Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 12. 2013

velké FOTD aneb tak trochu na vás zamrkám :)

Pořád vám sem tlačím nové recenze a málo se fotím. Také vás většinou zahltím textem, když vám toho potřebuju strašně moc sdělit. Proto to dnes bude jinak. 

V létě jsem líčení očí šidila, ale s podzimem jsem mu opět více propadla. A taky mě pobavila jedna "anonymní" kolegyně, která nám napsala, že si vytváříme barevné skvrny drahou kosmetikou. Holt vkus a úroveň se u některých počítá na kila...

Takže se pojďme na několik těch drahých skvrn podívat :)

Ano, fialové líčení drahé bylo. To už víte, s tím jsem se již přiznala. Kat von D! Bez báze a hany (já vím, je to trapné a prvoplánové, ale nabízelo se to!!! vážně nepoužívám bázi), zatím bez jediného zaškobrtnutí! Tentokrát bez zlatých akcentů.
Foceno navečer po příchodu z celodenních lítaček, opět bohužel s bleskem. Uvažuji o tom, že kvůli vám musím nějak zdokonalit focení, aby byly barvy i odlesky věrnější. Stojíte mi za to :)



Následuje kombinace matného práškového Max Factor stínu a paletky Jemma Kidd, kterou jsem dostala od Nik. Jemma Kidd je poměrně fajn, jistě ji nemusím moc představovat. Barvy jsou povedené a variabilní, na zimu a podzim úžasné. Max Factor drží slušně, ale má velmi slabou pigmentaci. Takže tu svoji zelenou hledám dál...



Dostáváme se do mých oblíbených matných vod. Na pracovní dny, ale i na líčení s výraznými tmavými ústy. Nebo když jen potřebujete být nádherná bez záplavy třpytek. Matné stíny jsou prostě nádherné a málokdo je umí. Já na matné oči sázím často a velice ráda.
Následuje líčení s paletkou Physicians Formula, kterou brzy představím v samostatné recenzi. Vydržte tedy a počkejte si na detaily :)





Teď si dáme jen velice odlehčenou verzi stejné paletky, líčení extrémně rychlé a pohodlné, stačí jediný štětec a řasenka. Zlí jazykové to nazvou skvrnou, já to nazvu sofistikovanou jistotou :)





A ještě tu máme něco dokonalého, o čem musím utrousit aspoň zmínku! Rtěnka Dizao je neskutečná. Plno pigmentů, díky kterým se nemusí bát žádného detailu, ale přitom naprosto klasická a vanilkově parfémovaná krémovka. Tohle vám skutečně běžná drogerková rtěnka nedokáže. Barva se netrhá ani při velkém přiblížení! Podívejte se na drogerkové rtěnky na detailu rtů... A přitom u Dizao jsme cenově vlastně na drogerce. Paráda!
Dokonalá do velkého jídla a po něm nechá krásné rty. Podzimní pecka, o které se dozvíte v samostatném postu.




Takhle vypadá jen naklepná prstem do rtu. Miluju ten vzhled a péči v jednom tahu:


Čekaly jste na Nufí Naked3 v akci :) To bych vám nemohla odepřít, nebojte se! Chci zdůraznit, že při opatrné manipulaci už dokonale ovládám i třpytivou Glitter Rock. Už mi neopadává! Jděte do UD stínů, protože stojí za každou korunu.
Na fotce je báze právě proto, že do ní posazuji glitrovku. I když já na celodenní lítání raději bázi používám skoro vždycky. Kromě stínů Kat von D.


odlesky Glitter Rock




Bordello a řasenka. Nic víc:



A nesmí chybět úplně matná varianta s UD Nufí Naked3. Tak to mám taky moc ráda. Není to úplná nuda, ale rozhodně nepokazí dojem přílišnou výrazností. Doplněno linkovačem Astor, který umí jak tenoulinký start, tak i plný konec.


Nejhorší je, že mě stále ta pravá Naked3 v hlavě hlodá! Je to normální?

A tady máme poněkud barevnější a blýskavější look vytvořený převážně drogerkovými produkty. I když vyznávám spíše klasický vzhled, jemné barvy a vysloveně krášlící funkci makeupu, jednou za čas se barev nepolekám :) Studená stříbrno-modrá, růžová, zelená a zlatá najednou? Podle mého názoru to krásně ladí. Rty byly pokryté mnohabarevným třpytem a večírek to byl bujarý.






Lesk Two Faced Sparkler Glamour Gloss v odstínu Pink Bling je krásný! Nenápadný a nápadný zároveň. Obsahuje plno částeček, které hází duhově růžové odlesky. Je slušivý, nelepí, sladce voní. Jak nejsem na lesky, tak tento považuju za extrémně podařený! Aplikace je super. Jestli na něho v Sephoře narazíte, koukněte!





Na poslední fotce vám chci ukázat svoji novou malinkou kabelku na iPhone a pár drobností. Je úžasná a lehká, moc mě potěšila :) Jde o nějakou speciální edici Michael Kors pro Apple, kdo má potřebu, jistě si najde detaily, které sama neznám. Já jen doplním, že se moc dobře nosí :) 


Ať už s makeupem nebo bez něho, užívejte advent tak, jak by se užívat měl. Rozmyslete si, co vás tíží, najděte ta pravá řešení. Těším se na vás v komentářích :)


17 komentářů:

  1. Krásné fotky a rovnou říkám že ty skvrny jsou nááádherné...kéž by bylo těchto skvrn více a nejen líčení po střetu s boxerem...krásné oči i rty.Vše vypadá,tak jemně a decentně a přitom se to neztrácí a přece je to vidět!Nejhorší je,že mě neustále něco nahlodává a není to jen Naked 3:-D Asi budu brzy ohlodaná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Betty :) To mi povídej. Já si umím najít tolik výmluv k nákupům! Strašné se mnou. Měla bych se krotit a měla bych si dát stopku...

      Vymazat
  2. Strašně se mi líbí to jemné líčení s linkou! Je fakt nádherné! Ty matné stíny ti prostě sedí:) Taštička je suprová! A překvapuje mě dlouhý popruh. Jsem totiž našla pouze s poutkém. Tak musím hledat líp:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase nikde neviděla s poutkem, to bych ani nevyužila. Tahle je opravdu nečekaně pohodlná, ta kůže je sice pevná a robustní, ale lehounká a příjemná.

      Vymazat
  3. Moc hezké barevné skvrny... :)) Kdyby takhle flekatí chodili všichni, hned by ty naše ulice i lépe vypadaly... :))
    Moc se mi líbí... snad všechno. Zaujalo mě líčení třpytivé a mnohobarevné, nikdy by mě nenapadlo, že to bude fungovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, An.! Jsem ráda, že nejsme samy, kdo vyznává líčení, které nepřeválcuje zbytek člověka :D

      Vymazat
  4. Připojuji nadšené kvíkání.. krásné, nádherné, úžasné skvrny! Hlavně pro mě je to líčení precisně provedené, tam se já dopracuji tak za sto let = nikdy, a pak ty barvy!!! Děkuji a neděkuji, By Terry jsem ještě zvládla v klidu, vím o ní, ale nějak kolem mě prošla; drogerkové barvy jdou opravdu mimo mě; ovšem UD vlastní paletka, to je něco jiného - trojka mě nalákala to přiznávám, ale když jsem četla ten post o tvém výběru, těžký zásah a Kat von D. druhý, byla jsem zvědavá, tak jsem hledala a v některých paletkách jsou zajímavé barvy :)) Tímto postem jsi to jen doklepla. Ne, že bych hned běžela nakupovat, ale už jsou tam zapsané navždy a jednou možná... :)) Příjemné vánoční období a svátky v klidu. Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KačKo, moc děkujeme! I tobě přejeme pohodu, která k svátkům patří. A jinak tedy doufám, že budeme tobě i ostatním i nadále vnášet do myslí příjemný neklid způsobený toužením po nesmyslných drobnostech :) O to nám mimo jiné jde. :)

      Vymazat
  5. Tyhle skvrny jsou dle mého gusta, pěkné líčení, pěkná inspirace - já si taky vesele dělám skvrny a jsem spokojená jako želva :-))....úplně nádherné jsou ty matné, až jednou najdu ty dokonalé bude to super...no jo UD, až vyrostu tak si je koupím :-D....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, eM. Všechno jsou to líčení, která jsem normálně nosila. Nic pracného a nenositelného, takže opravdu spíše jednodušší makeup. A ten matný taky miluju!

      Vymazat
  6. Opravdu krása :-) jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo a včera jsem si na základě Tvé recenze pořídila Astor fixu i korektor, protože Sofastars´ recenzím opravdu věřím. Fixu jsem teď odličovala a dobrý, korektor jsem ještě netestovala, tak uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme za důvěru, Viki! A klepu se, abychom ji nezklamaly a abys byla s nákupem spokojená :)

      Vymazat
  8. Citovanou osobu neznám, ale myslím, že tomu moc nerozumí :) Jsem nadšená a dušička a oko potěšené! Nejvíc se mi líbí první líčení z nufNaked paletky a plesám i z toho party-líčení, to je takové... takové příjemně studené, asi jako malá mořská víla, když dospěla :) Nevím, proč mě to napadlo, asi ty barvičky... A výjimečně mě zaujalo i matné líčení - to první z PF paletky, což je s podivem, komplet mat nemám totiž vůbec v oblibě (vím, vím, klasika kterou se nic nezkazí... ale zatím tomu stále nemůžu přijít na chuť) - v tvém podání to vypadá tak, že bych to snad chtěla nosit sama.
    Na Dizao si posvítím po novém roce, těm barvičkám a nadšeným komentářům se odolává jen stěží.
    Jo, tohle se povedlo :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, znáš :) No nic...
      Moc děkuji za milá slova a matné očko někdy zkus. Pro změnu...
      Na Dizao si fakt posviť, já jsem od nich toho zkusila už dost a zatím všechno mi bylo silně příjemné. Hlavně tedy ty věci na rty. Ze rtěnky jsem hodně rozložená, kdyby ta barva byla méně temná, nosila bych ji i na doma!

      Vymazat
  9. Moc toho nepotrebujes, mas krasne vyrazne oci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Justi :) Jen to po ránu už po té třicítce prostě nebývá vždy hitparáda. Co naplat, dnes už aspoň malinko vylepšení potřebuju :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)