Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 11. 2013

Stila Countless Color Pigments in Groupie

Tyto stíny jsem koupila za nějaký směšný peníz na Asosu. V záplavě růžových, fialových, zelených a modrých odstínů z této řady stínů byl odstín Groupie jediný akceptovatelný. Nádherné teplé barvy perfektně ladící s podzimem na okny. Na první pohled byste možná hádali, že se jedná o minerální stíny, ale na první dotyk určitě ne. Stíny jsou vskutku velmi podobné minerálům od MACu, které se mi hned vynořily před očima, když jsem poprvé tento pot viděla. Stejná směs barev, obdobné žíhání a prolínání odstínů. Takže jsem se trochu obávala kvality. Jak asi víte, minerály od MACu žádná sláva. Jsou tvrdé a příšerně pigmentované. V 99%. To jedno procento je jen a jen o štěstí, které většinou nemám. Zbytek je děsný. Proto se přiznám, že jsem Groupie vzala jen proto, že byly levné. Barevně se mi strašně líbily, ale nějak jsem tušila, že budou mít všechny neduhy macovských minerálů. Joj, jak jsem ráda, že jsem se tak mýlila.



 
Stila Groupie jsou úplně jiná liga.Není to ale proto, že by Stila uměla minerály lépe než MAC. Je to jen jinou technologií výroby. Zatímco MAC minerály zapeče a šup s nimi do panu, Stila je sice také zapeče, ale přidá "tajnou ingredienci" - stíny po zapečení slisuje, takže jejich textura je stejná jako textura všech ostatních lisovaných stínů. Tím získáte dokonalé minerály. :) Věřte, či nevěřte, textura Groupie je skvělá. Vše je jemně namleto, což sice v důsledku malinko práší, ale stíny nejsou pudrově suché, jsou vláčné, měkké a jako by vlhké, takže poprašek zůstává jen v panu a jde lehce sfouknout. Ona měkkost dovoluje nabrat dostatečné množství, takže jedno ťupnutí do panu stačí na celé oko. Pigmentace je rovněž božská. Sytá barva, které se krásně roztírá a drží, pod okem žádný odpad nehrozí.

 
 
Stíny jsou perleťovo metalické. Ale velmi jemně, luxusně, což u Stily považuji za super počin, Stila zas takový luxus sám o sobě není, ale tyto stíny se jim povedly. Nic nevyzní vulgárně a lacině. Akorát snad ten černý, plastový obal... Ale nebuďme hnidopiši.
 
Stíny můžete nakombinovat do jedné zajímavé barvy, či použít každou zvlášť. Co kus, to originál, každý pot má jinak procentuálně zastoupené jednotlivé barvy. Můj kousek má nejmenší podíl zlatavé ivory, největší rezatého spadaného listí s téměř nepostřehnutelným podílem tělové růžové a slušnou část zlaté mléčné čokolády. Opravdu hodně podzimní.


 
 
Barevně, texturou, finishem i kvalitou jsem nadšená. Stíny nosím od jejich příjezdu denně, ale jen proto, že se namaluji na celý den. To je bohužel jediné, co Stila nemá vychytané. Celý den mi na oku nevydrží ani s primerem. Vždy mi po pár hodinách začnou mizet. Je fakt a tedy docela plus, že se neslévají, prostě jen mizí. Rovnoměrně se barva začíná vytrácet a blednout, takže ke konci dne máte na očích jen zlato hnědý lesk. Je to sice pěkné a nepůsobí to nijak neupraveně, ale není to prostě to, co jste si ráno na oko nanesli. Takže pokud o nich uvažujete, s tímhle musíte počítat.
 
Já si tedy myslím, že si je většina z vás pro tuto chybičku, která se sem do země dokonalosti vloudila, asi nekoupíte, což je svým způsobem trochu škoda právě díky všem výše zmíněným pluskám, ale asi to chápu, většina žen se maluje na celý den. Až tomu tak bude i u mě, jsem si jistá, že podobným stínů také neprominu vůbec nic. Zatím promíjím a jsem ráda, že je mám.



 

1 komentář:

  1. Nemůžeš hvízdnout? Já je mám taky a už je mám nafocené :D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)