Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 12. 2013

Na jaká slova v dekorativce slyším

Někdy stačí málo a jsem ztracená. Pokud má nějaké patlátko ve svém popisu jedno z následujících, zaručeně zbystřím a prozkoumám ho. Takové moje nákupní desatero. Máte to taky tak?

Pokud je to matné, mám zájem.
Barevně mě dostávají všechny meruňky, broskve a manga.
Jakmile je to limitka, blázním jak smyslů zbavená, co kdyby to zítra už nebylo k dostání.
Pojmenuj to taupe a já se hned chytnu.
Nude je také zaručený úspěch.
Pokud tomu bude dělat reklamu Rosie Huntington-Whiteley, kupuju okamžitě.
Ve svém věku už taky lehce slyším  na "ubere vám 10 let, budete vypadat na 20".
Když to doporučí Ruth Crilly, jako by to doporučil pánbůh.
Podobný vliv na mě má Nuf a její "okamžitě kupuj, to musíš mít, bez toho nemůžeš existovat" následováno záplavou fotek a  hned i odkazů, kde stačí jen jeden klik a jste v háji.
No a vše korunuje magické slovo SLEVA...

Jinak ale nejsem vůbec ovlivnitelná a mám velmi silnou vůli... Doufám, že o tom ani na vteřinu nepochybujete.





17 komentářů:

  1. Tak já jsem zjistila, že jsem jak straka... tudíž všechno rozjasňující, nejlépe ještě zlatavý k tomu... A nevím, proč mám doma asi 5 v podstatě nikdy nepoužitých tělových pudrů. Asi ty roztomilý labutěnky či co :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou mě ty rozjasňující věci také nenechávají chladnou. :)

      Vymazat
  2. Tak s na Rosie, nude a slevu slyším také! :) Matné jen u make-upu a tvářenek. Naopak stíny preferuji lehce třpytivé, žádná diskotéka! :) A

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná baba, které se Rosie hodně líbí.

      Vymazat
  3. Shodneme se jenom na hesle "nude" ale jinak hezký článek! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že nude je skoro to nejsilnější heslo. :)

      Vymazat
  4. Skvělej článek. Já slyším na všechny vůně *berry a vůbec ovoce. Naked taky! Když na to čtu skvělý recenze, musím to mít. Když to pochválí moje oblíbená blogerka. Škoda, že už nepíše Day, protože co pochválila, to mi už několikrát velice sedlo. Teď dávám na vás, trb, An, Jáju (škoda, že ta už taky nepíše :(, viennettku - a prostě takový ty holky, kterým vyhovují podobný věci jako mně a věřím jim, že to nejsou laciný potvory, co by kvůli pixle krému zaprodaly vlastního dědu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že já na ta doporučení od někoho, komu věřím a nejlépe koho i znám třeba osobně, dám hodně. Třeba na ta tvoje. :)

      Vymazat
    2. Dekuji :-) zrovna od tebe to potesi :)

      Vymazat
  5. :-DDD já slyším na radiance a všechny jeho variace :-D zároveň ale i na matné a růžové, na Guerlain, na limitovanou edici taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, Guerlain, málem bych zapomněla, z highendu u nás dostupného asi nej značka i pro mě.

      Vymazat
  6. Krásny článek, já taky poslední dobou ulitávám na všem co je matné, oblíbila jsem si matné rtěnky, dále takyslovíčko nude a sale jsou pro mě návnady, kterým těžko odolávám.
    Diamondandlife@blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že jsme na tom hodně podobně a jistě je nás mnohem víc. :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, o nic jiného mi ani nešlo.

      Vymazat
  8. Moje kouzelná slůvka jsou sleva, taupe a Goss Wayne. :-)

    P.S. Nemáte přeplněnou schránku na sofastars@seznam.cz? Žádná odpověď na maily ohledně blogsale.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Wayne Goss je další můj pánbůh. :) A mail zkontrolujeme, díky.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)