Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

15. 11. 2013

REN Satin Perfection BB cream

pro Hanele a další, kteří již dlouho netrpělivě čekají na nějakou tu REN recenzi
 
Dlouho jsem přemýšlela, jakým produktem začít moji minisérii se společným jmenovatelem - REN Skincare. Jak jsem zde již několikrát naznačila, do této značky jsem se zamilovala. Moje současná péče o pleť je z 90% zastoupena právě touto značkou a já neustále kupuji další a další nové produkty. A tak jsem nevěděla, jakým hitem to celé odstartovat, který kousek by měl mít tu čest zahájit všechny recenze. Nakonec jsem se rozhodla, že to vezmu z druhého konce. I u REN jsem našla šmejd. Sice jen jeden, zato mě tento produkt zklamal na celé čáře. Takže jím dnes začneme a pak to bude už pouze strmá cesta do oblak, do stanice jménem Růžový obláček.

 
 
BB krémy nemám ráda. Žádné. Asijské, drogerkové, highendové. Neměla jsem jich mnoho, to předestírám, tudíž nejsem expert v tomto směru a odmítám si na něj hrát. Nicméně jsem měla z každé skupiny pár zástupců a nějak mi to stačilo. Ale prostě ten od REN jsem zkusit musela. Vkládala jsem do něj naděje. Myslela jsem si, že REN přeci zklamat nemůže, ať si koupím cokoli, tedy že i BB krém bude suprový. Tyhle apriori předpoklady jsou taková pošetilost...


 
Krabička a celé balení naprosto zapadá do konceptu Ren. Minimalistické a plastové. Přestože je to vlastně dekorativní produkt, krásně splyne v poličce mezi krémy, séra a jinou pěstící kosmetiku. Dle mého plus, dle jiných možná i mínus. Ale píšu za sebe, že. :) Takže plus. Balení má pumpičku. Jako vše od REN. :) Další velké plus, osobně raději pumpičku než tubičku. Je to jen otázka vkusu, oboje je podobně hygienické.



Ochranný faktor 15. No jako nic moc, víme, že zejména asijská bbčka umí i 50, a to běžně. Tady je "jen" 15. Osobně mi je to fuk, protože v makeupu nepotřebuji žádný faktor, ten si dávám po makeup, ale upozornit bych na to měla, protože to ne každý musí takto mít. Takže co se faktoru týče, slabota.
 
Složení. To je vlastně z 98% důvod, proč REN kupuji a proč je tak slavný. Bez všech fujtajb složek. A hlavně bez silikonů. BB krém bez silikonů? Ano, vážení, i tak to jde. Doporučuji všem výrobcům BB krémů se trochu zamyslet. Jasně, silikony to udělají strašně fajn na pocit, vyhlazené, jemné, no ale i bez nich se RENu podařilo těchto vlastností docílit. Takže proč to do těch BB krémů vlastně všichni rvou? Nevím, nerozumím tomu, jen se ptám.

 
 
Barva je zajímavá. Něco mezi pomerančem, okrem a meruňkou. Jo, je to oranžový. To musí vylekat prostě každého, komu se produkt dostane do ruky. Ale leknutí přejde, jakmile krém nanesete. Oranžová barva je ta tam, na kůži se změní na béžově přirozenou, takže je po problému. Můj problém není barva jako taková, ale spíše odstín. Bohužel je jen jeden. Což je nešvar BB krémů obecně, moc velký výběr odstínů v nich není, i když jsou samozřejmě výjimky. Jasně, BB  krém se má přizpůsobit, proto stačí jedna kejda pro všechny. Nestačí. Přestože REN krém vypadá poměrně tmavý, alespoň na poměry BB krémů, není tomu tak. Já jsem NC 25, ale fakt moc tmavá nejsem. odlíčená jsem vlastně hodně světlá. Je to samozřejmě podpořeno i světlým obočím a řasami, ale nikdo by mě za jižanku určitě neměl. Přesto je na mě REN BB krém velmi světlý. Byla jsem v něm doslova vyblitá. Nezdravá, mdlá, bez života. A tím to teprve vše začíná.


 
Každý makeup, který je na mně světlý, má tu úžasnou vlastnost, že mi zvýrazní každý pór. Zajímavé je, že žádný tmavší mi to nedělá, jen ty světlé mrchy. Takže i zde jsem v zrcadle viděla každý kráter na mém obličeji, jako bych se dívala do zvětšovacího zrcadla, což zásadně nedělám, nervy mám totiž jen jedny. Pór vedle póru, chlup vedle chlupu. A furt to není to nejhorší. Zkáza nastala při celkovém pohledu na tvář. Měla jsem na ní nechutnou vrstvu. Nic, co by se přizpůsobilo a  splynulo. Na obličeji mi ležela vrstva světlé hmoty. Přesně stejný pocit (nikoli, co se barvy, ale co se vrstvy týče) jsem už jednou v životě měla. Kdysi dávno v době, kdy jsem sledovala na YT TiffanyD, jsem chtěla vyzkoušet způsob, jakým se líčí ona. Na klasický tekutý makeup dát MAC Mineralize Skinfinish Natural. Prý je to flawless a glowy. Jo, prd. Mohlo mě to rovnou trknout, že dát na makeup něco, co samo od sebe někdy funguje jako makeup, není zrovna cesta správným směrem. No nicméně mě to netrklo. Takže jsem se nalíčila a pak děsně nadšeně cupitala s mužem do restaurace. Ve výtahu, kde světlo není z nejlichitvějších, se na mě chlap podíval a pronesl nco ve smyslu: bože, co to máš na obličeji, jsi jak stará ku.va. A bylo. Já se na sebe podívala (ve výtahu mám k tomu super světlu i obr zrcadlo, asi aby vám to sebevědomí fakt moc nevzrostlo) a bylo mi zle. Já fakt vypadala jak stará ku.va. Hodně stará, vyžilá a zkušená. :) Ten den jsem přežila, ani nevím jak, a MAC MSF Natural letěl přímo do koše. Tohle celé se mi díky RENu vrátilo. Tím pádem mám již dvojitě potvrzeno, že takhle fakt ne.

 
 
Já k tomu asi nemám víc co dodat. Jsem zklamaná. Opravdu mě mrzí, že mi nesedí. A asi to i byla taková pomyslná tečka za všemi BB krémy kolem mě. Labutí píseň a memento v jednom. Tak alespoň doufám a všem přeju, aby to byl jejich number one, protože já se furt nějak vnitřně nedokážu smířit s tím, že ho tak děsně kritizuju. Ale když ono to tentokrát opravdu jinak nešlo. :(
 

29 komentářů:

  1. Měla jsem ho ve dvou vzorcích, vypatlala jsem jen polovinu jednoho - mám stejný názor jako ty. Fakt takové nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tebe musel být vůbec děsně světlý.

      Vymazat
  2. Nedalas ho moc? Ja teda BB kremy taky nemusim. Kdyz se toho da malo, je jako kdyby nic. A kdyz toho das vic, tak presne co popisujes. Tim padem nevim proc ho vubec davat. Ale trochu to zneviditelni pory.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, právě nedala. Já vím, že to je naprosto logická úvaha, ale tohle dělá masku i při pidi množství. A navíc to ty póry nechutně zvýrazní. Blééééé.

      Vymazat
    2. On podle mě nemá s klasickými BB nic společnýho, je to normální tónovák.

      Vymazat
  3. Taky je na mě hrozně světlý a nátěrovitý. Jinak REN můžu ve všem a na všem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tvoje krevní skupina, REN horem dolem a stále je toho málo. :)

      Vymazat
  4. Já ho naprosto a nekriticky zbožňuju. Nechápu, že na mě není světlý, když na vás jo. Nijak extra nekryje, ale to ani nechci, udělá mi efekt "byla jsem týden v lázních a pořád jen spala a pečovala o sebe". Miluju ho. Ale uznávám, že jsem trochu divná a dost přitahuju divný lidi a věci, tak to bude možná tím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, Reni, že někdo, koho "kosmeticky" znám, ho miluje. Jen nechápu, že ti není světlý, vždyť já jsem proti tobě bledule. :) A chci efekt "byla jsem týden v lázních a pořád jen spala a pečovala o sebe", co efekt, chci ty lázně!

      Vymazat
    2. Lázně chci taky :-) Tak zatím aspoň ten ren, no... Ale ráno při malování mi došlo, že ho nanáším úplně jinak než cokoliv jiného, tak se podělím. Normálně samozřejmě cokoliv roztírám na max, ale ten ren prostě jen nahrubo nahodim a pak vklepu - vše prsty. Použiju ho tak 3x tolik než obyč makeupu nebo BB (ty teda moc nepoužívám kvůli silikonům, ale nějaký mám a nosím ráda, když chci vypadat, že jsem vypadla někomu z photoshopu). Pokud jsem ho používala "normálně", bylo to divný, takhle mi ho ta pleť jaksi vcucne, vypadá to, že na sobě nic nemám, ale přidá to svěžest, barvu a vyhladí povrch. Kamarádka, od kterého mám, byla nespokojená s tím, že jakoby moc matuje. Já ho ještě fixuju pudrem, bo je na mě moc glowy. Jsem divná :-)

      Vymazat
    3. Tak a teď jsem z toho v šoku a jelen, já ho dát množství větší než minimální, tak si to ani neumím představit. A také jsem ho dávala prsty a ne štětkou.

      Vymazat
  5. Pokud se mohu zeptat mimo téma - na dobrý oční krém (mám vrásky z dehydratace, oteklá oční víčka), máte zkušenost, můžete doporučit? Z drogerky krémy nezabírají....Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, já jsem teď docela spokojená a Lancome Genefique, k tomu mám otevřený ještě výborný hutný gel od Matiz, který je asi ještě lepší. Nejvíc ze všech očních krémů mi seděl asi Kiehls avokádový z internetu, ten mi skutečně pocitově obohacoval pohožku. A strašné ódy pějí uživatelky na nový oční Clarins, zkoušela jsem ho zatím pouze ve vzorku a byl velmi příjemný. Má takovou konzistenci, která se ihned vpije do pokožky, ale nechává lehounce mastný/nemastný pocit.
      I když Clinique je pro někoho špatná značka, já jsem bývala velmi spokojená s jejích All About Eyes krémem.
      Kromě Kiehls tohle můžeš sehnat v parfumerii kamenné. Velmi doporučuji jít do Sephory a vyžádat si vzorečky. U očních krémů většinou nekupuju bez vzorku, protože mě skoro žádný nesedí. Vždycky jdu a ptám se prodavaček, který krém je hutný, ale nezatíží, nesmí to být gel. Přesně to popíšu a ony mi dají vzorky je toho, co odpovídá popisu. Nenechám si vnutit novinky za každou cenu. Naslepo koupím pouze po referenci Nik ten Ren (až spotřebuju, co mám doma) a když je něco strašně moc chválené. Ale drahé oční krémy kupuju opravdu jedině po vyzkoušení!

      Vymazat
    2. Pavli, já doporučuji úplně stejně jako Nuf Kiehl´s avokádový, ten byl geniální. No a nyní mám další geniální, možná geniálnější :) , a to REN Keep Young and beautiful anti-aging cream. recenze udělám fakt brzo.

      Vymazat
    3. Děkuji za tip :) P.

      Vymazat
  6. Děkuju pěkně za recenzi a těším se na další :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, brzy bude. Co se Clarisonicu týče, udělám, ale až za čas, chci se jí fakt pořádně věnovat a ne to odbýt, ale nemám v současné době vyčleněný dostatek času, čímž se omlouvám, nicméně požadavek je veden v paměti a bude časem uspokojen. :)

      Vymazat
  7. Ahoj holky, chtěla bych se zeptat, jestli nevíte o nějakém nude stínu s velkými třpytkami. Líbí se mi toto: http://img0.etsystatic.com/000/0/5206304/il_570xN.351117440.jpg ale chci, aby ten stín byl hodně podobný víčku a byly výrazné jen ty velké třpytky. Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Já za sebe musím říct, že třpytky nejsou mojí silnou stránkou a když už je koupím, jdu do levnějšího segmentu proto, že je často nenosím. Vím, že tento typ stínů má Sephora v těch svých mono, tam určitě koukni. Třpytkové stíny jsem viděla i u MUFE, kdysi dávno jsem měla báječný třpytkový Bourjois, ale ten byl bílý a už ho nedělají. Tento typ barevných třpytek jsem měla v jedné paletce Dior, ale tu bych nedoporučila, protože ty třpytky moc nedržely na oku a když držely, byly zase málo vidět.
      Úplně nejlepší třpytky jsem měla od MAC v pigmentu - byla to tehdy vánoční limitka, ale rozhodně se dá sehnat něco podobného.
      U mě je problém, že to prostě vždycky trochu opadává, nezáleží na kvalitě, ale jak je to větší, jde to dolů.
      Myslím, že stojí za to i některé krémové stíny, takhle třpytkatou paletku měli Trucco a drželo to slušně.
      Nyní mám krémovou tužku od By Terry, která má krásné třpytky, ale není světlá.
      Vypsala jsem toho hodně, ale asi bych šla do té Sephory, tam mají velikou škálu a vybereš si určitě optimální barvu.

      Vymazat
    2. Pokud si pamatuju, mega chunky glitter byl Urban Decay Midnight Cowboy. Tam byly ty třpytky fakt to jediné. :) Ale opadával jako sviňa. Ale zas nebyl úplně nude, spíše champagne, takže jsem zas tak neporadila, nicméně doporučuji celou značku Urban Decay prostudovat, zrovna u nich jsou ty veliké třpytky dost časté.

      Vymazat
    3. Mockrát vám obou děkuji! :) Fanynkou třpytek taky nejsem, ale mám v hlavě takovou představu, tak snad něco vyberu.

      Vymazat
  8. Ahojky, já ho mám už delší dobu, jsem úplná bledule a vcelku se dá říct, že může být - jenom pod něho musím dát něco hooodně hydratační jinak mám problém to hezky natřít a taky pocit, že pak stahuje ... Ale co mě fakt vytáčí je ta pumpička - někdy prostě pumpuji o život a prd napumpuji, pak si myslím, že to vzdám a prásk dávka jak z děla. No kritiku na tu pumpičku jsem četla různě po nete, takže moje je jen ta další :-) Takže jednou a stačilo.Teď jsem zkusila Luminizing Moisture Tint by Jouer Cosmetics - spíš je to pečující tónovák a jsem nadšená … Má takové mikro-třpytky , které hezky odráží světlo a tím pádem rozjasní pleť. Jinak už jsem se dávno chtěla zeptat, kde nakupujete, By Terry? Já ho viděla jenom na Spce NK a pak jenom na jejich stránkách, ale i tax a hodně vysokým „postfees“.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žanet, přes ByTerry je tu expert Nuf, ale vím, že nakupuje na ofiko stránkách. S pumpičkou u RENu jsem problém neměla právě proto, že jsem ho použila jen minimálně, a tudíž jsem neměla možnost zažít i její špatné dny. :)

      Ale velmi mě zaujal ten Luminizing Moisture Tint by Jouer Cosmetics , to asi budu muset důkladněji prozkoumat. Nepodala bys mi prosím nějaké mini info/recenzi tak nějak hned a z fleku? :) Pěkně prosím, smutně koukám. :)

      Vymazat
    2. Žanetko, omlouvám se, já nějak poslední dny nestíhám a popravdě ty komentáře na blogu raději moc nečtu :)
      ByTerry nakupuju buď na oficiálních stránkách nebo na NicheBeauty, kde mají staré řady ve slevě.

      Vymazat
    3. Ahojky Nik na ten tónovák mrkni na cult beauty - http://www.cultbeauty.co.uk/jouer-cosmetics-luminizing-moisture-tint-1.html
      Já měla nejdřív sample odstín Pearl a hned si pak koupila normální veikost. Jinak o něm básnila kámoška v UK. Teď mají také vzorky k nákupu nad 40L ale odstín opal a bronzed... Mně hlavně baví jak se hezky na mé pleti roztírá a to se mi zvyknou dělat žmolky u jiných "foundation" …

      Nuf prosím rozumím tomu správně, že na NicheBeauty mají poštovné 15E... jinak se chci poptat ... někdy dávno si básnila o jejich make up-ech -a rtěnkách jak to máš teď s odstupem času?

      Vymazat
  9. Žanet, mě to opět blbne, snad to zde najdeš. S tou poštou máš asi pravdu, nepamatuju si to přesně.
    Makeupy s odstupem naprosto doporučuju. Mám ten hyaluronový tint, z toho sedám na zadek denně, on totiž pečuje a nějak vyplňuje pleť. Když ho používám pravidelně, poznám to i na odlíčené pleti. Opravdu dělá s pletí to, co umí jinak jen spánek a voda.
    A z niche jsem koupila ten Delectation, ten je druhá pecka. Ale funguje jinak. On lehounce vypíná, nenapustí tu pleť jako ten hyaluron. Malinko více kryje, ale skvěle se zapracuje. Víš co, udělám zítra recenzi, mám ho už pár měsíců, tak už můžu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nuf díky-díky ... tak si mě namlsala... hledám nejakého make-up- ového oblíbence ... už jsem ich vyzkoušela hodně a pořád mi něco vadí.. . no jo s věkem je to náročnejší - aby to nezalézalo do vrásek, nešupinkovalo, vypínalo, rozjasňovalo, nebyla to jenom chemie atd. ... asi chci příliš, že?! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale neboj, to máme všechny! Makeupy jsou v tomto ohledu to nejtěžší. Mě přijde, že právě na makeupu se prostě šetřit nevyplácí. Kukni na nový post, třeba by ti sedl. Ale znáš to - každá jsme jiná :)

      Vymazat
    2. Kuknu kuknu ... právě já na makeupu jsem nešetřila nikdy ... ( i když jako mladší jsem dělala v City v Londone a na cestě do práce Space NK tak si to umíš představit ... No a teď bych měla být vyzrála dost vědět, kde se vyplatí šetřit :-) A být trochu opatrnější, jelikož mi bylo dopřáno ještě jedno dítko jako "pozdní sběr „  i tak mám sem-tam tkzv. záchvatové nákupy - hlavně když si přečtu poutavou recenzi  …

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)