Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

31. 1. 2014

balík fotek

Ukážu vám hromádku fotek líčení, doufám, že vás tyhle obrázky ještě úplně neomrzely :)


Stříbrné laky mám ráda, ale většinou mi špatně drží. Tenhle Ruby Wings Meadow jsem koupila u Borůvky. Drží dobře, pod UV světlem mění barvu a celkově mě velmi překvapil. Až bude venku s jarem více sluníčka, udělám na tyhle laky speciální post. 

Dále jsem posbírala nějaké fotky svých denních líčení. Není to žádná hitparáda, většinou jde o velké rychlovky.


Stínování velmi lehkou rukou s paletkou Kat von D. Bez báze, skvělá výdrž. Tuhle paletku nekriticky miluju :)


Urban Decay Glitter Rock samostatně pouze s řasenkou. Vím, že by si líčení zasloužilo více stínování, prohloubení oblouku a podobně. Ale já na to skutečně nemám vždycky čas... Znáte to každá :) Navíc tenhle stín je sám o sobě hodně výrazný, tak snad mi odpustíte.

špatně se fotí


Lehce vystínované oči s fialovým akcentem. Stíny Urban Decay - Laced, Flash, Desperation.


Urban Decay Laced, Flash, Desperation


Další rychlovka. Ne vždy mám chuť a čas na velkolepý oční makeup, na některé příležitosti by to ani nebylo vhodné. Navíc - když budu nosit denně výrazně vystínované oči, co se stane, když bude někdy nutné makeup omezit? Znáte to, když se polekáte odlíčené ženy, kterou jinak znáte pouze pečlivě nalíčenou :) :) :)
Lehce zvýrazněné očko rozetřenou linkou vytvořenou stínem Urban Decay Desperation, zjemněným stínem Tease od téže značky.



hodně minimalistické? dostačující? výrazné? co vy na to?

Možná spíš podzimní nebo jarně-letní líčení v teplých zlatavo-zelených odstínech. Kombinace stínů By Terry Creme Brulle, který dokonale napravil reputaci stínům By Terry. Plánuji recenzi, o tohoto krasavce vás neošidím :)
Ve středu víčka je zelený stíneček S-he 150/055, který mě moc mile překvapil. Barevně je velmi povedený a pigmentace je vážně pěkná - limetkové stíny jsou asi těžké, měla jsem podobnou barvu od více firem a nějak nebyl žádný dobrý. S-he je skoro jedním z nejlepších, což je jistě zarážející. Jeho horší výdrž jistím bází, bez té se slévá. 
A nakonec je oko prohloubeno metalickým stínem Catrice Gold Leaf Me. Víte, celá blogosféra je z kolece stínů Catrice Liquid Metal Eyeshadow nadšená, a mně zkrátka práší a nedrží dost dobře. Bez báze to nemá smysl a líčení očí musí proběhnout vždy před makeupem a tvářenkou. Dokonce i na bázi se mi dokáže slévat na víčku, a to nemám nijak mastnou pleť. Kde je chyba? Ale barevně je skvělý!


tyhle barvy mám ráda a všechny dohromady jsou velmi slušivé


A malá ochutnávka na závěr. Opět jsem se neudržela a vlastně jsem se ani nijak moc nedržela :) Klikalo to úplně samo. Těšte se na recenzi a záplavu fotek Guerlain Meteoritek z Blossom kolekce :) 


Doufám, že na vás těch fotek nebylo moc. napište mi, co se vám nejvíc líbilo.
Krásný víkend, dámy!

34 komentářů:

  1. Vůbec si nemyslím, že by tvé líčení očí bylo nedostačující! :) Máš krásné zelené oči a závidím ti, že ti sluší i fialové stíny - u sebe prostě jinou barvu než hnědou nemůžu vystát. Taky se ale řídím heslem, že od přírody se odklánět jen maličko, protože znám případy slečen, které se jednou nenamalovaly a nikdo je nepoznal :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kim, já taky věřím skoro vždycky přírodě! Ale na ta očka ráda kousek barvy přidám, miluju obecně kontrasty.

      Vymazat
  2. A já bych klidně snesla ještě větší nálož fotek:)
    Nevycházím z úžasu jak široká škála odstínů Ti sluší. Stejně jako Kim se moc od hnědých a béžových stínů neodkloním.
    Poslední fotka je příslib!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty jsi hodná! Já jsem přes polovinu fotek smazala, aby to nebylo příliš :) Blossom Guerlainy jsou v čemsi nové.... Příslibeček :)

      Vymazat
  3. Krásný líčení! Nejvíc mě zaujal ten třpytivej stín!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten si kup, Dáši, je super a už s ním umím, takže mi už ani neopadává!

      Vymazat
  4. Krásné líčení...miluju barvy a tyhle jsou opravdu nádherné(stejně jako oči,které zdobí).A Guerlain miluju ve všech podobách...kulatých i placatých...to se vždycky ta ruka tak rozežene po klávesnici a je to doma!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mi taky ta ruka jek kliká, ani nevím, jak to dělá :D

      Vymazat
  5. Krásné líčení, poslední zelené se mi líbí asi nejvíc. :) A rozetřená šedá linka vypadá moc dobře.
    Nové meteorky, tak to jsem zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, An. :)
      Chci, aby si ženy nemyslely, že jediné pravé líčení je to dokonale vymazlené. Kdo má na to ráno čas? Já třeba musím vstávat za tmy, abych dojela některé dny včas.

      Vymazat
  6. krásne líčenia!
    aj to zelené, aj to matné fialové, aj to s rozmazanou "linkou"... :) musím sa inšpirovať pri svojej nudnej hnedej klasike

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ráda zase přidám příští inspirace.

      Vymazat
  7. Licenia sa mi velmi pacia, jednoduche, ale efektne. Naviac, ty mas tak krasnu farbu oci, uz som ju tolko krat obdivovala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti mockrát! Vyzkoušejme všechny další barvy, někdy stačí dotek do středu víčka :)

      Vymazat
  8. Haničko, tohle chceme častěji...já ty tvoje oči miluju!!! Jsi kouzelnice, to je nádhera se ti koukat do očí ...všechny barvičky ti sedí dokonale !!! Hani, co máš teď za řasenku, jeví se zajímavě ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bubáčku, ty jsi vždycky tak strašně milá! Na fotkách se střídají Clinique High Impact, Rimmel Scandal Eyes Retro glam a na konci i Rimmel nějaká ta prodlužující poslední.

      Vymazat
  9. Klidně i více fotek krásného líčení:)
    Já mám stříbrný lak od Opi a je teda fakt, že se rychle poničí, loupe se a to ani člověk nemusí nic dělat...:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se opravdu stříbrné laky zdají zakleté. Ale tento konečně drží :)

      Vymazat
  10. Ahoj:-),
    myslim, ze si muzes pripsat dalsi vernou ctenarku. Tvuj blog se mi moc libi a ocenuji, ze si zde prectu i o drazssi kosmetice. Ocni liceni je na den dokonale. Jsi me inspirovala k tomu si privstat rano drive a vytahnout zase paletky:-)). Tesim se na recenzi meteoritek. Zacatkem tydne jsem neodolala a musela si je poridit. Jsem zvedava, co o nich napises:-). Mej se krasne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc a moc díky za pochvalu :) Meteoritky zatím pilně testuju :)

      Vymazat
  11. Hani, můžeš dělat reklamu na oční stíny, sluší ti všechny, máš nádherné oči.
    Ty budou nádherné i bez líčení. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :) Jen by mohly po ránu vypadat svěžeji :) :) :)

      Vymazat
  12. Mně se tvoje líčení líbí snad nejvíce z celého blogového světa. Už mě unavují ty barevné experimenty ostatních (tady si dej žlutou, modrou, oranžovou, na to zelenou linku a jdi do světa). Takže já jsem nadšená a díky za inspiraci na "dospělácké" líčení :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárku, děkuji, velmi si vážím takové pochvaly! Je pravda, že i my s Nik si občas říkáme, že nejsme "pravé blogerky" :D Výraz "dospělácké" líčení je moc pěkný :)

      Vymazat
  13. Nuf můžu se zeptat, odkud jsi objednávala meteoritky? Na Feelunique je mají vyprodané :-(
    Pořád teda zvažuju, jestli koupím nové nebo staré - starých je o 5g víc, ale zase se mi míň líbí to víčko (jo jo, u mě fakt platí, že obal prodává:-D) co myslíš Ty - expert na meteoritky? Staré x nové?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. M, to je velmi dobrá otázka :)
      Gramáž by u men tolik nerozhodovala, protože ta spotřeba není závratná. I když..... ty nové jsou měkčí a podstatně víc se otloukají. Ihned nabereš dostatek na jemný štětec. nemusíš dlouho koulet v kelímku... A rozdíl je v barvách. Mám obě verze v nejtmavším odstínu a ten Doré Blossom je tmavší. Okoukej si swatche.
      Kupovala jsem ihned, jak byly novinky na FU, ještě ten den byly vyprodány :)

      Vymazat
  14. Ahoj,
    nevite, jestlis e prodavaji Meteoritky uz v Douglasu? A nevite jake jsou stetce od Guerlainu k tem meteoritkam?
    Dekuji predem za odpoved a s pozdravem Uz ne Tehu
    PS:Mne se nejvic libi prvni a druhe liceni od UD (fialove). A primlouvam se za vice takovych obrazku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Douglasu se prodávají, ale ne tyhle, pořád ta stará verze, tyhle budou mít až na jaře.
      Ten štětec je prý nic moc, ale sama ho nemám.

      Vymazat
    2. Haničko, v Douglasu seženeš tu klasickou verzi, ty nové kdoví kdy. Štetec nebrat. Je hrubý a vlas škrábe. Na tvrdé Meteoritky je dobrý na to, že je nabere, ale na tváři ho nesnesu. Přitom je na pohled krásný.

      Vymazat
  15. Pavli, ty mas tak nadherne oci... ze licenim vlastne jen tu krasu zdvojnasobis.
    Libi moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, moc díky za návštěvu na blogu! Blog píšeme dvě - já Nik a Hanička Nuf. Tohle jsou její očka, ale máš naprostou pravdu, má je opravdu nádherná a líčení jejich krásu jen podtrhne. Těšíme se obě na další návštěvu. Pavla

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)