Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 12. 2013

Nikouškových TOP 10 za rok 2013

V jednom z nedávných postů jsem vám slibovala můj Top 10 seznam za letošní rok. Myslím si, že je na něj ideální doba. Do konce roku si neplánuji nic koupit, respektive ano, na poježíškovské slevy se celá třesu, ale těžko do konce roku ještě něco nového dostatečně vyzkouším, aby mě to nadchlo i z dlouhodobého hlediska. Proto svoji hitparádu mohu s klidným srdce a čistým svědomím zavřít klidně dnes. Takže vám přináším svá kosmetická nej, která jsem v roce 2013 koupila, dostatečně vyzkoušela a do nichž jsem se zamilovala. Pořadí je zcela náhodné. A budu ráda, pokud i vy mi do komentářů napíšete své kosmetické objevy tohoto roku.
 
Vincentka hydratační sprej
 
Má svoji recenzi zde, více asi netřeba dodávat.
 
 
TRILOGY Certified Organic Rosehip Oil
 
O mém nadšení, které nezná mezí, se opět můžete přesvědčit zde .
 
 
 
 Antipodes Aura Manuka Honey Mask
 
Velmi dlouho jsem hledala dokonalou hydratační masku. Můj oblíbený REN nic podobného nevede, takže jsem se poohlédla jinde a díky této masce jsem objevila další úžasnou značku, která je u nás  ještě méně známá než zmiňovaný REN. Je to velmi škoda, protože její produkty (správně, píšu produkty, mám toho doma od ní víc) jsou skvělé. Tahle maska je přímo božská. Letos jsem se k ní v recenzi nedostala, ale hodlám to napravit hned v lednu.
 
 
 
Paul and Joe Cheek Color 07 Prima Donna
 
Paul and Joe tvářenky umí. Podle mého je umí úplně nejlépe ze všech svých produktů. No a pokud k tomuto umu, nádherným barvám a ňuňu obalům přidáte ještě velmi příznivou cenu na Asosu, pak je nákup jasný. Nicméně úspěch ještě ne. Ten se ale dostaví ihned poté, co tvářenku nanesete na líce. Zamilujete se na první pohled a ta láska bude trvat. Ne na věky, ale na mnoho měsíců. Skončí až tehdy, jak celý pan vypotřebujete. Tak prosté to je. A to je taky konec pohádky. :)
 
 
 
 
Clarisonic Mia 2
 
Vím, že o něm chcete slyšet a chcete slyšet pořádnou recenzi a nic odfláknutého. Proto chudák na svoje slova chváli stále čeká. Chci mu věnovat dostatek prostoru, který si zaslouží, a vám přinést podrobné info, protože je ho v českém blogosvětě minimum. Proto buďte prosím ještě chvíli trpěliví. Ale jedno vám dnes jistě došlo -  jelikož je zařazen do mých TOP10, tak to bude recenze oslavná.
 
 
 
 
Nobilis Tilia Hyaluronové serum
 
Toto serum s kyselinou hyaluronovou jsem koupila z nouze jako náhradu za Hydraluron, který doporučuje Caroline Hirrons a který stále nemohu sehnat. Od té doby, co ho mám, po Hydraluronu netoužím. Jojo, až tak dobré se mi zdá. Doporučuju ho všem ženám 30+ , ten efekt na pleti prostě ucítíte po pár použitích. Možná ještě stihnete koupit mamince či sobě pod stromek. Fakt za to stojí.
 
 
 
Manafukatura Carlsbad sprchový gel s vřídelní solí a levandulí
 
Já vím, něco tak prostého jako sprcháč zařazeno v Top10? To je směšné... Není. Tohle je opravdu silná láska. Pro mě, ale i pro mého syna, myjeme se s ním oba. Levandule je letošní novinkou v jejich Carlsbad řadě. Nahradila dokonalou hrušku s medem, kterou jsme oba také milovali. Přestože jsem nejdřív remcala, že vše dobré musí přestat vyrábět, je fakt, že nyní si na hrušku už ani nevzpomenu. Skoro si myslím, že levandule je lepší. Není sladká a je hlavně uklidňující. Jo a antistresová, kdyby to náhodou někdo potřeboval. :) To se docela hodí, ne?
 
 
 
 
REN
 
Kdybych byla úplně upřímná, dnes by ve skutečnosti všechny příčky obsadily produkty REN. Ale to by byla strašná nuda. Takže jsem se rozhodla je zabalit a uvést pod jedním bodem. Podrobně o nich bude ještě mnoho napsáno, nebojte. Pro mě je REN objevem roku stejně jako pro Nufíka By Terry, které by určitě obsadily většinou příček v jejím Top10.
 
 
 
 
Hakuro H50S štětec
 
Tohle je docela překvapení, hlavně tedy pro mě. O Hakuro značce jsem slyšela, ale jelikož jsou štětce z Polska, nikdy mě více nezajímala. Prosím vás, vyhněme se tomu, že je to zcela iracionální důvod pro to, abych nějakou značku ignorovala. Vše v životě se prostě vysvětlit nedá... Jednoho dne mě přestalo bavit si patlat makeup prsty, jak jsem byla do té doby zvyklá. No a dala jsem této značce šanci, stále ani nevím proč, asi se mi líbila její téměř okamžitá dostupnost a tedy absence čekání, které nemám ráda. Nelituju. Je to úžasný štětec a krásně se mi s ním pracuje. Ale nemám srovnání. Možná i proto jsem tolik nadšená, třeba bych jinak nebyla. Nevím, opravdu to nejde posoudit. Ale vím celkem jistě, že se mi ani nechce ta další srovnání hledat a zkoušet.
 
 
 
 
L´Oreal Paris Rouge Caresee
 
Odstín 503 Seductive Beige má svoji recenzi zde, o odstínu 301 Dating Coral platí vše zmíněné, určitě je doporučuji pro bližší ohledání. Nuf ohledala a také zjistila, že jsou fajn. :)
 
 
 
 
 
Tak a máme to za sebou. Já si jdu hodit nohy nahoru a těším se na vaše TOPky, budu moc ráda, pokud se se mnou o nějaké příčky z vašeho imaginárního seznamu podělíte a třeba tím dáte základ mému TOP10 za rok 2014. :)
 

20 komentářů:

  1. Ahoj, tak u mě je to jen pár výrobků, které jsem objevila teprve nedávno především díky vašemu blogu a potom díky trb z blogu "den je krásný" je: -Guerlain Matující kompaktní pudr Météorites, Voyage a Perles;
    - a nerafinované bambucké máslo z eshopu lulalu (díky trb) - bambucké máslo na obličej s Neroli a bambucké máslo na tělo se skořicí, které má podle mě i léčebné účinky, protože mám modřiny po aplikaci Fraxiparinu, tak aplikuji tohle a je to lepší než mast z lékárny Heparoid nebo Lioton. S pozdravem vaše věrná čtenářka Těhulka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těhulko, díky. Bambuckému máslu jsem jednu dobu také propadla a přiznám se, že jsi mě nalákal na to se skořicí. Pokud je i léčivé, tím spíše mě zajímá. A jestli po ní i voní, k nákupu mě nikdo nebude muset dlouho přesvědčovat. :)

      Vymazat
    2. Já jsem právě dostala 20 ml toho skořicového bambuckého másla jako dárek k nákupu. Vydrželo mi to 14 dní a následně na to jsem objednala plné balení. Bohužel Fraxiparin (nizkomolekulární heparin) má nežádoucí účinky jako je svědění pokožky a že se Ti dělají modřiny, no mega modráky, které se potom špatně vstřebávají. Jak jsem psala výše heparoid a ani lioton nezabíraly na vstřebáváni, a na svědění kůže ani Excipial mléko a ani mast. To jsem používala i bambucká másla, která se bohybovala i kolem 1000 Kč. Až bambucké máslo se skořicí mi pomohlo na oba problémy a po dlouhé době sem i v noci mohla spát. Ještě chci napsat, že to máslo na obličej vůbec nezanáší póry, tak ho pužívám i pod make-up. S pozdravem Těhulka PS:A po skořici opravdu voní krásně...prostě takový ideál teď na zimu.

      Vymazat
    3. Díky moc za podrobné info, určitě na něj kouknu.

      Vymazat
  2. Super výběr. U mě by se letos umístila značka Pai, není nic, co by mi nevyhovovalo, snad jen čistící balzám mě tolik nenadchnul, ale špatný taky není. Teď čekám na jejich set s šípkovým olejem a maskou, no těším se. Na Antipodes mám zálusk delší dobu, hlavně na masku, u krémů mě odrazuje to balení, hlavně když tyhle přírodní jsou náchylnější ke kazivosti více. Pro Caresee jsem byla včera v Rosmannu a odstíny, které jsem chtěla, už bohužel neměli, tak snad příště. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Summer, Pai kosmetika je mi velmi sympatická, ale nakonec jsem shledala lepším šípkový olej právě od Trilogy. Ale masku jsem žádnou nezkoušela, a to bych tedy mohla napravit. :) Antipodes je moje další srdcovka, krémy od nich tedy také nemám, i když mě velmi láká oční kiwi.

      Vymazat
    2. U Pai je problém, že masky zvlášť asi nemají :/. Teď zrovna jsou dva vánoční sety za fajn cenu, ve kterých jsou masky jako limitky. Na Antipodes oční krém s kiwi jsem taky četla hodně chvály, ale nevím, jestli bych spotřebovala to balení za půl roku..pokud ale bude nějaká povánoční akce, tak si dám říct :)).

      Vymazat
    3. Ten kiwi krém jsem taky zvažovala, ale mám na cestě REN kvůli Nikoušové masírce :D

      Vymazat
    4. Summer, díky za info, to jsem ani nevěděla, klidně koupím set a druhý kus podaruji. Jdu se na ty vánoční sety mrknout. Díky.

      Nufí, myslím, že kiwi krém nebude antiaging, jako je REN, vidím ho více jako hydratační. A navíc je ho fakt dost, to za půl roku nespotřebuje nikdo, ale stejně ho asi koupím. :)

      Vymazat
    5. Ten Antipodes krem je fajn, proste fajn. Asi od kremu za 30 EUR cakam, ze budem vyzerat ako po photoshope - nevyzeram. Ale hydratuje fajn a mam ho uz skoro rok, a myslim, ze mu nic nie je. A musim povedat, ze aura manuka maska, mi nerobi absolutne nic. Ale trilogy olej je super, a mylujem ich sprchac, pouzivam aj na tvar ako bezkonkurencny cistiaci gel. Ani REN sa nanho nechyta.

      Vymazat
    6. Ospravedlnujem sa za milion preklepov a zopar hrubok = milujem sprchac Trilogy...

      Vymazat
    7. Smudlinko, já tu masku miluju, hlavně i ten pocit, který mám, když ji nanesu, působí na mě nějak magicky, hned se celá zklidním a mám pěkné myšlenky, fakt nevím, čím to je, já na tohle vůbec nevěřím, ale ona se mnou umí divy. Asi i proto je to takový favorit. :) REN čisticí gely nejsou úplně nej, to je fakt, mám je ráda, ale určitě existují lepší, o tom vůbec nepochybuji, takže děkuji za tip na ten Trilogy sprcháč, kouknu na něj, když ho tak chválíš.

      Vymazat
  3. Já byla v letním obdobím nejspokonější s Aloe Vera Gelem od Mild Creek, který jsem používala místo krému, nelepí, perfektně hydratuje a léčí mou citlivou pleť a hlavně se mi přestala mastit T-zóna.
    Teď v zimě ujíždím na Pai, krémový odličovač je krásně jemný, hydratační a účinný a kdyby ty krémy nebyly taková pálka, tak nepoužívám nic jiného. Užívám si jasné, vyživené pleti bez suchých míst a vyrážek.
    Z dekorativky byly v permanenci linky od Physician's Formula, měkké, blbuvzdorné, precizní a hlavně tmavě hnědé.
    Mezi štětci kraloval Bamboo Sheer Finishing Kabuki od EcoTools k nanášení minerálního MU Lucy Minerals. Jemně mě opečovává a za sebou nechává spolu s MMU přirozeně sjednocenou pleť.
    Tvářenka s brozerem asi Dior z letní limitky. Radost pohledět, multifuknční, přirozené duo.
    Zdraví JS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To letní duo od Diora mě také velmi zaujalo, ale jelikož mám ve stejném designu jejich bronzer, tak jsem nějak odolala, protože si myslím, že bych stejně nejvíc používala tu bronzující část, přestože barva tvářenky byla dokonalá.

      A zaujala jsi mě s tím Aloe vera gelem, opět další věc, co musím prozkoumat, díky.

      Vymazat
    2. Píšu jak prasátko, odkaz zde http://www.iherb.com/Mill-Creek-99-Aloe-Vera-Gel-6-fl-oz-180-ml/6593, za hubičku a i můj občasný ekzém se ho bojí.

      Vymazat
    3. Hm, super. Fakt nepotřebuju další a další tipy na super věci! Holky, co mi to děláte?

      Vymazat
    4. Anonymní, díky moc za odkaz, už studuju.

      Nufinko milovaná, to je taková malá revange za všechny paletky UD, Kat von D a spol, které díky tobě nutně potřebuji. líbající smajlík.

      Vymazat
  4. Pro mě je největším objevem biofáze od Nobilisu, ale myslím, že musí sednout, já mám santal a je to to nej sérum, co jsem kdy zkusila. Ještě jsem zkoušela bazalku, ta se mi též líbila, ale levandule prostě nic. Zkusit ji jako první, nikdy se dál nedostanu. Obecně mám značku ráda celou, šíře sortimentu a poměr kvalita/cena je v našich podmínkách nebývalý. Pak taky ILCSI, hlavně masky. A jedlé oleje. A kosmetické taky, ale ty jedlé mám ještě raději, třeba rakytník mám doma stále, cpu to do dětí horem dolem a já si to míchám do kosmetických přípravků. Pro děti teď mám kombinaci rakytník-cedr, dávám jim to napřeskáčku. A nevím, jestli jsou nemocní míň než loni, to si nepamatuji, oni moc nemocní nejsou, ale když už, tak jinak. Že prostě třeba týden fakt smrkají a pak je to pryč, žádný posmrkávání celou zimu, což třeba starší kluk míval. Takže myslím, že to fakt funguje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, právě i díky tvé zmínce o biofázi jsem objevila hyaluronové sérum NT. A jelikož Alísek nastoupil poprvé letos do školky, jsme nemocní neustále, přestože předtím nebyl nemocný vůbec, takže by se mi něco na imunitu asi hodilo, kouknu na ty jedlé oleje, děkuji.

      Vymazat
  5. Ahoj,
    můžu se zeptat přes jaké stránky kupuješ REN? Přes oficiální nebo jiné?

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)