Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 1. 2014

BY TERRY OR DE ROSE ÉLIXIR EXTRÉME

Pojďme se dnes pobavit v extrémech. 

Víte, že značka ByTerry zaujímá zvláštní místo v mém srdci - nepřeháním :) 
Víte, že zbožňuju rozjasňovače, a víte taky, že zbožňuju barvu perel. 
Miluju i vůni růží - ne ledajakou, musí to být pravá kvalitní vůně, která vám v hlavě ihned vykreslí obrázek čerstvých plátků květu královny květin. 
A jak už o mně taky dobře víte, pokud přináší krášlící přípravek navíc viditelně pečující a vyživující bonus, jsem nadšena.

Zní to neuvěřitelně, ale tohle všechno se dá koupit v jedné krásné lahvičce z tlustostěnného kvalitního skla. Sice si poněkud připlatíme, ale já této částky (přes 100 EUR, nepamatuju si přesně) nelituju. 


K balení už jsem u značky By Terry řekla dost, líbí se mi. Barva papírové krabičky i kovového vršku flakonku je nádherná a líbila by se mi na čemkoliv. Jsem na tuhle barvu a jí podobné zatížená. Flakonek je pomalovaný reliéfem květin a přes sklo probleskuje perlový narůžovělý třpyt. Jsem unešena. Na stolečku je to pravý skvost :)


Přípravek obsahuje 24karátové zlato, výtažek z růží a spoustu dalších složek, díky kterým se nejedná o pouhý rozjasňovač, ale o omlazující sérum. Komu se to nehodí, že :) 



Pumpičkové dávkování je praktické a vyhovuje mi. Možná bych někdy uvítala, aby se lépe pumplo pouze do poloviny. Většinou se mi povede pouze celá dávka. A když delší dobu sérum nepoužiju, v hrdle pumpičky se vytvoří špuntík zaschlého produktu - to ale není vada balení ani produktu, to je fyzika :)

ByTerry Or de Rose Élixir Extréme

Rozjasňující sérum Or de Rose Élixir Extreme má hutnější, ale stále tekutou konzistenci. Díky obsahu zlata a dalších složek není na první pocit dokonale hladké, pocitově je to pravý opak silikonových sér. Spíše jde o hutnější krém, nestačí jen máznout a jít, je potřeba vpracovat jej poctivě. Tohle báječné sérum totiž rozjasňuje extrémně. Žádný náznak - mluvím o pořádné měňavé stopě. Na fotce výše vidíte jak nerozetřený produkt, tak i to, co mi ulpělo na prstu. Byla toho jen trošička, ale záře dodala dost a dost. A když rozmažete špatně, klidně umí vytvořit i šmouhu.

Tohle sérum je zkrátka bomba a kdo zkusí, musí si myslet, že do té doby žádný rozjasňovač neviděl.  Žádné hledání rozjasňujícího efektu ve zvětšujícím zrcadle, jako je tomu u mnohých rozjasňovačů.
A nesmím zapomenout na kvalitní vůni růže. Není slabá, ale neruší. Je jí tak akorát, abych chtěla ještě a ještě. 

to pod kapkou vám zanechá na obličeji, lidské oko pak vidí jen dokonalou pleť

Obvykle všemi produkty docela šetřím, ale Or de Rose Élixir Extréme používám ve větším množství. To, co vidíte na fotce, dávám na celou tvář. Je to jedno pumpnutí. Roztírám na lícní kosti, celou tvář, čelo a máznu i hranu nosu. Vyhýbám se pouze oblasti úplně pod očima a kolem nosních dírek. 

V průběhu roztírání. Tohle všechno by dostal celý můj obličej.



Efekt po rozetření je neskutečný. Mám i jiné rozjasňující báze a jednu z nich používám denně, ale By Terry Or de Rose Élixir Extréme je skutečně po všech stránkách extrémní. Je nejlepší a nejúžasnější. Barva připomíná rozdrcené perly, řekla bych, že se dá přirovnat ke Guerlain Meteoritkám v odstínu 01 Mythic. Oproti meteoritkám ale pleť nezesvětluje, to by mi vadilo. A také rozjasňující efekt je mnohanásobně silnější. Meteoritky nevidíte, By Terry sérum vidíte v podobě té nejčerstvější pleti, jakou jste kdy v životě měly. A narozdíl od meteoritek sérum vyživuje a pečuje. 


Z těchto fotek už toho moc nepoznáte, ale věřte mi, že po aplikaci mám pleť jako v osmnácti. Nebo  mi nevěřte a kupte si tenhle báječný a úžasný růžový zázrak. 
Akorát teda přesně nevím, kde ho seženete. Mám ho doma necelého půl roku a od té doby zmizel z nabídky na oficiálních stránkách. Řada Or de Rose byla totiž limitovaná, pravděpodobně šlo o letní kolekci. Nicméně určitě bude ještě k sehnání na jiných evropských eshopech a věřím, že se objeví i na Jahodě.


Asi nemusím moc zdůrazňovat, že tohle je můj miláček. Díky takto skvělým a kvalitním produktům je radost se líčit. Určitě si plno z vás pomyslí, že je to zbytečně drahé - ale není! 
Ten rozdíl na sobě každá žena pozná. Nejde jen o efekt jemných měňavých částeček. Sérum pleť napumpuje a povzbudí i zevnitř. Za chvilku po nanesení je to znát. 

Každá se známe. Víme, jaké to je po ránu a když se líčíme na dobrém světle, víme o své pleti všechno. Já se líčím přímo pod velikým střešním oknem, světlo mi dopadá na tvář částečně shora a částečně zepředu. Vidím dokonale a až nerada veškeré detaily - sérum je zneviditelňuje a pleť nafukuje. A ta odpočatá pleť mi vydrží celý den. Miluju ho!

Nevím, jak to u ByTerry dělají, ale jejich séra a makeupy skutečně vylepšují vzhled pleti nejen ve smyslu dekorativního efektu. A je mi jedno, jak to dělají, hlavně, aby s tím nepřestali!

Jak jsem už napsala, sérum nepoužívám denně. Na běžné pobíhání nebo home office si dávám levnější a méně efektní rozjasňovače. Růžový extrém mě ale doprovází na jednání, na večírky, vylepšuje mě i po večírcích a po nocích, které nejsou zrovna vyplněné spánkem. Je to geniální produkt a já bych vám moc přála, abyste ho ještě sehnaly. Tohle je jedna z věcí, za které stojí za to připlatit.

Mějte krásný den a přeju vám, abyste zářily i bez kosmetiky :)

22 komentářů:

  1. Ach jo! Co mi to děláš! Můj stopstav se otřásá v základech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liduš, tak jen ho sehnat. Z té limitky mají běžně všechno, ale právě tohle sérum jsem nenašla. Seženeš ty tekuté tvářenky, pudr, makeup i ten tvůj tónovák (taky jsem ho koupila...). Jen tohle sérum je asi nejvíc pryč. Věřím, že se někde objeví :) Klidně ho koupím do zásoby.

      Vymazat
  2. Obal aj efekt je krasny ale ta cena je naozaj strasne vysoka :( ale je dobre vediet co hladat ked raz budem velka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ceny ByTerry jsou poměrně vysoko. Ale u těchto nadupaných zkrášlovadel to prostě dám :)

      Vymazat
  3. Ježiš Hani, ty by jsi normálně měla dat v reklamce, protože dokážeš věc vychválit takovým způsobem, že ji hned chci!

    Kdyby jsi jej náhodou někde potkala, dej mi prosím vědet, tenhle zázrak musím vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, díky :) Neboj, chválím takhle opravdu jen skvosty. Pokud se objeví, napíšu ti.

      Vymazat
    2. Je mi jasné, že to musí byt opravdu TOP produkt, když jej tolik chválíš, proto nelze odolat ;-)

      Vymazat
  4. No mna si tiez dostala, joooj, hned by som brala! Hmm, dlho mi bude vrtat v hlave… Teraz pouzivam serum Idealia od Vichy, ma podobny ruzovkasty odtien a rozjasnuje. Ten tvoj vidiet aj pod stredne krycim make-upom? Idealiu nie :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vidět i pod makeupem, což je pro mě naprosto super!

      Vymazat
  5. Mas pravdu, tazko sa zhana, ale vzhladom k tej cene neviem ci je to pre mna skoda, alebo stastie! :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde o úhel pohledu :) Víš, jak mi bylo, než jsem na vlastní pleť ochutnala makeupy a primery ByTerry? Blaze... Teď je mi občas bídně (ty ceny...), ale mám nádhernou pleť :D

      Vymazat
  6. Kruci, kolik Ti za tu reklamu platí ? :-):-) Kdyby to bylo dostání někde v obchodě, okamžitě skáču do auta a jedu ... no uvidíme. A díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Platí mi právěže prd :( Kdyby chtěli platit, ihned bych to brala. To by byl vysněný job! Brát peníze za používání skvostných produktů.... To už by stálo hodně za to.
      Jenže jak říkám - prd a vořech :D

      Vymazat
  7. Wow a ufff zároveň by mě asi zabilo utratit takovou částku..ale věřím, že je to bomba jak píšeš, namotala bys nejednoho utrácivce :))) Ale já vydržím...respektive doma bych dostala jak králík za ucho :))) ale s tou vůní růží musím souhlasit, taky ji miluji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ty ceny jsou občas šílené. Naštěstí bývají na starší kolekce docela často slevy. Pokud teď sérum někde bude, seženeme ho už za půlku. To se pak ten pocit trochu vylepší :)

      Vymazat
  8. Hani, ty teda umíš namlsat. :) Vlastně nechápu, jak bez něčeho takového můžu vůbec žít. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No blbě, Veru! Kvalita tvého života po nákupu tohoto zázraku pochopitelně okamžitě stoupne :D :D ?D

      Vymazat
    2. Tak určitěěě.... :D:D
      /ehm, těším se na olympiádu a hokej, jestli si rozumíme/ :D

      Vymazat
  9. Tak to bych ted rozhodne po tech neprospanych nocich potrebovala:-) Zni to jako must have vec...

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravim jen jsem chtěla podekovat, ze jsem diky Vam objevila znacku By Terry-o které jsem do te doby neslyšela-je uzasna!! jejich ruzovy krem je asi nejlepší, co jsem kdy mela!..dodani expresni, krasne zabaleno a plno darecku k tomu :) díííky! Jana

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)