Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

3. 11. 2013

STILA Countless Color Pigments in Groupie - Vol. 2

Protože jsme s Nik náhodou zakoupily na podzim stejné stíny, ale neřekly jsme si to, hodím sem dneska jen svoje doplnění předchozího postu. Takový nepravý DUEL :)

I já jsem koupila na Asosu za super cenu, ale na rozdíl od Nik jsem po rezavých stínech přímo toužila. U mě nešlo o koupi jen tak, já jsem hledala a pátrala.


Jsem z té trojpaletky nadšená i proto, že je malinká, ale zároveň vytvořím plno míchanic. To je prostě super. Jindy mi na paletkách vždycky něco vadí a přebývá, zde je to vše ok.


Kvalitou jsou stíny boží - to už vám Nik řekla, malinko tvrdší a hůř rozmazatelný je v mém kousku ten střední - zrzavý - odstínek.
Strašně se mi líbí, že i když stíny rozmažu s smíchám, znovu si pak pan uklidím a barvy jsou po přejetí štětcem opět rozdělené.

takhle jsou umazané po smíchání
a takhle jsem je opět uklidila měkkým štětcem :)
Na rozdíl od Nik mi stíny parádně drží a s bází je mám klidně do noci. Předpokládám, že je to typem pleti, doufám, že se stíny neliší kvalitou pan od panu.



A ještě něco vám řeknu - Nik to uniklo a já sama jsem na to přišla až u mytí po focení. 
Podívejte se, co dělají stíny zamokra! 
Barva se zintenzivní a vysloveně zčervená! Krása! A když stíny použijete navlhčeným štětcem, nemusíte mít ani bázi. Stíny v této variantě vydrží víc než vy. 

kápla jsem vodu a.....

Já jsem s téhle Stila krabičky nadšená a vám ji doporučuju koupit, protože je malinká, variabilní, stačí na podzim sama o sobě. 
A taky mám celkově Stilu ráda, je to nenápadná značka, ale zatím mě nezklamala žádným výrobkem. A líbí se mi ty jejich papírové krabičky!!!!





5 komentářů:

  1. Farby sú božské.. jesenné a pre nás modrooké? och.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ja bych cekala spise tvarenku :-) Ja bych v nich vypadala ubrecene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevypadala, stačí kolem řas třeba jemná černá linečka a není to ubrečené. Taky jsem se toho bála :)

      Vymazat
  3. tak jste mě na ně holky nalakály! :-) jdu do nich. :-) líbí se mi ovšem i odstín Encore, tak možná půjdu rovnou do obou :-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)