Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 12. 2013

CHI Silk Infusion

V posledních letech se v oblasti vlasové kosmetiky přímo roztrhl pytel s různými výživami a uhlazovači. Od Biosilku, přes Tekuté krystaly až po oleje zvučných i  těch méně zvučných jmen. Já osobně jsem CHI holka. A může za to tchýně.
 
Jednou jsem ji takhle navštívila a prolezla jí koupelnu. Moc ráda to dělám, tchýně miluje kosmetiku a luxusní značky, takže tam vždy najdu nějaký poklad. No a tehdy jsem tam na vaně našla CHI Silk Infusion. Bylo to v době, kdy se tato značka u nás ještě neprodávala a já ji znala jen ze zahraničních blogů a to opravdu ještě jen a pouze podle jména. Nevěděla jsem o ní téměř nic. No a tak jsem se hned vrhla na lahvičku, otevřela, přičuchla a fůůůůůůůůůůůůůůůůůj. To byl smrad. Tak těžká a pánská vůně, kterou by mě ani ve snu nenapadla párovat s lahvičkou pro ženské kadeře. Okamžitě jsem ji postavila zpět. To už byla vedle mě tchýně a nadšeně básnila, jaký to je zázrak. Já ji už ani neposlouchala, věděla jsem, že se přes ten smrad nepřenesu, ani kdyby to byl svatý grál celého kosmetického průmyslu. Zajímavé je, že moje tchýně má vlasy úplně jiné než já. Tenké, řídké, navíc prodloužené. A tahle věc jí děsně vyhovovala. Takže jsem si řekla, že když to funguje na ni, navíc když to tak děsně páchne, nebude to nic pro mě. S klidným srdcem jsem odešla a na CHI zapomněla. Tchýně ale asi usoudila, že jsem byla nadšená, což popravdě nechápu, slepá není, takže nevím, možná mi jen chtěla tak hezky přátelsky a v rodině zavařit a naštvat mě, nicméně jsem CHi Silk Infusion následně dostala od ní jako dárek. K narozeninám či k Vánocům, já už opravdu nevím, je to již několik let. Nutno podotknout, že mě to v tu chvíli, kdy jsem balíček rozbalovala, vlastně ani nepřekvapilo, nenaštvalo, prostě nic. A tak jsem se jala alespoň jednou ten zázrak vyzkoušet, přežít ten děsný puch s tím, že potom ho prostě někde prodám. No vidíte a mám ho dodnes. Dokonce stále tu stejnou jednu lahvičku, kterou mi tchýně koupila. Jistě již 4 roky a jsem tak možná v poslední třetině. Ne, nešetřím ho tady a nepoužívám jen sporadicky, naopak, Silk Infusion používám neustále po každém umytí vlasů. Nějak si to bez něj neumím již představit. a tu vůni, tu nyní miluju. :) Svět je divný. A moje tchýně to asi nějak věděla. Takže jí tímto za ten povedený dárek musím poděkovat, protože to byl jeden z nej dárků a objevů v mojí vlasové péči vůbec.
 
 
 
Takže po tom dlouhém úvodu se už konečně vrhneme na produkt samotný. Takže o vůni už víte a o tom, jak dlouho vydrží, také. Ta výdrž je opravdu zarážející, ale skoro neubývá. Mám velikost 300ml a po každém mytí do ručníkem vysušených vlasů nanesu množství odpovídající velikosti pětikoruny. Vetřu od úrovně uší až po konečky. Následně jdou mokré vlasy okamžitě lépe rozčesat. Vůně je cítit celou dobu, kdy jsou vlasy mokré, ale poté, co uschnou, ji již vůbec nevnímám. Možná tam nepatrně ještě chvíli je, ale já o ní nevím. A pokud o ní nevím já, jsem si jistá, že o ní nebude vědět žádný smrtelník s normálně vyvinutými čichovými čidly.
 
A co to vlastně Silk Infusion je? Je to bezoplachová péče obohacená o čisté hedvábí, sojové proteiny a výtažky z pšenice, která se vsákne do vlasu, čímž ho posílí, zacelí a zároveň mu dodá lesk, měkkost a hebkost. Ufff. Takže tak nějak by to mělo být. No nevím, jak technicky ten princip funguje, kam se co vsakuje a jak pomáhá, ale výsledkem jsou opravdu velmi jemné a hebké vlasy, které se snadno upravují a krásně se lesknou. A jsou takové i moje vlasy - od přírody hrubé, silné, nepoddajné a bez vyfoukání krepaté.
 
SI je nažloutlá tekutina, poměrně hutná a téměř olejová. Přesto se krásně roztírá a nezanechává žádný nepříjemný či snad dokonce lepkavý pocit na vlasech. Pokud si rozetřete trochu tekutiny po ruce, hned bude heboučká. Tak krásně vyhlazená, sametová, taková silikonová hebkost.... Bohužel, silikony tam prostě jsou, asi hlavně díky nim to tak skvěle funguje. Nechci tady nyní rozebírat, jak jsou špatné pro vlasy, jak zatěžují, tohle všichni víme. Jen na to upozorňuji, kdyby náhodou někdo doufal, že to bude fujtajblfree.  Tak nebude.
 
 
 
 
No a jako u všeho podobného je výdrž efektu samozřejmě pouze do dalšího umytí. Dle mého to jinak s vlasem nic nedělá. Když to opláchnete, jste zpět na svém. Tohle je prostě takový makeup na vlasy, nikoli sérum či krém, po němž byste viděli výsledky ještě i v době, kdy ho už dávno nebudete používat. Bohužel, o tom toto není a pokud očekáváte právě toto, budete se muset poohlédnout jinde. Já zůstávám a jinam nekoukám. Nechci zázraky na doživotí , chci jen krásně hladké a hebké vlasy od jednoho umytí ke druhému. A ty díky Silk Infusion mám.

13 komentářů:

  1. "od přírody hrubé, silné, nepoddajné a bez vyfoukání krepaté" - to ako by si popisovala moje vlasy. Akurat, ze ja chi pouzivam na suche vlasy - doda im to vtedy lesk a trocha ich zatazi takze nelietaju kam chcu a trocha to vyrovna tu krepovitost. Na mokre vlasy mi to nerobi nic - na tie davam kokosovy olej.

    OdpovědětVymazat
  2. Já popravdě vůbec nechápu to haló, co se teď kolem těchto věcí strhlo (tím samo nemám na mysli tuhle recenzi, určitě mě chápeš). Přesně, jak píšeš, funguje to, jak to funguje, díky silikonům a tyhle věci má kdejaká značka už x let a toto už taky nějaký pátek existujel, jak sama potvrzuješ. Já si právě naivně myslela, že ty bisilky a spol jsou něco nového a pak jsem na to složení čučela jak puk :-) Já silikony nemůžu kvůli henně, ale musím potvrdit, že jsem to zkusila a vlasy (i moje jemný) to dělá moc pěkný, netrvat na tý henně, už to mám dávno taky. Já jsem dost proti silikonům na obličeji, tam si myslím, že to fakt může dělat paseku, ale na vlasy to je podle mě jedno, to je mrtvá hmota, když jde jen o vlas samotný, takže hlavně ať to dobře vypadá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni a proč nemůžeš silicony kvůli henně?

      Vymazat
    2. Se bojim, že to pak bude blbě chytat, mně se nechce zjišťovat, který jsou ty, co se vymývají a který ne. A taky nesnáším ten silikonový "omak", když se mi něco takovýho dostane na ruce, tak si je pak vždycky pětkrát myju, mně to fakt vadí. A vadí mi to i na těch vlasech (když je to bezoplachový), jak si do nich šáhnu, tak to cítím na rukách a je mi z toho šoufl.

      Vymazat
    3. Ale právě v létě jsme měla strašný problémy s vlasy, byly fakt hnusný, přesušený nebo já nevím (všechny vypadaly jako ten pramen, co jsi říkala, že vypadá jak spálený) a tyhle silikonový sajrajty bylo to jediný, co na to pomáhalo.

      Vymazat
    4. Mě ty silikony u henny vůbec nevadily, chytala a držela velice pěkně. Navic v těch lepších přípravkách ty silikony už jsou také jiné, ne tak silné jako u těch drogerkových. Je to tak že pokud v tom přípravku není aspon nějaký ten fixater tak ta péče je o níčem. Dokonce třeba ajurveda říká že aby jejích oleje opravdu fungovaly tak se musí na těch vlasech nechávat dlouho, klidně i 48 hodin

      Vymazat
    5. Já právě dávám oleje jenom přes noc, na kratší dobu mi to taky přijde o ničem.

      Vymazat
  3. Taky mám Chi ráda. A přesně jak píšeš. Nejdřív mi to děsně smrdělo, ale teď mi to naopak hrozně voní. A až dopatlám ostatní zázraky i "zázraky", co jsem si nasyslila, jdu do něj a už u něj i hodlám zůstat. Taky jsem si s ním občas dělala na noc takovou intenzivnější kúru - do vlasů těsně před mytím jsem ho nanesla trochu víc než normálně a nechala působit přes noc. Ráno po umytí a vyfénování byly lesklejší, lehčí, hebčí a poddajnější.

    OdpovědětVymazat
  4. Silikony přesně na takové vlasy ale jsou, ne? Hrubé, nepoddajné a krepaté. Co bez nich majitelky takové hřívy mají dělat? Vlasy to prostě uhladí a zkrotí. Já mám vlasy velmi velmi jemné, takže se silikonům vyhýbám, ale obecně mi jako žádné zlo nepřipadají.

    OdpovědětVymazat
  5. Ono totiž je těch siliconu víc a některé jsou vyloženě prospěšné, fixují totiž výživu ve vlasech a bez nich by ty masky a séra absolutně nefungovaly.
    Pavli kdyby se ti přece zachtělo něčeho dlouhodobého tak mrkni na Supreme Keratin, udělala jsem ho ségře, která má podobné vlasy a bomba! A je to cca na 3 měsíce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ooo taky jsem CHI milovala. A voněl mi od začátku. Ale pak jsem asi před rokem kvůli složení tento krok péče vyměnila za olejíček od O´right a CHI už bych zpátky nechtěla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Naopak já jsem žádné výsledky nepozorovala a ruce mi smrděly snad týden poté, pro mě to bylo utrpení, do kterého jsem víc jak 3x nešla. Naštěstí vlasy kdovíjak zničené nemám, tak mi stačí menší "zázraky". Každopádně spolubydla ho miluje, strikně kvůli němu používáme každá jinou koupelnu :D

    OdpovědětVymazat
  8. Smrad je to děsnej! Já raději Biosilk, účinky mi přijdou srovnatelný a tolik nesmrdí :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)