Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 12. 2013

Vincentka hydratační sprej aneb moře v lahvičce

Dnes to bude opravdu krátké, protože o této kouzelné malé lahvičce nějak nejdou napsat romány. Přesto si zaslouží samostatný post a dostatek vaší pozornosti, protože je tak trochu magická.
 
Už jsem zde jednou psala, že pokaždé, když se vracím z dovolené u moře, mám krásnou pleť. Klidnou a vyhlazenou, prostě takovou, která nevyžaduje téměř žádné líčení, bohatě postačí pudr na zmatnění. Není nutný žádný foundation pro sjednocení a už vůbec ne krytí. Se mnou ta slaná voda dělá divy. Jenže tento efekt je samozřejmě jen krátkodobý, vydrží mi tak ještě měsíc po návratu a poté mám zpět svoji klasickou pleť, která je i tak ve velmi super kondici, ale přesto již sjednotit potřebuje. A mě to vždy strašně mrzí, protože logicky chci co nejvíce prodloužit svůj dovolenkový stav pleti. A letos se mi podařilo najít produkt, který to zvládne nejméně z 80%.
 
 
 
Vincentka hydratační sprej obsahuje přírodní léčivou velmi silně mineralizovanou vodu Vincentka, zbytkovou mořskou vodu z hlubin moře. A to je přesně to, co potřebuju. Používám ji po každém umytí obličeje jako konečný krok po nanesení krému. Krásně hydratuje, zvláční pokožku a hlavně ji okamžitě zklidní. Sama ji tedy vidím jako antibakteriální. Plusem je, že je bez konzervačních látek a parfemace.
 
Bohužel má ale tento zázrak i nějaká negativa. Balení je malinké, pouze 50ml, takže je hned pryč. Což by samo o sobě vůbec nevadilo, protože jeho pořizovací cena je opravdu velmi nízká, většinou kolem 60kč. Trochu trpkou příchuť tomu ale dává skutečnost, že je tento sprej prostě k nesehnání v kamenných lékárnách. Prošla jsem jich v našem městě asi 8 a nikde nebyl skladem a ani nešel objednat. Musela jsem tedy nakoupit přes net. Takže ve výsledku se vám sprej prodraží. Ale možná ve vašem městě na tom lékárny budou lépe. Pokud se vám podaří na sprej v reálu narazit, kupte ho, protože za tu dovolenou vám vaše pleť určitě poděkuje. Já sama ho nyní znovu nekoupím, i když jsem už úplně na dně, ale jen z toho důvodu, že se mi konečně podařilo zachytit za drápky Serozinc od La Roche Posay, takže budu chvilku koketovat s ním. Přestože mají každý jiné složení, myslím, že antibakteriální a zklidňující efekt bude podobný. Uvidím, určitě vás budu za čas informovat. I tak je Vincentka hydratační sprej jedním z mých nej objevů tohoto roku.
 

18 komentářů:

  1. Ahojte, mohli by ste sem dať link, odkiaľ ste to objednávali ? :) ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objednávala jsem zde, ale obrňte se trpělivostí, po týdnu od koupi jsem je musela urgovat, kde mám balíček, a ani nevěděli, že jim platba před týdnem přišla na účet.

      http://www.lekarnadomu.cz/zbozi/vincentka-hydratacni-sprej-50ml-21610

      Vymazat
  2. Já si přelívám klasickou Vincentku do rozprašovače, protože ten sprej je opravdu k nesehnání.
    Přeji hezkou neděli! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, také mě to napadlo. :) Já mám jen ke klasické Vincentce averzi, pro pití je pro mě příšerná, takže to je asi jediný důvod, proč jsem ji ještě nepoužila na pleť.

      Vymazat
    2. Taky tak, ten sprej se prostě nedá sehnat. Je na něm složení? Jestli je ta vincentka nějak vytuněná ještě něčím nebo je fakt čistá a je to jedno. Zajímalo by mě srovnání s tím LR, já ho dřív mívala a taky jsem byla spokojená. Akorát nějak nevím, kam bych to teď do té péče narvala, bo se stříkám minimálně jednou květovou vodou (když mám dvě, tak to střídám) a mít v té "routine" tři postřiky obličeje, už mi přijde trochu hráblý :-) I když já to moc ráda, až vymyslí krém v rozprašovači, jdu do něj, jen nevím, jak dopadnou vlasy (proto právě nemám oleje, ty se občas takhle dělají).

      Vymazat
    3. Reni, složení bylo na krabičce, kterou jsem hned po nákupu a po fotu pro účely blogu vyhodila, takže nemohu v tomto směru poradit. LRP stříkám nyní 4. den a mám pocit, že Vincentka je jemnější, slabší, ale o to více vhodná nejen na mastnou a zanešenou pleť. LRP bude určitě více antibakteriální. Ale ber to jako srovnání po 4 dnech použití, za měsíc to můžu vidět vše jinak.

      Vymazat
  3. Ty jo, to asi koupím a zkusím! To jsi mě hodně navnadila. Těším se na info o tom La Roche...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro tebe určitě spíše Vincentka, LRP by byl silný, naprosto zbytečně ve tvém případě. Možná tak jedině na záda. :)

      Vymazat
  4. Taky mě to navnadilo.. Nedávno jsem si koupila nějaký bio smrdutý sprej (jsem trochu líná mazat se), ale není to ono..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě stříkání všeho možného na obličej miluju, ale právě až po krému, kdy pak ještě ten navlhlý krém trochu více vmasíruju, jde to lépe a já ten pocit zbožňuju.

      Vymazat
  5. tak na to se hned zeptám v lékárně, kdyby ji náhodou měli. Jinak je to super fígl, s tou vincentkou do rozprašovače :) to zkusím určitě taky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to možná nakonec také s tou klasickou vincentkou zkusím... :) jste mě nahlodaly, snad ten vnitřní blok překonám. :)

      Vymazat
    2. Já měla vincentku-sprej do nosu. Přímo v lékárně jsem se ptala, jestli můžu lahvičku dolít normální vincentkou, a prý že jo, je to to samé. (Jen prý zanáší pumpičky.) Pak se mi ale nechtělo kupovat celou láhev vincentky jen kvůli malé lahvičce, ale když je to fajn i na pleť...

      Vymazat
    3. Ty jo, to zní zajímavě! Kvůli nosu a průduškám mám Vincentku stále doma a nedám na ni dopustit, takže pokud by to fungovalo, určitě bych ji vyzkoušela i takhle.

      To je hrozný, vy obě vždycky o něčem tak nadšeně píšete, že to člověk hned taky potřebuje :-D

      Vymazat
    4. Zuzko, přesvědčila jsi mě, zkusím to. :) Já ji tedy do nosu nepoužívám, i když o ní vím, ale možná zkusím i ten nos, ať to sfouknu z jedné vody načisto.

      Veru, určitě to vyzkoušej, když ji máš i tak doma. A jsem ráda, že tě vždy naladíme na nákup, to nás těší. :)

      Vymazat
  6. Miluju krém Vincentka! Dostala jsem ho od našich a dělá mi pleť hebkou jako miminko. A to já se ze všeho skoro vždy osypu.

    OdpovědětVymazat
  7. Juuu já tuto vodu uplně miluju! :) Je pravda že se blbě shání a tak dělám to, že jak tu vodu z lahvičky vyfíkám, tak si tam normálně doliju klasickou Vincentka vodu z láhve. 0,7 litru stojí 30 Kč, navíc já to mám blízko do Luhačovic, kde si to člověk může nabrat i zadarmo, takže někdy to mám i zdarma :D :). Vincentka je super ozdravná i na pití, je skutečně výborná, ale já nesnáším tu chuť, takže ji vůbec nemůžu pozřít.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, můžu Vincentku nanáset a pak si dát make up, když mám trochu problémovou pleť?

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)