Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

5. 11. 2013

Podzimní FOTD - No Makeup Makeup

Zatímco mé loňské podzimní líčení se celé neslo v duchu kolekce Les Essentiels od Chanel, tedy kouřová kočičí očka a poměrně výrazné rty, letos je tomu jinak. Hodně jsem zjemnila a poohlédla se po teplých barvách, které k podzimu prostě patří. Možná by se někomu mohlo zdá, že je to téměř "no makeup" líčení. A asi tomu tak skoro i je. :) Minimalismus preferuji jak vidno ve všem.
 
V hlavní roli se tyto dny představují 3 produkty, všechny podobně jemné a všechny značek, které téměř nic nestojí a lehce se dají sehnat v drogerii či na netu.
 
Tvářenka hard Candy Fox in the Box v odstínu Smooth Talker
Paletka stínů Revlon v odstínu Gold Spun exluzivně pro Target
Rtěnkoleskomáslo Margaret Astor Soft Sensation Lipcolor Butter v odstínu Hug Me.
 
Brzy se dočkáte recenzí na všechny výše zmíněné kousky. Já vím, že tohle slibuji furt, ale věřte mi, že to jednou dodržím. Až najdu trochu času, kterého se mi posledních několik (mnoho) měsíců nedostává.  
 
Jak jste na tom tento podzim s líčením vy? Jedete se mnou na jemné vlně teplých nude odstínů?
 
Vše použité zde:
 
 
Výsledný look:
 
 
 
 

 
 PS: Zapomněla jsem vyfotit řasenku, ale předpokládám, že je vám všem víc než jasné, že tyto řasy nejsou výsledkem mamči přírody, proto si prosím na hromádku v hlavě přihoďte moji milovanou Ardenku, abych to nemusela přefocovat. :)
 

9 komentářů:

  1. Lipcolor Butter v odtieni Hug Me uplne zboznujem, podla mna je to farba ktora sa hodi asi kazdemu! a je velmi prijemny na perach. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Hug Me je podle mě nejlepší barva z celé řady.

      Vymazat
  2. ?? výsledný make-up? vyždyť to vypadá jak fotka "před"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a) pokud mi paměť slouží, fotku "před" jsem tady nikdy nedala.

      b) on takový byl i záměr, říká se tomu "no makeup" makeup, zkus si to vyhledat. :)

      Vymazat
  3. Mě nebaví, jak se s podzimem všichni halí do tmavých barev, natož to, jak mají mnozí potřebu zemitých narezlých odstínů, které z duše nesnáším. Tudíž proti podzimu spíš bojuju, barvičkuju a už od léta si jedu na zářivě růžovém laku na nehty a taky pro mě podzim není důvod skončit s výrazně rudými rty. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že ty jsi na ty teplé a ještě k tomu rezaté barvy alergická, vždy, když o nich nebo nějakém bronzeru píšu, tak si na tebe vzpomenu. :) Ale na tmavší vlnu letos nejsem naladěná vůbec, nevím, čím to je, mám spíše jarní líce než ty listopadové. :)

      Vymazat
  4. Ja menim na jesen najma ruze a licka, ale skor by som povedala, ze sa licim tmavsie :)

    Pozyvam na narodeninovu giveaway o Gucci Rush 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se běžně také líčím na podzim spíše v tmavších barvách, ale letos je to vše nějak jinak. :)

      Díky za pozvání, ráda kouknu.

      Vymazat
  5. Na tu Astorku se musím mrknout!
    A jestli můžu prosit, smutně koukat, mohla by být příště recenze na Clarisonic a pak na Ren?

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)