Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 12. 2013

VELKÝ POST O PRODUKTECH ASTOR

Od zastoupení značky ASTOR jsme dostaly produkty k recenzi, což nás velmi potěšilo. A vlastně bych chtěla říct, že je paní manažerka od Astoru velmi schopná a šikovná a že značce rozhodně prospívá. Komunikuje, nenutí, netlačí, zajímá se. Takhle by se mělo dělat PR! Zdá se, že Astor vyšlápl dobrým směrem nejen s novými produkty, ale i personálním zastoupením.
Zdůrazňuji, že jsme byly od paní manažerky opakovaně ujištěny o tom, že recenze vůbec nevyžaduje, čehož si ceníme.

Já bych za sebe ještě ráda dodala, že se mi přístup paní manažerky líbí i v tom směru, že se nás zeptala, jaký máme ton pleti, aby věděla, co přesně by nám sedlo a co poslat, protože samozřejmě pokud dostane Sněhurka Indiána ve formě makeupu, bude její recenze zkreslená už jen z toho důvodu, že to na sebe bude dávat s odporem. Takže toto je v mých očích veliké plus.

No a jak je u našich duelů zvykem, já jsem modrá a Nuf červená.




 24h Perfect Stay Eye Shadow and Liner

Každá jsme dostala dvě tyto tužky. Za sebe musím říct, že jsem moc spokojená s barvami, které jsem obdržela, asi bych si přesně tyto dvě v obchodě i vybrala. Pro mě z celého balíčku obsadily stříbrnou pozici. Tužky jsou nádherně měkké a krémové a maluje se s nimi vyloženě samo. Nemusíte tlačit, i jen lehkým tahem vykouzlíte krásnou vrstvičku. Zelený odstín 310 Ivy Green je výrazný, pro mě asi i trošku moc a nosím ho jedině jako spodní linku, kam ráda dám nějakou tu barvu ve svém jinak naprosto nude líčení. Jelikož ho používám jen jako linku, vydrží mi na svém místě celý den samozřejmě i bez báze. Použila jsem ho několikrát a zatím se mi nestalo, že bych měla čmouhy pod okem. Vše sedělo na svém místě, což velmi oceňuji.




Odstín 100 Creamy Taupe mě nadchnul okamžitě. Pro mě naprosto dokonalá barva na denní nošení. Jedním tahem jsem namalovaná tak akorát, nijak přehnaně a přitom dostatečně výrazně. Většinou jím obkroužím celé oko, tedy pokud použiji kosmetickou hantýrku, tak jím tedy udělám jak horní, tak dolní linku podél linie řas. Ale použila jsem ho i několikrát na celé oko místo stínu a držel. Solidně vydržel můj běžný den, pouze ke konci již ztrácela barva na intenzitě a v ohybu víčka se objevily slité čárky. Přes tento malé nedostatek hodnotím vše velmi kladně. Jediné, čeho jsem si všimla a co vám posléze potvrdí i Nuf, je fakt, že každá barva má trochu jiný payoff a texturu. Zatímco zelená barva je dle mého sušší, taupe je více krémová, lépe klouže, a o něco méně tím pádem drží.  Ale tyto rozdíly nejsou nijak zásadní a na první pohled/čárnutí v drogerii u stojanu ani patrné. 







Ještě bych ráda uvedla jeden rozdíl, který vidím ve svých dvou odstínech. Zatímco Ivy Green je barevně plochý, tedy z každého úhlu vidíte tutéž barvu, Creamy Taupe je chameleonek, stačí jinak naklonit ruku/oko a dopad světla z jiného úhlu udělá s barvou divy. Jednou je to klasická taupka, podruhé růžová champagne a nakonec hnědá s mauve fouskem. Moc povedené.


Astor Creamy Taupe tužka přes celé víčko + Guerlain šedý stín kolem linie řas

A teď já - barvou se mi tužky taky báječně trefily do vkusu. Deep Purple 600 a Cosmic Grey 710.




Jak vidíte, moje odstíny jsou krásné! Tužky jsou vysloveně krémové a samy ulpí na víčku. Bez báze ale nedrží dost spolehlivě a jdou mi do vrásky. Používejte je buď jako linku kolem řas nebo kombinujte s bází, případně dalšími stíny pro trvanlivější líčení.
Je to super rychlovka do kabelky, o tom nepochybujte. Ale má své limity a musí se s ní opatrně... Šedavka je lepší, má mnohem bohatší pay off a líp vyfrží. Deep Purple je malinko sušší a na oku v jemné vrstvě skoro nic nezůstává. Odstíny se sheenem jsou zkrátka lepší.

zde vidíte v akci šedou tužku Cosmic Grey + linkovací fix - jak vidíte, tužka nesedí dokonale v celé ploše víčka


Lift Me Up 2in1 Concealer

Jednoznačný vítěz! Mám odstín 001 a je to trefa do černého. Každý korektor používám pouze pod oko, a proto mi u tohoto velmi vyhovuje, že je světlý a malinko narůžovělý, což se při vytlačení z tubičky vůbec nezdá, ale jakmile ho začnete zapracovávat, jeho narůžovělý podton uvidíte. Přestože by se modré kruhy pod očima asi logicky lépe maskovaly žlutým korektorem, tento odstín i díky příměsi růžové mi přijde daleko více projasňující, což mám pod očima ráda. Balení je geniální. Přesně korigujete, jaké množství vymáčknete. Aplikátorem nanesu a poté rozetřu již svým klasickým štětcem na korektor, ale v případě nouze by se k rozetření dal použít asi i samotný aplikátor. Korektor je dle mého krásně krycí a perfektně mi moje kruhy pod očima zamaskuje. Je trochu sušší, ale v tomto případě mi to nevadí, alespoň nikam necestuje, i když ho dostatečně nezafixuji pudrem. Přestože je sušší, nezvýrazňuje mi vrásky a nedělá šupinky. Vlastně ho na pleti nevidím a díky němu nevidím ani kruhy. Win win ve všech směrech. Jsem nadšená, od té doby, co jsem ho dostala, ho používám každé líčení a moc za něj děkuji, protože v drogerii bych si asi jinak korektor nikdy nekoupila, takže by mi tento pokládek zůstal utajen.








Jsem nadšena balením! Štěteček ve spojení s mačkací tubičkou je geniální a snadno se ovládá. Mám ráda štětečky, ale nemám ráda klikací otáčecí pera. Nelze přesně odhadnout množství produktu, které vyleze štětečkem ven. U drahých per (YSL, Clinique), která jsem měla, mi to vadilo. Jednou nevylezlo nic, podruhé kýbl... Tady to máte v prstech :)
Produkt samotný taky hodnotím poměrně vysoko. Pěkná textura, pěkně se zapracovává do pleti pod okem. Pořád ale hovoříme o drogerkovém produktu, který je prostě hutnější a neumí dokonale tenoulinkou vrstvičku. I přes pečlivou aplikaci jej pod okem vidím a je přes den hlavně u vnitřního koutku patrný. Malilinko mi mapičkuje. Neuvidíte to, ale já ano. Ve srovnání s mým korektorem ByTerry je hutnější a viditelnější, a také sušší. Oproti ByTerry mi pleť více zaplácně a pocitově trochu udusí. Nicméně na drogerku je stále velmi dobrý. Chtěla bych jinou barvu, v odstínu Medium je na mně příliš patrný.














24H PERFECT STAY Thick & Thin Eyeliner

Hurá! Černá přesná linka je zkrátka klasika, na podzim a zimu ji ocení skoro každá z nás. Musí být precizní, velmi černá a musí vydržet. Prohlédněte si detaily hrotu.




na fotce vidíte chlupatější a roztřepený hrot, ale je to detailem,  reálně jsem si toho nepovšimla




Hrot je vytvarován tak, abyste natáčením vytvářely různě silné linky. To považuju za fajn možnost, jak si optimalizovat líčení. Fix je poměrně mokrý, barvu pouští extrémně rád a štědře. Proto bych ho doporučila hlavně těm zručným z vás. Když je více času, nalíčím si s ním nádhernou ultra-jemnou linečku. Tu mám nejraději. Nesmím ale spěchat, pak si snadno upatlu oko. Když spěchám, sahám po tužkách, které nenapáchají škodu. 


Vidíte? Namalujete si různou linku, podle potřeby, nálady a ostatního líčení. 


Akorát pozor na to, že linka déle zasychá a malinko se maže. Snad je to tím, že je barva hodně mokrá? Musím ale zdůraznit, že na ruce se maže moc, nicméně na oku jsem ještě ani jednou nic rozmazaného neměla. Testuji linku už pár týdnů a zatím beze šmouhy! Buď mi neslzí oko nebo je ta fixa prostě fajn.

fix Astor Perfect Stay + paletka Jemma Kid + řasenka Astor

Ukazuji vám jen tenoulinké linky, protože si fixem zkrátka nemaluju tlustou variantu. Na moje oko a můj obličej by byla tlustá linka příliš. Oceňuji možnost vláskově tenké linky, podle mého názoru je to krásné :)


Jemma Kid paletka + Astor fix + Astor řasenka

Astor fix + Astor tužka Cosmic Grey + Astor řasenka

Jelikož fix existuje jen v jedné barevné variantě, je zbytečné, abych sem dávala i svoje fotky, bohatě postačí ty, které pořídila Nuf. Za mě je toto asi první fix, se kterým umím trochu pracovat. Já to s nimi obecně neumím, neumím to ani s klasickými gelovými či tekutými linkami. Jsem nešikovná. Nic jiného v tom není. Ale s tímto fixem jsem nešikovná o něco méně, dokonce o tolik méně, že se s výsledkem klidně vydám i mezi lidi. Linku si nikdy a ničím (ani tužkou, s níž mi to docela jde, snad jedině stínem) nedělám přes celé víčko, vždy jen na poslední třetinu oka a pak vykroutím malinký camfourek nahoru. A s Astor fixem to jde jednoduše. Linka není kostrbatá. Udělám s ní tenkou linku stejně tak dobře, jako její silnější variantu. Záleží jen na náladě, oboje jde velmi snadno. Akorát musím napsat, že dle mého linka mokrá není ani omylem. Podle mého je sušší, a právě proto se mi s ní tak dobře pracuje. Na rozdíl od Nuf mi zasychá okamžitě. Tak a teď se v tom vyznejte. :) Možná bylo to moje balení jen už trochu vyschlé.


SOFT SENSATION Lipcolor Butter



Velmi stručně sfounkeme notoricky známé LipColor Buttery od Astor. Znáte je dokonale a my vás nehodláme unudit k smrti. Víte, že jsou kombinací barvy a péče, že jsou hodně oblíbené.


I mne nadchlo balení, je super do kapsy i kabelky. Oceňuji možnost "slepé aplikace". Jen jsem čekala více péče. Přesněji bych si přála lepší hydrataci. Všechno je to krásné, tužka je milá, mám dokonalou barvu, která neobyčejně lichotí tváři a úsměvu. Vůně je sladká, připomíná mi cukr, mandle a lehce vanilku - je velmi silná a výrazná, ale vůbec mi to nevadí. Celkově je to poměrně milý produkt. Nevysušuje, ale nic rtu nedodává. Leze do vrásek rtu, ale nevadí to, protože konzistence nevytváří cucky. Další máslo si určitě nekoupím, protože od rtěnek a barev na rty vyžaduju větší komfort.


leze do vrásek, ale je to vidět pouze v detailu, neruší mě to
po hodině od aplikace

Já jsem v balíčku LipColor Butter neobdržela, ale někdy na začátku podzimu jsem si ho sama koupila v odstínu 008 Hug Me, takže vám o něm mohu také napsat. Chubby Stick na milion způsobů, každá značka asi nyní už nějaké má. Barva Hug Me je dokonalá, nejpřirozenější ze všech dostupných odstínu. Taky je to ale odstín, u nějž jako u jediného neladí obal a vnitřek. Obal je broskvový a teplý, vnitřek tělový s růžovým nádechem. To jen tak na okraj. Tak, jak se mi líbí barevně, tak zrovna tak se mi po čase přestal líbil texturou. Začaly mi vadit třpytky, trochu vysušoval a hlavně se mi vždy rozpíjel v koutkách. Bože, to mě tak děsně štvalo, připadala jsem si pak strašně neupravená. Takže letěl (tím pádem mám jen staré fotky, takže se za to omlouvám), i když na začátku jsem ho milovala, protože barva mi opravdu velmi lichotila a byla to "ta moje". Pokud mohu soudit jen podle tohoto jednoho odstínu, tak lip buttery nedoporučuju.







BIG & BEAUTIFUL BFLY Butterfly Look Mascara

 

A já opět budu stručná...
Kupte si tu řasenku, pokud máte rády objemovky. Je moc dobrá! Slibuje objem, prodloužení a výrazné řasy, přičemž sází na gelové odlehčené složení. A plní sliby. Zvýrazní poměrně významně, ale řasy nejsou betonové a hutné. Na denní použití je prostě skvělá, drží a krásně vypadá až do večera. Nevím, kdy začne vysychat, ale dávám jí měsíc až dva - jako každé drogerkové řasence. Oni prostě vědí, jak to udělat, aby se to muselo zase hned koupit...


Kartáček vypadá jako ze SCI-FI filmu, ale moc dobře sedne k oku, nalíčí precizně jak lepší řasy nahoře zvnějšku, tak i dolní vnitřní kratinké. Jen pootočíte a změníte úhel. Opravdu je to snadné a milé.





S efektem jsem spokojená. Oproti mé předchozí oblíbené Rimmelce je efekt poněkud odlehčený a řasenka nedělá tak tuhou krustu na řasách. Nicméně obě tyhle řasenky mám ráda a obě si klidně koupím znova. Rimmelku na větší efekt, Astorku na každodenní líčení. Jedním tahem je Rimmelka výraznější a více těžkotonážní. Kdybych si měla jednu z nich vybrat, vezmu je obě :)
Shrnu-li to, řasenka stojí za to. Je skutečně povedená. A říkám to i přes to, že mi je Heidi Klum poměrně nepříjemná, protože se cpe všude a je kompletně přehnaná :)

Tak s averzí vůči Heidi se s Nuf tedy shodneme na sto procent. :)  K řasence - víte, jak já na tom s každou novou řasenkou jsem. Jen těžko něco v mých očích překoná Elizabeth Arden Double Density. A už vůbec těžko nějaká drogerka. Tahle řasenka se mi líbí obalem. Je takový dívčí a svěží, sice trochu kýčovitý, ale kýčovité obaly řasenek se staly v posledních letech dost trendem, kterého se firmy zarytě drží. Kartáček je na mě děsně moc klikatý, já tohle nesnáším, neumím s tím pracovat. Ani k oku se mi dobře nepřikládá. Celkově je na mě moc. Moc velký, moc zahnutý. Ale výsledná vrstva na řasách a výsledný look je přijatelný. Řasenka mi přijde skoro gelová, taková měkká, že jsou s ní řasy pružné a nikoli natužené natolik, že pomalu ani mrknout nemohu, aby se mi nepolámaly. Ne, tohle je ideální řasenka na dny, kdy toho na očích moc nechcete, kdy chcete být přirozená a ne za mrkací pannu s pavoučíma hnátama místo řas. Přirozeností u mě vyhrává, protože si myslím, že ne všichni každý den stojí o černočerné silně natočení řasy.

Pokud jste dočetli  až sem, klobouk dolů a naše poděkování k tomu. :)

15 komentářů:

  1. Mne tedy nejvíce zaujaly ty tužky, líbí se mi snad všechny barvy. A to se přiznám, že doma mám jen černou klasiku od EL.
    Astoří chubby jsem ještě nezkoušela, ale navnadily jste mne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tužky jsou trošku jiná kategorie než tvoje klasika od EL. Konzistencí, tloušťkou a hlavně použitím. Tohle je ideální na rozetření linky kolem řas. K tobě by mi šla ta šedá! :)

      Vymazat
  2. ja naopak Lip Butters od Astor chvalim, velmi som si ich oblubila, rozpijanie v kutikoch nepozorujem a ani mi pery nevysusuje. Naopak maskary od Astor v laske nemam. Ostatny sortiment povazujem za taky drogeriovy priemer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná už s Nik potřebujeme na ty rty trochu více hydratace - jsme obě v kategorii 30+ :) Třeba proto vnímáme Buttery jako slbě hadratující? No, a řasenky jsou téma silně individuální, to je jasné.
      Tak jenom ještě omrkni ten korektor, ten je na drogerku skutečně povedený! :)

      Vymazat
    2. jo, ja som uz tiez par rokov 30+ :) Skor to beriem tak, ze kazdy potrebuje iny stupen hydratacie.
      Na korektor mrknem :)

      Vymazat
  3. Z toho si nic nedělejte, dámy, mně na rty nic z drogerie nesmí. Jenže moje rty, to je kapitola sama pro sebe. Často do krve popraskané.
    Nalákaly jste mě na Astor korektory, jen já chci vyzkoušet Skin match. A to hlavně proto, že oproti nejsvětlejšímu Match Perfection od Rimmelu bych snesla ještě tak o půl čísla světlejší. A údajně je tenhle Astor z toho nejsvětlejšího, co se dá v drogerii sehnat.
    Mně naopak ten mačkací obal přijde nešikovný a pokaždý to musím udělat tak, že se snažím nevymačkat půl balení, překryju kruhy, protože to je přece jen větší plocha a víc produktu snesu a na pupínky už jen otírám ten štětec a aplikuju zbytečky barvy, co v něm ulpěly. (Hygieničnost takového produktu si radši moc nemaluju a jen doufám, že Rimmel vzhledem k tomu, že jde o poměrně malé balení, spotřebuju rychle, než se v tom začne množit kdoví co. :-D)
    Vám vydrží řasenka jenom dva měsíce? Já ji měním tak cca po půl roce a to kvůli tomu, že mám zábrany používat něco po uplynutí expirace. Hlavně na oči mi nic prošlého nesmí, ať je to řasenka nebo korektor. Naopak mě vytáčí, že řasenka maluje zpočátku prostě moc (jestli za něco děkuju přírodě, tak za svoje dlouhé a husté řasy, byť na přírodní brunetu poměrně světlé, takže se bez řasenky neobejdu). :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě fakt drogerková řasenka maluje krásně jen měsíc, další měsíc ještě ujde, ale už se umí trochu drolit. A potom už je hrozná a suchá. Drahé řasenky mi vydrží, dokud je nevyhodím z důvodu hygienického.

      Vymazat
    2. Mně první měsíc maluje moc (prostě nános barvy, silný), pak ta barva teda fakt trochu vyschne. Ale pro mě to pořád za tohohle stavu maluje a vypadá to imho o dost líp než původně. :-) Hrudky mi fakt neudělá, ani když si zapomenu koupit novou a její předchůdkyně to má s expirací už na hraně... Ale hodně jsem slyšela podobný stížnosti, jak řasenky nedrží, hrudkují, opadávají, jsou brzo na vyhození. Já to neznám. Asi mám divné řasy. :-) Pravda, mírné rozdíly v době, než začne vysychat, pozoruju, přestože si už x let kupuju stejnou a to přičítám tomu, že lidi jsou nenechavá prasátka a v drogerce otevírají zvědavě i to, co nemá nálepku TESTER. Buď mám divné řasy nebo si kupuju divnou řasenku, ale poté, co jsem našla "tu svou" ji fakt tak cca těch pět měsíců spokojeně můžu používat s tím, že první měsíc je nutné starým kartáčkem setřít z řas přebytečnou barvu a to je jediný problém, pak se půl roku o řasenku nemusím starat. :-)

      Vymazat
  4. Ty tužky už jsem okukovala v drogerii několikrát. Ale nejsem schopná si vybrat barvu, protože by se mi líbily všechny.. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dočetla jsem. :))
    Nejvíc mě zaujala řasenka, protože to odlehčené složení by se mi mohlo líbit. Zase se mi ale moc nelíbí kartáček, tak nevím, asi si to promyslím. :) Korektor jsem měla od Astor ten v peru a byl velmi dobrý (a hlavně krásně světlý). Lip butter je hezký, ale taky nejsem moc spokojená s hydratací. Ale to já nejsem ani u spoustu balzámů... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, tak to zkus ta Dizaa. Já ani balzámy nemůžu skoro žádný spolehlivě. I Hurraw mi mnohdy nestačí. Ale Dizao je super.

      Vymazat
  6. korektor mám taky a jsem moc spokojená :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Mne nějak unikly ty linkostiny v tuzce, u vas je vidím poprvé. Tak jsem hned dnes skočila do Rossmanna a odnesla si ten taupe odstín. Ale líbily se mi všechny, hlavně ten šedý a tmavě modrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zmrzli, ten šedý je i lepší. Ta fialová se jim tolik nepovedla. A ten taupe si možná taky půjdu koupit :)

      Vymazat
  8. Musím říct, že drogeškovou značku Astor mám docela ráda, měla jsem i mám pár produktů a nemám jim moc co vytknout a když kápnu na slevu, jsem tím tuplem potěšená :-). Líbí se mi moc ty tužky, takže aspoň vím, po čem sáhnout až budu mít zase nákupní roupy :-). Myslím že Astor vůbec je tak nějak v blogosféře přehlížen a to je škoda....ovšem jestli to fakt není tou Heidi, kterou teda vůůůbec nemusím :-D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)