Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

11. 1. 2014

DUEL: RIMMEL Stay Matte Primer

Pokračujeme v hodnocení matujících pomocníků od Rimmel. 


Primer Stay Matte je zabalen v kvalitní malinko drsné tubičce, která je mi velmi sympatická. Plast je příjemný do ruky a víčko dobře plní funkci. Balení je prostě bezvadné.


Otvor je akorát, primer nevytéká. Přesto bych klidně volila otvor i menší, protože u tohoto primeru tkví úspěch v dávkování. Musíte dát strašně maličko. A otvorem obvykle projde víc, takže část produktu nevyužijete.
Primer sám o sobě je bílý, klidně si ho spletu s krémem. Má i jemnou krémovou vůni. Pro mne jsou textura i vůně příjemné.


Při roztírání na tváři už se u mne příjemné pocity vytrácejí, protože najednou začnu mít jakýsi "voskový" pocit. Možná i z fotek uvidíte, že produkt sedá na pleť a vytváří hustší "deku". Vím, že takhle v podstatě primer z logiky věci působit má, ale Stay Matte Primer mě pocitově dusí. Roztírání mi připomíná tuhý antiperspirant ze sticku...


Co se týče slibů, které dává - plní je. Matuje. Po nanesení opravdu viditelně a poměrně výrazně zmatní pleť. Vzhled je výrazně sametový a mě se ten efekt líbí. Právě takovou pleť by měla mít nositelka výrazné černé linky a vyčesaných vlasů. Retro...



Efekt se mi fotil obtížně a nejsem si jistá, zda to matné místo na mé ruce vykoukáte. Pokuste se, prosím, opravdu to nešlo zachytit lépe.

Výdrž matného efektu není dlouhodobá. Po několika hodinách se začínám lesknout a lesk je nepěkný. Žádný zdravý lesk pleti, zářivost a mladistvost. Rovnou mastnota. To se mi nestává, to je bohužel nežádoucí efekt složení primeru.

Když jsem primer použila až na makeup, což je výrobcem doporučeno jako alternativní využití, matující efekt se nekonal vůbec. Tohle použití pro mne absolutně nedávalo smysl.

A nakonec vám sdělím ještě svůj osobní pocit - mě je tento produkt nesympatický a nějak ho nechci používat. Kromě toho, že provokoval pleť k produkci mazu, mám z něho dusivý a ucpávací pocit. Antiperspirant...
Složení podle mého názoru není nic moc. Obvykle složení nijak moc nečtu, ale když mi je produkt nepříjemný, kouknu se dozadu.
Nejsem si jistá, zda jsem objektivní, ale pocity k recenzím kosmetiky patří. Já bych si ho nekoupila, protože hádám, že by mi pokazil pleť.
A úplně na závěr: na tubičce mám odstín 003 - nevíte někdo, zda se tento primer vyrábí i v jiných odstínech?


Jsem strašně zvědavá, co napíše Nik. 
 
No Nik je hlavně strašně ráda, že nemusí fotit a že za ni všechnu práci udělala Nuf. Jo, když si někdo umí vybrat spolubojovníka, je to fajn. :) No ale k věci.
 
Balení je to samé jako u makeupu, takže já osobně jsem celkem spokojená, neklouže v ruce a primer v tubě je fajn. Pumpička je asi možná ještě o fous lepší řešení, ale i tubu beru a neremcám.
 
Krém je bílý, ne sice sněhobílý, ale pěkně světlý a čistý. Voní minimálně, skoro jsem si té vůně ani nevšimla. Z tuby se mi nadávkoval velmi dobře, já všeho dávám minimum, takže vím, že je lepší skoro nemačkat a pak je úspěch zaručen.
 
První, co mě příjemně překvapilo, byl fakt, že primer není hebký. Nekoná se žádný hladký povrch (čti silikonová ucpávka porů). To je naprosto super. Pamatujete na úplně první verzi Idealistu od Estée Lauder nebo tu příšernou bázi od Dermacolu? Oboje to bylo hodně hladké, hodně hedvábné a pleť to jako by pogumovalo a vyzmízíkovalo vše. Jako pro někoho asi super, i já byla ze začátku z Idealisti celá na větvi právě díky tomu hladkému povrchu, který mé pleti dodal, ale posléze jsem to začala nenávidět. Dermacol a jejich bázi jsem nenáviděla hned po prvním nanesení a letěla okamžitě do koše. To je tak strašně fuj pocit. A tady chybí. Pleť není vyzmízíkovaná, 3x hurá. Jásám, ale hned druhým dechem jásat přestávám. Primer tedy fakt matuje. První chvíli je pleť zcela matná, a tím i jako by vysušená. Logicky to jde ruku v ruce a fakticky vysušená není, ale stejně to úplně nej pocit není, i když víte, že je to jen pocit, nikoli realita. Za chvíli se ale začnete lesknout. Víc než normálně. Dříve než normálně. Já to stále nějak nechápu. Proč ty matující věci nematují a naopak po nich máte tvář jako mastnej flek rychleji než obvykle? K čemu to potom celé je? A to já nejsem vyloženě mastná, neumím si představit, jak rychle  se matující primer změní na zmašťující kousek u někoho s extra mastnou pletí...
 
Zase jsem to pěkně zkritizovala, ale já prostě nemohu jinak. Naštěstí máme ještě jeden kousek od Rimmelu a tam budeme obě chválit. Takže ne, nejsem předpojaté, jen s naší pletí tyto výrobky nedělají to, co slibují.  Sliby chyby, že, to známe všichni i z reálného života, takže žádná tragédie se nekoná. (Pesimistickou vložku nakonec zapříčinil můj chlap, kterému mít ho nyní po ruce asi zakroutím krkem, tak mě zas tak vážně neberte.)

4 komentáře:

  1. Já ti řeknu, proč to nematuje. Protože ta pleť se pod silikonama dusí a adekvátně reaguje. Za normálních okolností čerpá, co potřebuje, zevnitř i zvenčí, no a něčím takovým se jeden ten kanál uzavře. Může to fungovat v případě, že ten produkt je dostatečně hydratační/výživný sám o sobě nebo je pleť ve 100% kondici a nijak moc jí to nevadí (ale zas na takovou pleť je asi zbytečný dát cokoliv kromě krému). Jako dobře, já silikony nerada, ale nemám proti nim nic ideologickýho, ale právě jen to, že moji hodně dehydrovanou pleť dostane i malé množství do naprosto šíleného stavu. A moc bych prosila výrobce, aby přestali proklamovat, že dimeticone je hydratační. Ne, to opravdu není a nebo to přijďte mojí pleti sdělit osobně.

    OdpovědětVymazat
  2. Uááá, nedokážu si představit, jakou paseku by to udělalo na mé super mastné pleti.. teda vlastně asi dokážu.. :o))
    Já teď jako matující bázi používám fixační pudr Dermacol, který je mi jinak k ničemu, protože ač je označen jako translucent, udělá mi úplně bílý obličej. Na něj nahodím barvu minerálním makeupem a docela se mi to osvědčilo. A těší mě, že jsem pro ten Dermacol našla využití :o)
    Hezký víkend dámy!

    OdpovědětVymazat
  3. Rimmel vyrobil uz 3 primery proto ma tenhle “odstin“ 03:D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)