů :( V tomto provedení a materiálu je ta kvalita drahá a údajně se výrobci nevyplatí dělat to v široké škále modelů :(

      Vymazat
    2. Aha. Díky za vysvětlení :) V tom případě je ale divný, že na Galaxy S 3 se dělají běžně, a to byl na trhu podstatně dřív. Krom toho jsem se někde dočetla, že ta verze mini je aspoň na českým trhu jeden z nejprodávanějších modelů, což teda za a) tuhle statistiku si mohl někdo vycucat z prstu, a b) otázka, jak moc významnej českej trh pro tyhle výrobce je.
      Ale u nějaký firmy jsem viděla příslib i na tenhle model, tak budu doufat. :)

      Vymazat
    3. Verunko, ještě jen dodám za sebe, že zrovna Koala nijak masivní není, je to velmi subtilní obal, takže ani telefon nijak nepřibere a stále vypadá elegantně a tence. Viděla jsem na trhu i dřevěné obaly jiné značky a ty byly podstatně robustnější, ne u všech se mi to líbilo. Tady to rozhodně nehrozí.

      Vymazat
    4. A už mám objednaný! :-D Na bambus na S4 - mám totiž od léta úúúžasné bambusové sluneční brýle :-). Dík za konečné poš'ťouchnutí k objednání ;-). (Jako by nestačil těch výrobků od REN - v současné chvíli už jich mám za pár tisíc... )

      Vymazat
    5. Tak to jsem ráda, že tahle recenze byla posledním pošťouchnutím. :) A za REN se tedy mooooc omlouvám. :) Bohužel bude následovat ještě mnoho a mnoho recenzí na samé skvělé věci, tak ti nevím, zda bys je měla číst :)))))

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)