Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 12. 2013

Hádej, hádej, hadači

Dnes si zahraju na Ježíška a nadělím vám něco hezkého pod stromeček. Ale nedám vám dárečky zadarmo, Ježíšek přece také chce, abychom byli hodní a poslušní. :) Já po vás tohle vše nechci. Jen vás poprosím, abyste zapojili svoji fantazii. Tak prosté to bude. Nemusíte nikde nic lajkovat, nemusíte být ani naším pravidelným čtenářem. Prostě pokud si chcete trochu zahádat, tak směle do toho, přesně pro vás dnešní post bude.



Do komentu mi prosím napište váš tip na to, co to vlastně na obrázku je. Přidejte svůj email a příští víkend na poslední adventní neděli (tipovat tedy můžete až do soboty 21.12.2113) vše praskne, na recenzi záhadného produktu se můžete těšit po Vánocích. Nejúspěšnější, tedy spíše nejpřesnější hadač získá balíček vskutku metropolitní. A co že na vás v balíčku čeká?

Ahava Dead Sea Mineral Mud
NIP+FAB Spot Fix gel
Hammam osuška přímo z lázní z Djerby



Takže vám přeji mnoho štěstí, notnou dávku fantazie a budu se těšit na vaše tipy.

17 komentářů:

  1. Hm, něco s průhledným víčkem na podlaze? Třeba nějaký pudr. (Ale dál se fakt nedostanu... :D)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám páru. Že by nějaká lupa ? :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych to tipovala na sklíčko nebo folii z mobilu, tabletu apod.
    hegerova24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád na to koukám a pořád mi mé mozkové buňky říkají, že to bude sklíčko z mobilu a taky nějaký dřevěný kryt nebo něco k mobilu.

      Vymazat
  5. Detail dřevěné kabelky?
    xafra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já vím, já vím! Musela jsem jen zamachrovat, že vím :) Neboj, nesoutěžím :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já měla od Hanky v NF takovýto baseshaper. Ale ten to asi nebude :-D

    OdpovědětVymazat
  8. abych pravdu řekla, tak mě to připomíná vyfocený růžek dvířek u čokoládového adventního kalendáře :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No fakt by to mohlo byt něco takoveho, fakt tezko poznat co je stin a co 3D efekt

      Vymazat
  9. Že by tvářenka? fialkakyticka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud bych měla tipovat značku, tak dle obalu Kate von D či Benefit....

      Vymazat
  10. Tipuji třeba dřevěnou paletku od Lambre :)

    OdpovědětVymazat
  11. Bude to víčko od nějaké očního stínu položené na nataženém šátku.

    OdpovědětVymazat
  12. Nesoutěžně, ale jsem zvědavá co to je, tak tipuju nějaké echt epesní prkénko:-D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)