Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 12. 2013

Physicians Formula Matte Collection Quad Eye Shadow in Canyon Classics

Původně jsem chtěla mezi svátky dát jiný post, ale jednak máme trápení se psem a nestíhám, jednak jste si o tyto matné stíny hodně psaly a říkaly.
Tady je vidíte, vyfoceno hned, jak byly rozbaleny z balíčku.


Všichni - asi spíš všechny už víme, že matné stíny jsou potřeba, že matné stíny umí zázraky, a že matné stíny jsou málokdy opravdu kvalitní a podařené. Tuto matnou čtyřpaletku jsem si důkladně proklepávala v recenzích, načetla jsem toho kvanta, až jsem nakonec začala hledat, kde ji koupím. A to taky nebylo snadné. České eshopy ji neměly, debatila jsem o ní s Kájou Plum, která ji má taky v merku. Na ebay zrovna jako na potvoru byly snad jen dva kousky, z toho jeden byl předražený. Tak jsem rychle urvala ten levnější, díky čemuž jsem se dostala i s poštovným na cenu kolem 300,- korun.  


Balení mě teda dost zklamalo. Mám od Káji BB pudr stejné značky, a ten má balení velmi pěkné a povedené. Matné stíny jsou balené v podivném šedém plastu, průhledné víčko se špatně odklápí a je jakési strakaté. Vlastně oba ty plastové díly jsou strakaté, jakoby by byly lisované z něčeho dost nekvalitního. Jak říkám - balení se mi fakt nelíbí a štěteček ani nekomentuju. Ten jsem vyhodila ihned po focení.
Kvalita samotných stínů je naštěstí o dost lepší. Netvrdím vám, že se jedná o ty nejlepší matné stíny, které jsem kdy zkusila. To opravdu říct nemohu. Ale stále tvrdím, že tahle paletka za nákup stojí! Barvy jsou dokonale neutrální, stíny jsou měkké a s většinou z nich se pracuje krásně a snadno.  A to i přesto, že jsou suché a dost práší.
Pigmentace je báječná! Na takhle levné stíny je zkrátka celková kvalita nečekaná a já ty stíny mám moc ráda.
Pojďme popořadě shora a zleva:


- světlejší velbloudí stín má nejjemnější pigmentaci z paletky a hodí se dokonale k finálnímu rozmazávání přechodů. Barva je to měkká a parádně zapadá do celé kolekce barev. Když moc pospíchám a oko nehodlám tvarovat, používám právě tento stín na celé víčko, doplním řasenkou a fičím.

- bílá, v angličtině mají pro tento odstín výraz off-white. Zastřená bílá? Neutrální, ne příliš smetanová, nejde ani došeda. S tímto stínem buďte opatrné. Kvalitou je nejhorší z paletky, přesto ho ale používám dost často a ráda. Pigmentace je až šíleně intenzivní. Tento fakt spolu s vyšší prášivostí a tendecí vytvářet jakési valy nebo vrstvy způsobují to nebezpečí. S tímto bílým matným stínem to snadno přeženete, pokud uděláte nános a později zapouštíte tmavší barvy, vznikají jakési přetržky, valy nebo duny. Nedokážu to lépe popsat, ale každá, kdo se občas líčí matně, mě asi chápe. Navíc je to vidět i na fotkách. Už jsem to zmiňovala několikrát - tohle je ta "těžkotonážnost" drogerkové kosmetiky v praxi. Učebnicový příklad. A další riziko - zvýrazní nedokonalost. Nesmíte mít na víčku krupičku, pupínek pod obočím, dorůstající chloupek. I kdyby nebyl vidět, tento stín ho přizná.
Nicméně ten stín i tak používám strašně ráda, protože umí neobyčejný efekt. Beru si vždy jemné syntetické štětce a stačí jediný dotek. S přírodním chlupáčem snadno docílíte toho přelíčeného vzhledu některých přehnaně přestajlovaných ultra-moderních slečen a dam. Nevím, jak vy, ale já osobně to považuju za nehezké a je to již jen krůček od zasádrovaného obličeje. 


- nejtmavší stín paletky je báječně studeně hnědý. Sedne asi všem barevným typům, i když je opravdu studený, nešpiní. Používám ho na konečné ztmavení koutku oka. Ťupnu svým novým štětcem Bdellium od Báry, rozmažu v ohybu - a je hotovo. Dobře tvarovaný štětec udělá práci za mne a ačkoliv je tohle Bdellium malinko drsnější na moje poměry, naučila jsem se s ním pracovat snad ihned. A samozřejmě pochválím i eshop, kde jsem nakoupila, protože s ním mám vždycky jen a jen dobré zkušenosti :). 

- nakonec asi to nejlepší. Tmavší velbloudí stínek je mým miláčkem. Jednak je barevně měkčí a malinko teplejší než jeho světlý brácha, jednak je kvalitou asi nejlepší z paletky. Ultra-měkký, o něco méně prášivý, sám o sobě krásně vytvaruje oko a vytvoří vám krásný nomakeup makeup. Ideální je s ním začít, tavrovat oko v ohybu. Následně ztmavit koutek oka tmavou hnědou, hloubku oku dodat bílou, tu dát i pod obočí. A nakonec světlým velbloudem rozjet přechody. Rychlé, snadné, geniální. Efekt zaručený, i když nekřičí do dálky. 
A co je úplně boží? S touto paletkou v pohodě nalíčíte i obočí! Buď tmavší hnědou nebo vlastním mixem hnědých.



Pár slov o výdrži. Když dám silné vrstvy všech stínů, poctivě barvy zapracovávám, výdrž je skvělá. I bez báze. Když pospíchám a dávám jen lehké doteky barev, potřebuji bázi.


Matnou čtyřpaletku Physicians Formula Canyon Classics doporučuju! Mám k ní svoje výhrady, matné stíny Urban Decay jsou lepší, ale i tak ji hodnotím jako vydařenou záležitost za málo peněz. Práci odvádí velice slušnou a když si ji malinko osaháte a uvědomíte si, které štětce jsou ideální, budete rozhodně spokojené. 
Koukněte se po ní :)






25 komentářů:

  1. Pání tato paletka je moc krásná.

    OdpovědětVymazat
  2. tak nějak mi dochází, že vyloženě matnou neutrální paletku nemám. mám sice pár matných hnědých stínů... ale... :D asi potřebuju celou paletku:) tahle vypadá báječně, ale přeci jen mám spíše v merku Naked Basic, tak snad jednou bude moje:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, UD Basic jsem měla a tahle mi sedí víc, protože v Basic bylo moc světlých stínů a byla vysloveně teplá, což se mi nehodí denně. Ale kvalita byla skvělá, to jako rozhodně! Já bych je nesrovnávala hlavně díky barevnému ladění, je to jinde.

      Vymazat
  3. úžasné! aj to líčenie sa mi veľmi páči

    OdpovědětVymazat
  4. Tato je pro mě barevně o 100% lepší než Naked Basics! Podívám se po ní, děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, pro hodně dam je UD Basics moc teplá a žlutá.

      Vymazat
  5. Vypadá moc dobře, hlavně ti hrozně sluší k oku, což ve mně vyvolává spekulace, že i mně by se mohla hodit :). Mrknu po ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsi mě rozesmála tou formulací "ve mně vyvolává spekulace, že... " Krásně řečeno :)

      Vymazat
  6. jj canyon classics... obávám se že by to pro mě byla taková ta deserted island paletka, mám jí o něco radši i než naked basics, což je co říct, protože ty miluju hodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu věřím, je menší, 4 stíny stačí, je studenější a sedne k čemukoliv. Já mám UD matné stíny strašně ráda, ale prostě Basics byla pro nás žluťáky a rozhodně by neseděla výrazně růžovému podtónu pleti. No, aspoň víme, co můžeme očekávat od UD - Basic2 ve studeném ladění, pak by mohla nastoupit šedá varianta :)

      Vymazat
  7. tie sú nádherné!a tvojím očiam veľmi pristanú :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Cítím se s ní opravdu dobře.

      Vymazat
  8. Já se zamilovala do téhle paletky
    http://www.thebalm.cz/oci/thebalm-meet-matt-e-nude-nude-paleta-ocnich-stinu
    Měla jsem ji v ruce a líbí se mi hrozně moc. Já si te´d oči prakticky nelíčím, ale kdybych zase začala, jdu do ní. Já od nich dřív pár stínů měla a byla jsem vždycky spokojená, ale teď na podzim jsem si mohla osahat a zkusit většinu sortimentu a byla jsem hodně spokojená. Dokonce jsem tehdy riskla a nechala si dát i makeup, přestože toto u značek, které nemám dobře vyzkoušené, nikdy nedělám ( a už vůbec ne dopoledne :-) ). A byla jsem příjemně překvapená. Vzhledem k té podobnosti s benefitem bych řekla, že to je 2x lepší jak celý benefit a za poloviční cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Reni, tu jsem měla ve výběru, ale nepotřebovala jsem tu zelenou a bílou a preferuju menší počet stínů. Nicméně theBalm má super věci, to už mám vyzkoušené.

      Vymazat
    3. Já byla fakt překvapená hlavně tím, že ta kvalita je konzistentní, což se zas tak často nevidí ani u dražších značek. Zkusila jsem stíny sypký, lisovaný, makeup, tvářenku, pudr a všechno fakt super. A i když je to tady dražší než venku, tak mi to pořád přijde adekvátní kvalitě, doufám, že to nedopadne jako nars, že to bude chvíli normální a pak to houpne o 30% nahoru :-(

      Vymazat
  9. Vypadá vážně dobře, něco podobného sháním :)

    OdpovědětVymazat
  10. Věrná heslu z minulého postu: Pokud je to matné, mám zájem a samozřejmě díky tvému vlivu na mé rozhodování, jsem okamžitě zakoupila. Navíc mi UD Naked Basics ani moc nesedla, nelíbila se mi v ní převaha světlých stínů, které nepoužívám, a pak matná černá, která je v Naked 2 a Smoked, takže už další takovou netřeba. Takže jo, díky za tip, těším se, až dorazí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už jsem ji koupila, pro sebe i Dejničku :-)

      Vymazat
    2. Doufám, že budete spokojené, holky!

      Vymazat
  11. Páni, ta první fotka je jak z luxusního magazínu!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak balenie sa síce nepáči ani mne a ten aplikátor tam ani dávať nemuseli.. ale na očiach vyzerajú úžasne a líčenie sa ti veľmi podarilo!

    OdpovědětVymazat
  13. Ano, pro účel vystínování obočí mě tahle paletka napadla hned co jsem ji tu před pár týdny prvně viděla v akci :) Ale uznávám, že skladba barev je moc fajn, s tím bych se snad i malovala. Jak už jsem říkala, matným barvičkám moc nedám, ale občas se to hodí. Hmmm. Brouk do hlavy. Zkusím si na ni někde počíhat, ty plus mínus tři stovky jsou rozumná cena, dala bych i víc.
    Jo, Naked Basics se mi taky nelíbí. Vlastně žádný Naked se mi nelíbí. :)
    Souhlas s Dejničkou, taky bych tu první fotku očka tipla na magazínovou ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)