Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 12. 2013

GUERLAIN Crazy Météorites + velké srovnání MÉTÉORITES

Dlouho jsme tu neměli žádné meteoritky od Guerlain, že? Mám deja vu - nezačínám já takhle nějak každý meteo-post? :) :) :)

Samotné balení Crazy meteoritek se mi ani trochu nelíbí, to se přiznám.

JÁ VÍM! UŽ ZASE...
Vím, že jsem někde psala, že mi už meteoritky od Guerlain stačí, že další nepotřebuju. Jenže když ono to prostě není tak snadné. Nejde říct "ne", když máte na dosah něco tak jedinečného, krásného, povedeného a navíc limitovaného! 

Docela mě štve, že limitované kolekce na Vánoce a Silvestra jsou k dostání tak nelogicky. Někdy na podzim, většinou brzy na to, aby člověk už dokázal smýšlet svátečně a plesově. Navíc do prodejen dojde většinou maximálně jeden kus od každého produktu - a to když dobře. Tohle je vážně nedomyšlené a velmi se obávám, zda ještě tuhle úžasnou věcičku seženete. 

Balení se mi nelíbí. Myslela jsem si, že díky tomu (pro mě) hnusnému obalu zůstanu chladná. Nevím, co chtěli soudruzi v Guerlainu sdělit světu tím obalem, ale podle mě shodili produkt i celou meteorití rodinu tak nějak dolů. Nu, což. Je to na vkusu každé z vás. A jak vidíte, já jsem svůj odpor k obalu taky dokázala překročit a Crazy meteoritky jsem zaplatila.
A zaplatila jsem je nadšeně. Loni jsem neměla chuť dát přes tři tisíce za kompakt Wulong, který házel úžasně smetanovo-bělavé odlesky. Přiznám se vám, že jsem si na něho občas přes rok vzpomněla. A občas jsem na ebay zadala do vyhledávání. Nicméně jej nevlastním. A dnes mám z toho radost! Crazy jsou pro mě lepší! 


Jak vidíte, pudr je slisovaný z barevných ploch. Oproti kompaktu Voayage jsou tentokrát fleky velké a výrazné. Nevím, proč jsou tyhle perly Crazy - snad pro tu výraznou růžovou? Stejně jako u Voyage je efekt Crazy meteoritek spíše matný. Rozjasnění se děje především sofistikovanou hrou světla a stínu. Bonusem je tentokrát velmi svěží a čerstvé zabarvení.


Na swatchi vidíte, že Crazy kompakt je poměrně narůžovělý, nicméně není růžový moc. Je to přesně ta dokonalá kombinace bledé panenkovské růžové, perlového třpytu a střídání stříbřitého a bělavého odlesku. Popisuje se mi to velmi špatně, protože ani tyhle meteoritky (stejně jako ty ostatní) nemají za úkol být vysloveně vidět a pleť obarvit. Opět jde o finishovací pudr na celou tvář nebo rozjasnění vybraných partií. I proto jsem fotila pečlivě, dlouze a opakovaně, a přesto je výsledek, který vám přináším, poněkud nejasný. 
Texturou jde opět o ultra-jemný pudr, to už je skoro i trapné opakovat, protože Guerlain je přes pudry prostě velmoc. Musím ale zmínit, že v panu je tentokrát ta puntíkatá věc zalisovaná malinko pevněji a bude pomalinku ubývat. Používám velmi velkoryse velký hutný štětec na bronzer a je to ok. 
Vůně je zcela typická fialková, už by mě zklamalo, kdyby pudřík naparfémovali jinak :) Fialková luxusní vůně patří k věci!
A ještě něco vám musím říct. Cena je poněkud příznivější oproti loňskému Wulongu. Neřeknu vám z hlavy přesně, za kolik Crazy v parfumeriích koupíte, nicméně oproti třem tisícům od Wulongu  seskočíme někam nad tisíc korun. Wulong byl v luxusním kovovém balení, tak se domnívám, že je to hlavním důvodem. Uživatelsky je to nakonec asi jedno, na ošklivě pomalovaný a očíslovaný obal se už nedívám a užívám si narůžovělé dokonalosti :)

Vidíte, jak jsem si s dnešním postem vyhrála? Pomalovala jsem si úplně celou ruku a musela jsem povolat manžela, který se mi smál a řekl mi, že se začne nabízet firmám jako slovutný fotograf a bloger! Ano, tohle všechno jsem musela vyposlechnout a zdvořile se usmívat, abych následující fotografie získala :) A to všechno pro vás!



Následuje srovnání mých kompaktů v různém světle. 
Vezmu to zleva: 
Crazy používám na celou tvář a na lícních kostech malinko přidám. Dělá velmi svěží vzhled a pleť uhlazuje. Vzhledem k tomu, že mám pleť tmavší, si dávám pozor na větší nános, abych nebyla viditelně nalíčená a "zašmudlaná". Ještě se mi to s Crazy nestalo, ale obecně pro nás žluťáky by tento efekt s narůžovělým pleťovým produktem ve velké ploše hrozit mohl. Překvapilo mě, že Crazy kompakt umí i lehce a decentně zmatnit. Nejkrásnější asi bude pro světlejší pleť.
  
D'OR používám jako rozjasňovač nebo tvářenku, případně navrstvím nad jinou tvářenku. Je to skoro můj nejmilovanější guerlainovský produkt a jsem šťastná, že ho mám! Oproti mým ostatním kompaktům plně přiznává sheen a je viditelně třpytivý. Třpytečky jsou ale ultrajemné, velmi elegantní a sofistikované, miluju je.

Voyage je nejmatnější z trojice, také nejsvětlejsí. Nejlépe matuje a v panu je nejněžnější a velmi nevinný. Je to držák a nutnost, mám dva - jeden v kabelce a jeden v šuplíku s líčením.


Pokud někdo z vás stále nechápe, co teda jsou ty kompakty a co teda jsou ty kuličky, pokusím se vám ukázat a popsat rozdíly.
Mezi kompakty a perlami není mnoho spojitostí. Mají stejnou fialkovou vůni, mají krásná opulentní balení, kradou nám srdce, spánek a peníze z kont. Tady ale jejich podobnost a příbuznost končí.

Předně perly jsou mnohem třpytivější. Jejich sheen je výraznější a částečky jsou větší. Nikdy nejsou tak jemné, protože na pleť si nanášíte to, co se mechanicky ulouplo ze slisované kuličky. Je tedy jasné, že efekt, hustota na pleti, krytí a taky použití jsou jiné.
Klasické Perlés ze stálých kolekcí se prodávají ve třech odstínech, u mě uvidíte nejsvětlejší (01) a nejtmavší (03). Osobně nosím klidně i ty nejsvětlejší přes celou tvář, protože krytí je velmi slabé. Skoro bych o krytí nehovořila. Přesto ale vnímám Guerlain Météorites Perlés jako makeup ve smyslu "foundation". Pokryjí jemně a decentně celou pleť, zanechají sheen, schovají póry a vyhladí. Podle vašeho výběru pak házejí výsledné světlo a odlesky. Jejich klíčovými vlastnostmi jsou minimální krytí, zkrášlení bez viditelného makeupu a hra se světlem. Zmínila bych, že líčení celé tváře s perlami Météorites zabere o chloupek více času, než jen obvyklé "šup šup" pudrem. Štětcem musím v perlách zakroužit několikrát, abych nabrala produkt. Pokud chcete ušetřit čas, vezměte si na perly hrubý přírodní štětec. Tím to půjde hned! Však taky Guerlain originálně k perlám vyrábí pěkně hrubý kousek... Ten mi na tvář nesmí :)

Pokud jste typy, co milují vysoké krytí a mat, rozhodně za meteoritky neutrácejte, protože je neoceníte. Na lícní kosti vám k rozjasnění postačí cokoliv jiného, klidně jen bílý třpytivý oční stín.
Odstíny jsou na mých swatchích skoro stejné, rozdíl je vidět až na velké ploše celé tváře. 01 je světlá a bělavá, 02 dorůžova, 03 béžová. Já osobně odstín 02 mít nemůžu, cítím se v něm špinavá a zašedlá. Je pro pleť s růžovým podtónem. Svoji 03 nosím jako makeup a sklízím od kamarádek komplimenty, že mám úžasnou pleť a blýskám se pod umělým světlem, když se pohnu. Už dvě kamarádky jsem nakazila a koupily si tu svoji zázračnou krabičku s kuličkami :)
Vedle klasické kolekce dělá značka Guerlain jednou nebo dvakrát do roka limitky, které jsou vždy něčím malinko jiné. Bývají výrazně třpytivé, zabarvené, mají jinak dekorovanou krabičku. Ale stále hovoříme o stejném efektu. Moje limitka Du Dragon je plesovka, dělá výraznější stříbrné efekty. Od podzimu ji na lícní kosti nosím i jen na kafe s kamarádkami. 

Météorites Perlés 01, 03 a Du Dragon

Oproti tomu kompakty kryjí o něco více, jsou matnějí a mnohem jemněji mleté. Napudrujete se velmi rychle, klidně za chůze nebo v autě. Kuličky bych v autě asi neotevírala, protože sbírat je pod sedadly by se jistě zapsalo mezi mé nejhorší zážitky...

A teď slibovaný zlatý hřeb! Zde vidíte swatche všech mých meteoritek od Guerlain. Strašně mě mrzí, že to na fotce opět tradičně příliš nevyznívá. Ale jak jsme si už shrnuly - produkty, které mají "pouze" dokonale zdokonalit, zkrátka nevyfotíte.





Upřímně doufám, že je tento post pro vás přínosný. Možná si ještě dopíšete do dopisu Ježíškovi některé z perel, možná ještě urvete jeden z posledních limitovaných kousků. Mrkněte se i na mega-úspěšné bronzery Guerlain. I ty jsou k dostání v různých variantách i v limitce se stejným obalem, jaký dostal můj Crazy pudřík. 
Ať zvolíte kterýkoliv, pudry Guerlain jsou úžasné a odvádějí skvělou práci. Šťastnou ruku při výběru!

32 komentářů:

  1. Ne, před vánoci, kdy musím nakupovat ovládací teréňáky a obří medvídky Pú, není takový post přínosný :-) To balení se mi též nelíbí, nevím, proč nemůže být aspoň podobně barevně laděný jako perly, když už (ty se mi teda taky nelíbí, myslím obal, ale pořád lepší). Mně se možná ještě víc jak ty meteoritky líbí ten bronzer, v panu vypadá tmavý, ale je strašně subtilní, jsem přesvědčená, že by šel bez problémů na celou tvář. Ten leží v hlavě mně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nad ním taky dlouho uvažovala. Přesně jak píšeš, vypadá tmavý, ale na tváři je krásně světlý, takový decentní a přídavek růžové ho dělá strašně slušivým. Ale ta cena=((

      Vymazat
    2. Jo jo, bronzer je taky nádherný... No, je to boj! :D

      Vymazat
  2. mně se to balení taky nelíbí... a nelíbí se mi až tak moc, že ani nelituji, že jsem si to nekoupila. dokonce si to ani koupit už nechci. takže se tedy přiznám, že až obrovský milovník koulí s celkem výraznou sběratelskou tendencí... mě tyhle (a článek vlastně taky) nechaly naprosto chladnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zas ty letní úplně minuly, měla jsem ze sebe takovou radost :) A teď zase buch do toho! :)

      Vymazat
  3. Tak mě je to balení úplně ukradené :) Ten pudr dělá takový efekt že bych ho milovala i kdyby byl v papirové krabičce :) Je to nejlepší osvěžovač co jsem kdy měla a spolehlivě mi ubere několik let. Ovšem o tom Wulongu stejně furt přemýšlím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach.. chtěla bych je všechny jen proto, že existují, abych se s nimi mohla mazlit :o)) protože jak se to třpytí, není to nic pro mě.. ale skvělou práci mi odvádí lisované meteority a minerální pudr. Pan Guerlain myslí na nás na všechny.. :o))
    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, mazlit se! Nikdy jsem kosmetiku nesbírala, ale tohle je asi počátek velké změny... Hrůza, mor a vůbec :)
      Moc děkujeme a taky přejeme krásný víkend!

      Vymazat
  5. Já jsem nakonec vybrala meteority a nelituji. Na obal zas tak vyhraněný názor nemám…líbí se mi, že jsou zase v plechovém obalu (oproti těm z jarní limitky) a ten kontrast černé a neonu se mi postupem času začal líbit=) Používám na ně štětec Bare Minerals…je to ten nejtvrdší co mám a nabírá barvu moc pěkně..hlavně, když je chci použít místo tvářenky. Ty perly mají oproti kompaktu víc růžovo broskvovou barvu a krásně suplují jemnou svěží tvářenku. No jsem z nich nadšená=) A jako skvělý nápad mi přišlo oddělit růžové kuličky od zbytku a mít tak dva produkty…klasické setting perly a intenzivnější tvářenku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nééééé, nepopisuj mi, jak jsou broskvově krásné. Nepotřebuju je, nepotřebuju je, nepotřebuju je!
      Ale ještě na ně kouknu...

      Vymazat
  6. Meteority prostě můžu :) s perličkami jsem se nikdy nespřátelila, ale lisované jsou dokonalost. Crazy Meteorités jsem koupila hned jak se objevily v parfumerii, balení se mi líbí, protože kovové limitky jsou těžké, ochytávají se a při sebelepší snaze jsou po letech používání trochu poškrábané. Jen ta barva mi přijde poměrně dost růžová, asi je to tím, že neumím pracoval lehkou rukou, ale používám je jako tvářenku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak to máš teda pravdu, že tenhle obal je mnohem lepší do kabelky, to je fakt! To jsem v postu úplně pominula. Doufám, že si zájemkyně přečtou tvůj komentář a děkuji za něho!

      Vymazat
  7. Jé, já si zrovna lisované Crazy meteoritky koupila:) Příjemně mě překvapili s cenou, čekala jsem podobnou jako u lisovaného Voyage. Balení sice není úplně podle mého gusta, ale woodlandbutterfly to vystihla přesně, do kabelky rozhodně praktičtější. Navíc, obsah je to, co se počítá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím! Co na ně říkáš? Taky ti dělají tak fresh pleť?

      Vymazat
    2. Zatím jen první dojmy, ale naprosto naplnily moje očekávání a pleť s nimi mám o řád svěžejší.
      Ještě k těm obalům, myslím, že to má spojitost s nedávným znovuotevřením zrenovovaného La Maison Guerlain na Champs-Elysses 68. Asi proto nesou limitky tu 68.

      Vymazat
    3. Já tu pleť mám taky tak jasnou! A proto jim všechno odpustím!
      A ten důvod obalů znám, ale je mi jedno. Jen jsem tím chtěla říct, že se mi nijak nelíbí. :)
      Děkuju :)

      Vymazat
  8. Tak dneska jsem si v Douglasu nechala odlozit ty Meteority disko koule a jeste premyslim o tom matujicim kompaktnim pudru :-D.Jsem prastena tehotna matka :-(.Dekuji za super clanek a s pranim pekneho zbytku vikendu Tehulka PS:Dizao balzamy na rty jsou super.Diky!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, těhulko, to mám velkou radost, že jsi spokojená s Dizao! Já je miluju furt víc :)
      Ten matující kompakt je taky moc dobrý! Akorát mi dost ubývá.

      Vymazat
    2. Mili devcatka, tak jsem si behem tydne nakoupila Meteority - disko koule, lisovane a ten matujici kompakt ...v Douglasu sem jeste videla ty lisovane Crazy Meteority,jestli si i je poridim,tak asi uz porodim nebo co. Rozhodne toho nelituji a diky za to,ze jsem narazila na VAS BLOG. S pozdravem Tehulka PS:No a to jeste nemam pro mimi teplou cepici a rukavice :-/... jenze,kdyz ja ty pudry taky proste musim mit doma :-(

      Vymazat
    3. Těhulko, já jsem strašně ráda, že jsi spokojená!!!!!

      Vymazat
  9. Já se asi raději nevyjadřuju bo miluju velké krytí a mat a proto mám ve skříni ještě neotevřené jarní koule a jeden slisovaný..mno ale já je prostě musela mít doma pro ten pocit O:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To je nejlepší komentář ze všech :D

      Vymazat
  10. Ježiš Hani, ty mi zase dáváš!

    Díky tobě už nějakou dobu vím, že lisované meteority potřebuji, ale díky té ceně jsem zatím odolávala. A teď tohle! Je fakt, že kdybych je měla v té klasické variantě, ten obal by mi taky vadil.

    Ale teda ta cena už vůbec ne! Takže jestli je někde potkám, jdu do nich..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, já se obávám, že už je potkáš těžko. Koue ještě jsou k dostání, ale kompakty snad jedině v Institutu. Nevím ti... Ale jsou fakt super :)

      Vymazat
  11. Článek jsem si přečetla a je naprosto vyčerpávající jak na informace tak na moje přemýšlení. Teď vlastně nevím, co bych si měla koupit. Musím si to přečíst znovu a v klidu. Chci něco na celý obličej, ať vypadám na 30 :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Slovutny fotograf a blogger strikes back:DD

    Me tahle kolekce obalama dost odradila, ale asi to bylo chyba, jak se zda ;) blby je, ze ty jarni me nikdy nebavej a zas abych čekala rok ...

    OdpovědětVymazat
  13. Najprv musim pochvalit blog. Hladala som ho pol hodiny, lebo minule som si neulozila, no oplatilo sa! Paci sa mi, ze mate rady luxusnu kozmetiku, kupujete si ju, uznavate ju a nehanbite sa za to. To doslova. Lebo na tolkych blogoch nadavaju na tie, co kupuju znackove veci - ze nevedia ako zaujat, ze viac je charizma,...no nechcem uz viac o tom...
    Jednoducho vas blog mi vyhovuje najviac zo vsetkych, aj napriek tomu, ze sa mi v cestine trosku tazsie cita, hlavne ked pouzivas hovorove slova, no planujem ho poriadne prelustrovat.
    A teraz k teme. Waw, paaani, ty si fakt maniak na Guerlain! Ty ich mas 6?! Ja som si myslela, ze som maniak na kozmetiku, ale pri tebe sa citim ako chlap - ved su take rovnake! :-))) A to sa da aj spotrebovat?
    Takze ukladam si tento blog do Top sites, nech sa mi uz nestratite. A idem postupne citat, lebo vyborne veci tu su. Len skoda, ze si nefotite celu tvar, to by licenie vyznelo lepsie.
    To len trochu kritiky, ale pre mna ste aj tak 1!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Viso. I za drobnou kritiku :)
      Spotřebovat se to nedá, ale já to ani nechci úplně všechno spotřebovat, protože bych musela dokupovat další a další :D

      Vymazat
  14. Na zaklade tohto postu som si kupila Crazy a som velmi spokojna, je presne ako pises. Vdaka za tip!
    Vona mi najprv prekazala, je taka vyrazna, ale teraz ju zboznujem :-) Tesim sa na slnecne dni, to bude super.
    A…. o mesiac na to som si kupila este od Guerlaina aj zmatnujuci- rozjasnujuci puder, tiez meteoritka. Takze uz to posadlo aj mna, pomooooc… :))

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)