Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

23. 11. 2013

REN Keep Young and Beautiful Anti-Aging Eye Cream

Nebojte se, nebudu odteď každý svůj příspěvek věnovat značce REN. Vím ale, že vícero z vás zrovna na recenzi tohoto očního krému čeká. Takže dnes budeme pečovat a příště budeme třeba zase malovat. Ono je to skoro jedno, stejně je to pořád jen takové patlání na oči či pod oči, v mém případě tedy pod oči i tehdy, když to má být jen na horním víčku. :) To víte, rozklepaná ruka stařeny se prostě nezapře a "dokonalé" líčení je v tahu. No co, hlavně se moc neřešit, že. :)
 
 
 
Oční krémy jsem dlouho nepoužívala. Přišlo mi to zbytečné. Anti-aging zbytečné rozhodně byly, ale myslím, že jsem to své oční okolí měla alespoň hydratovat, což jsem nedělala a je fakt, že první známky stárnutí vidím právě okolo očí. Pod okem mám asi dvě tenounké linky. Skoro se to bojím nazvat pravým jménem, ale bohužel ano, jsou to VRÁSKY. Když jsem si je někdy na jaře tohoto roku našla, byla jsem zděšená, jako fakt ve mně hrklo a srdce na pár vteřin bilo jako o život. Byl to trochu šok. Já se obecně moc nesleduju, takže se odlíčím, namaluju, ale nikdy sama sebe nezkoumám. Pak ale přišel den, kdy jsem se více zahleděla (ne sama do sebe, ale na sebe) a bylo vymalováno. Objevila jsem ty tenké vrásky a věděla jsem, že jsem v pr.eli. Drahá, stárneš a potřebuješ skutečný anti-aging produkt! To bylo to jediné, na co jsem dokázala myslet. Do té doby jsem nic anti-agingového neměla. Nikdy žádný produkt neměl na sobě tato AA slova napsaná. Přesto do hledání očního krému jsem se vydala vyzbrojená právě tímto spojením a  věděla jsem, že nic, co by AA mantru v sobě obsaženou nemělo, prostě nekoupím. A jelikož jsem už tehdy měla pár REN kousků doma, zalovila jsem nejdřív v REN rybníku a vytáhla solo kapra. Doslova.
 
 
 
Když jsem balíček s krémem rozdělala, malinko jsem se vyděsila. Lahvička byla tenounké a tak strašně lehká, že jsem REN podezírala, že v tom prostě žádný krém není a že mi poslali jen prázdnou nádobku. Naštěstí tomu tak nebylo. Krém dorazil někdy v červenci a od té doby ho pravidelně používám, takže toho v lahvičce je fakt požehnaně, i když je velikost jen klasicky oční, tedy 15ml. Doporučená spotřeba je 9 měsíců od momentu otevření, což se mi asi podaří, ale stejně je to super - 15 ml na 9 měsíců, tak tolik mi ještě žádný oční krém nevydržel. Ale nechvalme dne před večerem, krém mi totiž klidně může dojít zítra. Ano, to je jeho veliká nevýhoda. Na rozdíl od všech ostatních REN kousků je tento oční krém v neprůhledné lahvičce, takže nemáte absolutně žádný přehled, kolik vám ještě zbývá. Ani pohled proti světlu vám nepomůže. Balení dokonale nepropouští světlo, takže víte kulový. A lahvička je samozřejmě neustále stejně lehká... Tak uvidím, kdy mi dojde. Stejně už mám další v zásobě. Můj jediný oční krém, který jsem koupila opakovaně, což svědčí o jeho kvalitách. :) Takže jdeme na ně.
 
Hlavní důvod, proč REN vůbec kupuji a proč je tolik populární, je jeho složení. Žádné parabeny, silikony, PEGy, minerální oleje, syntetická barviva či vůně. Nic, co by vám pokožku zatěžovalo, na co byste mohli špatně reagovat. A samozřejmě bez testování na zvířatech. Já nikdy nic z předešlého moc neřešila, ale to se letos dost změnilo. Jsem ráda, že svoji pleť nezatěžuji zbytečně. Toto vše samozřejmě platí o všech REN produktech obecně, všechny na sobě mají pečeť s velkým NO pro mnoho fujtajblů, které se poměrně běžně vyskytují v pečující kosmetice. Takže pokud třeba již nyní řešíte, co na pleť dáváte, zbystřete smysly a koukněte na REN. :) (Prosím vás, já vím, že děsně chválím a  zní to skoro jako reklama, ale fakt si to bohužel všechno kupuju za své, nikdo z REN asi nemá šajna o tom, že by někde nějaká Nik v Čechách blogovala, takže mi nikdo nic neposílá, a tak nějak je mi jasné, že se na tom nikdy nic nezmění... no co, nebuďme nenažraní. :))
 
 
 
Dávkování je, jak už tomu u REN produktů bývá, formou pumpičky. Tato má jen malinký otvor, takže s ní v pohodě nadávkujete potřebné množství. Mně na jedno oko stačí malinká pecička - viz foto. Zmáčknu pumpičku tak do jedné třetiny.
 
 
 
Co se vůně týče, myslím, že by 99% všech napsalo, že žádná není. Souhlasím s tím i já, pouze tehdy, když si přičichnu k ruce, na níž jsem krém rozetřela, tak teprve poté cítím náznak něčeho, čemu by se při hromadě dobré vůle dalo říci vůně. Při aplikaci na oči necítím vůbec nic.
 
 
 
Krém má bělostnou barvu. Nejlepší na něm je ale textura. Není to gel či emulze, které téměř vždy nedělají s pletí skoro nic. Není to ani hutný krém a la Kiehl´s Avocado, který na pleti můžete ještě po aplikaci cítit a který by snad mohl i trochu tížit (ne že by to Kiehl´s dělal). REN krém je středně lehký, krásně se roztírá, oční okolí nezalepí a nezatíží, přesto víte, že jste ho nanesli. Okamžitě se vám uleví, pleť se napije a zklidní. Jako mávnutím proutku. Vyloženě nesnáším krémy, které aplikuje a po 10 minutách ho jdu aplikovat znovu, protože jsem zapomněla, že už jsem ho dala, o čemž mě přesvědčuje moje pleť, která vypadá, jako bych ho vlastně ani nepoužila. To je k prdu. O RENu vím, ale v tom dobrém slova smyslu. Používám ho večer i ráno, což jsem nikdy s jinými očními krémy nedělala. Po aplikaci RENu mohu za 5 minut dát korektor a makeup a vůbec to nevadí,, vše drží na svém místě.
 
No a na závěr zázrak. Fakt si myslím, že mi ty moje tenké linky zmenšuje. Víte, já těmto zázrakům moc nevěřím, nemyslím si, že by krémy zmohly to, co dokáže jen plastická chirurgie, nic vám vrásky nevytáhne a nevyplní, aniž by do vás nepíchali a neřezali. Přesto mám pocit, že moje oční okolí je o něco jiné, lepší a mladší. Je to krásná písnička, musím si ji hodně často zpívat. :)
 
Za sebe rozhodně doporučuji, budu ho kupovat i nadále. Nemohu napsat nejlepší anti-aging, co jsem kdy měla, když je to můj první, že. Ale je skutečně výborný a myslím si, že pro moje ročníky stojí za hřích. Seženete na většině uk eshopů za cenu kolem 26 liber. A jelikož většina těchto shopů má neustále nějakých 20% off, tak ta cena ani není nijak zlá.
 

15 komentářů:

  1. Je úžasný, nejlepší a boží a to já už pár high-end anti-aging krémů pod oči měla (nejlepší byl dior capture totale - snad to píšu dobře, už ho nějakou dobu nemám) a všechny je ren strčí do kapsy. Souhlasí s každým slovem, výsledek je opravdu vidět a pro mě je velký bonus to, že absolutně nedráždí oči, já si mažu oko tak nějak kolem dokola a u některých krémů musím dát sakra pozor, aby se nedostaly na řasy, nedej bůh do oka, pak půl dne slzim a často není jiné cesty než to umýt. Toto si můžu s klidem napatlat přímo do oka a neděje se absolutně NIC, ani slzička, prostě nevím, že se tam dostal. Stačí ho strašně malinko, myslím, že by mi vydržel určitě rok, zatím nejsem stavu dopatlat vzoreček. Já nikdy na oční krémy moc nebyla, většinou jsem brala to, co se zrovna namanulo někde ve slevě (nemám na mysli drogerku, já si nic drogerkovýho na oči nedám, mívám často kolem očí ekzém) a nějak jsem neviděla závratné rozdíly, namazal, hydratoval, hotovo. Toto je poprvé, kdy jsem fakt přesvědčená, že jsem našla něco, co budu kupovat opakovaně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni a Ty jsi už dodělala ten, co jsme kupovaly v září od Ilcsi? Nemohla bys je srovnat? já tak nějak tuším, že budu muset napřesrok už do AA krému taaky jít, přinejmenším toho od oči =/ =D

      Vymazat
    2. Nedodělala ani náhodou, což je důvod, proč u toho ren dopatlám vzoreček a koupím, až bude po ilcsi. Ten ilcsi pro mě právě spadá do té kategorie "prima, funguje dobře, příště zkusím zas něco jinýho". Navíc mě pálí, když přijde na řasy, ale tak za to nikdo nemůže, to je jasný, když jsou tam nějaký ty kyseliny nebo cosi, to je můj problém. Ale ten ren je prostě boží, kdyby ses dostala ke vzorku, tak ber a zkoušej. Jo a je lehčí, jak ten ilcsi a líp se vstřebává.

      Vymazat
    3. Reni, já věděla, že ho vnímáme stejně! :) Asi ho ale ani nikdo jinak než dokonale vnímat nemůže. :))))))))))))) Prostě nej nej nej oční krém.

      Vymazat
    4. Tak budu pást po vzorku. Ten Ilcsi se teda roztírá a vstřebává dost blbě, to je pravda =D mně teda na očích nevadí, ale zas má u mě velké plus za to, že nedělá pod očima krupičku, což mi třeba Korres udělal takovou, že trvalo půl roku, než jsem se jí zbavila.

      Vymazat
  2. Nik, Reni co myslíte bude fungovat aspon trochu i na kruhy pod očíma?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na kruhy trpím fakt minimálně, ale srovná fakt pěkně barvu, že vypadáš vyspaně, i když nejsi, tak možná jo.

      Vymazat
    2. Liduško, já mám poslední dobou kruhy pod očima docela dost, tedy spíše v koutku než vyloženě pod očima a na ně mi nepomáhá. Ale zas je fakt, že až na ta místa ho nedávám, takže možná začnu a teprve potom budu moci fundovaně posoudit.

      Vymazat
  3. Srdečně vám děkuji, dámy! Uvažuju, že ihned zakoupím, i když mám čerstvě rozdělaný Lancome. Mimochodem se mi zdá, že rozhodně funguje, ale je strašně silný. Asi složení bude poněkud jinde než REN...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rády pomůžeme, stačí říct :-)

      Vymazat
    2. Tak já vím dávno, že ji potřebuješ, a teď už to víš taky. :) Rádo se stalo.

      Vymazat
  4. Víš co, drahá? Raději mi sděl, kde ho koupím nejlevněji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že REN stojí všude stejně. Ale v týdnu jsem nakupovala exfoliant od RENu na hq a po zadání věcí do košíku mi automaticky bez jakéhokoli slevového kuponu vyskočilo 15%off na REN celkově, tak zkus tam.

      Vymazat
  5. Byly by fotky oka před používáním krému a po? Abychom viděli, co to s očním okolí udělá? Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel v tomto směru sloužit nemohu, jelikož mě nenapadlo, že by nějaký krém měl takové účinky, tak jsem si nahé oko před nevyfotila. Tak snad příště v jiné části obličeje již budu poučená. :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)