Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 12. 2013

NUFíkovi oblíbenci v roce 2013

Líbil se mi NIKouškův post, proto i já představuju post o produktech, které se zabydlely a které jsou víc, než počátečním nadšením. Žádné komety, které jen zazáří, ale jsou brzy vytlačeny jinými. Dnes uvidíte miláčky, stálice a poklady. Na rozdíl od Nik nebudu vybírat pouze určitý počet produktů, já zmíním opravdu všechno to, co u mě poctivě pracovalo :) Pochválit se musí jeden každý permoník! 
Ukážu vám v podstatě všechno, co jsem v průběhu uplynulého roku opravdu ráda používala, používala pravidelně nebo dokonce zakoupila opakovaně. 

Začnu péčí o pleť:


Jasně. Moje milované Lipolotio, bez kterého nedám ani ránu. 
A nejlepší krém všech dob (o přední příčku se dělí se Synchrem od Gernetic) Creme de Rose od ByTerry. Mám druhé balení a miluju ho stále vášnivěji. 
Maska Natura Siberica je geniální! Používám ji někdy místo nočního krému a ráno je pleť úplně nová! 
A nečekaně jsem si zamilovala hojivou pastu s aloe od LR. Nechtěla jsem ji mít ráda, protože nemám ráda systém prodeje LR. Takový dražší Avon... Jenže mast Aleo Vera DermaIntense je neskutečně dobrá, zahojí do rána všechno, dokonce i pupínky. Celá rodina ji používáme (proto je už balení trochu nevábné...). Doporučuju i přes výhrady k LR.


Odličuju stále micelárkou Lancome. Je nejlepší. Zkoušela jsem poctivě i ty ostatní, abych vás nelakovala. Ale na Lancome zatím nic nedotahovalo. Ani zdaleka. V akcích koupím vždy velké balení, které mi vydrží 6 - 8 měsíců denního odličování. Je vám tedy jasné, že je vlastně mnohem levnější než všechny přeceňované Biodermy :).


Miluju balzámy DIZAO. Ačkoliv jsem je objevila až před koncem roku, směle je uvádím do miláčků. Jsem si jistá, že u nich na nějakou dobu zůstanu. 


Vlasy:

Já toho s vlasy moc nedělám a nenadělám. Celý rok jsem myla báječným objemovým šamponem Philip Martin's, který krásně voní. Mám minimálně čtvrté balení a klidně ho koupím znova. Češu se kartáčem z kančích štětin a když tužím, používám ananasové suflé od L'Oreal. Tuží středně, nelepí vůbec.

Tělo:

Na nějaké cvičící diskusi jsem získala doporučení na noční péči proti celulitidě s mořskou řasou a termo-efektem Venus Cellu-Tech. Měl to být zázrak. Jasně, že těmhle věcem nijak nevěřím a nespoléhám na ně. Ale proč nepomoct zdravému stylu i kosmetikou? Termo-efekt necítím a textura je chvilku maličko lepivá, to přiznávám, nicméně mám pocit, že kůže je skutečně hladší a má výrazně lepší vzhled. Mám asi páté balení a nakoupila jsem i pod stromeček. Snad se dámy neurazí :)

Makeup:

Kvalitní štětce jsou něco, kvůli čemu ráda sedám k toaletnímu stolku. Mám jich dost a každý jsem vybírala pečlivě a opatrně. 


Prakticky denně používám některý z těchto rozjasňovačů. Klidně i bez makeupu a pudrů. Miluju je všechny, každý je jiný a já je poctivě střídám!


Když následuje makeup, používám jeden z těchto tří produktů ByTerry. Stojím si za tím, že krásnější a zároveň nenápadnější vzhled nic jiného neumí! Pleť je hezčí i večer a při dlouhodobém používání.


Korektory Collection 2000 Lasting Perfection jsou skvělé, protože báječně drží a nejsou hutné. Obal je hnusný a písmo nedrží, ale produkt za to stojí. Navíc nepotřebuju krýt pupínky moc často, takže i nízká cena je velkým plusem.


Pudry, to je moje. A navíc Guerlain. Jak vidíte, pudrů mám celkově hodně. Střídám je a používám je vášnivě ráda! Tyhle kousky miluju! V kabelce navíc nosím papírky Paul and Joe, mají krásné kožené pouzdro a dá se do nich koupit i úplně obyčejná náplň za málo peněz.
Velké srovnání Guerlainů zde bylo nedávno.


Miluju tvářenku ByTerry v odstínu Erotic Pink. Klidně bych už jinou nikdy neměla. Stojí za každou korunu vysoké pořizovací ceny a neubývá.


Nejlepší rtěnky tohoto roku byly ty od ByTerry a Natural Sinner od Lipstick Queen.


Oční stíny jsem buď flákala nebo promiskuitně střídala. Naprosté bomby (Kat von D a Nufí Naked3) jsem objevila nedávno, proto je nemohu uvádět do celoročního shrnutí. Uvedu sem tedy pouze UDPP. Bázi, kterou mám už potřetí, stále je dobrá a spoléhám se na ni ráda. Podotýkám, že jsem ani jedno z balení nikdy nespotřebovala celé, vždy byl už obal ošklivý a vyhazovala jsem spíše z pocitu, abych z toho po té dlouhé době něco nechytla. To balení je nespotřebovatelné!

Nehty:


V létě jsem jela na Striplacu od Alessandra, zbytek roku miluju značku OPI. Striplac je sice super, ale musím říct, že mi po dlouhodobém používání vysušoval nehty. Zjistila jsem to až asi po třech měsících stálého střídání různých barev Striplacu. Nehty byly hodně šupinovaté! Jako plus ale musím vypíchnout to, že byly nádherně bělounké. Z OPIků mi prostě malinko žloutnou, i když používám podlak. Nicméně OPI je moje srdcová značka! Na fotce chybí nadlak Seche Vite, ten mám ráda i přes houstnutí. Je nejlepší.

A nakonec...


I přes to, že nejde o kosmetiku, zmíním přístroj Philips Lumea, kterým držím dokonale pod kontrolou chloupky. Plánuju samostatnou recenzi, pokud by byl zájem. Nicméně můžu říct, že je to geniální záležitost, která stojí za to! Je dražší, ale v důsledku mi vlastně ušetřila peníze :) 

Obávám se, že jsem nezvládla tak stručný a výpravný post jako NIK, ale doufám, že mi to odpustíte :)



18 komentářů:

  1. Hlásí se dáma, která se za Venus Cellu- Tech vůbec neurazila, naopak od včerejška poctivě patlám a těším se na výsledek. A musím říct, že mě nelepí, hned klidně natáhnu tepláky a je to v pohodě. A taky mám prosím, prosím zájem o recenzi na Philips Lumea. A v roce 2014 už konečně prozkoumám By Terry. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a doporučuju zkusil micelárku s růží od REN. Lancome jsem nezkoušela, nemám tedy srovnání, ale Biodermu strčí do kapsy raz dva, a to i moji oblíbenou ABCDerm.

      Vymazat
    2. :D :D :D - to je ke krému na prdel.
      A "ty, ty, ty" - to je k micelárce REN

      Vymazat
  2. Take prosím o recenzi na ten Philips :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já si dávám na příští rok za úkol vyzkoušet tu micelárku Lancome nebo REN, chci pocítit něco lepšího, než je Bioderma! A taky By Terry konečně objednám, hlavně makeup mě láká a možná rtěnka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně neber stíny od ByTerry :)

      Vymazat
    2. Děkuji za radu, vyhnu se jim :-)

      Vymazat
  4. Lumeu taky používám a je opravdu super. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem hodně řešila, zda ho koupit, ale jsem spokojená moc :)

      Vymazat
  5. ja z toho všetkého používam tak akurát excipial u lipolotio, ale je to super! potrebujem extra mastné mliečko a najmä neparfémované, lebo ma inak štípe pokožka a toto mi vyhovuje po každej stránke

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky strašně sedí. Vím, že někomu může ta urea vadit, ale já tenhle produkt miluju.

      Vymazat
  6. Já jsem si propočítala pořizovací cenu Lumey, výdrž přístroje a častost použití a vyšlo mi, že neušetřím :-(
    Jdu se podívat na ten článek o Guerlainech :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě máš na sobě asi dohromady 4 chlupy, když neušetříš...

      Vymazat
  7. Hani, taky se primlouvam za receni laserku. Nemam a zvazuji. No a tve "nej" vyrobky bych si klidanko hned odnesla domu :-). Jen bys musela vymenit Lipolotio za zminovane Synchro.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, prosím tě, kde jsi koupila ten korektor Collection 2000 Lasting perfection?:) děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, prosím, kde kupujete Venus Cellu-Tech? Jsem z malého města, tak bych potřebovala poradit nějaký oěřený e-shop. Děkuji Monika

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)