Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 1. 2014

DUEL: Matná pleť od RIMMELu aneb RIMMEL Stay Matte Foundation

Kdo by alespoň někdy netoužil po dokonale matné pleti. Někdo ji dokonce vyrábí pomocí makeupu denně. Rimmel přišel s novými produkty, které mají vytvořit dokonalou a nádhernou matnou pleť, a my jsme dostaly k testování dva z nich. 
Dnes vám představíme makeup Stay Matte a řekneme vám, co si o něm myslíme. Dávno víte, že Nuf je červená a Nik modrá.


Jednoduchá plastová tubička se mi líbí. Vím, že není na pohled nijak luxusní, ale je mi příjemná a je velmi funkční. Já osobně preferuji balení v tubách a na této se mi líbí i vzhled a kvalita plastu. Nemám výhrady.
Jak vidíte, v tubě je hodně velký otvor na odebrání produktu, ale nebojte se. Makeup nevyteče, není tekutý. Texturou jde spíš o tužší pěnový krém. Na tubě píšou, že má být tekutě-pěnový - podle mě je vysloveně hutně pěnový.



Textura je poměrně "heavy". Prostě v tomto už vidím klasické drogerkovské znaky - kdo touží po matné pleti, ale zároveň po velmi nenápadném vzhledu, bude mít problém s nanášením i s pocitem na pleti. Naopak nadšené budou ty z vás, které preferují silnější krytí. 
Roztírání makeupu mi dělalo zpočátku problémy, protože nejsem zvyklá na tak hutné makeupy. Ale s hustým flat-top štětcem a delší prací na tváři byl efekt krásný! Skutečně sametový a hebký, a ano - MATNÝ. Efekt sám o sobě se mi opravdu líbil!

Mám ale obrovský problém s odstínem True Ivory 103, proto nedokážu některé důležité parametry produktu pořádně vyhodnotit. Na fotkách níž vidíte, že opravdu nemohu chodit nalíčená touto barvou, proto jsem makeup zkoušela pouze ve dnech, kdy jsem byla doma. Odstín mi ABSOLUTNĚ nesedí, je světlý a růžový. Většina blogerek a youtuberek pláče, že nesežene světlý makeup a já vždycky netuším, o čem hovoří :D Mně zas všechno dělá světlou šedavou masku.



A teď jsme u toho, co nevím jistě - já nevím, zda tento makeup je nebo není maskovitý. Mně masku vytváří - pěknou sametovou masku, ale stále masku. Jenže co když je to odstínem, který se mnou skutečně nikdy nesplyne? Sebelepší makeup ve špatném odstínu samozřejmě nesplní účel. Proto vám dnes nedokážu dát doporučení, pouze sepíšu pocity a dojmy. 


Testovala jsem v předvánočním čase, kdy jsem doma chystala dům, kuchyni, ložnici pro hosty a pracovala jen na počítači. Makeup jsem aplikovala pouze na polovinu obličeje a šla něco dělat. Nepoužila jsem bázi ani pudr, nedávala jsem pak tvářenku ani další produkty. 

Kromě toho, že jsem vypadala naprosto otřesně, což je asi z fotek představitelné, jsem si odnesla tyto poznatky:
- makeup zpočátku vytvoří skutečně velmi krásně sametovou pleť. Takový efekt broskve. 
- v průběhu první hodiny se ale tento efekt ztrácí. Sametová pleť je přeměněna v přirozeně se lesknoucí a po dalších hodinách už je lesk nepěkný. Bez odsátí papírkem a přepudrování by to nešlo. Nenalíčená polovina tváře stejným leskem neoplývala, proto si myslím, že lesknutí se vytváří samotný makeup. Navíc mi potom i mapoval - což ale může být nevhodnou barvou. Možná, že ve správném odstínu by barevné mapy nevznikaly. Myslím si, že složení makeupu provokuje moji pleť k produkci lesku.

Moje shrnutí:
- Stay Matte je poněkud těžkotonážní makeup v dobrém kvalitním balení.
- Vytváří sametovou a matnou pleť a poměrně hodně a hutně kryje.
- Vyžaduje pečlivé zapracování do pleti.
- Matovací efekt není dlouhodobý, výdrž je průměrná.
- Velmi mě zajímají ostatní odstíny, protože ten první moment po pečlivém nanesení makeupu na pleť je nádherný! Na odstíny se podívám, ale za sebe nákup neplánuji, protože bych tak hutný a těžkotonážní produkt nevyužila.

Zdůrazňuji, že je nutné moji červenou část nebrat úplně do puntíku, dnes nedokážu podat dokonale vypovídající recenzi, protože bez padnoucího odstínu není možné otestovat žádný makeup.

Děkujeme zastoupení značky RIMMEL za poskytnutí produktů k recenzi. Velmi si této příležitosti vážíme.


Obdržela jsem odstín 100 Ivory a přestože jsem o fous světlejší než Nuf, nikdy bych si dobrovolně nekoupila nic, co v názvu ponese toto slovo. Díky tomu, že mi odstín také absolutně nesedí (ten rozdíl u mě není ani zdaleka tak patrný jako u Nuf, což je dáno tím, že 100 Ivory je béžový se žlutým podtónem, což je i můj vlastní podton pleti. Proto u mě swatch na ruce tolik nebije, je pouze o hodně světlejší), se nějaká alespoň  trochu objektivně subjektivní recenze píše hodně těžko. Už jsem se o tom zmiňovala při našem Astor duelu. Podle mě by zastoupení značky mělo vždy oslovené bloggerky alespoň trochu vyzpovídat a zjistit si odstín pleti, než jim cokoli pošlou. A opravdu stačí jen odstín pleti. Ostatní není zdaleka tak podstatné. Barva stínů, barva rtěnky, vše se dá nějak přežít a můžete vyzkoušet prakticky cokoli, ale pokud dostanete extra světlý, či naopak extra tmavý foundation, již dopředu k nanášení budete přistupovat s odporem, většinou s ním ani nevyjdete mezi lidi (i já ho použila pouze doma) a i případná pozitiva se vám budou velmi těžko hledat, protože se k nim možná ani nedopracujete, když makeup smyjete po pár minutách a po prvním pohledu do zrcadla. Berte to spíše jen jako info pro zastoupení značek a takovou mini zpětnou vazbu a nápad pro zlepšení servisu.

 
 
Balení v tubě u makeupů preferuji, tahle tuba není ničím skvělá, ale také ničím nějak děsná, prostě klasický plast, plus vidím v tom, že tuba není kluzká, takže se pěkně drží. Za mě fajn.
 
Produkt jde poměrně hůře vymáčknout, musíte fakt zatlačit, ale zato nevymáčknete nikdy příliš produktu najednou, takže se nemusíte bát plýtvání. To, co vyleze, je hutná pěna. Nic jiného. Hodně hutná pěna. Tak hutná, že jsem při jejím nanášení odmítla použít štětec a po dlouhé době se spolehla na své prsty. Běžně nanáším makeup tak, že udělám ďubky na tvářích, bradě, nosu a čele a pak vše roztírám. Tady to nešlo. Přišlo mi, že než bych se dostala z bodu A do bodu B, bod B by byl dávno zaschlý. Takže jsem vždy vzala malé množství, zapracovala určité místo a  posunula se dál. A to já prostě nerada, je to jiný styl a já jsem zvyková a mám ráda své rituály.


 
 
Na tvář se mi přesto povedlo nanést poměrně malou vrstvu produktu, i když jsem měla pocit, že na sobě mám vrstvu víc než silnou. Efekt masky byl viditelný okamžitě a je viditelný i při pouhém nanesení na ruku.  Pleť nemohla dýchat, tedy rozumějte, byl to samozřejmě jen můj pocit, ale vůbec se mi v "mém novém kabátku! nelíbilo. Makeup tedy určitě není lehký a kryje docela hodně, takže pokud toužíte po nějakém přirozeném efektu na tváři, vyhněte se mu. Ale myslím, že ti z vás, kteří po přirozeně vyhlížející pleti touží, by ho stejně nekoupili, protože na matné tváři není přirozeného nic, a to říká někdo, kdo matování miluje. Jenže já razím cestu svěžího podkladu a dobře matujícího pudru. Zatím jsem nenašla matující makeup, z něhož bych byla nadšená. Takže vždy, když se mi nějaký do rukou dostane, moje očekávání jsou vysoká, přestože jsem uvnitř mírně nervozní, že to asi zase nebude ono. Tak moc bych si přála mat bez viditelné masky, vysušené pleti a silného krytí!
 
První hodinu či dvě s Rimmelem byla pleť opravdu krásně matná i bez použití pudru. Pak jsem se ale začala trochu lesknout a den jsem končila zcela lesklá. Takže teď nějak nevím. K čemu matující makeup, když nevydrží matovat celý den... Za mě tedy pro nějakou krátkodobou akci určitě ano, pokud vše výše popisované v klidu přežijete. Dlouhodobě (tedy přes celý den)  makeup neplní to, co slibuje.


 
 
Za sebe bych tento produkt doporučila mladým holčinám s problematickou pletí na odpolední kávu s kamarádkou či zmrzku s přítelem. Krátkou akci s ním přežijete, budete matná po celou dobu a díky svým krycím schopnostem makeup zamaskuje případné nedostatky vaší pleti. Vy ostatní, nenáctileté s normální pletí se mu  asi raději vyhněte. Bohužel samotné je mi to líto, protože jak jsem již uvedla, za matnou pleť šla bych světa kraj...

7 komentářů:

  1. Já ho mám a je pravda, že je to hutňárna...ale na zimu mi celkem vyhovuje...jinak já ještě přepudrovávám, ale na nose se po čase stejně lesknu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc za přímou zkušenost! My jsme díky odstínům prostě mimo :D

      Vymazat
  2. pro Nik :měla jsem stejný problém s hledáním ideálního make upu s finišem, který by byl takový, jako píšeš..ten se vyřešil po vyzkoušení Bobbi Brown Longwear make upu...určitě stojí za vyzkoušení, já už jiný make up nechci :)

    Jinak s oběma recenzemi se ztotožňuji, protože mám s tímhle make upem bohužel stejnou zkušenost...

    OdpovědětVymazat
  3. Docela matně pudrový mi přišel YSL Teint Radiance, na něj pudr už nepoužívám. Navíc ho dělají v tom pro mě nejkrásnějším odstínu, co může být, prostě žluťoučce žlutý a nic víc než žlutý. Kryje sice méně, ale více vydrží a je na mě prakticky neviditelný:)) nad tímto make-upem jsem přemýšlela, ale neseděl mi pořádně žádnej odstín, takže zatím zůstávám u toho, co mám:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem kdysi měla a byl báječný! Díky za připomenutí :)

      Vymazat
  4. Já jsem dostala ten úplně nejtmavší a nakonec jsem ráda, mám totiž jeden MU, kterej je skvělej ale hrozně světlej, tak je míchám spolu a spolu tvoří dokonalý kombo :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam vsechny rimmel maleupy doma ve stovce, to je moje barva. Takze docela zavist, musim rict, ze ji mate, protoze mne rimmel poslal odstin 300!!! :-D by se clovek picnul jako :-/ :-D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)