Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 12. 2013

Tajemství odhaleno, hadač odměněn

Hurá. Máme vítěze. V naší adventní hádance jste si mohli zatipovat, copak se to skrývá na této fotce.



Do soutěže se vás moc nezapojilo, z čehož jsem vyvodila pár závěrů. Cena pro vás nebyla lákavá, nechtělo se vám přemýšlet, nebo prostě máte raději ty giveaway, kde jen něco lajknete a nic vlastního dělat a vymýšlet nemusíte, i když právě u těchto  typy giveaway se všude nejvíce remcá a všem strašně vadí, že musí klikat a něco sledovat. Tak já nevím. Budu si raději myslet, že se vám jen nelíbila cena. :) Příště třeba bude zajímavější.
 
Takže moc a moc díky všem těm, kteří si zatipovali. A určit vítěze nakonec nebylo vůbec těžké, protože jedna z vás tipovala naprosto přesně. Hanele totiž napsala: Dřevěný obal na mobil? A on to opravdu je dřevěný obal na mobil! Přesněji  iFrogz Natural Koala, který mi poskytla firma www.bezobalu.eu k recenzi. Ta na vás čeká hned po Novém roce.


Hanele, ještě jednou moc a moc gratuluju a poprosím o adresu, kam mohu balíček poslat.

9 komentářů:

  1. by ma zaujímalo ako na to prišla.blahoželám k výhre.ga nie je len o výhre,aj o zábave.toto bolo zábavné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou, tyhle soutěže jsou super, jen nestíhám číst všechny články, jinak bych se určitě zapojila....je to lepší, než jen tupě napsat email, takový soutěže mě baví. Jo, přiznám se, soutěží se většinou neúčastním, protože je mi líno napsat koment, takže jen když mě něco jooo fakt zaujme....radši mám ty hádací soutěže, nebo kde je nějaká soutěžní otázka např. co je váš nej výrobek na to a to, to si pak ráda odpovědi přečtu a inspiruju se..Hanele gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, děkuju moc! :-) Jen jsem to tak tipla, po nějakém dřevěném obalu na mobil pasu už dlouho, takže když jsem viděla dřevo, napsala jsem to ;-) Na balíček se těším, nejvíc na tu osušku, tyhle jsou bezva do bazénu, nezaberou moc místa a pěkně sají. Děkuju a pěkné Vánoce všem čtenářkám - a našim hvězdám z gauče, samozřejmě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výhra dorazila, ještě jednou moc děkuju!

      Vymazat
  4. Já bych se ráda zúčastnila, ale absolutně vůbec jsem netušila, co by to mohlo být, takže proto..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Připojuju se, dokonce mě ten obal na mobil i napadl, ale mátl mě tam ten "3. rozměr". Zase jsem nechtěla napsat jakoukoli blbinu, abych nevypadala jako děsnej hladovec po ceně, co načmárá cokoli, jen aby se mohl zúčastnit. Tož tak, na mý šedý buňky mozkový to bylo mooc těžký :-) Renina Š.

      Vymazat
  5. Tuhle zrovna byla soutěž, kde se musel napsat nějaký echt dobrý vánoční netradiční recept. No ten nemám :-D

    OdpovědětVymazat
  6. I když jsem se nezúčastnila, tak nejvíc oceňuji, že soutěž byla otevřená všem, ne žádné musíte mě sledovat zde a lajknout zde... wtf? Dámy a slečny, které to tak děláte, vždyť je to úplně trapné. Snad nevadí, když přiznám, že cena mě vážně nenalákala, ale to je jenom dobře, protože jsem neměla ani páru, co by to mohlo být :))
    Těším se na další článek. Je super, že teď přispíváte častěji.
    Hezký den, trn

    OdpovědětVymazat
  7. Já zase nerada o něco soutěžím. Tohle jde úplně mimo mě. Nerada sázím Sportku, nerada kupuji losy atd.. Prostě jsem naučená tak, že mi nikdo v životě nedá nic zadarmo. Účastnit jsem se ale mohla...S pozdravem Těhulka...PS: Neměla jsem vůbec páru o tom, co to je :-D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)