Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

11. 11. 2013

Proč i na našem blogu recenzujeme levnou kosmetiku z drogerie

K tomuto postu mě přivedl jeden z komentářů, který se objevil pod článkem o Essence, který nedávno psala Nuf, ale myslím si, že se nad tím možná zastavilo více čtenářů.
 
Essence a podobné levné značky jste na našem blogu nečekali.
 
Berte následujících pár řádků jen jako takovou poznámku pod čarou, komentář ke komentáři, ale určitě je dobré, abyste věděli, jak my dvě zde přemýšlíme. Ale žádnou Ameriku jsme neobjevily, s tím nepočítejte. :)
 
Myslím, že mohu lehce mluvit za nás obě, když napíšu, že k nákupu levných značek, které seženete v drogerii, nás většinou vedou tři pohnutky.
 
1. Toužíme po nějaké speciální barvě a nemohly jsme ji nikde u highendových značek sehnat, tudíž mrkneme do drogerie, kde značky mívají většinou rozmanitější barevnou škálu.
 
2. Prostě a jednoduše nás něco zaujme, ať už barvou, balením, produktem samotným. I v drogerii se dají někdy najít zajímavé kousky.
 
3. To je bod, o kterém to vlastně vše je. Ujasnily jsme si ho dávno předtím, než jsme blog začaly psát, v době, kdy jsme jen sledovaly cizí blogy. Vždy nám velmi vadila jedna věc, přišlo nám to směšné, trapné a absolutně nefér vůči čtenářům, hlavně těm mladším, kteří dost často berou slovo bloggerky (pokud je úspěšná) jako bernou minci a věří ji i nos mezi očima.
 
Všichni potřebují srovnání, bez srovnání jsou jakékoli výroky bezcenné a jen planá slova do větru. Pokud my bychom zde kupovaly jen ty luxusní kousky a čas od času se nepoohlédly v drogerii i po těch levnější, bylo by to zlé. Odsuzovaly bychom zde levné produkty, aniž bychom je měly vyzkoušené. Co to vůbec o takovém člověku vypovídá... no to si asi každý dokáže doplnit sám. Nakupujeme v drogerii prostě proto, aby naše tvrzení měla váhu a mohli jste jim věřit.
 
Než jsme začaly blogovat, na některých blogách jsme narazily na názory pisatelek, že drogerková kosmetika je lepší než highendová. Fajn, to by bylo naprosto ok, kdyby ale dotyčné slečny měly s higendovými značkami alespoň nějakou mizivou zkušenost. Bohužel většina z těch, u nichž jsme toto četly, Chanel stíny či Geurlain makeup v životě na tváří neměly. A to je prostě problém. Pokud se to stane u nějakých teen bloggerek, člověk se nad tím pousměje, protože v mládí se prostě chybuje a mládí se dá mnohé odpustit. Pokud vás ale o tomto přesvědčuje někdo, kdo má tři křížky na krku, je hodně slavný a opravdu nikdy nic z highendů nezkusil, je to trapas. Asi je vám jasné, že mluvím o konkrétní osobě. Původně jsem snad to jméno ani psát nechtěla, ale zas když řeknu A, bylo by fér říci i B. Mám pocit, že jsem v jednom jejím videu dokonce slyšela větu, že ona ani nikdy nic z highendů zkoušet nebude, protože to je zbytečné, jsou to jen vyhozené peníze, drogerie je stejně lepší. Je to parafráze, takto doslova to určitě nebylo, navíc je to již několik let, nyní dotyčnou už vůbec nesleduju. Možná je na tom dnes již jinak, nevím, pokud ano, je velmi dobře (hlavně pro čtenáře), že se poučila ze svých chyb. Asi mi povíte spíše vy. Nicméně my tady prostě někdy drogerkové produkty recenzovat budeme, protože nechceme být jako Petra Lovely Hair.  Na to si vaší přízně dost vážíme, abychom vás neklamaly a neservírovaly vám naše názory bez srovnání a osobní zkušenosti.
 
Mějte se krásně.

PS: Děkujeme jedné naší čtenářce, že dohledala za nás, i když toto video není to, které jsme myslely. Ale i tohle pro ilustraci stačí - 01:00 - 02:08

http://www.youtube.com/watch?v=RbSdOjo1AC8

Pokud bude Petra i nadále tvrdit, že není pravda, že by zkoušela věci jen na ruku a že nikdy neřekla, když si na něco sáhnu, tak poznám, že je to to samé, co něco jiného, tak to jen pro oživení paměti.

237 komentářů:

  1. Souhlasím. A tleskám za odvahu jmenovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, když férově, tak ve všech směrech.

      Vymazat
  2. ja souhlasim, pokud chci testovat, musim MIT PREHLED, bez moznosti srovnani je vysledek vzdy irelevantni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavě, pokud svůj názor hlásám do světa a ten svět mi docela naslouchá, pak je nutné se prostě snažit.

      Vymazat
  3. Máte holky pravdu! Jste jeden z mála blogů, které stále sleduji a furt dobrý :-) Mám pocit, že některé blogy jedou pouze z reklamních výrobků, co dostanou a mě to nebavííííííííííí (100x vidět to stejný, jak tento xy stín je supr čupr)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeme se snažit držet laťku v nastavené výši i nadále. :)

      Vymazat
  4. Já si jen za sebe ještě troufnu připsat jeden důvod, proč někdy nakupuju v drogerce - občas mám stav, že si nutně NĚCO potřebuju koupit. Skoro cokoliv :D Věřím, že to máte podobně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že máme. Mělas mě vidět minulý týden u stojanu L´Oreal. :)

      Vymazat
  5. Jsem ráda, že jste jmenovaly - "vy víte koho" :-), myslím, že na tom není nic špatného, já názor sdílím s Vámi...hodně se snažím srovnávat, protože srovnávačka má největší výpovědní hodnotu a šmahem odsuzovat jak drogešku tak high-end se mi zdá krátkozraké :-)
    Jó a ten stav znám nuf - udělat si jen tak radost - drogeška je prostě nejblíž :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Navíc člověk moc nemusí přemýšlet, jen něco hodit do košíku a je hotovo. Touha uspokojená a o to dost často jde. :)

      Vymazat
    2. Cha! Mě pobavilo to "vy víte koho" :D

      Vymazat
    3. To znam, rada si udelam jen tak radost :). Ale v posledni dobre se hooodne hlidam a krotim se.
      Voldemort me dostal :D.

      Vymazat
    4. Já se musím začít krotit, mě ale omlouvá ten blogsale na útuláky :)

      Vymazat
    5. Jasně blogsale je vyjímka :-), to jenom my co to máme pro osobní spotřebu - nás neomlouvá nic :-)....ale i já se snažím krotit Luci, ale jak vidím slevu na něco, co jsem chtěla vyzkoušet, tak je můj dobrý charakter v čudu :-)......a uspokojení musí být !-)
      že jo Voldemort, to mě teď nějak baví :-)...a zvlášť teď je to dost aktuální, když vy víte kdo vyhrál vy víte co :-))...

      Vymazat
    6. Navíc pro mě je nějak tak poctou, když mi na fb čtenářka napíše, díky že nepíšeš o novinkách Essence....a ani nemusí jmenovat a jsme doma :-))

      Vymazat
    7. :D :D :D vy víte kdo víte co :D
      Ale jo, slovo sleva je asi nějaké magické, na to slyšíme všechny...

      Vymazat
  6. To je přesně ten důvod, proč čtu asi tak tři blogy. Protože chci vědět, jaký ten produkt skutečně je a pokud to mám zjistit, tak chci, aby mi to řekl někdo, kdo zkoušel jak Essence tak Armaniho. Ladislav Klíma řekl, že kdo byl v nebi a byl v pekle, nemusí vybírat slova. Asi neměl na mysli kosmetický recenze :-) Ale přesně tak to je - pokud má mít moje slovo váhu, musím vědět, o čem mluvím. Je jedno, jestli to je kosmetika nebo cokoliv jiného, pokud můj obzor končí někde za humny nebo v nejbližší Rossmannu, tak toho moc říct opravdu nemůžu. Já osobně mám ještě k těm ultra levným nákupům jeden důvod - zkoušku barvy. Občas se mi zalíbí nějaké líčení, jenže nevím, jak to na mě bude vypadat. Třeba u Essence jsem většinou našla, co jsem potřebovala, no a když to nevypadalo dobře, tak to nebolelo, když jo, pořídila jsem ten odstín v nějaké lepší kvalitě. Ovšem už se mi i stalo, že mi Essence sedly tak, že jsem nepotřebovala hledat dál. Já mám některé barvy ráda sheer a to Essence umí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, máš pravdu, já jsem z některých kousků z drogerie také nadšená a velmi mi vyhovují a už ani nechci hledat v highendových vodách. A pokud bych zarytě jela jen svoji obvyklou stezku, ani bych se k nim nedostala. Širší záběr je prostě vždy jen k dobru věci.

      Vymazat
    2. Krásně to ta Renča zas napsala :-) - já teď koupila za páďo stíny G. Salvete a výborný a to už jsem chtěla co se týče stínů drogerku odepsat - ne a právě to taky už beru jako test kvůli odstínům, koupím si levný, vyzkouším jestli to funguje a pak se můžu rozlížet výše...:-)

      Vymazat
  7. Taky jsem ráda, že jste jmenovaly, protože to pak není jen takové trochu alibistické ukazování do neznáma na "ty druhé", nýbrž pouhé vymezení se vůči názoru...
    Ať si na sebe patlá kdo chce, co chce, ale přeci jen, když už je známý, měl by vážit slova o věcech, ve kterých nemá zkušenost - například dělám-li nástěnnou malbu jen štětcem za patnáct kč a vodovkama, nemůžu tvrdit, že s tím dražším štětcem a barvou by to nebylo lepší...
    No, to je asi jedno. :) Já budu asi pořád ráda chodit očumovat do drogérií i do parfumerií... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blogger má prostě nějakou odpovědnost, protože mnoho lidí dá na jeho rady. A pokud je to pro někoho částečně zdroj obživy nebo alespoň zdroj nových věcí, platí to dvojnásob.

      Vymazat
  8. Tak nejak si predstavuju beauty bloggerku - ma vseobecny prehled, ma toho hodne vyzkousene, drahe i levne, priroda i chemie, masova produkce i male lokalni vychytavky

    Pak teprve muzu srovnavat a doporucovat ostatnim...to.je.to stejny jako by se foodbloggeri stravovali jen v lidovych hospodach a hlasili, ze drazsi delikatesy za to vubec nestoji...to by si asi lidi tukali na celo hnedka, co?

    Nemam nic proti peti a jeji blog ctu, ale u bloggera ocekavam sirsi prehled. U holek, co maji tak nejak standardni kosmetickou sbirku to beru spis jako "denicek", zrovna tak jako beru s rezervou recenze fashion holek citajici umelecke.foto a dve vety ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak nejak si predstavuju beauty bloggerku - ma vseobecny prehled, ma toho hodne vyzkousene, drahe i levne, priroda i chemie, masova produkce i male lokalni vychytavky

    Pak teprve muzu srovnavat a doporucovat ostatnim...to.je.to stejny jako by se foodbloggeri stravovali jen v lidovych hospodach a hlasili, ze drazsi delikatesy za to vubec nestoji...to by si asi lidi tukali na celo hnedka, co?

    Nemam nic proti peti a jeji blog ctu, ale u bloggera ocekavam sirsi prehled. U holek, co maji tak nejak standardni kosmetickou sbirku to beru spis jako "denicek", zrovna tak jako beru s rezervou recenze fashion holek citajici umelecke.foto a dve vety ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Konečně se to někdo nestyděl napsat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekni, však víš, my jsme celkem nebojácné držky. :)

      Vymazat
    2. Akorát já si myslím, že nás její skalní označí za závistivé chudinky :D

      Vymazat
    3. Kašli na to, osobně nevím, co bychom měly závidět, ale třeba příznivci vědět budou. :)

      Vymazat
    4. Budou :) Třeba to bude jako naposled, kdy jsme měly být hnusné, tlusté a upachtěné maminy s tričkem od mlíka :D To bylo milounké. Nechme se překvapit...

      Vymazat
    5. Mohu se pridat? Ze jsem oplacana i v Sku, tak tim jsem povestna, ale dnes mi mala spustila mliko a odkracela k pohadce... zbytek si dokazete predstavit. Ja chci do party!

      Vymazat
    6. Táni, pojď! I když já teda u tebe na blogu vždycky jen obdivně vzdychám a obávám se, že jsi o hodně tříd nade mnou. Nicméně rády tě berem!

      Vymazat
    7. Hani, ja jsem 100% nad tebou :-D, teda jen par centacku... a par... no vic nez par pod Nik :-), takze zapadnu jako nic :-).

      Vymazat
    8. Tak nejenom, že závidíte, teď Vás prokoukla, Vy jste to napsaly kvůli vyšší návštěvnosti blogu, mrchy!:-D

      Vymazat
    9. Přesně tak, Dejni. My nutně potřebujeme, aby nás sem chodily obdivovat zástupy a davy. Nápady nám došly, tak holt prostě děláme to jediné, co umíme :D

      Vymazat
  11. Dobrý den,
    mi zase přijde, že se zbytečně tohle téma hrotí a omílá dokola. Ve výsledku stejně platí, že kosmetika je velmi individuální věc a co sedí mě absolutně nemusí vyhovovat ostatním. :) Já nejsem žádná zarytá fanynka Petrylovelyhair, ale na její videa se divám často a vůbec si nevybavuju, že by někdy přímo řekla, že drahá věc absolutně nestojí za to. A to, že není třeba ochotná za řasenku dát víc jak 500 Kč a řekne to narovinu, mi nepřijde nic tak strašného. Každý má hranice ochotnosti utrácení za jeden výrobek někdě jinde, ale to mi přijde úplně přirozené a nijak se nad tím nepozastavuju.:)
    A co se týče toho přirovnání foodbloggerů a stravování, tak souhlasím, ale jen částečně, Ono taky hodně záleží na tom, jak moc to dotyčná se ,,šminkama" umí. Takže například názor někoho kdo pracuje jako vizážistka a umí nádherně namalovat jak sebe, tak i ostatní, je mi pořád přednější než Váš, když podle fotografií se líčite velmi jemně a decentně.:) Ono kdybych dostala na vyzkoušení třeba profesionální závodní horské kolo a já ho jela vyzkoušet někde na cyklostezku, tak bych asi pořádně nedokázala ocenit jeho vlastnosti a vytěžit všechny jeho benefity, které nabízí.:)
    Ufff, doufám, že to jde aspoň trošku pochopit. Prostě nějaká ideální definice a prototyp bloggerky pro mě nikdy nebude existovat a já naopak oceňuji velkou rozmanitost, která se nejen na čeké blogové sféře nachází.:)
    Hezký den:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor. Pokud je pro tebe názor někoho, kdo věc soudí, aniž by ji alespoň někdy v životě zkusil, přednější než názor toho, kdo má srovnání a ví, o čem mluví, pak je těžké diskutovat. A to, že my se líčíme decentně, nevypovídá nic o naší schopnosti se nalíčit, pouze o tom, jaký styl líčení preferujeme. :) Nicméně souhlasím, že různorodost v blogosféře je nutná a oceňuji ji, ale bohužel nikdy nemohu ocenit neférové jednání.

      A omlouvám se, pokud už někdo téma "hrotil a omílal dokola", my se tady k němu vyjadřujeme poprvé, pokud mi dobře paměť slouží.

      Vymazat
    2. Ano u Vás poprvé samozřejmě, to vůbec nezpochybňuji. :) A co se týká mě, tak při koupi kosmetiky se dobře rozmýšlím a než si něco koupím, přečtu si více recenzí, ne jen slepě jednu.:) A stejnak je mi to někdy prd platné, protože tak moc vychvalované Skin79 mi jako Vám absolutně nevyhovovaly, pro mě to byl absolutní propadák, který skončil navíc málem u kožní. :) Ale prostě nějak pořád nechápu smysl toho probírat blog Lovelyhair (aneb nedávná silonková aféra). Sleduji jí pravidelně a doopravdy jsem nic neobjektivního nepostřehla. To že kdysi zkoušela drahou kosmetiku a dle ní to za to nestojí je jen a jen její věc (i když takovou Sigmu pochvaluje)...:) Jo to kdyby zmínila nějakou konkrétní věc, řekla o ní že je nanic a přitom pžiznala, že ji nikdy nepoužila, tak už si doopravdy pomyslím své a nikdy v životě už její video nepustím...
      A tou vizážistkou jsem nemyslela nikoho konrétního, to jsem jen tak hodila do placu, i když teďka mě napadla paní Lucka ze Světa mody XXL, které má jak přehled, tak i mnoho zkušeností. :)
      Hezký zbytek večera, Vaše čtenářka ;)

      Vymazat
    3. Když já bohužel právě vím, že v době, kdy jsem ji sledovala, ona nikdy nic značkového nezkusila, ještě se tím chlubila a vše doplnila soudem, že to za to nestojí. Jak může někdo vědět, že věc za to nestojí, když ji nezkusil. To je celé, co mi vadí, jinak nemám sebemenší problém.

      A s paní Lucií máš pravdu, ta je velmi zkušená a několikrát jsem se u ní inspirovala. Naposledy minulý týden. :)

      Vymazat
  12. Uprimne dekuji za uprimnost. A taky moc dekuji, ze jste jmenovaly. Ja jsem z Ostravy a do Prahy se nedostanu. Mam rada moc znacku MAC, ale tu moc nesezenu v Ostrave, i kdyz se da objednat telefonicky z Prahy No a pak mi nic jineho nezbyva nez zajit do Sephory a Douglasu. Jenze mi prijde,ze tyto obchody jsou aspon u nas strasne chlivacke. Rozumejte tomu tak, kdyz jsem tam byla naposledy byl tam opravdu strasny ale strasny bordel. No a o drogeriich ani nemluvim. Takze mi nezbyva nic jineho nez nakup naslepo drahych znacek pres net:-(. Z toho duvodu mam moc rada i vas blog.
    S pranim peknych dni Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsme rády, že můžeme někomu alespoň trochu pomoci se orientovat. Proto to také děláme.

      Vymazat
  13. To video, o kterém mluvíte, si vybavuju. Dokonce mám pocit, že se o tom Petra zmínila hned v několika svých videích. A naprosto s vámi souhlasím, nelíbí se mi nekompromisní soudy, které nejsou vůbec podloženy adekvátní zkušeností.
    Petra je vůbec zvláštní bloggerka... Většinou vypadá opravdu nevkusně, přeplácaně a kýčovitě. Můj manžel si vždy jen povzdechne: "To už se zase díváš na tu opici?", když si pouštím její videa.
    Nicméně se ji musím zastat v tom, že se od začátku svého blogování velmi změnila, a to k lepšímu. Je vidět, že na sobě pracuje, snaží se svůj blog vést profesionálně a třeba nás jednoho dne mile překvapí a začne vnášet do svých článků objektivitu a větší rozhled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My bychom si nedovolily odsuzovat Petru jako bloggerku, je nám jasné, že blogu věnuje maximum času, a u vůbec ne jako člověka. Nám se opravdu nelíbí pouze vynášení soudů bez zkušeností. Tomu se my dvě chceme vyvarovat, a proto kupujeme, jak kupujeme. O ničem jiném dnešní post ani nebyl. Jsem ráda, že to všichni chápete.

      Vymazat
  14. Nechci, aby se z toho zase zbytečně vyrobila nesmyslná válka ohledně Petry. Já za sebe chci říct, že na Petře velmi pozitivně hodnotím několik věcí. 1. Je cílevědomá a jde si za svým - to je vždycky lepší než sedět a nedělat nic. 2. Umí divákovi dát pocit, že je tady pro něho. 3. A do třetice - usmívá se za všech okolností.
    Tyhle věci u ní hodnotím, i když neznám nikoho kolem sebe, kdo by ji a její styl měl rád. Asi je to otázka vkusu - a ten je na každém. Za vkus nikoho soudit nebudu a zdůtazňuji, že i přes rozdílný vkus a názory, na mě Petra působí jako milý člověk.
    Dnes prostě Nik JEN napsala náš postoj, popsala náš náhled na blogování a zdůraznila úroveň, kterou chceme držet. Úroveň je důležitá :)

    Ale nesouhlasím s tím, že jenom proto, že na sebe i druhé někdo namlátí viditelné vrstvy makeupu, měl by jeho názor být hodnotnější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že líčení by mělo v prvé řadě zkrášlovat to přirozeně krásné a potlačovat to nehezké. Jeho cílem snad není, aby bylo vidět na 2 metrů, že jsem namalovaná a už vůbec ne zmalovaná, že. :)

      Ale jak jsem psala, vše je o tom, jaký styl líčení kdo preferuje. S jeho umem a zkušenostmi to nemá nic společného.

      Vymazat
    2. To je zajímavé já taky neznám nikoho komu by se styl vy víte koho líbil, jsem asi v nějakém jiném "klubu" :-), a na rovinu, vůbec ji nechci hodnotit jako blogerku nebo člověka, už se mi stalo, že mě taky někdo hodnotil a vůbec o mě nic neví, jde spíše o hodnocení právě projevů na blogu a to je předmětem veřejným, přece vystupuje veřejně a nemůže se naivně domnívat, že jí to všichni budou žrát, navíc už mi není dvacet a táhne mi na čtyřicet a její líčení možná vypadá pěkně na YT, ale na denní nošení to teda není vůbec, takže pro mě to není inspirace, naopak já potřebuju inspiraci v decentním líčení, kdy nebudu vypadat jako vlastní karikatura :-)) A zase oceňuju, že dokážete najít pozitiva i na Vy víte kom !-), to je fajn.

      Vymazat
    3. Já ta pozitiva právě schválně zdůrazňuji, aby bylo jasné, že jde pouze o jiný vkus, jiný styl života a jiné pojetí kosmetického světa :)

      Vymazat
  15. Já po svých zkušenostech mohu říct, že mě se v mnoha směrech vyplatilo investovat do dražší kosmetiky( ale samozřejmě bylo by omezené tvrdit, že lepší je dražší, to ne...). Za kvalitu je někdy nutné si připlatit, ale ne vždy to přinese kýžený efekt...
    Třeba mám jedny stíny od Bobbi Brown a nestojí za nic... Pak mám stíny od Catrice a drží bez báze jak přibité...
    Jak se říká, sto lidí, sto chutí:) Ps. Ale je třeba zkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě Bobbi Brown tacky nedrží a nejsou pigmentované.

      Vymazat
    2. Moje zkušenost je stejná, takže tady nebude chyba asi lidech. :) někdy se prostě nedaří.

      Vymazat
  16. Já vidím Petru hlavně jako obchodnici a až pak blogerku. Myslím si že ona moc dobře ví že starší ročniky co už na tu drahou kosmetiku vydělaly svým stylem nezaujme ale zase ty mladé a pubertální kočky ji žerou a chtějí slyšet že ty drahé věcí stojí za prd jelikož na ně ještě nemají. Petra jim to podá a ony nakoupi u ní :) Prostě byznys :)

    Jo, a mimochodem mě Bobbi Brown drží až moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tak s tímto komentem souhlasím :)

      Vymazat
    2. Liduško, veliká pravda. Smutné na tom je, že je byznys na prvním místem.

      Vymazat
    3. Pavli já ten její blog ani jako blog nevnímám, pro mě je to e-shop, nic jiného. Blog v mém ponětí je deniček bláznívé beauty a nebo fashion, food manjačky, které tím žije :)

      Vymazat
    4. Tento názor by asi potvrdilo více majitelů eshopů nebo zastoupení značek :) Ale ono to nemusí být špatně. Je to trh, pokud podnikají takto a urvou si svůj segment trhu, není, co jim vytýkat. Peníze chce přece každý, každý je potřebujeme.

      Vymazat
  17. Zajímavý článek, s názorem v něm, že je potřeba vyzkoušet levnou i drahou kosmetiku a potom teprve porovnávat souhlasím. Petru nesleduji moc dlouho a nijak pečlivě, ale nepřijde mi, že by v novějších videích odsuzovala drahou kosmetiku bez vyzkoušení, už se k tomu myslím vyjadřovala po článku Moory. Mě tento článek nevadí, máte právo psát si co chcete, ale možná jste si měli pustit i něco s jejím novějším názorem tady na to. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já jsem také psala, že pokud už se ze svých chyb poučila, jedině dobře pro ni i čtenáře. Já nikoho neodsuzuji.

      Vymazat
    2. No, asi začala dostávat stále dražší věci :)

      Vymazat
    3. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) to byla asi trefa do černého.

      Vymazat
  18. Petru nesleduju, takže nevím co řekla nebo ne. Já mám vyzkoušeno oboje, jak drahou, tak i levnou kosmetiku a chtěla bych napsat, že je to 50 na 50, ale není. Za mě pořád platí, že co je dražší mi vyhovuje víc, i když se i v drogérii najdou poklady, které mám ráda, vracím se k nim a nemám potřebu je nahradit dražšími kousky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V obou rybníčkách jsou poklady i šunty. A je to tak dobře. Kdo hledá a vyzná se, ví nejlíp.

      Vymazat
  19. Naprosto souhlasím se Sharon. Já váš blog sleduju hrozně ráda, mám pocit, že jsme stejná krevní skupina - tedy já jsem zároveň vaše cílová skupina :) Teen věk už mám za sebou, i když tři křížky ještě na hrbu nenesu :) Sama si vydělávám, díkybohu ne úplně málo, tím pádem drogerkovou kosmetiku v podstatě nekupuju. Kromě řasenek, tam jsem prostě mezi dražšími a drogerkovými rozdíl nenašla. Ono přijít do práce namalovaná jinak než decentně, shodila bych dost asi sama sebe i firmu a těžko bych na jednáních něčeho dosáhla :)
    Petry blog sice mám ve sledovaných, ale článek si rozkliknu málokdy. I z toho mála ale soudím, že má jeden z nejprofesionálnějších blogů u nás, je vidět obrovské množství času, nápadů... Umím si představit, že její tutoriály jsou pro náctileté opravdu neocenitelné - výrazné líčení s pomocí produktů, které si mohou dovolit z brigády či kapesného.
    Nicméně stejně jako já si řeknu, že Petra nemá vkus a doporučuje pouze levnou kosmetiku (a bohužel většinou - VĚTŠINOU - platí, že dražší = lepší) a z jejího blogu tak trochu čpí česká lacinost, tak si spousta holek z jeji cílovky řekne, že vy jste nafoukané a rozmazlené nány... Tak to prostě je a my, jako ty moudřejší, bychom měly být ve vynášení soudů méně radikální :) Ona se prostě přesně trefuje do noty teenagerům, či studentům, kteří si kosmetiku jinde než v dm koupit nemohou. Dělá to perfektně a pokud je to její záměr, tak klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petra svému blogu stopro věnuje mnoho času a je to znát. V tomto směru téměř nemá konkurenci, i když by se určitě mnozí ohradili. Ale osobně by se by nechtělo být ve třiceti cílovou skupinou pro slečny, které by mohly být mými dětmi, a své vlastní skupině prakticky nemít co nabídnout. Ale to jsem opět jen já, každý to má v hlavě jinak.

      A ano, určitě jsme pro mnohé rozmazlené nány. Nám to nevadí, rády se zasmějeme, protože již víme své a člověk v našem věku bere mnohé s nadhledem.

      Vymazat
    2. Možná jsme rozmazlené nány, ale máme svoje obyčejné životy, které nás naplňují, máme jistou hierarchii hodnot, kde se kosmetika neobjevuje nijak vysoko - naopak jsme schopné i uvědomit, že tohle NENÍ to nejdůležitější v našich životech. Rozmazlujeme se kosmetikou proto, že se rády hýčkáme, nicméně podle toho nás může málokdo hodnotit, ne?
      A jako správné rozmazlené nány za SVOJE peníze přispíváme na charitu. Troufám si zde říct, že nám tento blog nevydělal ani jedinou korunu, je tomu právě naopak :)

      Vymazat
    3. Tak trochu jsem doufala, že "rozmazlené nány" vezmete s nadsázkou, obzvlášť proto, že jsem do stejné kategorie zařadila i sama sebe a hned v úvodu komentáře jsem řekla, že váš blog mám ráda.

      Vymazat
    4. Já jsem asi napsala málo smajlíků - rozhodně to nemyslím proti tobě. Jen jsem chtěla, aby to tu bylo v kontextu s levná versus drahá :) Hodně lidí, co nás jinak neznají, sem půjdou číst jen tento post a diskusi.
      Promiň, jestli jsi to vztáhla na sebe. To nebyl účel a měla jsem jinak formulovat :)

      Vymazat
    5. V pohodě, jsem ráda za vyjasnění :)

      Vymazat
  20. Tak na tohle Pétino video si přesně pamatuju, kde se vyjadřovala k hiendovým produktům. Vím, že mě to tehdy docela dost zarazilo. Ale i tak ji mám pořád ráda a na její videa se dívám. Ale je fakt, že ji 'nežeru' už tak moc jako ze začátku - beru si od ní jen určité informace. Stejně jako od vás nebo od jakékoliv jiné blogerky. :-)
    Sama za sebe musím říct, že ještě v docela dost nedávné době jsem za Essence, Catrice a ELF blbla jako divá! Dneska si za to nadávám, protože se mi doma válí spoustu nepotřebných krámů. Ale třeba na pudr Stay Matte od Rimmelu si nedám sáhnout. :-) Poslední dobou ke kosmetickým věcem dost přehodnocuji svůj postoj. Ale to je zřejmě přirozený vývoj. :-)
    Ale úplně všeobecně, bez toho abych myslela někoho konkrétního musím říct, že mě už celkem unavuje diskuze nad tím, zda je lepší kosmetika z drogérky nebo z parmuférky - ať už ze strany blogerek či komentujících. Ať si každý používá co chce a na co chce. Proč se někdo snaží někomu vehementně neustále podsouvat názor, že ta či ona kosmetika je jako jediná ta správná a všechno ostatní je hnus. Na to se samozřejmě ozve skupina druhého táboru, a slovní tahanice a rozepře jsou na světě.
    Ať si prostě každý používá co chce, na co má finanční možnosti a tak dále a ostatní nechá žít v klidu a míru. Proč bych nemohla použít make-up od Chanelu a zafixovat ho pudrem od Rimmelu...? Kdybychom se ale pořád o něco neustále netahali a nehádali, tak bychom nejspíš asi žili v až moc dokonalém světě, co? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas nekriticky miluju řasenku Rimmel a kombinuju ji s makeupem By Terry :)

      Mě se hlavně zdá, že cena kosmetiky by se měla posuzovat jinak - nikdo by se neměl spokojit se šuntem, když je levný. A nikdo by neměl používat věc jen proto, že je značková, když mu nesedí.

      Vymazat
    2. "Mě se hlavně zdá, že cena kosmetiky by se měla posuzovat jinak - nikdo by se neměl spokojit se šuntem, když je levný. A nikdo by neměl používat věc jen proto, že je značková, když mu nesedí."
      Tesat do kamene toto!!!

      Já bych se k této diskuzi vyjádřila pouze krátce s mnoha názory se ztotožňuju, nebudu opakovat. Nebarala bych jako bernou minci to, že otestuju výrobek ze vzorku, to mi věšinou nic moc informací nedá, maxilmálně to, jesti se osypu nebo ne. A tady vidím kámen úrazu, protože i recenze a srovnání tohoto typu čas od času vídám. Vlastně už skoro nic nevídám, nemám jednoduše čas a to je nejlepší etalon na výběr blogů, kterým ho budu věnovat. A protože tenhle nešvar jsem u vás nikdy nezaznamenala, vaše recenze jsou podložené opravdovým zkoušením, tak vám ten čas věnuju, ikdyž často nekomentuju.

      Vymazat
    3. Děkujeme moc!
      Nicméně za sebe - Nuf - se mi občas stane, že miluju krém, který 5 měsíců mažu, koupím druhé balení a nějak mi nic nedělá....

      Vymazat
    4. Jitko, tohle vůbec neměl být post o tom, zda je lepší highend, nebo drogerie. Tohle bylo pouhé vysvětlení, proč my dvě zde používáme oboje. Co je lepší, je každého věc a liší se to produkt od produktu.

      Vymazat
  21. Ano, přesně toto se mi líbí :)) Že má bloggerka ten rozhled, což oceňuji nejen tady, ale třeba hlavně u Rendy, kde je to vidět o trochu více. Tady se mi líbí trochu víc, protože je to pořád takové "komornější", i když mě samozřejmě těší, že vám postupně přibývají čtenáři :)
    K Peti občas nakouknu, ale drogerkové recenze mě tolik neoslovují (tam většinou stačí, aby mě něco zaujalo a vezmu to, u parfumérkových věcí se přeci jen rozmýšlím více), ani pochybné drahé kapky a další udělátka totálně neznámých značek, v oblečení jsme taky jinde. Její zapálení pro blog je nezpochybnitelné, nicméně sama tam vidím trochu, trošičku taky tu nutnost svázanou s podnikáním:))
    Jinak proti high-endu se spíše ohrazuje Lucie z XXL módy (nebo něco na ten způsob, omlouvám se, nevím to přesně), ale ta zase hlásá, že drahých věcí měla spousty a ty levnější jsou lepší, nebo aspoň stejně dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně osobně třeba vůbec nevadí, že se někdo proti highendu ohrazuje, pokud to má podložené zkušenostmi a jen tak neplácá do větru, aniž by vyzkoušel. Pak není jeho názoru co vytknout.

      Vymazat
  22. Hezká poznámka pod čarou:-)

    Za mě asi tolik, že dokud se rady-porady Petry týkaly kosmetiky, jen jsem zalomila rukama nad tou prostotou, doufala jsem v bystrý rozum - aspoň některých a víceméně jsem šla dál.
    Koneckonců jsou na světě i jiné důležité věci než jen naše kosmetika;-)

    Nicméně od té doby, co se Petra pustila do psychologických videí, kde rozděluje lidi do skupin, radí, jak vychovávat děti, vysvětluje, jak to mají v Americe (kde jistě strávila mnoho času), popř radí, jak si udržet dobrou náladu tím, že se budeme držet dál od lidí, co mají problémy a jsou smutní, mi přijde, že už to začíná být lehce na hraně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se musím podívat a dovzdělat :) :) :)
      Díky moc :)

      Vymazat
    2. Jé, to já musím taky, rady, jak vychovávat děti od někoho, kdo je nemá, budou jistě opět podložené zkušeností. :)

      Vymazat
    3. Ježiš já v bloglovin viděla, že jeden článek má téma jak si zvýšit sebevědomí a to má teda Pája pravdu, to už je nebezpečné, o dětech jsem naštěstí nic nazahlídla, fakt to nerozklikávám a teda radit mi o dětech někdo, kdo je nemá, tak to už nevydýchám :-)

      Vymazat
    4. Jo, na to se podívejte, to se vám zavaří mozek! Já už to taky nerozdýchala, protože o kosmetice si může říkat, co chce, ale tohle bych řekla, že už to hranu přeteklo.

      Vymazat
    5. Vyloženě si hledáte sebemenší záminku k tomu, abyste se mohly do Petry pustit. Zmiňované video o výchově dětí vůbec nevyznívá tak, jak vy jej zde prezentujete. Nebezpečné jste spíše vy s vašimi nenávistnými komentáři. Svědčí to o vaší omezené mozkové kapacitě nebo špatně ukrývané závisti. Zdůrazňuji, že mi není 13 a nejsem úplně bez vkusu.
      P.S. Zavítala jsem na blog svět podle eM a její recenzi očních stínů CLINIQUE s ukázkou jejího líčení alá rozpatlej si stíny na oko a rozmázni až pod nos. Takto bych se nenalíčila ani k ohni. Nechtěla jsem oplácet stejnou mincí, ale vaše komentáře mě k tomu donutily.
      S pozdravem Bára B.

      Vymazat
    6. Báro, je mi jasné, že reaguješ již na komentáře a ne na post, ale myslím, že vše se točí okolo jednoho - pokud člověk s něčím nemá zkušenosti, neměl by dělat, že je má, a měl by raději mlčet. Já také neradím chlapovi, jak opravit motor auta. Pokud nekupuji luxusní kosmetiku, nesoudím ji, pokud nejsem matka, o výchově dětí vím jen zprostředkovaně, tedy skoro vůbec. Ale video na toto téma jsem neviděla, takže v tomto směru nesoudím, ber to vše jen jako příklad.

      Vymazat
    7. Báro B., děkujeme, žes nám otevřela oči! Ano, závidíme Petře a jsme intelektuálně nedostatečné! Konečně to někod otevřeně napsal a je to venku, uffff!
      Prosím, napiš nám ještě, co přesně jí závidíme - děkuji!

      Vymazat
    8. e tedy fakt, že i mě velmi zájímá, co podle Báry Petře závidím, jistě to nejlépe posoudím právě Bára, která mě vůbec nezná. Bohužel tím akorát potvrzuje to, co je zde psáno - když o věci nic nevím/dotyčného neznám, soudím/vím, že a co přesně jinému závidí. Už se vlastně ani nedivím, že se Petry tak vehementně zastává, když se chová naprosto stejně. :)

      Vymazat
    9. Nik, poslední komentář je trefa do černého :)

      Vymazat
    10. já se vyloženě bavím :D závidíte jí asi nos mezi očima ;) nebo už nevím, já mám frňák sama dost velkej, sama mám dost, takže JÁ fakt nezávidím :D:D já jsem jen intelektuálně nedostatečná

      Vymazat
    11. Ja tiez nechapem preco mate potrebu riesit Petru, pisete ze uspokojuje teenegerov ale vy sa tak spravate.. Ok ked sa mi nepaci tak ju sem nebudem zatahovat, Mina sa hned zapoji do vsetkeho co sa tyka Petry, musi mat strasne komplexy... Napr. Mne sa styl obliekania Petry nepaci, ale nevidim dovod zhadzovat ju tym ze tu budem pisat ze sa nepaci nikomu a podobne.. Zavistlive truby

      Vymazat
    12. Zase už ta závist? :) Zatí nám nikdo neřekl, co jí vlastně závidíme. Ale asi tak nějak všechno, že? A proč komplexy? Člověk nemusí mít komplexy, aby si dovolil s něčím masově oblíbeným nesouhlasit. Někdo prostě jenom chce něco říct, něco, co si myslí.
      Vám když se sáhne na idol, tak hned napadáte a osočujete ze závisti, komplexů a snahy o nějaké parazitování. To je prostě směšné.
      Jen jsme velmi slušně zformulovaly svůj názor. Petru jsme mimochodem opakovaně pochválily, její přednosti jsme vyzdvihly. Ona se u sebe v komentářích vzteká jako malé dítě, překrucuje každé slovo, dělá to, co sama odsuzuje - až mě to překvapilo. Myslela jsem si, že je to holka našeho věku, která si umí o světě internetu udělat vyzrálejší názor.

      Vymazat
    13. Zlatůčka moja bez mena, Mína má bohužel jenom spasitelský komplex a musí dokola všem ignorantům vysvětlovat jak se věci mají, ja jí furt říkám jak je blbá, ale ona si nemůže pomoct. A kdybys měla skutečně přehled, tak bys věděla, že se zapojuje všude možně;-)

      Vymazat
  23. Náhodou mě zaujal odkaz na tento článek. Tak jsem ho přečetla a nevěřila. Pročetla jsem komentáře a znovu se vrátila ke článku. A nevěřila.
    Začátek a střed jsou v pořádku, dostatečně vysvětlené, dobře argumentované, názor se mi líbí, je promyšlený. A kdyby článek končil větou A to je prostě problém, tak ani nemám potřebu komentovat.

    Pak to jde do kytek. Ne proto, že jste ukázaly na konkrétní osobu. Proč ne?
    Ale kde je to vaše srovnání? (Všichni potřebují srovnání, bez srovnání jsou jakékoli výroky bezcenné a jen planá slova do větru.)
    Samy říkáte ...navíc je to již několik let, nyní dotyčnou už vůbec nesleduju... Tak proč na ni ukazujete? Vždyť víte jen to, že kdysi kdesi řekla něco, co už nemusí být pravda (kteroužto možnost naznačíte).

    Přijde mi to stejné jako... "Kdysi před pěti lety jsem si koupila krém od Clinique, s pletí mi nic nedělal a po delším používání mi začal ucpávat póry. No tak jsem ho vyhodila. A od té doby si nemyslím, že drahé = skvělé, nakupuju jenom drogerkové značky, protože jsou stejné jako highendové. Já chápu, že to bylo před pěti lety, teď je to možná jiné, nyní highend už vůbec nesleduju. Možná je na tom dnes již jinak, nevím, pokud ano, je velmi dobře (hlavně pro lidi, kteří to používají), že se výrobci poučili ze svých chyb a třeba konečně vyrábí něco, co aspoň trochu funguje."

    Vidíte to tam? Že děláte přesně to, co odsuzujete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor, bohužel je mimo. Blog Petry jsem pro jistotu před napsáním článku navštívila, to, že ho jinak nečtu, je věc jiná. Na celém blogu jsou tyto recenze na highend kosmetiku - Dior makeup - pouze vzorek, La Prairie krém - pouze vzorek a jedna paletka Clarins a jedna tvářenka. Pokud je pro tebe toto dostatečné pro srovnání a vynášení soudů, budiž, pro mě ne, a proto si to dovolím na svém blogu napsat. Zlepšení v tomto směru za cca 3 roky 4 produkty highend (i kdyby 10, je to furt zanedbatelné) není žádné zlepšení. Ale díky za info. :)

      Vymazat
    2. Ještě ti doporučuji si přečíst zkušenost anonyma pod tebou, mluví za vše.

      Vymazat
    3. Ale abych byla zcela fér, což bych tedy opravdu ráda, tak mě napadlo následující. Já její blog fakt jen prolétla, ty máš asi větší přehled. Bavíme se zde přibližně o 3-5 letech. Nevím, kolik kosmetiky mohla Petra za tu dobu vyzkoušet - stovky? To asi jo. Pokud bys byla tak hodná a nalinkovala mi sem odkazy na recenze highendů za tu dobu (co myslíš, kolik z hignedů by měla vyzkoušet za tu dobu, aby byl její názor relevantní? Tak třetinu?), tak budu moc ráda. Pokud jich tolik nenajdeš, pak bohužel jen potvrdíš moje slova.

      Jo a koukni na koment tuttobene, píše, že prý Petra radí, jak vychovávat děti. Já fakt nevím, ale myslím, že žádné nemá. Jestli to nebude spíše takový její rys osobnosti vynášet soudy o něčem, s čím nemá sebemenší zkušenost....

      Vymazat
    4. Kde v mém komentáři je napsané, že názor Petry je podle mě dostatečný? Že je kompetentní srovnávat drahou a levnou kosmetiku? Že ji vůbec sleduji? Jak to víte?
      Já jen poukazuji na to, že soudíte něco, o čem máte málo informací, což je přesně to, co odsuzujete. Vycházím z článku, kde píšete, že nevíte, jak je to teď, ne že jste se byly na blog podívat.

      A k anonymovi pode mnou... Ale to je jeho zkušenost, ne vaše. Je to jeho názor podložený informacemi, které si získal sám. A mluví za sebe.

      Vymazat
    5. Tak vašimi slovy - svůj názor jsem si získala sama a podložila informacemi. Viděla jsem video, kde Petra tvrdila to, co píši. Mluvím za sebe na svém blogu, neschovávám se za anonymní vyjádření. Proto si mohu dovolit napsat, že se nechci ke čtenářům chovat, tak, jak se chovala Petra. Plus k tomu všemu jsme si ještě doplnila informace o projití současného stavu jejího blogu předtím, než jsem článek zveřejnila. Stav se za tu dobu, kdy jsem ji nesledovala, nezměnil. Videa nesleduji, tam nemohu soudit, třeba se o highendu někdy zmínila, ale s videi také ve svém postu neoperuji, mluvím pouze o blogu. Nejsem padlá na hlavu, abych tvrdila, že někoho sleduji, když pouze jednorázově navštívím blog, abych si ověřila, že to, co píšu, je pravda. To bych neudělala, takže je to prostě tak, jak jsem napsala - nesleduji ji a nesleduji ani její videa. Proto nevím, jak to nyní je - nevím, co ve videích říká, čerpám pouze info z blogu. Takže mi prosím nyní řekněte, v čem odsuzuji to, o čem nemám ani páru?

      Vymazat
    6. A já za sebe jsem už nedávno někde psala a zopakuju to - já jsem její blog nedávno při nemoci docela projela a zhlédla jsem hodně nových videí. Nesleduji ji sice, ale jednorázově jsem opravdu půlden koukala na jedno video za druhým. A o tom, jaké změny jsem zaregistrovala, detailně psát nechci - jen rozhled v celém spektru prostě stále nemá.

      Vymazat
  24. Tak ono to není zas až tak dávno, co dotyčná přirovanala na základě pouhého máznutí na ruku rtěnku, myslím že to byl MAC s běžnou drogerkovou....tím u mě v podstatě věrohodnost jejich recenzí vzala za své....ne že bych jejím recenzím přikládala váhu již předtím, ale tohle byla taková ta pomyslná poslední kapka. Když už něco srovnávám, tak bych to měla mít podložené na základě zkušeností s danými věcmi a né soudit dle pouhého máznutí na ruku. Já sama mám své oblíbence jak mezi highend, tak i v drogerkových vodách. Jak už tu mnoho z Vás zmínilo, je každého věc, co používá a kde nakupuje, ale hodnotit něco, co jsem v životě nevyzkoušela mi přijde od blogerky šlápnutí hodně vedle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to je přesně ono. Ano, zkusila jsem highend - mázla jsem si krém, stín, rtěnku na ruku, mohu srovnávat: :) nebo jsem dokonce měla vzorek!

      Vymazat
  25. Petřin blog nesleduji, vím o něm a párkrát jsem tam byla (povětšinou když jsem hledala nějakou recenzi a google mi vyplivnul i lovelyhair). Ale popravdě nijak mě nenadchnul, její styl malování mi často připomínal zmalované velikonoční vajíčko ;) No ale po vašem článku jsem se přeci jen na její blog znovu mrkla, no její líčení se hodí na párty, popř. na ples, na normální nošení ne. Nedokážu si představit, že by někdo tak namalovaný (zmalovaný) mohl pracovat někde v kanceláři nebo na úřadu. To by pak hraničilo s dobrým vkusem nejen té zaměstnankyně, ale i zaměstnavatele. Neříkám, že se nemaluji, nebo neumím namalovat, a to i výrazně, ale vše s mírou a s kapkou estetického cítění. Nemusím vypadat jak zmalovaná puberťačka, bez vkusu.
    Co se týče Petřiného zkoušení drahé kosmetiky, našla jsem o tom i ten článek, a o věrohodnosti mě zrovna nepřesvědčuje tvrzení, že balení krému po 5 ml jí vydrželo měsíc. Já 5 ml tubičky krému zkoušela nedávno a i když jsem se s ním snažila šetřit, na víc jak 14 dní nevydrží (a to i po rozříznutí obalu), ale možná měla nějaké zázračné balení :D Další, co mě zarazilo bylo tvrzení, že La praire oční krém dává na oční víčka, no já nevím, ale já měla za to, že oční krém patří pod oči, že na oční víčka jsou speciální krémy. Nedivím se, že jí na něm stíny nedržely. Myslím, že po tvrzení, že emulze nijak extra nevyživuje (což u emulze nejde ani předpokládat že) by měla nechat pečující kosmetiku někomu, kdo tomu rozumí a soustředit se jen na dekorativku, to jí aspoň jde. No a pobavil mě i její koment pod článkem, kde píše, že složení výrobků nerozumí, tak je pro nás nemůže ani vyfotit :D to mi přišlo opravdu „milé“. A tvrzení, že kosmetika, kterou používá, není testovaná na zvířatech, protože se to už několik let nesmí. Nevím, jak na toto přišla, když v EU to byla zakázáno až letos, tedy 2013 a zahraničí se stále testuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra, já netušila, že to bude tak dlouhý, promiň :)

      Vymazat
    2. Není nutné se omlouvat, naopak jsem velmi ráda. Stále více lidí potvrzuje naše slova - Petra píše o věcech, o nichž nemá ani šajna a nerozumí jim. Co se vkusu týče, už jsem tady někde psala, že bohužel své věkové skupině nemá prakticky co nabídnout a obracet se jen na náctileté je v tomto věku trochu zarážející, ale ok, každý staví karieru na něčem, to bych jí vůbec nezazlívala. :)

      Vymazat
  26. Mám od srpna EDP od značky Guerlain a když jsem zkoušela vůně z drogerie, málem mě to zabilo. Ale mám to odzkoušené:-).

    Řasenku mám v současnosti Doll Eyes od značky Lancôme. Rozdíl? Řasenky z drogerií mi začaly po dvou měsících chemicky smrdět a barva trochu zhoustla, tak mi začaly slepovat řasy. Doll Eyes mám snad od července a pořád je jako nová. Svým způsobem stačí drogerie, ale mně strašně nebaví kupovat každé dva měsíce novou řasenku, tady je to půl na půl:-).

    Na oči mám bázi od Artdeca a paletu stínů Ruby Rose. RR používám od roku 2009 a jsem spokojená. Zkoušela jsem Lancôme stíny a na bázi rozdíl nevidím žádný.

    Rtěnky - Lancôme za 600 nebo Rimmel za 85 Kč v eshopu jako registrovaná Rimmelka? Dívky, věřte mi, ve rtěnkách není rozdíl:-). Tady se kloním k drogerii. Rimmel - lasting finish by Kate, nová černá limitka od Essence nebo Lip seduction od Dermacolu.

    High-end make-up jsem nezkoušela, pudr nepoužívám, řídím se filozofií Bobbi Brown (nejdřív zdravá pleť), tak nevím.

    Když to ale sečtu, vychází mi to půl na půl. Není ani dobře tvrdit, že Essence, ELF a Ruby Rose jsou od Vietnamců z tržnice a nestojí za nic ani že high-end je jenom draze zaplacená značka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já mám také nejoblíbenější pudr NYC za 90kč z drogerie a matlám ho na makeup MAC. Právě díky zkoušení obou stran řeky jsem zjistila, že pudr z drogerie mi udělá stejnou službu jako pudr z parfumérky, ale že za makeup si ráda připlatím. K tomuhle ale musím mít tu zkušenost, abych mohla srovnávat a někomu své názory předkládat. A o tom to je. :)

      Vymazat
  27. Dle mého názoru dělat na třeba highendovou pečující pleťovou kosmetiku závěry jen ze vzorečků je dost unáhlené. Já jsem u paní Petry článek i video u ní na blogu četla a viděla. Podotýkám, že Petru sleduji pravidelně je mi i sympatická, ale prostě ten závěr na La Prairie pečující pleťovou kosmetiku byl docela dost nešťastný. Jsem totiž stejně stará jako paní Petra a osobně se musím přiznat k tomu, že vyhovující pečující pleťovou kosmetiku jsem hledala 5 let a podotýkám, že jsem nezkoušela vzorečky, ale vždy plná balení. Nakonec mi nějak tak sedla pečující pleťová kosmetika od Matis. Ten teď používám už druhým rokem. No, vlastně teď ne, protože jsem těhotná a vadí mi prostě vůně. Teď jsem na tom tak, že používám obyčejný Norkový krém od Cosmetica Praha za pár kaček. No a to nevím, jak na tom budu po porodu, protože např. po prvním porodu se mi nějak vnímání vůní i pleť změnila. Takže doufám, že nebudu muset zase hledat tak ukrutně dlouho :-). Přeji hodně štěstí ve vašem úsilí na vašem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem moc ráda za celou diskuzi, je vidět, jak lidé na věci nahlížejí a že ze sebe hlupáky nenechají dělat. To je super. Pro vás doufám, že ten super krém najdete i po porodu, se mnou porod v tomto směru neudělal vůbec nic, mám štěstí. :) Ale dobré krémy hledám i nadále a mám šťastnou ruku.

      Vymazat
    2. Ten Norkový krém mě překvapil, protože hodně voní - zajímavé, že ho v těhotenství sneseš. Jinak mě se pleť vrátila po obou porodech docela do normálu, snesu to, co předtím. Ale vůně, které jsem v těhotenství nesnášela, nesnáším pořád. Jen si na ně vzpomenu, tak mě to ihned natahuje :D

      Vymazat
    3. Mne ted ta vune Matis prinde vic chemictejsi nez u toho Norkoveho kremu a to si zas odvazim napsat, protoze jsem vystudovala skolu chemickeho smeru. Pecujici pletovou kosmetiku jsem ale nikdy dle slozeni nekupovala. No a s tema vunema jsem na tom tak,ze kdyz si umyvam hlavu nebo vlasy,tak mam obavy,ze to se mnou ve sprse svihne. To same mam pri prohlizeni letaku s kosmetikou. Nemohu chodit do drogerie a ani parfumerie. A prani a veseni pradla ted resi jen pritel. Proste ted sem na veskere vune nesmirne precitlivela. Je zajimave,ze u potravin mi jejich vune nevadi :-D.

      Vymazat
    4. Chudáčku :) Moc ti přeju, aby bylo hlavně těhotenství v pořádku a abyste byli zdraví :) O to jde nejvíc!

      Vymazat
  28. Peťu mám moc ráda, díky ní jsem se dostala k blogosféře a už více jak půl roku (ano u mě je to úspěch :D) mě to baví. Líčila jsem se ráda i předtím, ale nikdy jsem moc neřešila čím a o pečující kosmetice nemluvě. Petra je pro mě tedy stále takovým symbolem a nikdy bych si nedovolila říct o ní nic špatného. Dokonce názory, že propaguje levnou kosmetiku kvůli svému eshopu, na kterém má z dekorativky jen Milani a Sleek, který zase tak levný není (pochvaluje si ho i Lou) mi přijdou trochu hloupé. Co se týče mého postoje, tak ze začátku jsem taky byla samá Essence, že to nefunguje mě vůbec nezajímalo. Ale i za tak krátkou dobu 7mi měsíců jsem došla k názoru, že je kvalita nad kvantitu. Ovšem řekla bych že záleží produkt od produktu. Nejdůležitější je to asi u očních stínů, protože ty se nekvalitní provedou dost snadno. Za BB si taky raději připlatím asijské (ač Dermacol mi nečekaně velmi vyhovoval). Ale třeba u rtěnek, ač jsem nic drahého nezkoušela, takže neříkám, že highend je horší, to určitě ne, ale mě prostě drogerkové zatím vyhovují. Ty třeba Essence nově velmi vymakala. Bohužel, ne každý si highend může dovolit i kdyby sebe víc chtěl. Toť vše :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo btw nevím jak je to u krémů, jestli highend už je i drogerka, nebo jenom benefit a chanel) ale chystám se na biodermu, což je minimálně skok od toho na co jsem zvyklá a tak jsem zvědavá, jestli uvidím rozdíl :D pevně doufám, že ano)

      Vymazat
    2. Barčo, nám je samozřejmě jasné, že ne každý si luxusní kosmetiku může dovolit, ale o to vůbec nejde, mnoho levných věcí je dobrých. Celý post je jen o tom, že pokud něco nevyzkouším, neměla bych to s ničím srovnávat a tvrdit o tom, že to za to nestojí. To přece nemohu vědět, když jsem to nikdy nebo alespoň dostatečně nevyzkoušela.

      Vymazat
    3. ano, tak s tím souhlasím, ač mám sama takové pubertální tendence odsuzovat věci které neznám :D

      Vymazat
  29. To nevim, jestli Petra vydejcha tohleto. Kdyz uz ji tak moc zasahl i muj post o luxusni kosmetice obecne, kde mi pak nekdo posilal odkaz jak kvuli tomu pohorsene prska na FB nebo blogu (nebo obojim, uz nevim), teda bez odkazu, ale kdyz se nekdo ptal, kde si kdo dovolil napsat, ze nerozumi luxusni kosmetice, tak mu posilala odkaz na ten muj clanek. No lol. A to o ni ani nebyl, jen v komentech ji kdos trefne nadhodil, na coz logicky neslo nereagovat. Jako ja proti ni nic nemam, ale tohle pobavilo, dotycna by ocividne potrebovala davku sebereflexe a kdyz uz se teda vyjadruje k vecem, ktery zna jen teoreticky, tak se aspon nepohorsovat, kdyz se na to poukaze, ale uznat, ze teda o tom nic nevi, ale ma pravo placat cokoli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooro, já se omlouvám, že jsem nezachytila tvůj článek na toto téma, napravím to :)
      Obecně jen dodám, Petra ze sebe udělala pojem, což může být obdivuhodné a jí se to velice vyplácí - ale samozřejmě je potom jako pojem také skloňována :) To jistě musí jako dospělá a velmi pragmaticky vystupující ženská čekat.
      Když vím, že bych to nezvládla nebo by mi to škodilo ve skutečné práci, nejsem vidět :) Jednoduché....
      Nevím, zda nás Petra vydýchá nebo ne, neznám ji - ale my zde o ní píšeme i velmi pěkné věci :) Myslíš, že si jich nevšimne?

      Vymazat
    2. No to se neomlouvej, ja taky netiham vsechno - je to tohle http://cernamoora.blogspot.cz/2013/08/draha-vs-levna-kosmetika-aneb-co-slyset.html a zminka o
      Petre je az nekde hluboko v diskuzi - i tak ji to ovsem stacilo ke zminenymu ukrivdenymu fnukani, tkz ac ji taky neznam, tipuju, ze vyslovna zminka v clanku bude asi silnejsi kalibr .)))

      Vymazat
    3. Dámy promiňte, ale dle mého názoru Petra LH pragmatická žena není, ani dospěle neuvažuje. Nemám proti ní nic, občas na něco kouknu pro inspiraci (účesy má moc pěkné), ale na svůj věk jí chybí rozhled, sebereflexe, zdravé sebevědomí a schopnost pochopit, že ne všem se bude vždy vše, co dělá, líbit.
      Moořin článek o levné kosmetice jsem četla, v zápětí na to i Petřinu reakci, která mi přišla více než trapná - já jsem vyzkoušela, co šlo, vše mám od známé z drogerie, kde prodává high-end, ne, není to Sephora ani nic podobného, ale luxusní drogerie u nás a ona mi to všechno dává..Ach, reakce jak od dítěte ("Ale mě to tatínek taky koupil, jenže mě to nechutná, he, fňuk!").
      Takhle se dle mého názoru schopná a dospělá žena nechová. O to více mě pak fascinují její psychologická videa, nad nimiž (nejen jako vystudovaný a praktikující psycholog, ale i jako - troufám si říci - rozumná a dospělá žena) lomím rukama a říkám si, jen aby proboha nenadělala moc škody..

      Helena

      Vymazat
    4. Heli, díky za vstup. Pragmatismus vidím v tom, jak cíleně jde po té nejpočetnější cílové skupině. Jinak nelze než souhlasit a můžeme očekávat, co se sesype na nás :)

      Vymazat
    5. Helo, také jsem si včera přečetla Moořin článek a Petry reakci. Reakce byla bohužel trochu dětská, dospělý člověk by nad tím mávnul rukou a jen potrefená husa se ozve, není nutné hned za vším vidět sebe, že, svět se kolem nikoho netočí. Ale zas každý zvládá kritiku po svém.... :)

      Vymazat
    6. Taky jsem ten článek přečetla a moc jsem se pobavila. Moora to napsala vlastně za mě, napsala to pregnantně a bez obalu. A hlavně s ní souhlasím s láskou ke Guerlainu :D
      A celkově bych řekla, že zatím nikdo pořádně nepochopil, že rtěnka se musí posuzovat jinak. Hlavně její výdrž. je na rtech, jejichž pokožka má jiné vlastnosti, mluvíme, jíme, pijeme. Prostě kdo napíše, že rtěna má vydržet celý den, aby byla kvalitní, se mýlí :)
      A ještě souhlasím s Moorou v tom, že kdo to moc neprožívá, měl by mít jen tu kvalitu. Neexperimentovat a pořídit si jen a jen tu kvalitu, tu si pěkně používat. Srágory jsou pro experimentování, jinak jsou k ničemu.
      A vůbec se mi to líbilo :)
      Je dobře, že se čtenář taky dostane k takovému zamyšlení a nečelí stále jen té za každou cenu levné masírce.

      Vymazat
  30. Ono to asi prejde mlčaním...
    Včera vyhrala blogerku roku v sekcii beauty, takže má teraz inšie starosti (plus teda sa na tému bloggerka roku rozbieha flejm na omlázku http://bit.ly/17TwtiU)

    L.

    OdpovědětVymazat
  31. Tak já jediná se Petry zastanu. Její blog nesleduju a ani nevím, co kdy řekla nebo neřekla, ale hádám, že nikdy nemluvila o nikom konkrétním, ani neřekla, že odsuzuje lidi, co si kupují dražší kosmetiku. Podle mě někoho jmenovat a tím ho urazit není hezký. Ať se každej maluje, čím chce. Peace!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neli, neber to zle, ale nepochopilas Nik, která post napsala. Ať se maluje každý, čím jen chce - PEACE - ale ať posuzuje pouze to, co FAKT zná a neodsuzuje to, co nezná dostatečně nebo vůbec :) Taky peace, jo?

      Vymazat
    2. Jasný, já jenom že pro mě jsou blogy zdrojem ispirace a odpočinku, tak se mi sem nějaký pošťuchování moc nehodí. Pěkný večer.

      Vymazat
    3. Nelo, no presne o tom holky mluvi. Aby byl blog zdrojem inspirace, musi byt relevantni. Pokud teda nehledas inspiraci v peknych fotkach a obalech. Asi chces ziskat na blogu relevantni informace o produktu. A ty bez srovani nikdo nema. Pokud blogerka nema prehled, budes cist bludy a podle nich se inspirovat a zbytecne utracet? V naprostem miru pochopitelne :-).

      Vymazat
    4. no... já Petry blog nečtu, jak jsem říkala, takže pokud píše bludy, jak říkáš, je mi to šumák.:-) Jenom jsem měla potřebu se k tomu taky trochu vyjádřit.

      Vymazat
    5. Neli, mrzí mě, že asi mluvíme každá o něčem jiném. Nicméně i tak jsme vděčné za tvlj příspěvek k diskusi. Díky :)

      Vymazat
    6. Nelo, tady nejde o to, kdo se čím maluje. To jsem nikde v článku nikomu nevytýkala. Pokud ano, klidně mi to sem zkopíruj, ale nic takového tam prostě není. A to, že jsem jmenovala, je jedině dobře, jinak by to byl jen čistý alibismus a na to já nejsem zvědavá. Ukážu, co se mi nelíbí, a ukážu i na toho, u koho se mi to nelíbí. V článku jinak není nic urážlivého.

      Vymazat
  32. Neli, ja taky Petry blog nectu, vyjadruji se pouze k tomu, ze prehled je fakt dulezity a neni jedno pokud ho nekdo nema. Naprosto neosobne. Ja taky nemam prehled ve spouste oblasti a nepisu o nich. Nebo to rovnou priznam.

    OdpovědětVymazat
  33. Petry blog mi nic neříká (témata, výběr produktů), ona sama osobně je mi nepříjemná a ani mne netěší pohled na ni; ale musím jí přiznat velkou věc, kterou ty ostatní bloggerky nemají: ona je profesionálka.
    Vede naprosto přesně strukturovaný blog, používá různé komunikační kanály a nástroje, provozuje živý videokanál, komunikuje s fanoušky, v obsahu příspěvků okamžitě a přesně reaguje na poptávku čtenářek, sleduje trendy - v blogosféře i na trhu a promítá je do blogu. Všechny (vybrala jsem namátkou, ale hodně) její články jsou k věci a propracované, nemá tam žádnou vatu, jako já - často si na blog jen tak "odložím", co mi zrovna cvrnklo do nosu a zrovna tenhle článek je taky o tom.
    Nevyvolává kontroverze mezi bloggerkami v článcích, neútočí, nezaplétá se - když je diskuse, tak nad předmětem recence. Drží se tématu (svojí osoby) a nevím, kolik z jejích článků jsou reklamní anebo na vlastní triko, nicméně já to nepoznám. Je profesionální.
    Blog vyvíjí po stránce formy, upravuje rubriky, přidává dodatky k oblíbeným článkům, často se odvolává na předešlé recenze a navazuje na ně.
    Jestli něčí blog je živý a profesionálně provozovaný (abstrahujte od obsahu a vzhledu), tak Petry. Je to plnohodnotný internetový časopis. Myslím, že vyhrála právem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně souhlasím. I já si myslím, že vyhrála právem, protože je za ní vidět hromada práce. A to jí rozhodně neupíráme. Už jsem výše napsala, že její ambicioznost a pracovitost je příkladná.

      Vymazat
    2. Parfumerko, díky za koment, spletla sis mě dole s Táňou a diskuzi o autech, o tom já jsem nepsala, na tvé komenty reaguji až dnes poprvé. :)

      Já se k ničemu nechci vyjadřovat, jen mě v tomto tvém komentu zaujala jedna věc. Píšeš, že na blogu Petry nepoznáš, zda jsou její články reklamní, nebo na její vlastní triko. To Petra v postech neuvádí, že věc dostala od firem zdarma? Stačí mi jednoduchá odpověď ano/ne. Díky.

      Vymazat
    3. Samozrejme, že vždy uvedie, či daný produkt dostala alebo nie...a kto tvrdí opak, nech sa naučí lepšie čítať, pretože to býva vždy na začiatku článku!

      Vymazat
    4. Romie, díky, jsem ráda, že jsi mi odpověděla, když parfumerka ne. Alespoň to nemusím nikde hledat.

      Vymazat
  34. Ahojte, tak já si nejdřív říkala, že se do diskuze míchat nebudu, ale nakonec mi to nedalo a i já bych se k tomuto tématu chtěla vyjádřit. Jsem čtenářkou jak Vašeho blogu, tak i Petřiného. A ať to beru z jakékoli stránky, tak mě nepřijde ani na Vašem názoru, ale ani na tom Petřiném nic zvláštního či nějak divného. Vy si jedete tu svou linii, máte názor, že porovnávat drahou a levnou kosmetiku je to správné ořechové a já s Vámi souhlasím. Ale zrovna tak beru i názor Petry, že drahou kosmetiku (nejspíš kvůli ceně) je prostě zbytečné zkoušet, protože si vystačím s tou levnější. Proč ne? Obojí jsou prostě různé názory různých lidí. A ať se na to dívám z jakékoli strany, pořád mi vychází, že všechny (a tím myslím teď i Petru) píšete pouze a jen o svých vlastních pocitech z toho konkrétního výrobku. To, jestli máte možnost srovnání s jinými výrobky či nikoli, nebo jak dlouho výrobek testujete apod. vlastně až tak velkou roli nehraje. Závěrem těchto článků je vždy: "MĚ tohle vyhovuje nebo tenhle výrobek MĚ nepasuje, protože a protože...." Tudíž mi z toho jasně vyplývá jen jedno, svůj vlastní názor si na konkrétní výrobek musím udělat jen a jen já sama. A jestli si jej koupím či nikoli? Opět jen a jen moje vlastní rozhodnutí. Když budu chtít "odborný a kvalifikovaný názor" na kosmetické produkty, budu muset jít za nějakými vystudovanými odborníky a ne na blogy na internetu. To je můj názor. Závěrem chci říct, že samozřejmě nemám potřebu "odborně" zkoumat žádný kosmetický výrobek, ráda si o nich čtu a to jak na tom Vašem blogu, tak i na blogu Petry či jiných kosmetických blogerek a ještě radši je kupuji :-D a když se rozhodnu, že si nějaký koupím a zjistím, že ta Petra ho vychvalovala a mě to prostě nejde pod nos, tak s ním jednoduše švihnu do koše a nebudu přece říkat, že ta Petra to měla málo nebo nějak divně vyzkoušené, když mě to nefunguje. Protože si prostě myslím, a na tom se určitě shodneme nejspíš všechny, že každému jednoduše vyhovuje něco jiného dle svých vlastních preferencí. A na úplný závěr bych chtěla podotknout, že něco jako "OBJEKTIVNÍ RECENZE" prostě neexistuje a vlastně ani nemůže :-) Doufám, že Vás můj názor nějak nepohoršil nebo nedej bože urazil. Dělejte svůj blog dál jak ho vedete, ráda si chodím Vaše články číst a když už jsem měla potřebu komentu, tak ještě úplně poslední věc, je opravdu moc hezké, že peníze, které získáte prodejem na blogu jdou na dobrou věc, zato Vám patří velký dík. Přeji hodně čtenářů a jen samé primové kosmetické výrobky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, děkujeme za koment, je velmi hezky napsaný. Samozřejmě žádná recenze nemůže být objektivní, jde o to, aby byla alespoň relevantní. Celé, na co se snažíme poukázat, je fakt, že by nikdo neměl vynášet soudy o něčem, co nikdy nevyzkoušel, ať je to cokoli. Pak to trochu zavání mateřskou školkou, když před dítě postaví žvanec, které nikdy nejedlo, ale ono již dopředu hlásá, že mu to nechutná, a proto to jíst nebude.

      Vymazat
    2. Mirko, díky moc za názor.
      Za sebe musím napsat, že nesouhlasím úplně - pořád je to dokolečka jenom o tom, že odsoudit něco, co neznám, je prostě omezenost. Něco jiného by bylo, kdyby rovnou jednoznačně hlásala, že pojede POUZE v tom levném a nebude ani zkoušet nic jiného, protože to tak CHCE. To by bylo super. Ale když hlásá, že to drahé není dobré, že to není potřeba, tak to prostě není fér.
      Je velmi sledovaná, takže se jejím názorem určitě řídí hromady dívek a žen. To je stejné, jako když Babica řekne, že ty blafy jsou dobré, a lidi kvůli němu neochutnají čerstvé a kvalitní potraviny zpracované těmi pravými postupy.
      Objektivní recenze je pojem, který můžeme dlouze diskutovat :) A ono - co je v oblasti kosmetiky objektivní? Jde jen o to, že doporučovat věci s tím, že když jsou levné, tak se jim odpustí nízká kvalita, je kravina. Přece ani nízká cena nemá být zaplacena za něco, co neplní správně svoji funkci :) Jenže mnohdy tu perfektně odvedenou práci člověk pozná až v té vyšší kvalitě. Až když si oblékneš perfektně ušité sako, pochopíš, že to levné tě škrtilo zbytečně. Až když jedeš na dlouhou cestu ve skvělém autě, které má spoustu vychytávek a skvělé sedadlo, poznáš, že tě za krkem bolelo zbytečně a že mapu jsi na klíně mít nemusela. Ale dokud budeš stále znát jen levná saka a levná auta, budeš za ně pořád dokolečka utrácet. Není lepší zkusit všechno a pak si vybrat jenom to, co opravdu funguje a stačí konkrétnímu člověku? Jasně, že nikdo nemusí mít všechno drahé, někdo na to ani nemá peníze. Ale právě těm, co ty pěníze nazbyt nemají, je nutné doporučit pouze to nejlepší ze všeho, aby oni nevyhazovali své omezené finance do vzduchu. Vždycky je lepší mít jeden skutečně dobrý stín, klidně malinko dražší, který uživatelka vypotřebuje do dna, než nakoupit několik nedržících a nepigmentovaných sraček, o kterých někdo řekl, že za tu cenu jsou dobré. Jenže tohle prostě přesně ohodnotíš, až když vyzkoušíš pořádně víc věcí.
      Já za sebe musím říct, že jsem už měla hodně jasno v tom, co od kosmetiky chci, ale pak jsem potkala značku By Terry, a opět se mi to posunulo. A tohle prostě Petra nemá - ona má perfektní znalosti pouze na úrovni drogerky, ona neví, že skutečně dobrý makeup jí za 3 týdny vyhladí, napne a barevně sjednotí pleť, protože ten makeup je totiž drahý. Jenže i žena s omezenými financemi by ho možná ocenila a vydržel by jí třeba půl roku, jenže ona místo toho každý měsíc koupí něco za dvě stovky, co jí možná tu službu neudělá.
      Opravdu nejde o nic víc, Petru jako člověka neznáme a rozhodně jí velmi přejeme, aby byla její práce hodnocena - to stejné přejeme každému pracovitému člověku, který se rozvíjí a posunuje. Doufám, že tohle celé Petra nevnímá nějak konfrontačně. Že třeba začne jen více zdůrazňovat, že ona jede jen v drogerce - to není nic zlého!

      Vymazat
    3. S tím nemůžu úplně souhlasit. Není pravda, že čím kvalitnější (dejme tomu i dražší) je lepší. Ten reálný přínos se prostě na určité úrovni zastaví a pak už nedostáváš nic navíc, jen obal/značku/dojem/servis/péči o zákazníka/reklamu/prestiž.
      Když použiju tvoji analogii s autem: určitě je obrovský kvalitativní rozdíl mezi oktávií a Audi A4. Je velký rozdíl mezi VW Passat a Oktávií. Ale není už takový rozdíl mezi VW a Audi, přestože stojí cenově uprostřed. Ten rozdíl mezi VW a Audi už je jen v drobnostech, které nepřispívají kvalitě a v podstatě ani komfortu, jsou "nice to have" (šuplíček na platební kartu, design, lepší záruka, náhradní auto = zrcátko na obalu rtěnky, ořezávátko na konci tužky, lepší nesmazatelný potisk na řasence, kabelka na šminky). Ale samozřejmě Audi dodává zcela jinou prestiž (a osobní pocity) majiteli.

      Souhlasím, že bez vyzkoušení to nelze zjistit - ale nemůžu souhlasit s tím, že když jsem nevyzkoušela Audi, nemůžu udělat závěr, že VW je úplně super auto, poskytující vše, co člověk potřebuje, všechny funkce v takové úrovni, že cokoliv navíc už je jen pro radost a fakticky nezvyšuje kvalitu věci. Akorát vím, že s ním nemůžu jet na golf. :)

      Vymazat
    4. Ale to je právě přesně ono - vždyť ty mi to potvrzuješ. Prostě jde o to, že ty to o těch autech víš. Víš, co které umí lépe a kamarádce budeš umět pomoct si vybrat tím, že jí vypočteš, co je u kterého lepší a co horší. A taky díky tomu umíš trochu předvídat, že když jiné auto, které jsi ještě nezkusila, má nějakou konkrétní funkci, tak to bude nebo nebude přínosné.
      Prosím, neslovíčkařme zbytečně. Ono tohle se těžko perfektně shrne jen v komentářích. Jasně, že není vše drahé dobré a vše levné špatné - ale to už jsme dávno probraly a v tomto víme, jak to je :) Nikdy nikomu nesedne všechno, nikdy dvě osoby nebudou mít stejné pocity u stejných produktů. Já třeba chystám recenzi BB krému a rovnou budu hlásit, že je to moje první plné balení jakéhokoliv BB krému, že o této kategorii nic nevím a aby mě všichni raději brali s rezervou. A tak :)

      Děkuju.

      Vymazat
    5. Děkuji Vám za odpovědi. Já si troufám tvrdit, že jsem Vámi prezentovaný názor pochopila a snad i smysl tohoto článku, tedy to, oč Vám v tomto článku šlo. A v zásadě s Vámi souhlasím. Ale přesto si dovoluji oponovat v tom, že Petra má právo vyjádřit na svém blogu svůj názor, byť by pro někoho nebyl dosti relevantní nebo se zdál být omezený, tak jako třeba Vám i mnohým jiným. Ona ale přece neříká nekupujte si nikdo drahou kosmetiku, je to na nic. A z jejích článků je myslím dostatečně jasné a srozumitelné, jakou kosmetiku preferuje. Myslím, že pak tedy záleží jen a jen na čtenářích či spíše čtenářkách, jak s těmito informacemi naloží. Když se rozhodnou poslouchat a následovat jen její názor, bude to jejich rozhodnutí a možná i jejich chyba, že nebudou chtít vyzkoušet něco jiného, třebas i lepšího. Ano, takových se jistě najde dost. Ale zrovna tak si myslím, že se najde dost i takových, které se, i přes názor Petry, přeci jen rozhodnou koupit drahou kosmetiku. A proto si pak mimo blogu Petry rády přečtou i Váš blog a Vaše postřehy a zkušenosti :-) Prostě jsem tím vším chtěla říct, že pokud si přečtu jakýkoli článek na kterémkoli blogu, musím počítat s tím, že se jedná o subjektivní názory konkrétní blogerky a je jen na mě, jako čtenářce, zda se s jejími názory ztotožním či nikoli. Proto jsem také ráda, že existuje tolik blogů, ze kterých si my čtenáři můžeme vybírat a vybíráme :-)

      Vymazat
  35. Parfumerko - ještě k té tvojí poznámce: ty to vidíš moc na úrovni značky a jména. Já jsem ta auta myslela spíše na úrovni vlastností, uživatelské příjemnosti a benefitu. Mi je v tomto fuk, zda je to audina nebo škodovka, nebo třeba dacia. Já chci, aby to bylo pohodlné, chránilo mě to, mělo to technicky to, co já nejvíc potřebuju, a aby to málo žralo. A nejlepší moje auta byla dražší, to je bohužel taky fakt. A to nejlepší bylo navíc růžové...
    Takhle to myslím :) Asi jsem se do těch aut neměla pouštět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nuf: Já myslím, že jsem dostatečně popsala vlastnosti aut i kosmetiky, aby bylo jasné, že nemluvím o značce, ale o přínosu, o kterém se tady obecně mluví jako o "kvalitě". Konkrétní značky jsem použila pro zjednodušení - proto, že pro většinu lidí znázorňují nějakou úroveň, kvalitu.


      Nik: OK, vezmu to z druhého konce: když pojedu ve Fabii, tak i bez srovnání s Passatem poznám, že to auto je hlučné, nesedí na silnici, nemá zrychlení. Když pak pojedu Passatem, tak i bez srovnání s Audi poznám, že hluk je dost nízký na to, aby mne to neobtěžovalo, stabilita i výkon takový, aby mi to poskytovalo dostatek bezpečí. A to je ta "kvalita". Když pak pojedu v Audi, tak tyhle vlastnosti budou stejné, navíc budu mít líbivé vychytávky ...+...+...., což mne utvrdí v tom, že passat je přesně ta kvalita/výkon, co potřebuju a nechci vydávat další peníze jen za kosmetická (sic! :) ) vylepšení.
      Stejně tak Petra může poznat v recenzích, i když se dostala jen k Lancome, že toto už je ta úroveň, která poskytuje veškerý komfort a nic víc její pleť už nechce a z ničeho "kvalitnějšího" už nemůže mít vyšší užitek - ostatně jste si odsouhlasily, že recenze jsou přísně subjektivní. K tomu prostě nemusí už vyzkoušet něco "lepšího".
      Přece i u vás je to tak, že sice používáte By Terry, ale ke skutečně prémiovým značkám jste se nedostaly, přesto za nejlepší vyhlašujete "tento produkt" (Ok, souhlasím, že ne tak rigidně, jako "žena z lidu" Petra, která si na tom staví image "lidušky").

      Já jsem taky nezkusila ty nejvzácnější parfémy světa; přesto se odvážím prohlásit, že určité vůně jsou v parfémové špičce a je zbytečné vyhazovat peníze za dražší, lepší, jiné... K tomu mi stačí obecná, široká zkušenost k oboru na horizontální úrovni - nepotřebuju k tomu zkusit nejlepší a nejhorší parfém na světě.

      BTW: navíc nevěřím, že Petra nezkusila značky jako Guerlain, Dior, Chanel...ona je určitě v parfumeriích populární, dostat vzorek není nic těžkého ani pro anonyma, a nevěřím, že zrovna ona s vášní pro testování nového by nezkusila všechno, co se jí dostane do ruky.

      Vymazat
    2. Me by celkem zajimalo jak poznas (bez srovnani) ze auto je hlucne nebo nesedi na silnici, kdyz nevis co mas cekat, protoze nemas srovnani. Co kdyz je Passat jeste horsi? A proc se diskuse staci k Petre, kdyz puvodne byla uvedena jen jako priklad a clanek byl o desitkach blogu, kde se posuzuji vlastnosti kosmetiky dle vzorku nebo bez rozhledu? Me napriklad naprosto fascinuji odborne clanky od holcin po dvacitce, ktere testuji kosmetiku urcenou proti vraskam (pro jistotu: nemyslim Petru). Vetsinou nevidi zadny rozdil mezi touto drahou a jinou levnejsi. Bodejt by ho videli, kdyz vrasky nemaji! Proto jsem i ja clanky o pestici kosmetice na blogu omezila. Mam v tuto chvili bezproblemovou plet, koho muze zajimat pece o bezproblemovou plet? Mohu jen chvalit. Temer vse.

      Vymazat
  36. Není to tak složité to poznat: buď JE auto hlučné - nebo NENÍ auto hlučné. Nebo něco mezi tím, do úrovně toho, co mi je/není příjemné. Na to nepotřebuju mít vybudované očekávání jízdou v lepším (tišším, stabilnějším) autě, stačí mi použít smysly. Konkrétně sluch a taky třeba hmat, abych poznala drncání a zrak jako kontrolní orgán.

    Úplně stejné kognitivní schopnosti mám v oblasti kosmetiky, třeba: po krému X mám červený nos - nebo po krému X nemám červený nos. Abych poznala přijatelnou míru začervenání nosu, nemusím vyzkoušet krémy horší a lepší, stačí mi zkusit krémy ve stejné cenové (horizontální) úrovni. A potom můžu udělat závěr, že krém X je dobrý, splňuje všechny moje požadavky na míru zčervenání nosu a tedy je zbytečné hledat dál. Mezi levnějšími, což je nekonfliktní, nebo mezi dražšími - odmítání dražšího se vždycky vykládá různě a vyvolává to diskusi o závisti, nekritičnosti a tak. Podle mne zbytečně.

    A proč Petra? Jestli je to dotaz právě na mne, což si nejsem jistá, tak protože tady byla poznámka o Petře, na kterou jsem reagovala. Nic jiného mne nezaujalo tak, abych kvůli tomu něco napsala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ja ta tehotna ohromne precitlivela na vune. A musim souhlasit s Tano srovnavat tuhle diskusi o kosmetice s auty je holky teds uz uplne mimo misu. A hned napisi proc. Muj kazdodenni chleba je ten, ze se zivim jako auditor v automobilovem prumyslu pro vyse zminenene highendove znacky ale je to i BMW, Bentley a potom pro drogerkove znacky. Delam u techto znacek vsechny typy auditu na ktere si muzete vzpomenout.No,kdybych to mela vzit do dusledku a ridit se tim,co jste pred chvili napsali,tak si do zadneho auta v zivote nesednu a budu chodit v sude pesky. Holky je to vsechno seriova vyroba u tech znacek ktere jste konkretne zminily. Ja ve skutecnosti vidim jak to chodi a bezi primo v te dane fabrice. A srovnavat kosmeticke recenze s automa je fakt uz skutecne mimo,ale jen proto,ze to beru z profesniho hlediska.S pozdravem PS:Zkuste si v aute prohlednout treba nekdy i to blbe calouneni a srovnejte highend a drogerku :-D

      Vymazat
    2. Parfumerko, nechce se mi to zbytečně rozjíždět a ptát se tě, zda existuje etalon hlučnosti :)
      Nemá smysl se pouštět do ještě hlubších a detailnějších debat o autech a značkách. Chápu - ty prostě věříš, že z občasného kouknutí se na vzorek nebo tester si člověk udělá dostatečný přehled - my tomu naopak nevěříme. Shrnuto.

      Anonymní těhotná :) Nerada tě oslovuju takhle, moc se mi to nelíbí, tak to neber zle :) Děkuju za tvůj profesionální pohled na věc. A díky za poznámku s čalouněním a jinými detaily. Tak nějak jsem to myslela. Opravdu propracované čalounění není potřeba, ale je to fajn a dá něco navíc. Dokud ho kolem sebe neíváš, ani nevíš, že by tě mohlo těšit :) To je všechno, co jsem chtěla říct a už bychom ta auta mohly opustit.

      Vymazat
    3. No jasně, že existuje etalon hlučnosti; stejně, jako existuje etalon dobré kosmetiky, se kterým pracujete vy. :)

      Těhulko, ano, to je přesně to, co jsem psala já: líp ušité potahy jsou stejně přínosná věc pro kvalitu kosmetiky, jako zrcátko na rtěnce Guerlain. Na užitek z věci už to nemá žádný vliv, jenom je to fajn. Ale něco to stojí. A to je přesně to, o čem mluví Petra.

      To by mne v životě nenapadlo, že se zrovna téhle mnou neoblíbené bloggerky budu zastávat. :D

      Vymazat
    4. Perfumerko - vážně nerozumím tomu, proč do nás tak šiješ a vkládáš nám do úst něco, co jsme neřekly.
      Dobrá kosmetika je taková, která splní všechno, co od ní čekám. To by mohl být jediný etalon. Pokud je dobrá kosmetika zároveň levná, je to skvělé. Pokud je dražší, jde o to, co kdo upřednostní. Pokud se spokojím s něčím, co neplní dokonale funkci a trochu mě to otravuje, protože je to levné, tak fajn - to je na každém. Ale rozdíly jsou a stojí za to, o nich vědět.
      Tohle je všechno, co u nás na blogu o kosmetice opakujeme pořád dokola.

      Vymazat
    5. Nuf, nevím, proč máš dojem, že do vás šiju - to rozhodně nemám v úmyslu. Jenom nesouhlasím a snažím se vysvětlit svoje stanovisko.

      Vymazat
  37. Chtela jsem napsat jeste,ze je uplne irelevantni srovnat hlucnost Fabie s hlucnosti Passata.Je to uplne stejne jak kdybych vydrz stinu od Essence srovnavala vydrzi tvarenek trebs MAC. Fabii muzu tak porovnat mozna treba s Golfem nebo Polem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, pokud se mam drzet v segmentu. Ja u aut chvili zustanu (sorry holky), ale ja jsem se jeste v detstvi shlidla ve Volvu a vzdy jsem si rikala ze si to auto koupim "az budu velka". Ma to svuj pribeh, ktery sem nepatri. Volvo jsem mela. Velke zklamani. Plasty po celkem kratke dobe zacaly vrzat, rizeni nepresne. Nezkusit, neuverim. A pak jsem mela pocit ze (u jine znacky) nezbytne potrebuji vzduchovy podvozek. Nastesti jsem si to vyzkousela drive nez jsem ho vybrala. Koho by napadlo ze se mi bude zvedat zaludek? :-). Vse je o zkusenosti. I kosmetika muze zacit delat neplechu po tydnu. Jak to asi poznam ze vzorecku? Ja si stejne myslim ze si vsichni rozumime co nam holky chteji clankem rict, a ted jde jen o to, kdo je nakolik narocny a co od recenze ocekava. Pokud nekomu staci jen barevny swatch, tak se nepotkame.

      Vymazat
    2. Rozhodně je to tak, že obsah našeho sdělení je jasný. Diskuse je obsáhlá a asi všechno bylo řečeno. To, co se tu děje, už je asi jenom dohadování a začíná se tu schylovat k urážkám. Zajímavé, že? :)

      Vymazat
  38. Holky. V kazde druhe vete ve vasih komentech pisete, ze ji neznate, nesledujete, nevite co presne rekla, ze si to jen myslite, ze to rekla...
    Ja chapu, ze ve vasem jeste v podstate detskem veku, si to mozna neuvedomujete, ale akorat se shazujete.

    PS: Vite, proc se ve svete nektere blogerky proslavily a jine ne? Protoze nektere se ucily licit a snazily se byt lepsi, kdezto ty druhe jen hejtovaly a delaly barevne fleky na ocich drahou kosmetikou. Hadejte do jake skupiny patrite vy a do jake PLH ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oj, z tvého komentáře úplně vidím, jak vypadáš. Dáma v letech nalíčená podle PLH. To musí být smutný pohled :(

      Vymazat
    2. Ted je otazkou zda holky maji touhu se proslavit jako blogerky, ze ano :-). Myslim ze obe maji dost zajimave vzdelani i karieru v naprosto odlisnem oboru, o ktere se "standardni" blogerce ani nesnilo. A hodnoceni veku holek jako "detskeho" jim urcite zalichoti :-).

      Vymazat
    3. No tak to snad nebylo nutné...

      Vymazat
    4. To anonymní: V žádné větě zde jsme nenapsaly, že si myslíme, že to řekla. To je lež, kterou nám podsouváš ty. My píšeme, že jsme viděly video, kde to řekla a že to zmiňovala i na blogu. Ke zbytku tvého komentu se vyjadřovat nebudu.

      Vymazat
  39. Fajn, diskuse nám došla do bodu, kdy už nepřináší nic nového. Začaly nám se chodit urážející a prolhané anonymy, o které nikdy nikdo nestojí :)
    Bez urážek jsme zformulovaly své názory na situaci, což považujeme za normální a obvyklou věc.

    Děkujeme za všechny slušně diskutované názory a zamyšlení, jsou pro nás velmi cenné a vážíme si vašeho zapojení! Děkujeme i těm, se kterými nesouhlasíme, i ty nám dávají materiál k zamyšlení.
    Dál už ale nepovažujeme za nutné detaily pitvat, protože tak důležité to téma zase nebylo :)

    OdpovědětVymazat
  40. Ještě si dovolím..... připadá mi, že některé slečny si článek pořádně nepřečetly neb reagují na něco úplně jiného. Nikdo nekritizoval Petru za to, že používá levnou kosmetiku, ale že ji přirovnává k highend, o kterém nemá ani šajnu. Posuzovat vlastnosti highend rtěnky na základě pouhého máznutí na ruku je trošku mimo nemyslíte? To je jako kdybyste řekla/i např. o čokoládě Milka, že je chutově úplně stejná jako Valrhona byť jste ji v životě neochutnala/i.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! Jsme rády, že těch, které článek pochopily a správně přečetly, je naprostá většina.

      Vymazat
    2. Tak treba dela smouhu ve stejne barve? :-). Slibuji ze koncim :-).

      Vymazat
    3. Jo, já taky moc děkuju! Mám chuť na tu čokoládu - vůbec tu značku neznám a pěkně mě to štve :)
      Táni :)))))))

      Vymazat
    4. Nuf, čokoláda je to vynikající. Jedna její odrůda je dokonce považovaná za tu vůbec nejlepší čokoládu vůbec.
      Táňa....ano a šmouha je ten nejlepší ukazatel ve srovnání mezi drogerkovou a highend navíc posvěcené kosmetickou blogerkou roku :-)

      Vymazat
  41. citace z článku Petry levná versus drahá kosmetika:
    "Osobně bych řekla, že jsou produkty, kde investice do dražších považuji za naprosto zbytečnou a naopak kdy ji považuji za rozumnou, či dokonce nezbytnou."
    "Každá z nás má jinou pleť, jiné preference a jiné hodnoty a proto si myslím, že je třeba maximálně individuálního přístupu. Já osobně jsem zastáncem hledání kvalitních a dobrých věcí mezi levnějšími produkty a v drogeriích či na internetu, ale pokud někdo nakupuje jen drahou kosmetiku, chápu ho a rozhodně to nekritizuji. Je třeba si ale říci, že jsou i velmi dobré levné produkty, které vám udělají lepší službu, než jejich drazí kolegové."
    odkaz na článek: http://www.petralovelyhair.com/2013/05/levna-versus-draha-kosmetika.html
    Vaše komentáře jsou snůškou lží, polopravd, nepravd a věcí vytržených z kontextu, Petra nikde neposuzovala kosmetiku na základě máznutí na ruku, ale sama psala, že měla víc vzorků za sebou a že měla možnost se dlouhodobě s kosmetikou líčit, protože má známou v drogerii, takže určitě neposuzuje něco, co nezná. Navíc srovnává jen to, co zkusila. Vaše nenávistné komentáře jsou úplně mimo a je pěkné, jak se na její popularitě snaží kdekdo přiživit. Doufám, že Petra tyhle diskuze nečte. Když Petra psala u sebe, že jí píšou nenávistné komentáře ostatní blogerky, tak jsem jí nevěřila, ale pak jsem náhodou narazila na vaši diskuzi a věřím jí teď o to víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na tohle překvapivě ty dvě nány nereagují, co? Tleskám autorovi :)

      Vymazat
    2. Drahý anonyme oslovující nás krásně "nány", na toto je odpovědí video, které jsem přidala do článku.

      Velmi jsem ráda, že jsi nás tak pěkně oslovila, alespoň je vidět úroveň těch, kteří sem přicházejí bránit svůj idol. Jen sprostý útok. Ráda bych viděla, kdy my jsme zde použily takové sprosté slovo o Petře, když my jsme podle vás tak špatné a vy ty hvězdy.

      Vymazat
    3. Ty sa urazas, ked Vam niekto napise, ze ste nany a je to podla teba sprosty utok...tak sa prosim ta pozri na svoje predchadzajuce komentare co ste vyplodili...

      Stale sa obhajujete, ze ten clanok je len o tom, ze porovnava nieco s niecim, co neskusila...keby to je len o tom tak v pohode, ale tie vase posmesne a urazlive komentare hovoria o niecom inom...

      A myslim si aj tak, ze kazdy ma pravo robit si videa a blog ako chce, o com chce. Ani Vas nikto nenuti pouzivat lacnu kozmetiku...

      Som tu prvy a musim povedat, ze aj posledny krat, lebo toto vo mne vyvolava iba nervozitu...Na blogy si chodim oddychnut a precitat rady, vzdy ked chcem mat pohodu...

      Vymazat
    4. Špatně to chápeš, já se neurážím, jen říkám, že my jsme nikdy nepoužily podobný výraz vůči její osobě. Pokud ho tu z mých úst někde v nějakém komentu najdeš, budu ráda, když mi oživíš paměť.

      Vymazat
    5. Nemyslim tym len konkretnu nadavku, ale celkovo tie posmesky ..

      napr., Nik11. listopadu 2013 19:38

      Však já jsem také psala, že pokud už se ze svých chyb poučila, jedině dobře pro ni i čtenáře. Já nikoho neodsuzuji.
      nuf11. listopadu 2013 20:52

      No, asi začala dostávat stále dražší věci :)
      Nik12. listopadu 2013 6:45

      :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) to byla asi trefa do černého.

      Aj ked sa vysmievate z jej stylu, ako sa nikomu vo vasom okoli nepaci a neviem co vsetko...Predpokladam, ze viacerym sa nepaci vas styl, preto lebo kazdemu vyhovuje nieco ine...

      A ked sme uz pri tom, ani ona o vas nepise clanky, ani nic podobne...vy jej clanky necitate, nesledujete, ale tento krat ste si dali tu namahu a prebehli jej profil (aspon tak tvrdite, ze ste urobili pred clankom), aby ste ju skontrolovali a mohli na nu utocit...ked ju nesledujete moze Vam byt ukradnuta ...

      Vymazat
    6. Čemu stále nerozumíš? Petra ze sebe udělala pojem a my jsme tento pojem pouze použily jako příklad, který vydá za více než tisíc slov. Sama jistě uznáš, že každý, kdo čte blogy, zná její jméno i styl. Nic víc v tom nebylo a věř nebo ne, dřív jsme proti ní ani nic jiného neměly. Mě konkrétně byla i sympatická a jednou za čas jsem k ní chodila - ne poctivě, ale občas ano.
      Nik použila její jméno pouze jako popis stylu, který nevyznáváme. Nečekaly jsme takovou bouři ani tyhle útoky. A hlavně jsme nečekaly, že Petra bude cítit potřebu proti nám vést takovou kampaň :) Myslely jsme si, že jsme všechny tři dospělé ženské v podobném věku, které pouze mají odlišný přístup k blogování a vzájemně to dokážou kousnout. Skutečně jsme nečekaly, že Petra snese pouze lezení do zadku a pouze ovace. To bohužel není náš problém. Pokud nás znáš, z minulých postů víš, že umíme diskutovat, necháme se od čtenářů poučit a kromě zlých anonymů bereme jakoukoliv kritiku. Se zlými anonymy se párat nebudeme, ale jinak diskutujeme otevřeně a velmi trpělivě.

      Vymazat
    7. Mně by zajímaly konkrétní nadávky, protože jsme také konkrétní nadávky obdržely od někoho, kdo nás kritizuje, že jsme zlé a co jsme si to dovolily. Sám anonym nazývající nás nánami si evidentně nedovolil k nám nic. Že se nám někdo vysmívá, přecházím, jako jsem si myslela, že každá dospělá ženská přejde, nebo odpoví podobně posměvačně, ale stále bez sprostých oslovení.

      Jako upřímně, mně je to jedno, jsme rozmazlené nány, jen je na tomto postoji Petřiných obdivovatelek krásně vidět úroveň některých - jak jinak než anonymně, přitom Petře ty anonymy tak strašně vadí, že. Zde by proti nim jistě nebrojila. :)

      Vymazat
    8. Z vašeho chování tady se dá jasně vydedukovat, že nány jste. Vážně, lepší oslovení mě nenapadá. Nebudu se hádat s někým, který si stejně bude vždy stát za tím svým jediným "správným" názorem i když je úplně hloupý. Myslím si, že je i pod vaší úroveň psát tady něco takového a Petru to z míry nevyvede, to se nebojte. Jinak opravdu nejsem, jak krásně oslovuješ Petřiny fanoušky STÁDO - četla jsem vás i Petru, ale tenhle článek je úplně mimo mísu a bez smyslu, velké zklamání. Každý má jiný názor, neumíte asi pochopit, že někoho vyhazování stovek peněz za kosmetiku neláká a nemá to bližší důvod. No a co? Ať si dělá kdo chce co chce, tyhle diskuse by na kosmetických blozích neměly vůbec co dělat.

      Vymazat
    9. I ty jedna anonymní deduktérko :) Že ty s námi laškuješ :)
      Přečti si to raději ještě jednou. Nebo možná dvakrát - třeba konečně pochopíš, o co šlo.

      Vymazat
    10. A co ste cakali? Sama pises, ze je pojem, tak ste mohli cakat, ze sa to bude riesit, ked ste spomenuli konkretnu osobu...A neviem kto proti komu vzniesol kampan, ona vase meno ani jeden krat nespomenula...

      Vymazat
    11. Čekaly jsme, že to dospěle přejde s tím, že opravdu raději volí v drogerii a v highendu se nevyzná. A že to vezme v pohodě, protože nemá zapotřebí se zlobit pro pravdu a hlavně proto, že zas o tolik nejde :) Kdybychom seděly u čaje, řekly bychom jí to stejné. Vyjadřujeme se slušně, nepoužíváme nadávky.
      Přece každý člověk musí vědět, že 100 lidí - 100 chutí. Je přece nutné brát to s rezervou a nevidět za vším útok. My nemáme důvod na ni útočit, její styl blogování je naprosto jiný než ten náš. My bychom neměnily.

      Vymazat
    12. Prosím, netykej mi. To snesu pouze od lidí, kterých si vážím. Někdo má očividně problém sám se sebou. Labilní pasivní člověk, kterej není se sebou smířenej a má potřebu hnusně pomlouvat a to ještě na veřejnosti. Souhlas s anonymním, když jste zveřejnili konkrétní jméno, i blbej by čekal diskusi. Proč jste třeba nenapsali Petře e-mail, ve kterým byste se slušně zeptali, jak může mít porovnání s high-end kosmetikou, když žádnou nezkusila? Jo aha, to by nikdo neviděl a nikdo s váma nemohl souhlasit. Podle mě jste tohohle přesně chtěly docílit, několik vláken komentářů pomlouvajících Petru. Jak ubohé.

      Vymazat
    13. Ja chapem, ze kazdy ma iny nazor a styl blogovania..Ale keby napisete clanok bez mien, s tym ze vy radsej vyskusate aj drahsiu verziu aj lacnejsiu, pre porovnanie, aby ste vedeli posudit do coho by sa opaltilo investovat viac, co vam vyhovuje lacnejsie,by vasim citatelkam stacilo...Tie co Petru sleduju vedia, ake produkty pouziva, cize vedia, ze tam nenajdu hodnotenie drahsich produktov, takze mi to prislo ako zbytocna provokacia...ja len tolko...

      Vymazat
    14. Ale koťátko, to víš, že ti budu tykat - ty mi taky tykáš. A úctu do toho netahejme. Nezamyslela ses ani na vteřinku nad tím, co zde slušnou formou sdělujeme, místo toho napadáš a útočíš, takže ani já si nemohu vážit tebe :) Označit cizí názor automaticky za hloupý dokáže pouze anonymní zběsilec :) Dobrou noc, pokud vzteky usneš :)

      Vymazat
    15. Anonymní slovensky hovořící - rozumím a díky za normálně a slušně vedenou diskusi, byť se názorově nepotkáváme :) Pěkný večer.

      Vymazat
    16. Takže KOŤÁTKO, už stačí. Nemám čas náladu ani potřebu se s tebou dohadovat, každá má svojí pravdu. Ze svých tří komentářů (teď už čtyř) jsem mluvila s vám dvoum, autorkám blogu, žádné tykání. K situaci jsem se vyjádřila jasně a odpovídání s ironií si strč ty víš kam KOŤÁTKO. Napadám a útočím na lidi pouze když mě něco dost vytočí, takže prosim, tohle mě fakt dost naštvalo a i když jsem v komentářích naštvaná, neboj se, doma u kafíčka se opravdu dobře bavím ;) pápá koťátka, doufám, že se někdy sami se sebou smíříte a nebudete muset pomlouvat ostatní :*

      Vymazat
  42. Holky ale piší o video.
    Koukám že pouhé konstatování faktu a to že holky prostě napsaly svůj postoj k této situaci vyvolalo takovou diskuse s urážkami. Je to smutné o to víc že post o blogsale na pomoc zviřatum má pouze 2 komentaře :(

    OdpovědětVymazat
  43. Pro ty, co to stále ještě nepochopily!
    http://www.youtube.com/watch?v=RbSdOjo1AC8

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beauty ikona: "šáhnete si v parfumerii do stínu nebo si máznete rtěnku na ruku a je to úplně to stejný jako levnější značky". No to je fundovaný názorek. Je to vůbec možné?

      Vymazat
    2. Cha Cha Cha!!!! Díky moc, že si někdo dal práci najít video (toto je dokonce fakt čerstvé z tohoto roku), kde Petra sama říká, že jí highend neláká, že ho přece zkusila na ruku a může posoudit, že je to stejný jako drogerka. Tak a teď ať se snesou další anonymní komenty a obviňují nás ze lží. :)))))))))))))))))))) Zejména vhodné video pro anonyma z 15.11. 16:04. :) Osobně uvažuji, že odkaz na toto video dám přímo do svého postu, aby to bylo hned jasné a černé na bílém.

      Vymazat
    3. No i to co řekla o Naked je dementní. Ona to nechápe, protože má stejně dobrou levnější. Přitom Naked nikdy neviděla na živo ani se s tím nelíčila. Já je mám obě a rozdíl mezi nima je dost viditelnej! Mám ráda obě, ale Naked je měkčí a líp drží.

      Vymazat
  44. Vy tu Petru nemít, tak nemáte o čem psát :D! To, že posoudila na ruce odstíny nebo konzistenci neznamená, že to nezkusila na obličeji, to tam přece nikde neříká, že soudí jen a jen na základě jednoho vyzkoušení na ruku, sama psala, že zkoušela high end jak dekorativní kosmetiku, tak pečující. A i kdyby řekla, že tu a tu kosmetiku nemá ráda a že jí to neláká, tak co, je to její věc a její názor. Nechápu, proč má někdo pořád potřebu Petru řešit a šťourat do ní. Je vidět, že samy nemáte vlastní nápady. A zajímalo by mě, jak v drogerii testujete kosmetiku vy, asi si ji také zkusíte na ruku a na základě toho se rozhodnete o koupi, od toho tam ty testery jsou.
    Považuji za smutné, jak se snažíte na jejím úspěchu živit, nepsat o ní, tak máte všude maximálně 10 komentářů a nejvtipnější je, jak ji nikdo z vás nesleduje, ale v komentářích se to jen hemží teoriemi, co kde řekla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá, a ty si opravdu myslíš, že my píšeme kvůli komentářům? Je vidět, že nás neznáš a soudíš, takže nešvar, o kterém to celé je. A pokud je tvoje "pořád" první zmínka jejího jména zde za 2 roky, tak to pak jo. :) Krásný den. :)

      Vymazat
    2. Anonymní 13:56
      Zni jako Petka sama:D !

      Vymazat
  45. BTW: pokud, jak ty tvrdíš, toho z highendu tolik vyzkoušela, mohla bych tě poprosit, abys mi sem nalinkovala všechny recenze na highend z jejího blogu? Já nevím, jak dlouho bloguje, ale jistě přes 5 let, tak co takových 50 linků? V průměru 10 highend recenzi za rok, to je jak nic, pokud má fakt vyzkoušeno, jak ty tvrdíš.

    A pokud nenajdeš recenze, tak myslím, že je diskuze zcela bezpředmětná a jen potvrzuješ vše, co zde padlo.

    OdpovědětVymazat
  46. Ve Studiu 6 z 16. listopadu PHL řekla, že bloguje od začátku roku 2011. S pozdravem Těhulka
    PS: Na tomto rozhovoru se mi velice líbilo, jak Petra vystupovala. Opravdu se jí nedá upřít snaha s jakou přistupuje k blogování a tu cenu si zaslouží. Jak už jsem psala výše, sleduju Petřin blog a je mi sympatická. Škoda, že někteří lidé v komentářích nepochopili oč vám dvou jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těhulko :) děkujeme za informaci, příležitostně se podívám.
      Jak už jsme obě s Nik výše psaly, Petře její vítězství v anketě moc přejeme a obecně přejeme všem snaživcům, aby byli ohodnoceni a oceněni. Vážíme si práce ostatních stejně jako práce svojí :)
      Petra si rozhodně ocenění zaslouží, protože bloguje velmi intenzivně a promyšleně. Osobně mám z blogerek, které byly na nejvyšších příčkách v anketě, nejraději Káju Plum - zdá se mi jako super holka a mám pocit, že bychom si i v reálném životě rozumněly. Navíc má Kája stejně jako my s Nik velmi zajímavý profesionální život, který s beauty světem nesouvisí, takže i v tomto se mi s ní daří dobře ztotožnit. A navíc mi její manžel poslal lízátko, čímž mě potěšil :D
      Ale to už odbíháme :)

      Vymazat
    2. Jé, díky, ten čas tak letí, že mi přišlo, že to musí být déle. V tom případě se omlouvám za mystifikaci.

      Vymazat
  47. Holky, pěkně jste jí zavařily žluč. Už na vás natočila videjko. Vůbec vás nepochopila, ale naštvaná je pořádně. Nemáte ji zde tak pěkně chválit, protože ona je omezená. Nepozná, že jste chytré a vidíte na ní i to dobré. Asi jí z vás prdne cévka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majitelky blogu, proč jste smazaly tu vaší jedovatou odpověď vůči Petře, co jste napsaly, najednou se vám to nehodilo do krámu a doufaly jste, že si nikdo nevšiml? Divím se, že tu necháte takhle urážet ostatní blogerky a ještě to podporujete, to se ukazuje vaše úroveň. Asi jste hodně sebestředné, Petra psala až teď ráno, že jí někdo poslal odkaz na tuhle povedenou diskuzi, tak to asi těžko natočila kvůli vám.

      Vymazat
    2. Na našem blogu nic nemažeme, nemažeme ani ty urážlivé komenty, které chodí na naši adresu, pokud nás sleduješ, tohle bys už mohla vědět. Bohužel několik komentů tu není, ale není to problém jen tohoto článku, ale i dalších, kdy nám na mail přijde upozornění s komentem a zde ho nenajdeme. Ale všechny komenty mi přijdou na mail, takže mám uloženou i svoji odpověď na tento koment, ráda ji sem znovu překopíruju:

      Na video jsem se koukla, díky za upozornění. Asi bych k tomu řekla jediné - málokdo umí přiznat vlastní pochybení, takže je jednodušší dělat, že smysl článku nepochopila a vyjadřovat se k tomu, o co tady vůbec nejde.

      Co se týče toho, kdy Petra co četla, ví jen ona, čtenáři vědí jen to, co ona řekne. Jen je zajímavé, že to video tak náhodně navazuje na tuto diskuzi. ale to jsou jen domněnky, nic víc - jak z mé, tak z tvé strany. Takže to bych nechala být.

      Vymazat
  48. Snažím se okomentovat předchozí debatu a nejde mi tam vložit komentář. Nějak nám ten blog zlobí...

    Video jsem zhlédla, myslím si naprosto to stejné co Nik. Tímto videem Petra pouze ještě víc zdůraznila, jak nezvládá kritiku a jak strašně moc všechno řeší... Myslet si, že o ní ostatní blogerky píšou, aby si zvyšovaly návštěvnost, je ukázkou povýšenosti a arogance.
    Mě osobně šokuje, že je pro někoho blog tak strašně důležitý, že snad mimo něho ani nežije. Copak normální ženská řeší opravdu pouze blog, kritiku, návštěvnost a co kde kdo píše? Petra má úspěch a je oblíbená, takže se nemusí takhle shazovat.

    Zopakuju to poněkolikáté a doufám, že už tohle téma můžeme definitivně opustit: Petru jsme zde několikrát pochválily, dovolily jsme si pouze říct, že jednu věc vnímáme jinak. Vše jsme formulovaly slušně, bez urážení a neschováváme se za anonymy. Dosud jsme nikdy komentáře od čtenářů nemazaly, ale pravděpodobně s tím začneme.
    Považujte, prosím, tuto diskusi za uzavřenou. Naše i vaše světy jsou podstatně důležitější než jen blogová bublinka :)

    OdpovědětVymazat
  49. Tak ale tohle je už opravdu hnus všech hnusů tady ta diskuze. Nebudu se trapně schovávat za nějaký anonym a teda jako nic proti, ale celou dobu se tady oháníte s nějakýma high end toto a high end tamto a přitom vidím na všech fotkách pořád to samé dokola. Desetkrát hnědé stíny, dvacetkrát nude rtěnky, nějaká ta červená, ale jinak na jedno brdo. Tak já nevim k čemu jen high end. Když už si něco dražšího koupím, tak ať to jde aspoň vidět a ne aby to druhý na mě musel hledat lupou. A ne opravdu nechápu šílenství kolem Guerlain koulí za neskutečně hříšné prachy, které udělají na obličeji lesklý flek a klidně mě považujte za kosmetického barbara.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš úplnou pravdu - když je to drahé, tak to sakra má být pořádně vidět pěkně zdálky! Ať každý vidí, že na to mám, ne?
      :)

      Vymazat
  50. Kdyby se každý staral hlavně sám o sebe, to by na tom světě bylo krásně. Že, holky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, u Petry by se na nás nyní nekonal hon, její věrné by nás sprostě neurážely :) zajímavé, že Petra urážky od anonymů v této situaci podporuje, ačkoliv jinak je proti nim dost zaměřena.
      Každý nechť si udělá svůj názor na situaci. Na jedné straně slušně komunikující Sofastars, které sdělily seriozně názor, přičemž vypíchly mnohá pozitiva druhé blogerky. Na druhé straně ona blogerka, která se vzteká, napadá všechny své kritiky, že mají bandu, že jí každý závidí a zkouší se na ní přiživit a ublížit jí. Ona může mít své názory, "povedená bandička" je mít nesmí :) Bandička je totiž závistivá, zakomplexovaná... Zajímavé je i to, že nějaký anonym nám o zde psal cosi o "povedené diskusi" :) To ale bude náhodička. Nebo ne? Petra přece říkala, že ošklivé anonymy píší blogerky. Nevím, nějak se v tom, co Petra sděluje, nevyznám :) Dosud jsme zde zlé anonymy neměly, jsme v tom nové, tak si necháme poradit od zkušených.

      V každém případě, NickyName, na světě je krásně. Nám jedna nevyrovnaná paní bez sebereflexe svět nekazí :) Díky, že jsi to nenapsala jako anonym!

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)