Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 1. 2014

ByTerry Ombre Blackstar in Misty Rock 5.

Nedávno jsem tak úplně nepochválila Color Tattoo od Maybelline a některé komentáře mě odsoudily.  Víte, možná bych si myslela, že krémové stíny se prostě nedají vyrobit líp. Že jsou holt krémové, a proto nebudou perfektně držet nikdy. Nebo že budou držet, ale budou nepříjemně sedět na víčku. Tohle všechno bych možná byla bývala považovala za nutnou vlastnost jakýchkoliv krémových očních stínů, kdybych jen neznala OMBRE BLACKSTAR od BY TERRY.


Opakovaně sem píšu, že se s krémovými stíny z výše vypsaných důvodů nekamarádím. Dosud mi žádné nevyhovovaly, něco jim všem scházelo nebo přebývalo.
Píšu v minulém čase, protože jsem dokonalé krémové stíny našla. U ByTerry, kde jinde :) Vím, že pár škarohlídů si už musí myslet, že je to reklama nebo nějaké nadržování téhle značce. Není. Oni prostě umí tak moc, že si z některých produktů sedám rovnou na zadek.


Balení je nádherné. Zlaté pero, elegantní, štíhlé. Nekřičí vulgárním vzhledem a plně přiznává luxus, kterým bezpochyby díky cenovce je.
Stín je odlitý do tyčinky, kterou vysouváme šroubováním nahoru a dolů.


Vybrala jsem si odstín číslo 5. Misty Rock. Je to nádherná dekadentní tmavší slézová barva s třpytivými stříbrnými částečkami. Podle mého názoru je přenádherná! Dělá oko něžné a drsňácké zároveň. 


By Terry Ombre Blackstar Misty Rock

A teď to zásadní: textura a výdrž. Obojí je F E N O M E N Á L N Í

Stín je ohromně krémový, swatch výše vznikl jen lehounkým tahem po pokožce. Stín klouže naprosto sám a je lehounký. Díky té maximální měkkosti a krémovosti je nutné si dát pozor, abyste si tyčinku stínu nezlomily nebo nepoškodily. Radím vysouvat pouze kousek nezbytný pro nalíčení, byla by škoda si takový skvost poškodit a znehodnotit.
Na oku jej necítíte! Hurá - nesnáším krustu krémového stínu, kterou dělají např. stíny MUFE a plno dalších, ani lepivý a dusivý pocit jako Benefit a další.

Zasychá brzy po aplikaci, ale stíhám ho v pohodě upravit tak, aby byly hrany dokonale měkké a ztracené. Líčím si jedno oko po druhém, abych měla jistotu, že stíhám :) Ale zručné a šikovné z vás to zvládnou levou zadní i zároveň.
Jakmile stín natřete a upravíte, zaschne a drží. Už tak zůstane do vaší smrti. Aspoň myslím, zatím jsem ho vždy večer odlíčila :) Nicméně odličuji v tomtéž stavu, v jakém byl po aplikaci. Třpytečky drží!
Ombre Blackstar by byl jistě i báječným podkladem pro další stíny, ale já jeho krásu zásadně nezakrývám!

Lehká rychlovka
Ztmaveno a prohloubeno šedým stínem Urban Decay Desperation

neostré fotky vždy věrně ukážou krásu třpytek



Kupte si ho, dám za něho krk! Je to geniální produkt, který zklame pouze v okamžiku, kdy dojde. K dostání je v krásných barvách a zatím pouze za plnou cenu, tedy za 30 EUR. Kupovala jsem zde a vybírala jsem z těchto barev:
zdroj: byterry.com

Vy si dnes můžete vybrat navíc ještě z dalších nově přidaných odstínů, které mi poněkud rachotí v hlavě :). Kompletní vzorník najdete na oficiálním webu značky.

Pokud mi stále ještě nevěříte, projděte si dostupné recenze a fotky. Uvidíte, že vám nelžu :) 

Na příště připravuji slíbenou recenzi domácího IPL přístroje Philips Lumea.






16 komentářů:

  1. Vypadají nádherně :)
    Já mám u krémových stínů problém, že se mi slévají do vrásky na víčku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, já jsem tento problém měla skoro vždycky taky. I ty milionkrát doporučené Color Tattoo mi to dělají. Chanel, MUFE a jiné to nedělají, ale zase je cítím celý den a nesnesu je. ByTerry jsou prostě jinde a nedělají ani jedno :)

      Vymazat
  2. Ja tiez nemam rada kremove tiene, ale toto vyzera uzasne. Skoda, ze sa tato znacka neda aj niekde vidiet :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, je to škoda! Bohužel tohle bude asi nejen díky ceně vždycky takové okrajová značka.

      Vymazat
  3. Stiny vypadaji uzasne, prave na ty dny, kdy jsem lina se malovat, perfektni :)! Slecny, muzu se jen zeptat, jaky bys doporucila nejlepsi stetec na pudr? Ilamasqua? A kde kdyztak objednat ? Pusobite na me jakk stetcove kralovny, tak se ptam :) a da se 217 pouzit i jako blending brush? A jak presne pouzivate stippling brush? Nedokazu nanest makeup bez toho, abych tam nemela taky od stetce. Omlouvam se za tolik otazek, ale budu mic rada, kdyz mi poradite :) jste super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, já osobně stippling štětce nemusím. Na makeup je úplně nejlepší kombinovat plochý štětec jakýkoliv - i levné udělají základní rozetření výborně. Rozťupat makeup na tvář lze i prsty. A potom zakup nějaký hustý kratší kabuki. Koukni se k Hakuro, kde mají slušnou cenu za solidní výkon. Já mám 55S a i poslepu s ním rozmatleš makeup beze šmouh báječně. Na pudr doporučím jakýkoliv štětec, který je ti příjemný na pleti. Pokud hodláš pudrovat pořádně, vezmi hustý. Pokud chceš jen lehounký dotek, skoro neviditelný, může být i řídký. Já mám na pudr Illamasqua z oficiálních stránek, mám ho léta a je skvělý. Levný je v DM Ebelin s fialovou rukojetí, ujde, není to nic extra, ale já ho mám v práci ve stole, v kanceláři, kde jsem tak 5x do měsíce. Je poměrně jemný. Já osobně nenávidím hrubé a pichlavé štětce a plno renomovaných značek je nabízí, až se tomu divím.
      217 je dokonalý štětec na oči, rozhodně s ním báječně můžeš stín pokládat na víčko a také pak ztrácet nebo blendit - jak chceš :) Já mám 3 kusy a peru je nejčastěji, je to zkrátka must have. Na vykreslení oblouku mám nyní skvělý štětec od Bdellium, je hrubý, ale tvarem dokonalý.
      Další geniální štětec na crease mám od Louise Young, od nich mám i miláčka na makeup.
      Co se týče štětců, je toho hodně, co se musí vzít v potaz - zvyk, konzistence a pigmentace produktu, požadovaný efekt. Na každý produkt sedne něco jiného. Na nejvyšší kvalitu pouze ty nejjemnější štětce. Na blbě pigmentovanou drogerku zas jednoznačně vezmi hrubší vlas, jinak se nikdy nenalíčíš :)

      Vymazat
    2. Dekuji mockrat za vycerpavajici rady :)! Podivam se po tom illamasqua na pudr, mam MUFE HD a ten je hrozne jemny :) Ja 217 pouzivam prave na oci, akorat mi prijde, ze stiny s nim dost prasi a to by napriklad UD nemely, tak proto jsem se ptala. Kazodpadne moc dekuji, hledam nahradu na pudr za svuj Bare Minerals, ktery uz mam roky, ale ne dost hruby a prijde mi, ze s nim zbytecne ubyva produkt. Tak se mejte krasne a at se dari slecny!

      Vymazat
    3. Kami, tu 217 používej tak, že naplocho položíš na stín, tím ho nabereš. Pak ho pokládej opět naplocho na celé víčko a udělej tím tu základní barvu. Až tohle budeš mít hotovo, naprosto kolmo shora ťupni do tmavého stínu, lehounce zabodni opět kolmo špičnou štětec do vnějšího crease a lehkým pohybem jezdi v crease tam a sem. Ťupej do tmavé barvy jen malinko a přidávej postupně. Jezdi nejvíc v té venkovní části. Když tohle budeš chvilku dělat, docílíš krásného prohloubení, potom jen dotvaruj vnější koutek k řasám. Základní stín na víčko pokládej celým bokem štětce a špičku používej pouze na to blendění :)
      Napiš mi, zda ti to funguje.

      Vymazat
    4. Tak, za poslednich par dni mi strasne moc lidi pochvalilo liceni oci a to predevsim diky Tobe :)! Funguje mi to skvele, hlavne ten crease, na to je snad stvoreny :) pouzivam jeste na rozblendendeni korektoru pod oci a funguje taky skvele. Uz se tesim na dalsi clanky, tak dekuju mockrat :)!

      Vymazat
  4. Tyvole to je nadhera! Co mi to delas? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím! A hlavně funguje! :) ByTerry je moje zhouba. A pak meteoritky...

      Vymazat
  5. Popis zní báječně, ale nejvíc se mi líbí ten odstín!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky, je fakt nádherný :) Ale mají hodně pěkné i ty zlaté a hnědé...

      Vymazat
  6. Ježiš to je naprosto krásný odstín! :) Navíc miluju stíny, které jsou takto řešené, hrozně mě nebaví patlat aplikátorem do stínů a pak to ještě patlat na oko, navíc je to pak mnohdy nerovnoměrné a jsou suché a já to prostě nemám ráda. Ta barva je opravdu moc krásná, taky bych si takovou vybrala :). Škoda jen té ceny, jakožto "chudá studentka" si až takovou cenu nemůžu dovolit :/.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, neboj se, všechno přijde a dostuduješ :) Každá fáze má svá kouzla a drahá kosmetika není to nejpodstatnější :) Ať se ti daří a jednou se podobným kouskem určitě odměň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). No není to sice to nejpodstatnější, ale dražší je přeci jen ve většině případů lepší :). A toto období mám ráda, akorát je blbé, že ještě nevydělávám… Ale horší než puberta nebude nic :D. Díky bohu, že z té už jsem venku :D.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)