Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 1. 2014

BURBERRY Natural Blush in Russet No.1

Mám tu plno restů, nějaké ty kousky kosmetiky čekají na recenzi a bývají předbíhány žhavými novinkami.
Dnes takhle vytáhnu tvářenku Burberry, kterou jsem si koupila už na konci léta.


Značku Burberry mám vcelku ráda tak nějak obecně. Jejich nadčasový styl a kvalita mi připadají mnohem lepší, než křiklavost některých vysoce módních hitů. Nemyslím tím ale obout si kostkované gumáky :) To jen na okraj...
Balení tvářenky je jednoduše nádherné. Kvalitní materiály a decentní vzhled přesně odpovídají tomu, co jsem očekávala. Krabička je sice lesklá, ale neotlapkává se. S balením jsem strašně spokojená, je to radost vzít do ruky. Přiložený štěteček jsem opět nepoužila, ale na pohled je skoro povedený. Rozhodně lepší než to, co se obvykle přibaluje. Samozřejmostí byla sametová kapsička do kabelky doplněná Burberry kostkou. Moc pěkné! Z prezentace výrobku dýchá decentní luxus. 


Odstín jsem vybírala ke konci léta s jasnými požadavky. Po šťavnatých tvářičkách slunných dnů jsem toužila po tlumeném podzimním odstínu, který splyne s ostatními barvami.  



Jak vidíte, detaily lisování jsou krásné. 


Popis samotného produktu nemohu uvést jiným slovem, než je slovo MĚKKOST. Tak nějak celkově se hodí. Barva je měkká a přirozeně narezlá. Obličeji sluší a dává měkký vzhled tváři.
Úžasně měkký je i jemně mletý pudr, manipulace s tvářenkou je zkrátka velmi příjemná a sofistikovaná. Ačkoliv obvykle na swatchích vypadá odstín Russet jako tmavší a výraznější, já osobně ho vnímám jako decentní a jemnou barvu. Díky tomu se s tvářenkou báječně pracuje, i začátečník si poradí a navrství si produkt podle potřeby. Podle použitého štětce Burberry kousek malilinko práší - samozřejmě s hrubým štětcem práší skoro všechno.



Russet není dokonale matná, ale není ani třpytivá. Je spíš přirozená, vytváří úžasně zdravý vzhled. Pokud nanesete produkt v malém množství, klidně můžete lhát, že jste nenalíčené, pouze skvěle vypadáte :)


Jak vidíte, odstín není jednoduše rezavý, umí se naklonit i směrem k červené nebo růžové škále. Žádná oranžová hrůza.



S Burberry tvářenkou v odstínu Russet jsem v pěkném kamarádském vztahu. Používám ji velmi ráda a je naprosto dokonalá k výraznějším očím i rtům. 
Jen si nejsem jistá, že má dostatečnou výdrž. Chápejte mě správně - možná má, ale díky vysloveně decentnímu odstínu, který splyne s tváří, si nejsem ke konci dne jistá, zda na sobě tvářenku vidím nebo zda se poztrácela.

V každém případě se na Burberry dekorativní kosmetiku podívejte. Mají nádherné obaly, oční stíny i tvářenky jsou na výběr v milých nositelných barvách a i oční stíny jsou měkké a kvalitní. 

14 komentářů:

  1. To řeknu na plnou hubu, jo? :-) Konečně tu je zas nějaká normální značka, já ty rimmely a spol fakt nechci :-)
    Kupovalas někde na živo nebo přes net? Mě ta jejich dekorativka strašně láká, ale de facto jediný, co potřebuju, je tvářenka a toho se přes net už bojim, 99% nákupů bylo úplně mimo :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Však víš - nezaškodí trocha toho rozhledu i v drogerkové oblasti, abychom se vždy pokorně vrátily tam, kde to funguje líp a častěji :D
      Kupovala jsem přes net a trefila jsem se na fajn slevu, takže i ta cena byla relativně ok. Detaily už nevím, bylo to fakt v létě. V téhle řadě oni mají opravdu jemné odstíny a podle mého soudu se trefit opravdu dá.

      Vymazat
    2. Tak jasně, ale víš jak, já su chudá, si nemůžu kupovat levný věci! :-)

      Vymazat
    3. Taky radši čtu o dražší kosmetice než levnější. :) A tohle je moc pěkný odstín.

      Vymazat
    4. Tak je, ved preto sem vascina z nas chodi, nie? :-) Rimmely su vsade…

      Vymazat
  2. Tak ta barva je perfektní <3 Škoda, že ty tvářenky nedělají menší a levnější, jako jednu z mála věcí je dost často střídám, ale přitom od nich chci fakt maximum...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tři různé tvářenky a střídám je. Dvě jsou od ByTerry a ta třetí je tato :)

      Vymazat
  3. Po nějaký tvářence nebo pudru od B. toužím, co se ta dekorativka objevila, děsně se mi líběj obaly, ale bohužel jsem je nikde nepotkala a na ebay maj houby :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moorko, kukni na jahodu, občas něco mají :)

      Vymazat
  4. Tvářenka krásná, ale bohužel nejsem schopná překonat testování na zvířatech, plus tedy jejich kožešinovou politiku. A tak ráda bych něco takového v kabelce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto by se v kabelce vyjímalo stejně dobře a je to netestované
      http://kjaerweis.com/shop/viewall/

      Vymazat
    2. Wow, díky, to vypadá super!

      Vymazat
  5. Zbožňujem ten ich vzor. A to že ho tak často používajú! :-) A tá tvárenka vyzerá tiež super...

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)